Sari la conținut

V-strom 1000 2014


Lucian_M
 Share

Postări Recomandate

Hai să-i fac și ei un jurnal, dacă tot am ținut la 650...

Luată din țară, stare destul de bună (zic eu). Am primit la ea parbriz original și Givi AirFlow, tankbag Givi 20 litri, tobă Remus omologată (plus originala), sidecaseuri originale.

Ce îmi place la ea:

- poziție plăcută

- trage de rupe (o las pe TC2)

Ce nu-mi place:

- șaua pare cam tărișoară, dar poate nu m-am obișnuit cu ea (abia am făcut 1 km)

- suport topcase din plastic, nu metal ca la generația anterioară

- farul și ciocul sunt ciudatele...

- vibrează mai tare decât 650, iar oala face ceva gălăgie la relanti.

Ce i-am făcut deocamdată:

- parbrizul Givi (inițial era cel stock)

- alte oglinzi (cele originale pleacă săptămâna viitoare, nu-mi plac)

- schimb lichid frână spate (curățat și etrier) + lichid ambreiaj (era moloz în vas)

- crashbar Heed

- scurtat pedală frână

- priză USB quick-charge dublă

- scos DB-killer (se aude un pic mai gros, nu urlă)

- scos 400 ml de ulei din motor (nu știu de ce avea așa mult, mi-a zis omul că a mers maxim 1500 de la revizie)

- gresat cricuri și scărițe

Ce urmează:

- scut și kit coborâre scărițe de la Cosmo Accesories

- suport accesorii pentru parbriz

- suport cameră (nu știu unde naiba să o montez, că prin parbrizul Givi nu cred că vede mare lucru...

- suporți genți textile și pentru placă topcase (n-am găsit ceva să-mi placă, o să le fac eu, chiar dacă am de lucru)

- probabil și un voltmetru cu termometru, ca să nu caut în meniu aceste valori

- probabil și manșoane încălzite, deși îmi plac maxim manșoanele clasice, sunt comode, nu tari ca Oxford

- schimb manșon manetă ambreiaj (e spart)

- curățat și gresat manete frână și ambreiaj 

Prețul și numărul de km rămân confidențiale. 🤫

Aștept să o trec pe numele meu și să o scot la plimbare.

IMG_20240326_150547.jpg

IMG_20240326_182201.jpg

IMG_20240326_180628.jpg

IMG_20240326_173951.jpg

IMG_20240326_150538.jpg

IMG_20240326_165347.jpg

IMG_20240324_124245.jpg

IMG_20240326_180645.jpg

IMG_20240326_162924.jpg

IMG_20240406_193614.jpg

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Lucian_M changed the title to V-strom 1000 2015
  • Răspunsuri 163
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa o stapanesti sanatos, Lucian! Si eu i-am montat niscaiva accesorii la a mea zilele astea, inca astept crashbar-ul de la Evil Chop. O sa fac si eu un topic in care mai trec una-alta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asemenea!

Știi că al meu venise de vreo săptămână, dar efectiv n-am avut timp de el (ai văzut câte mobre am la lucru). Azi, după ce au plecat două Suzuki, m-am decis să-i acord un pic de atenție, așadar i-am montat crashbarul (threadlocker și 45 Nm la șuruburile noi, deși în indicațiile de la Heed nu scrie nimic, m-am uitat pe manualul mobrei).

Ulterior am depistat mizeria din vasul pompei de ambreiaj, am curățat și schimbat lichidul, mi-a fost lene să desfac și cilindrul receptor, ca să văd ce jeg e și în el. 

Nu știu unde să pun proiectoarele, am două mici.

Uitasem de ungatorul de lanț, sper să-mi fac ceva timp și pentru așa ceva, nu mă complic să trag conductă de vacuum, o să îl confecționez tot în stilul lui 650, a mers excelent.

E bine să ai un jurnal pe forum, niciodată nu știi ce sugestii primești.

Am uitat să zic de un set de claxoane Seger  hi-low, cică au 3,5 A bucata, oare rezistă cablul și releul?

Trebuie să-i montez și risere SW-Motech, aseară nu a mai fost timp.

Cam în halul ăsta arată cu crashbarul Heed, nu prea îmi place prinderea de sus, de la cadrul de bord. În plus, cele două jumătăți se unesc printr-o prindere care le apropie ciudat, nu stau fixe în partea din față, dacă observ că zbârnâie, le fac două urechi din metal și pun încă un șurub.

IMG_20240407_090801.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mișto!

Sa te bucuri de ea.

 

Acu ceva ani când ma gândeam la asta, țin minte ca am fost impresionat cât de agila era și nu ii simțeai greutatea. Plus foarte îngustă între picioare.

Dacă îmi zicea ca e de 650 ii credeam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc!

Da, pare și este foarte agilă pentru gabarit, la împins de pe loc nu-i diferență față de un XT 650 pe care l-am avut ieri la mentenanță. Abia aștept să o scot la o tură, însă mai întâi trebuie să îi fac suportul pentru placa de topcase, altfel soția nu se urcă. 

Grecii se mișcă laser, de peste o săptămână am dat comandă de scut, alaltăieri era coletul in Sofia, ieri era în Budapesta, azi a plecat și de la unguri, poate ajunge săptămâna asta. 🤦

Status

Expedierea a plecat din sediul DHL BUDAPEST - HUNGARY : Marţi, Aprilie 09, 2024 la 02:17

Au venit și oglinzile.

 

IMG_20240409_191225.jpg

 

 

IMG_20240409_191218.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

In ultimii ani, producatorii de motociclete zici ca se straduiesc sa faca oglinzile cat mai mici.

Sunt frumoase, aerodinamice, dar mici/inguste si aproape inutile  :)))))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.04.2024 la 16:04, Lucian_M a spus:

Mulțumesc!

Da, pare și este foarte agilă pentru gabarit, la împins de pe loc nu-i diferență față de un XT 650 pe care l-am avut ieri la mentenanță. Abia aștept să o scot la o tură, însă mai întâi trebuie să îi fac suportul pentru placa de topcase, altfel soția nu se urcă. 

Grecii se mișcă laser, de peste o săptămână am dat comandă de scut, alaltăieri era coletul in Sofia, ieri era în Budapesta, azi a plecat și de la unguri, poate ajunge săptămâna asta. 🤦

Status

Expedierea a plecat din sediul DHL BUDAPEST - HUNGARY : Marţi, Aprilie 09, 2024 la 02:17

Au venit și oglinzile.

 

IMG_20240409_191225.jpg

 

 

IMG_20240409_191218.jpg

 

@Lucian_M nu folosesti suportul standard de rasina pentru topcase? Sau te referi la o placa adaptoare pentru placa de la Givi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Trebuie placă de metal între suportul de bagaje și placa monokey. Că n-am tupeu să o prind în două șuruburi numai...

Asta inteleg…dar oare flambeaza suportul de rasina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Lucian_M a spus:

Ăsta? E un plastic infect, nu aluminiu ca la 650.

IMG_20240410_181615.jpg

Pai de asta zic. Nu flexeaza oare daca este incarcat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba daaaa!!!

În altă ordine de idei: vine trenul, baaaaaaaa!!!

IMG_20240410_200232.jpg

Ulterior am ascultat coloana sonoră, se aude ca dreq, deși în realitate au început să latre câinii vecinilor, zgârie rău auzul.

Grecii livrează prin DHL, probabil vine cu căruța amărâtul ăla de scut.

Între timp au venit talpă, bara pentru accesorii și ledurile.

IMG_20240412_144832.jpg

IMG_20240412_135201.jpg

IMG_20240412_135047.jpg

IMG_20240412_135041.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit (greeeeeeeeeeu, prin DHL Express, chipurile, dar cred că l-au trimis cu măgarul de pe plantație) scutul, care bineînțeles nu se potrivește cu crashbarul Heed (știam asta).

Kitul de coborâre scărițe e mișto, trebuie ceva muncă până se reglează și pedalele, însă merită efortul. După ce le-am montat, am observat că mobra se înclină un pic mai tare ca înainte, datorită faptului că suportul cricului iese un pic în exterior. Rezolv eu cumva.

 

IMG_20240415_193817.jpg

IMG_20240415_193807.jpg

IMG_20240415_193801.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Lucian_M a spus:

A venit (greeeeeeeeeeu, prin DHL Express, chipurile, dar cred că l-au trimis cu măgarul de pe plantație) scutul, care bineînțeles nu se potrivește cu crashbarul Heed (știam asta).

Kitul de coborâre scărițe e mișto, trebuie ceva muncă până se reglează și pedalele, însă merită efortul. După ce le-am montat, am observat că mobra se înclină un pic mai tare ca înainte, datorită faptului că suportul cricului iese un pic în exterior. Rezolv eu cumva.

 

IMG_20240415_193817.jpg

IMG_20240415_193807.jpg

IMG_20240415_193801.jpg


Decupezi dintr-o placa de aluminiu dupa forma talpii cricului, gauri filetate si folosesti suruburi mai lungi. Practic ii adaugi inca o talpa sub talpa. Sau o decupezi chiar mai lata sa fii sigur ca o poti parca si in noroi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Lucian_M a spus:
Acum 9 ore, Lucian_M a spus:

 

IMG_20240415_193801.jpg

 

Juma' de metru în fața motorului atârnă doar eșapamentul? 😳 Ciudat pt o 🏍 adventure (wannabe).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Scutul tot nu-i montat, in schimb este suport topcase si plasa pentru sa. Sambata am curatat temeinic etrierii fata, au iesit impecabil, apoi si lichidul de frana (cu toate ca era chiar curatel). Desfacut si gresat manetele de frana si ambreiaj, parca se misca altfel acum. Daca e frumos maine, sper sa iesim la o plimbarica.

IMG_20240429_120046.jpg

IMG_20240429_120056.jpg

IMG_20240429_120050.jpg

IMG_20240428_134912.jpg

IMG_20240504_190929.jpg

IMG_20240429_120111.jpg

IMG_20240429_120102.jpg

 

Și am ieșit și atunci, dar și marți, când ne-a prins o ploaie sănătoasă, cu aluviuni pe șosea și bălți peste tot.

Anvelopele s-au comportat peste așteptări, TC salvează multe pe asfaltul ud.

Vibrează totul pe ea, inclusiv crashbarul, însă văd că și la alte case japoneze cu cilindree similară se întâmplă tot la fel. Atât timp cât merge, e ok.

Oglinzile trebuie scoase mai pe exterior, o să-i montez niște prinderi noi, M10.

Consumul stă între 4,6 și 5%, adică excelent pentru mine.

Urmează să trec la Road 6, iar cu ocazia asta, se verifică rulmenți, tampoane, se pun valve din aluminiu, la 90 grade.

IMG_20240506_131933.jpg

IMG_20240506_131924.jpg

IMG_20240506_131920.jpg

IMG-20240507-WA0006.jpg

IMG-20240507-WA0007.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a făcut baie, apoi curățat și uns lant, oleacă de frecuș cu microfibra și o plimbare la oraș. Frig la întoarcere, 11 grade.

IMG_20240509_130335.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

În sfârșit, mi-am montat ungatorul, că m-am plictisit de spălat și uns lanțul cu spray.

Cu ocazia asta m-am jucat un pic la furcă, era cam dur dampingul.

Cam atât s-a putut.

IMG_20240518_225435.jpg

IMG_20240512_163450.jpg

IMG_20240518_225412.jpg

IMG_20240518_225406.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul de ulei lângă manșonul drept și pompița în stânga? Cât de des ziceai că îl acționezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to V-strom 1000 2014

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...