Lucian_M Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 (editat) Hai să-i fac și ei un jurnal, dacă tot am ținut la 650... Luată din țară, stare destul de bună (zic eu). Am primit la ea parbriz original și Givi AirFlow, tankbag Givi 20 litri, tobă Remus omologată (plus originala), sidecaseuri originale. Ce îmi place la ea: - poziție plăcută - trage de rupe (o las pe TC2) Ce nu-mi place: - șaua pare cam tărișoară, dar poate nu m-am obișnuit cu ea (abia am făcut 1 km) - suport topcase din plastic, nu metal ca la generația anterioară - farul și ciocul sunt ciudatele... - vibrează mai tare decât 650, iar oala face ceva gălăgie la relanti. Ce i-am făcut deocamdată: - parbrizul Givi (inițial era cel stock) - alte oglinzi (cele originale pleacă săptămâna viitoare, nu-mi plac) - schimb lichid frână spate (curățat și etrier) + lichid ambreiaj (era moloz în vas) - crashbar Heed - scurtat pedală frână - priză USB quick-charge dublă - scos DB-killer (se aude un pic mai gros, nu urlă) - scos 400 ml de ulei din motor (nu știu de ce avea așa mult, mi-a zis omul că a mers maxim 1500 de la revizie) - gresat cricuri și scărițe Ce urmează: - scut și kit coborâre scărițe de la Cosmo Accesories - suport accesorii pentru parbriz - suport cameră (nu știu unde naiba să o montez, că prin parbrizul Givi nu cred că vede mare lucru... - suporți genți textile și pentru placă topcase (n-am găsit ceva să-mi placă, o să le fac eu, chiar dacă am de lucru) - probabil și un voltmetru cu termometru, ca să nu caut în meniu aceste valori - probabil și manșoane încălzite, deși îmi plac maxim manșoanele clasice, sunt comode, nu tari ca Oxford - schimb manșon manetă ambreiaj (e spart) - curățat și gresat manete frână și ambreiaj Prețul și numărul de km rămân confidențiale. Aștept să o trec pe numele meu și să o scot la plimbare. Editat Octombrie 21 de Ruginel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 Sa o stapanesti sanatos, Lucian! Si eu i-am montat niscaiva accesorii la a mea zilele astea, inca astept crashbar-ul de la Evil Chop. O sa fac si eu un topic in care mai trec una-alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 6 Autor Share Postat Aprilie 6 Asemenea! Știi că al meu venise de vreo săptămână, dar efectiv n-am avut timp de el (ai văzut câte mobre am la lucru). Azi, după ce au plecat două Suzuki, m-am decis să-i acord un pic de atenție, așadar i-am montat crashbarul (threadlocker și 45 Nm la șuruburile noi, deși în indicațiile de la Heed nu scrie nimic, m-am uitat pe manualul mobrei). Ulterior am depistat mizeria din vasul pompei de ambreiaj, am curățat și schimbat lichidul, mi-a fost lene să desfac și cilindrul receptor, ca să văd ce jeg e și în el. Nu știu unde să pun proiectoarele, am două mici. Uitasem de ungatorul de lanț, sper să-mi fac ceva timp și pentru așa ceva, nu mă complic să trag conductă de vacuum, o să îl confecționez tot în stilul lui 650, a mers excelent. E bine să ai un jurnal pe forum, niciodată nu știi ce sugestii primești. Am uitat să zic de un set de claxoane Seger hi-low, cică au 3,5 A bucata, oare rezistă cablul și releul? Trebuie să-i montez și risere SW-Motech, aseară nu a mai fost timp. Cam în halul ăsta arată cu crashbarul Heed, nu prea îmi place prinderea de sus, de la cadrul de bord. În plus, cele două jumătăți se unesc printr-o prindere care le apropie ciudat, nu stau fixe în partea din față, dacă observ că zbârnâie, le fac două urechi din metal și pun încă un șurub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 Mișto! Sa te bucuri de ea. Acu ceva ani când ma gândeam la asta, țin minte ca am fost impresionat cât de agila era și nu ii simțeai greutatea. Plus foarte îngustă între picioare. Dacă îmi zicea ca e de 650 ii credeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 7 Autor Share Postat Aprilie 7 Mulțumesc! Da, pare și este foarte agilă pentru gabarit, la împins de pe loc nu-i diferență față de un XT 650 pe care l-am avut ieri la mentenanță. Abia aștept să o scot la o tură, însă mai întâi trebuie să îi fac suportul pentru placa de topcase, altfel soția nu se urcă. Grecii se mișcă laser, de peste o săptămână am dat comandă de scut, alaltăieri era coletul in Sofia, ieri era în Budapesta, azi a plecat și de la unguri, poate ajunge săptămâna asta. Status Expedierea a plecat din sediul DHL BUDAPEST - HUNGARY : Marţi, Aprilie 09, 2024 la 02:17 Au venit și oglinzile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 10 Share Postat Aprilie 10 Salutare. De unde ai comandat oglinzile si cat au fost? Ma bate gandul sa iau si eu unele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 10 Autor Share Postat Aprilie 10 Îți trebuie și prinderile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 10 Share Postat Aprilie 10 Multumesc. In ultimii ani, producatorii de motociclete zici ca se straduiesc sa faca oglinzile cat mai mici. Sunt frumoase, aerodinamice, dar mici/inguste si aproape inutile :))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 10 Share Postat Aprilie 10 Au aflat de la ăia care merg cu ele pliate că sunt decât niște frâne aerodinamice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Aprilie 10 Share Postat Aprilie 10 La 07.04.2024 la 16:04, Lucian_M a spus: Mulțumesc! Da, pare și este foarte agilă pentru gabarit, la împins de pe loc nu-i diferență față de un XT 650 pe care l-am avut ieri la mentenanță. Abia aștept să o scot la o tură, însă mai întâi trebuie să îi fac suportul pentru placa de topcase, altfel soția nu se urcă. Grecii se mișcă laser, de peste o săptămână am dat comandă de scut, alaltăieri era coletul in Sofia, ieri era în Budapesta, azi a plecat și de la unguri, poate ajunge săptămâna asta. Status Expedierea a plecat din sediul DHL BUDAPEST - HUNGARY : Marţi, Aprilie 09, 2024 la 02:17 Au venit și oglinzile. @Lucian_M nu folosesti suportul standard de rasina pentru topcase? Sau te referi la o placa adaptoare pentru placa de la Givi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 10 Autor Share Postat Aprilie 10 Trebuie placă de metal între suportul de bagaje și placa monokey. Că n-am tupeu să o prind în două șuruburi numai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Aprilie 10 Share Postat Aprilie 10 Acum 1 oră, Lucian_M a spus: Trebuie placă de metal între suportul de bagaje și placa monokey. Că n-am tupeu să o prind în două șuruburi numai... Asta inteleg…dar oare flambeaza suportul de rasina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 10 Autor Share Postat Aprilie 10 Ăsta? E un plastic infect, nu aluminiu ca la 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Aprilie 10 Share Postat Aprilie 10 1 oră în urmă, Lucian_M a spus: Ăsta? E un plastic infect, nu aluminiu ca la 650. Pai de asta zic. Nu flexeaza oare daca este incarcat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 10 Autor Share Postat Aprilie 10 Ba daaaa!!! În altă ordine de idei: vine trenul, baaaaaaaa!!! VID_20240410_200033.mp4 Ulterior am ascultat coloana sonoră, se aude ca dreq, deși în realitate au început să latre câinii vecinilor, zgârie rău auzul. Grecii livrează prin DHL, probabil vine cu căruța amărâtul ăla de scut. Între timp au venit talpă, bara pentru accesorii și ledurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 15 Autor Share Postat Aprilie 15 A venit (greeeeeeeeeeu, prin DHL Express, chipurile, dar cred că l-au trimis cu măgarul de pe plantație) scutul, care bineînțeles nu se potrivește cu crashbarul Heed (știam asta). Kitul de coborâre scărițe e mișto, trebuie ceva muncă până se reglează și pedalele, însă merită efortul. După ce le-am montat, am observat că mobra se înclină un pic mai tare ca înainte, datorită faptului că suportul cricului iese un pic în exterior. Rezolv eu cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Aprilie 15 Share Postat Aprilie 15 Acum 34 minute, Lucian_M a spus: A venit (greeeeeeeeeeu, prin DHL Express, chipurile, dar cred că l-au trimis cu măgarul de pe plantație) scutul, care bineînțeles nu se potrivește cu crashbarul Heed (știam asta). Kitul de coborâre scărițe e mișto, trebuie ceva muncă până se reglează și pedalele, însă merită efortul. După ce le-am montat, am observat că mobra se înclină un pic mai tare ca înainte, datorită faptului că suportul cricului iese un pic în exterior. Rezolv eu cumva. Decupezi dintr-o placa de aluminiu dupa forma talpii cricului, gauri filetate si folosesti suruburi mai lungi. Practic ii adaugi inca o talpa sub talpa. Sau o decupezi chiar mai lata sa fii sigur ca o poti parca si in noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 15 Autor Share Postat Aprilie 15 O rezolv eu, timp să fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 16 Share Postat Aprilie 16 Acum 9 ore, Lucian_M a spus: Acum 9 ore, Lucian_M a spus: Juma' de metru în fața motorului atârnă doar eșapamentul? Ciudat pt o 🏍 adventure (wannabe). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16 Autor Share Postat Aprilie 16 Nu-i gata, măi! E provizoriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 5 Autor Share Postat Mai 5 Scutul tot nu-i montat, in schimb este suport topcase si plasa pentru sa. Sambata am curatat temeinic etrierii fata, au iesit impecabil, apoi si lichidul de frana (cu toate ca era chiar curatel). Desfacut si gresat manetele de frana si ambreiaj, parca se misca altfel acum. Daca e frumos maine, sper sa iesim la o plimbarica. Și am ieșit și atunci, dar și marți, când ne-a prins o ploaie sănătoasă, cu aluviuni pe șosea și bălți peste tot. Anvelopele s-au comportat peste așteptări, TC salvează multe pe asfaltul ud. Vibrează totul pe ea, inclusiv crashbarul, însă văd că și la alte case japoneze cu cilindree similară se întâmplă tot la fel. Atât timp cât merge, e ok. Oglinzile trebuie scoase mai pe exterior, o să-i montez niște prinderi noi, M10. Consumul stă între 4,6 și 5%, adică excelent pentru mine. Urmează să trec la Road 6, iar cu ocazia asta, se verifică rulmenți, tampoane, se pun valve din aluminiu, la 90 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 9 Autor Share Postat Mai 9 Azi a făcut baie, apoi curățat și uns lant, oleacă de frecuș cu microfibra și o plimbare la oraș. Frig la întoarcere, 11 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 18 Autor Share Postat Mai 18 În sfârșit, mi-am montat ungatorul, că m-am plictisit de spălat și uns lanțul cu spray. Cu ocazia asta m-am jucat un pic la furcă, era cam dur dampingul. Cam atât s-a putut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 19 Share Postat Mai 19 Rezervorul de ulei lângă manșonul drept și pompița în stânga? Cât de des ziceai că îl acționezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Mai 19 Share Postat Mai 19 Si "agregatu'" care uleiaza, cum arată? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.