Sari la conținut

Suzuki V-Strom 1050 M4


Ruginel
 Share

Postări Recomandate

Acum 8 minute, Kristian a spus:

Mno,noutati?


Am terminat de instalat accesoriile. Am tras toate cablurile in tresa de protectie, prins cum trebuie totul. 
 

IMG_7809.thumb.jpeg.bfce291e6f6ec555e0b2d73142adc1ea.jpeg

 

IMG_7808.thumb.jpeg.b7787acc4919b58bb4fa17f467893738.jpeg

 

Acum astept sa imi vina un cleste de sertizat si niste pini de capat ca sa fac conexiunile cu Thunderbox. Teoretic astazi ar trebui sa ajunga. 
 

Daca tot sunt la capitolul motocicleta dezbracata, ma gandesc sa fac si schimbul de antigel, intrucat vasul de expansiune nu este accesibil daca nu dai rezervorul jos. Insa trebuie sa vad ce antigel e compatibil mai intai. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 116
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Moderatori

Mai lasa antigelul inca 2 ani,nu te grabi sa-l schimbi.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

Nu ma refeream la a iti permite sau nu,ci la faptul ca personal,nu vad rostul operatiei.La fel si la lichidul de frana.

Pe linga asta,the good book of motorcycle,stie mai bine decat noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce tragedii am văzut la unele motoare, nu recomand nici la dușmani să schimbe lichidul de frână mai târziu de 24-30 luni. Cât despre antigel, prefer să n-am probleme cu pompa. Din ce am auzit, un antigel ok transfera căldura mai eficient, iar mobra mea dă o căldură de îmi fierb unghiile de la picioare. Anual schimb filtrul de aer, deci la două schimburi de filtru, bag un antigel și un lichid de frână și ambreiaj, că am văzut ce înseamnă "las' că mai merge un an" (2, 3, 4...).

In manualul de V-strom scrie clar: antigel și lichid frână la 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori
Acum 50 minute, Lucian_M a spus:

La ce tragedii am văzut la unele motoare, nu recomand nici la dușmani să schimbe lichidul de frână mai târziu de 24-30 luni. Cât despre antigel, prefer să n-am probleme cu pompa. Din ce am auzit, un antigel ok transfera căldura mai eficient, iar mobra mea dă o căldură de îmi fierb unghiile de la picioare. Anual schimb filtrul de aer, deci la două schimburi de filtru, bag un antigel și un lichid de frână și ambreiaj, că am văzut ce înseamnă "las' că mai merge un an" (2, 3, 4...).

In manualul de V-strom scrie clar: antigel și lichid frână la 2 ani.

Deci cartea stie mai bine decat noi.

Mie cartea imi da antigel la 4 ani si lichidul de frana verificat cu tester si schimbat daca e cazul,dar nu mai tarziu de 4 ani.Eu am spus de cincinal ca reper maxim,adica in al 5-lea an il schimbi cel tarziu,no matter what.

Dar cum mobra lui @Ruginele 2024,peste 2 ani inseamna 2026,nu 2025.

Am vazut si eu tragedii,cum le spui tu,doar mi-am mancat 10 ani din viata intr-un service moto... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine nu vrea să schimbe lichidele, există soluții alternative: https://www.facebook.com/reel/1817145505761087?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v

Nu știu cât de fezabile sunt, dar se poate incerca, sigur merge și la moto.

La 650 scrie la 2 ani antigelul, la miar tot la fel. Lichidul de frână la 2 ani pentru utilajele convenționale, gen Dot 4 și 5.1, că Dot 3 nu prea am mai văzut de mult... Na, zic și eu ce-am mai citit pe ici, pe colo, că la mașină am schimbat pompa ABS datorită faptului că fostul proprietar a mers cu apă sfințită din 2015 până în 2021, după care m-am preafericit eu, că îmi bloca două roți de ieșea fum din jantă (nu exagerez deloc, m-am panicat rău).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

Io stiu ca DOT 4 e echivalent cu 5.1,este in uz si DOT 5 in paralel cu astea doua.

Poate stiu eu gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Invers: poți pune 5.1 unde scrie 4, nu și invers. Se poate căuta, eu unul am preferat să pun fix ce scrie la fiecare pe rezervor.

Dot 5 e racing only, durată de viață redusă. Am pus așa ceva la un Harley Parkinson v-rod 1200, era 240 lei un flacon de 250 ml.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

De acord,dar 5 nu are nicio legatura cu 4 sau 5.1,la asta ma refeream..

Eu am pus totdeauna ce scria pe capacul rezervorului de lichid,nimic din proprie initiativa.

Manualul si inscriptia capacului. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa fac schimbul de antigel intrucat antigelul de fabrica era contaminat cu diverse particule / substante de la asamblarea propulsorului din fabrica. Astea se duc in 1-2 schimburi de antigel. 
 

Revenind la subiectul topicului, in seara asta nu am facut mari lucruri. Am facut un splitter de pe care sa iau curent cand porneste motorul. Impulsul de curent are rolul sa “trezeasca” Thunderboxul care la randul lui alimenteaza accsoriile. Splitterul l-am facut ca sa nu ma apuc sa intep instalatia motocicletei.

 

IMG_7839.thumb.jpeg.13857023d8e2b6c4ddcb8a7f619e8599.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Schimbarea schimbarii:

 

Am pus un PC8 de la Eastern Beaver, tin Thunderboxul pentru altceva. Am tras toate firele pe unde trebuie, totul cu atentie, fara scurtaturi.

 

IMG_8259.thumb.jpeg.370d5f405b4a3a4d2e04d1fb851b3906.jpeg

 

Am renuntat si la catalizator (m*ie Greta) si am pus galeriile de la Dominator - foarte bine lucrate, greutatea fiind de 1.8 kg…catalizatorul cu toate tevile are 4.7 kg, deci aproape 3 kg de aici.
 

Nu ca ar fi foarte importanta greutatea la dimensiunile astea, dar daca se pot da jos kg, de ce nu!?

 

Finala nu am cantarit-o, o voi cantari cand imi vine finala de la GPR dar estimez undeva pe la 5 kg +/-.

 

Cea de la GPR are pana in 1.8 kg, deci per total scap de mai bine de 6 kg, ceea ce nu este chiar neglijabil.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ai renuntat la catalizator, nu-i faci si o remapare corecta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, DKW a spus:

Daca tot ai renuntat la catalizator, nu-i faci si o remapare corecta?


Ba da, luna aceasta. Trebuie sa imi gasesc putin timp sa o pun la loc si sa ma duc la profesionist sa o faca pe dyno. Sa vina si finala astfel incat sa fac harta pe evacuarea completa. Nu vreau zgomot (de asta am luat evacuare omologata) ci sa fie mai usoara si sa nu degaje caldura ca la balamuc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...