SilviuAdrian98 Postat Martie 26 Share Postat Martie 26 Salutare tuturor , vin și eu cu o întrebare către voi. De curând ma tot confrunt cu o problema șurubul întinzător de pe partea stânga [ pe partea cu pinionul ]cel cu care întinzi lanțul se tot (stramba) pana se rupe... Nu îmi pot da seama din ce cauza, a mai pățit cineva chestia asta ? - Țin sa precizez ca am tot încercat diferite tipuri de șuruburi (inclusiv cele originale) - Axul de la roata îl strâng la cuplu din manualul de service - Pe partea dreapta [cu discul de frana] nu are nici un fel de problema. Atașez și o poza sa vedeți despre ce este vorba. Mulțumesc pentru eventualele răspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Martie 26 Share Postat Martie 26 Straniu. Cred ca nu ar trebui sa se intample asta daca roata este stransa normal. In poza nu pare stramb, poate ar fi bine sa faci una si din partea de sus. Plecam de la presupunerea ca nu sunt probleme cu filetul. Ai incercat sa pui surubul de pe partea dreapta? Tot la fel face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 26 Share Postat Martie 26 Mie îmi pare maltratată maxim bascula aia! Bănuiesc o lipsă de planeitate care face ca poziția axului să nu fie asigurată de strângerea lui și astfel în mers suprasolicită șurubul. Care șurub e acolo pt a ajusta poziția axului/roții, după care nu ar trebui să fie supus la efort. Sau altceva care împiedică axul să se fixeze pe poziție când îl strângi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Martie 26 Share Postat Martie 26 1 hour ago, The Flying Dutchman said: nu ar trebui sa se intample asta daca roata este stransa normal. 36 minutes ago, ENEOS said: o lipsă de planeitate care face ca poziția axului să nu fie asigurată de strângerea lui și astfel în mers suprasolicită șurubul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuAdrian98 Postat Martie 26 Autor Share Postat Martie 26 Acum 8 minute, The Flying Dutchman a spus: M-am gândit și eu la treaba asta , dar am verificat și nu pare sa aibă nici un fel de joc Oare sa încerc sa măresc cuplu de strângere poate avea vre-un efect negativ ? Sau sa încerc sa pun o șaibă si după sa strâng la cuplu normal ? Șurubul de pe partea dreaptă nu l-am pus dar am încercat cu alte 3 șuruburi găsite prin garaj + un set de 2 șuruburi originale pentru acest model de moto comandate de pe net , rezultatul a fost 2 rupte complet și 3 îndoite la limita pana la rupere . Cel din poza atașată nu pare foarte rău îndoit pentru ca abea ce l-am pus și am apucat doar sa merg câteva minute (un mers chiar liniștit) fără abuzuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 26 Share Postat Martie 26 (editat) nu mai stange de tot piulita de la ax, doar o apropii, intinzi si apoi strangi la cuplu. Editat Martie 26 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Martie 27 Share Postat Martie 27 (editat) Vezi ce a scris si @ENEOS, daca roata este aliniata si stransa corect, asta nu ar trebui sa se intample. Plus 10 hours ago, Cavaleru said: nu mai stange de tot piulita de la ax, doar o apropii, intinzi si apoi strangi la cuplu. Concluzia, strangi lantul, aliniezi si fixezi roata, verifici inca o data daca lantul e asa cum trebuie si apoi strangi la cuplu. Mai departe, daca roata e stransa cum trebuie, nu se mai misca nimic si nu exista motive sa se indoaie sau sa se rupa. Nu incerca sa strangi lantul cu axul strans. Editat Martie 27 de The Flying Dutchman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Martie 27 Share Postat Martie 27 nu vede nimeni ca in spatele piulitei sund DOUA saibe mult prea mari care nu au cum sa stea bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Martie 27 Share Postat Martie 27 35 minutes ago, MotoS Garage said: nu vede nimeni ca in spatele piulitei sund DOUA saibe mult prea mari care nu au cum sa stea bine? OP, suruburile ajuta doar la intinderea lantului si la alinierea rotii. Ulterior se strange axul si la revedere pana la urmatoarea operatiune. Daca ala din stanga se indoaie si rupe, asta inseamna ca axul nu este strans bine, iar roata se deplaseaza catre inainte si pune presiune pe surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.