Jump to content

Suzuki V-Strom 1050 M4


Ruginel
 Share

Recommended Posts

Salutare tuturor!

Dupa ce anul trecut am avut niste zile in care am bagat intre 600 si 850 de km pe naked, am zis ca trebuie sa fac si un pas catre o motocicleta mai "serioasa".

Cum si dimensiunile corporale sunt mai de prajina, optiunile s-au limitat singure. Asadar, am zis sa ma uit la ce ofera segmentul adventure, m-am uitat la buget, iar in stilul caracteristic dupa ce am rontait netul cateva luni, intr-o zi tam-nisam m-am dus la un dealer si am dat comanda de ce mi-am dorit...in speta, motocicleta din titlu.

Intamplarea a facut sa soseasca cam in acelasi timp cu motocicleta lui @Lucian_M si chiar am schimbat niste vorbe si impresii cu el.

Buuun...Pana acum nimic special si nici kilometri foarte multi. Am bagat o tura scurta de 500 km a doua zi cum am luat-o iar de atunci sta cuminte sub husa si asteapta barele de protectie.

Pana acum am montat: o protectie de far, protectie de radiator, o talpica pentru cric si alte cateva maruntisuri.
IMG_9390.jpeg

IMG_9391.jpeg

Prematur sa imi dau cu parerea dupa doar 500 de km, insa pot spune ca puterea este mai mult decat suficienta pentru stilul meu, franele sunt chiar eficiente avand in vedere ca foloseste sistemul de frane combinate. Trebuie totusi sa mai mananc kilometri ca sa imi dau seama cu adevarat ce stie motocicleta asta.

IMG_9283.jpeg

Nu prea m-am obisnuit cu saua...nu inteleg de ce toate motocicletele moderne, cu cateva exceptii, au seile tari. Dupa aproape 500 de km ma cam resimteam dar din fericire nimic deosebit. Mi-am dat comanda de o husa pentru sa si vedem daca rezolva sau nu problema.

Parbrizul: desi este reglabil, in pozitia cea mai de sus imi trimite vantul in zona vizierei. Este mai confortabil cu el coborat la maxim, nu mai resimt vantul atat de rau. Vedem daca deflectorul pe care l-am comandat va mai atenua din disconfortul creat de vant.
 

IMG_9275.jpeg
 

Culoarea nu este cea care se vede in poza, este o nuanta de portocaliu dar camera telefonului da rateuri cand o vede.
 


 

 

Edited by Ruginel
Link to comment
Share on other sites

Cum ți-am zis și la telefon, probabil e viitoarea mea motocicletă! Probabil...😁

Eu zic că amândoi am făcut alegeri bune, tot ce rămâne e să le mai accesorizam și să le scoatem la plimbare.

Asfalt curat și numai bucurii!✌️

Link to comment
Share on other sites

Vlade,sa fie ce cautai!Si sa te duca fara probleme oriunde doresti.

Valabil si pentru Lucian. :)

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, ENEOS a spus:

@Ruginel căuta gees, dar încă nu-și dă seama! Sau e prea sărak/zgârcit. 😈


BMW face motociclete...?? :crack:

Imi place ideea de GS dar nu imi place ideea de BMW. Dar fara sa fie strugurii acri, parca nu imi vine sa ingrop 27k intr-un GS.

1 oră în urmă, Kristian K a spus:

Vlade,sa fie ce cautai!Si sa te duca fara probleme oriunde doresti.

Valabil si pentru Lucian. :)


Multam, Cristi! Am vorbit cu el si cica ma aduce la tine la CJ daca ii fac cadou niste accesorii. :crack:

Acum 1 oră, De 3 Lei CuiE a spus:

Sa va bucurati de ele cu placere!

Si...hai cu accesoriile!

🍺


Multumesc, hombre!

Link to comment
Share on other sites

Chiar acum, Ruginel a spus:

nu imi vine sa ingrop 27k intr-un GS

 

Acum 8 minute, ENEOS a spus:

sărak/zgârcit

⬆️

N-ai gees - nu exiști!

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Lucian_M a spus:

Cum ți-am zis și la telefon, probabil e viitoarea mea motocicletă! Probabil...😁

Eu zic că amândoi am făcut alegeri bune, tot ce rămâne e să le mai accesorizam și să le scoatem la plimbare.

Asfalt curat și numai bucurii!✌️


Asa sa fie! :D

Acum 1 minut, ENEOS a spus:

 

⬆️

N-ai gees - nu exiști!


Cine are sa-i traiasca, cine n-are, sa nu-si doreasca :crack:

Link to comment
Share on other sites

Acum 38 minute, Ruginel a spus:

...


Multam, Cristi! Am vorbit cu el si cica ma aduce la tine la CJ daca ii fac cadou niste accesorii. :crack:


...

Corect. :)

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

@Ruginel căuta gees, dar încă nu-și dă seama! Sau e prea sărak/zgârcit. 😈

Fix 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ruginel said:

BMW face motociclete...?? :crack:
 

BMW face... 

Nu toata lumea se impaca cu benveu' geseu, uneori viatza-i greu... 😶

 

Vlade, misto jucareaua, s-o alergi fara incidente!

Link to comment
Share on other sites

Acum 41 minute, DKW a spus:

BMW face... 

Nu toata lumea se impaca cu benveu' geseu, uneori viatza-i greu... 😶

 

Vlade, misto jucareaua, s-o alergi fara incidente!

Multumesc mult, hombre! Da bre, radem, glumim dar parca nu se mai fac cum se faceau in trecut. Suna cliseic dar asa pare sa fie. Acum cica este un recall major la GS 1300. Oricum, motociclete fenomenale pentru ce sunt ele.

Link to comment
Share on other sites

Pai cam toti o dau in aceleasi povesti, cu dadace electronice si alte gizmo-uri menite sa nu mai faci nimic,doar sa te tii de ghidon. Personal nu-mi place 1300-le, dar nu e genul de produs care sa se adreseze unuia ca mine. Mai repede as da banii pe un V-Strom ca al tau sau pe un 990 Adv.

Cand ai timp te astept la mosie sa vad si io trotinetu' de aproape.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, DKW a spus:

Pai cam toti o dau in aceleasi povesti, cu dadace electronice si alte gizmo-uri menite sa nu mai faci nimic,doar sa te tii de ghidon. Personal nu-mi place 1300-le, dar nu e genul de produs care sa se adreseze unuia ca mine. Mai repede as da banii pe un V-Strom ca al tau sau pe un 990 Adv.

Cand ai timp te astept la mosie sa vad si io trotinetu' de aproape.


Cu mare drag vin, numa’ sa vina barele

de protectie si ce mai are sa vina. Chiar si V-Stromul are destula electronica pe el, dar parca nu indeajuns de multa inca sa ti se para ca mergi cu masina. 

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 22 ore, Ruginel a spus:

Nu prea m-am obisnuit cu saua...nu inteleg de ce toate motocicletele moderne, cu cateva exceptii, au seile tari.

Din două motive:

1. Pentru ca la multe branduri există versiuni de șa touring, moale, opțională.

2. O șa confortabilă este mai mare, mai pufoasă și iese din liniile de design ale motocicletei.

 

Să te bucuri de ea și să îi învârți sănătos roțile !

 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Acum 8 ore, l.u.v a spus:

Din două motive:

1. Pentru ca la multe branduri există versiuni de șa touring, moale, opțională.

2. O șa confortabilă este mai mare, mai pufoasă și iese din liniile de design ale motocicletei.

 

Să te bucuri de ea și să îi învârți sănătos roțile !

 


Am remarcat asta la aproape orice motocicleta pe care m-am urcat in ultimii ani, inclusiv la nakeduri. Cred ca se prefera designul in detrimentul confortului. 

Edited by Ruginel
Link to comment
Share on other sites

Probabil e mai ieftin buretele tare decât cel moale. În plus, costă să pui orice îmbunătățire față de stock.

Exemplu: la a mea aveam soclu clasic pentru brichetă. Ce mari investiții ar fi fost dacă puneau ceva cu USB? Sau bara pentru suport telefon? La a ta s-au deșteptat și au pus, a mea e pe drum.

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Posted (edited)

“Ce adventure este ala fara cutie?”

 

Asta am gandit cand mi-am luat si eu una bucata cutie de aluminiu, insa placa de prindere este ceva universal cu care nu ma impac. Nu vine atat de fest pe cat mi-as dori, desi indeplineste functia sa.

 

Dupa cateva masuratori cu sublerul si ceva joaca prin CAD mi-am facut o placa adaptoare din aluminiu seria 5000.

 

…si daca “tot eram acolo” am zis sa imi fac una si pentru scuter, sa folosesc aceeasi cutie insa cu placile mele de prindere.


M-am jucat putin si pe la strung, am facut niste zencuiri in placa si niste distantiere din ceva capete de ghidon vechi pe care le plimbam de colo-colo prin mini garajul meu. 
 

Acum mai am sa fac in CAD si distantierele pentru prinderea spate…pe acestea cred ca le voi printa 3D

IMG_0507.jpeg
 

IMG_0508.jpeg

 

IMG_0510.jpeg

 

IMG_0511.jpeg

Edited by Ruginel
Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, l.u.v a spus:

Foarte frumoasă.

Să o vopsești electrostatic negru.


Multumesc, Luigi! Astea probabil la iarna...Pana acum am gasit doar preturi mari...200 de lei pentru placa asta nu o sa dau. Cu putin efort imi fac singur o instalatie de vopsit electrostatic. Pentru piese mici pot sigur sa o realizez.

Link to comment
Share on other sites

Cât mă costă să-mi faci și mie două distanțiere din aluminiu? Am folosit piulițe lungi de 13 mm, altceva nu a fost la îndemână. Totuși dacă mă iau dracii, le trag un cordon și aleluia! 

Ți-o ieșit fain, cu un negru mat se vede "factory". ✌️

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 minute, Lucian_M a spus:

Cât mă costă să-mi faci și mie două distanțiere din aluminiu? Am folosit piulițe lungi de 13 mm, altceva nu a fost la îndemână. Totuși dacă mă iau dracii, le trag un cordon și aleluia! 

Ți-o ieșit fain, cu un negru mat se vede "factory". ✌️


Da-mi cotele pe whatsapp te rog 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, DesertEagle a spus:

Arata foarte profi placa aia, misto.

Totusi nu inteleg care e rolul ei. Cutia de aluminiu nu merge prinsa direct de gratarul ala? Sau are vreun sistem quick release sau ceva?


Salutare, domnule, multumesc!

Cutia are un sistem de tip quick release / lock.  De asemenea, pe placa nu sunt montate momentan siguranta de prindere si nici glisierele care asigura cutia. Placa in sine rigidizeaza intreg suportul de topcase, care este facut dintr-o rasina / ceva compozit plastic.

Am optat pentru placi adaptoare astfel incat sa folosesc o singura cutie la doua motorete, doar o plimb de colo-colo in cateva secunde.

 

De cateva “motociclete” incoace am un fix sa imi fac singur suportul de numar. Detest suporturile de plastic, m-am trezit ca vibrau, mi se par butucanoase si nu imi plac. Deh, om cu fixuri! 
 

Asadar, mi-am facut cam la toate agregatele detinute astfel de placute. Numarul se lipeste cu banda dublu-adeziva Bison pentru auto (chiar se numeste “car tape”). Metoda a fost testata in ultimii ani, in toate conditiile meteo, atat pe masini cat si pe motociclete. 
 

 

IMG_0523.jpeg

Edited by Ruginel
Link to comment
Share on other sites

Ieri mi-am facut oleaca de lucru si am terminat si placa adaptoare pentru V-Strom. A fost nevoie de niste munca la strung intrucat a fost nevoie sa fac acele "ciuperci" care se prind pe placa adaptoare iar apoi am lucrat la mecanismul de prindere, desigur tot din inox, integral.

Placa originala avea acele ciupercute dintr-un fel de plastic iar pe acelea le folosesc la scuter, unde sunt viteze mai mici si implicit forte mai mici.

Cum la indemana nu am avut decat inox, dupa MULT racait la el am scos aceste "ciuperci".

 2062657587_PlacaTopcase1.thumb.jpg.e49d507077d846b0e1e07989090e9933.jpg

Le-am filetat si prins cu suruburi cu cap zenc de pe partea inferioara a placii.
1372613055_PlacaTopcase3.thumb.jpg.a513bfc3cb5b282e96da95230de1f947.jpg

Am facut si un distantier pe care l-am printat 3D, care se potriveste la fix pe suportul de topcase original, astfel incat sa sustina placa pe partea din spate la aceeasi inaltime cu distantierele de aluminiu din fata.
image.thumb.png.03c09797881c1b8950db868c34fe71b0.png image.thumb.png.cb3eed2cf02624f39950c40e59d3ff16.png


Astazi am pus si bricolajul meu la probe printr-o tura de ~430 de km: Bucuresti-Barajul Siriu - Brasov - Bucuresti.

image.thumb.png.9a6df299fd820a4012e5a5a30d8d3642.png

Totul "functioneaza" impecabil, nu am avut emotii indiferent de stilul de mers abordat,cutia sta perfect. Ma declar multumit!

image.thumb.png.4911f6e96b356b04c73957f46ae26934.png

Edited by Ruginel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...