819NZT Postat Iulie 31 Share Postat Iulie 31 1 oră în urmă, raikk a spus: Ale mele se aprindeau Salut! Probabil sunt legate pe baterie + si - , inclusiv butonul de pornire. Asa le am si eu legate, dar butonul de pornit/oprit, il am legat pe siguranta de la faruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 31 Autor Share Postat Iulie 31 La mine vor avea releu și siguranță+ buton cu revenire (adică normal ON), iar semnalul va fi luat de pe becul de poziție față. Firele sunt extrem de subțiri, nu cred să fie nevoie de siguranță mai mare de 5 A, dar pun una de 7,5. Cred că e absolut suficient. Ce nu am și îmi trebuie: un cablu rezistent la temperatură, deoarece trag curent direct de la baterie. Când se va întâmpla asta? Fuck if I know, stau extrem de prost cu timpul: mobre la reparat, curățenie prin casă (trebuie să ajut soția), alte lucrări pe lângă casă. Mobra merge și fără ele, știu, dar dacă tot le-am luat, parcă le-aș și monta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 31 Share Postat Iulie 31 la bmwurile pt smurd matisam cablurile electrice cu banda textila marca Tesa, gasesti prin Dedeman cred sau online emag.. rezista bine in timp. cablurile era cablu electric normal, nimic deosebit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 31 Autor Share Postat Iulie 31 Folosesc bandă textilă Tesa de câțiva ani, am izolat inclusiv cablul siliconic rezistent la vreo 250 de grade de la DL650, l-am tras la blocul de siguranțe din carenă, am vrut siguranță dedicată pentru fiecare consumator adăugat. Teoretic merge și un cablu chior 2*1mmp, am unul chipurile pentru auto, pun papuci pe capete, izolez, nu are ce să se topească. Nu-i rea ideea, în definitiv, trebuie să-mi fac un pic de timp doar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 1 Share Postat August 1 vezi pe temu sunt pachete de mufe auto izolate. noi foloseam asa ceva (doar ca erau luate de pe TME.eu daca imi aduc aminte bine) pentru conectarile de la instalatiile electrice de pe SMURD-urile F700GS pentru lumini, girofaruri si ce mai era pe acolo ceva de genu https://www.emag.ro/set-352-piese-terminale-latauar-mufe-pini-1-2-3-4-5-6-conectori-rezistente-la-apa-sigurante-auto-mini-sigurante-pentru-motocicleta-scuter-masina-camion-qichefangshuijiexianduanziliying/pd/DJH8B9YBM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 1 Autor Share Postat August 1 Îs mari pentru ce mi-ar trebui, aș fi preferat ceva gen mufe de semnalizare Suzuki. Dar în purul stil romanesc, cositoresc, izolez și basta. Ar merge totuși câte o mufă la fiecare proiector, nu zic nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 5 Autor Share Postat August 5 Nu înțeleg ceva: cartea parcă zice 6000 km pentru schimb ulei, Motul zice 12000 km. Ori n-am descărcat eu manualul care trebuie, ori siteul Motul e... pe ulei. Nu că aș pune Motul, doar că mă inspir de acolo când am de căutat ceva rapid, e structurat binișor motorul de căutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 5 Share Postat August 5 Cartea pt ce piață? Pentru România e posibil să dea intervale mai mici și moțul să dea după țările cu apă caldă. Numa' 100CP are, n-au mai crescut și ei puterea la astea mai noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 6 Autor Share Postat August 6 Îi destul 100, dă-o dreq de șandrama, că are un stil de a mă face să-i pișc accelerația de numa-numa (pentru cuplu am luat-o, repet). Deci nu musai puterea mă interesează, cât reprizele pe care le dă cuplul de 103 Nm la 4000 rpm. Nu-i chiar puțin, să știi. Ideea e că și dacă ar avea interval service la 12000, tot la 5-6000 i-aș schimba uleiul. Deocamdată procedez ca la 650: adică la 5000 km dau jos uleiul și filtrul. Ce mi-a plăcut, totuși: nu-i negru uleiul la km ăștia. Dar nici nu stă turat ca 650, pentru a obține ceva, stau de obicei sub 4000 rpm, doar la nevoie mai sar la 6000 și la maximă urgență mai sus. Niciodată n-am retrogradat înainte de depășire, nici încărcat full (cca 40 kg de bagaj e in poză, dar nici noi nu suntem tocmai slim). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 6 Share Postat August 6 in mod normal intervalul de service ar trebui sa fie la 10-12k km la o astfel de motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 6 Autor Share Postat August 6 Așa mă gândesc și eu, totuși având în vedere cât mă costă un schimb de ulei + filtru (cam 150 lei, că am reducere faină la Unix), merită făcut la 5-6000 km, mai ales dacă împing vreun concediu de 4-5000 km, unde vede munte, căldură, aglomerație și reprize, încărcată full. Intenționez să o tot țin câțiva anișori, că 650 l-am avut aproape 8 ani, nu-mi place să le schimb des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat August 6 Moderatori Share Postat August 6 Acum 1 minut, Lucian_M a spus: Așa mă gândesc și eu, totuși având în vedere cât mă costă un schimb de ulei + filtru (cam 150 lei, că am reducere faină la Unix), merită făcut la 5-6000 km, mai ales dacă împing vreun concediu de 4-5000 km, unde vede munte, căldură, aglomerație și reprize, încărcată full. Intenționez să o tot țin câțiva anișori, că 650 l-am avut aproape 8 ani, nu-mi place să le schimb des. Eu schimb la 5.000 km uleiul la cele mari desi mi-e dat interval la 9.000 km,iar la cele mici o data pe an,la sfarsitul toamnei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 6 Autor Share Postat August 6 A, deci nu-s singurul care are grijă de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 6 Share Postat August 6 bine, de anul asta cu naveta la noul loc de munca de 15km dus 15km intors o sa fac si eu mai des de anual revizia. ca inainte nu faceam km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jebelu Postat August 7 Share Postat August 7 Acum 19 ore, Cavaleru a spus: bine, de anul asta cu naveta la noul loc de munca de 15km dus 15km intors o sa fac si eu mai des de anual revizia. ca inainte nu faceam km Merita. Eu schimb la Beta uleiul tot la 5000 km, iar la DR-u odata pe an. Discut de un total de 3,1 l ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 7 Share Postat August 7 Acum 20 minute, Jebelu a spus: Merita. Eu schimb la Beta uleiul tot la 5000 km, iar la DR-u odata pe an. Discut de un total de 3,1 l ulei. da, merita, filtrul ma costa vreo 10-12lei si uleiul 100ish.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 7 Autor Share Postat August 7 Doar la mașini schimb ulei + filtre la 10.000 km, că la alea rar trec de 3500 rpm (ok, recunosc, pe serpentine le mai frig), dar la moto consider că e de ajuns 5000 km. Hai, maxim 6000 dacă nu ajung din concediu. În altă dezordine de idei, am impresia că filtrul de aer este de tip sport. Ce consumabile folosesc pentru curățat și uns? Ca să nu desfac de două ori rezervorul... De ăsta am mai folosit pentru alții: https://automobilus.ro/kit-curatare-intretinere-filtre-cu-ulei-spray-k-n-99-5000eu?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIlM6bzMTihwMVyJ6DBx3UWgU6EAQYASABEgKXI_D_BwE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat August 7 Moderatori Share Postat August 7 Daca e mult de munca sa ajungi la filtru,pune filtru normal de aer.Asta sport trebuie spalat si uns la cam 2-3.000 km.Asa am patit si eu,cand am vazut cat de des trebuie spalat si uns,m-am lasat pagubas si am pus filtru normal de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 7 Autor Share Postat August 7 Ce 3000 km, că are 7000 de când e la mine. Nu se găsește pe piață la noi filtru normal, dacă îmi găsești, ar fi fain. Ăsta se găsește la noi, cică... Bine, ar mai fi ăsta, dar nu știu nimic despre el... https://gmoto.ro/filtru-de-aer-motofiltro-suzuki-dl-1000-1050-vstrom,337099.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIl-GZ18vihwMVzJiDBx3DcRz7EAQYAiABEgI1aPD_BwE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat August 7 Moderatori Share Postat August 7 Acum 6 minute, Lucian_M a spus: Ce 3000 km, că are 7000 de când e la mine. Nu se găsește pe piață la noi filtru normal, dacă îmi găsești, ar fi fain. Incearca la Motoboom Sebes,ori de cate ori am avut nevoie de ceva la Suzuki-uri,m-a rezolvat Alin de la ei. Asta e filtrul de la Hiflo?: https://www.hiflofiltro.com/catalogue/filter/HFA3914 Daca da,comanda-l de aici: https://www.shop4moto.ro/product/filtru-de-aer-hiflofiltro-hfa3914/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 7 Share Postat August 7 eu unul urasc filtrele sport, spalatul, curatatul uscatul lor e operatiune care cere prea mult timp. mai ales ca trebuie sa lasi, conform manualului, filtru sa se usuce natural 24 de ore inainte de a fii uns si pus la loc in moto. Filtru de hartie, unica folosinta sanatate si drum bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat August 7 Moderatori Share Postat August 7 (editat) Acum 1 oră, Cavaleru a spus: eu unul urasc filtrele sport, spalatul, curatatul uscatul lor e operatiune care cere prea mult timp. mai ales ca trebuie sa lasi, conform manualului, filtru sa se usuce natural 24 de ore inainte de a fii uns si pus la loc in moto. Filtru de hartie, unica folosinta sanatate si drum bun. +1! Cand m-oi da DOAR pe circuit,deci performanta,oi mai pune asa ceva...inclusiv la masini.Pana atunci,le las sa stea pe raft in cutia lor si folosesc doar normale(de hartie sau burete),cum le-a pus mama lor la fabrica. Editat August 7 de Kristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 7 Autor Share Postat August 7 Eu unul nu vreau performanță, ci fiabilitate. Și confort. Adică nu să scot de câteva ori pe an filtrul și să-l curăț. Vorbesc cu furnizorul, dacă nu are, iau de pe unde găsesc. Că trebuie să găsesc pe undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat August 7 Moderatori Share Postat August 7 Acum 4 minute, Lucian_M a spus: Eu unul nu vreau performanță, ci fiabilitate. Și confort. Adică nu să scot de câteva ori pe an filtrul și să-l curăț. Vorbesc cu furnizorul, dacă nu are, iau de pe unde găsesc. Că trebuie să găsesc pe undeva... Incearca unde ti-am spus mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 7 Autor Share Postat August 7 Exact ce n-am vrut, filtru sport... Nu-i chiar murdar, dar ce greu ajung la el... La 650 era un burete în compartimentul gol, parcă pentru gazele de Carter, ăsta mare nu mai are așa ceva? Sau era jumulit și a fost scos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.