Ruginel Postat Februarie 5 Autor Share Postat Februarie 5 Acum 8 minute, Kristian a spus: Mno,noutati? Am terminat de instalat accesoriile. Am tras toate cablurile in tresa de protectie, prins cum trebuie totul. Acum astept sa imi vina un cleste de sertizat si niste pini de capat ca sa fac conexiunile cu Thunderbox. Teoretic astazi ar trebui sa ajunga. Daca tot sunt la capitolul motocicleta dezbracata, ma gandesc sa fac si schimbul de antigel, intrucat vasul de expansiune nu este accesibil daca nu dai rezervorul jos. Insa trebuie sa vad ce antigel e compatibil mai intai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Februarie 5 Moderatori Share Postat Februarie 5 Mai lasa antigelul inca 2 ani,nu te grabi sa-l schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 5 Share Postat Februarie 5 Nici eu nu m-aș complica să-l schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Februarie 5 Moderatori Share Postat Februarie 5 Eu las un cincinal apoi il schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 5 Share Postat Februarie 5 La 2 ani îmi permit să dau 90 lei pe doi litri de antigel bunișor (Motul Factory). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Februarie 5 Moderatori Share Postat Februarie 5 Nu ma refeream la a iti permite sau nu,ci la faptul ca personal,nu vad rostul operatiei.La fel si la lichidul de frana. Pe linga asta,the good book of motorcycle,stie mai bine decat noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 5 Share Postat Februarie 5 La ce tragedii am văzut la unele motoare, nu recomand nici la dușmani să schimbe lichidul de frână mai târziu de 24-30 luni. Cât despre antigel, prefer să n-am probleme cu pompa. Din ce am auzit, un antigel ok transfera căldura mai eficient, iar mobra mea dă o căldură de îmi fierb unghiile de la picioare. Anual schimb filtrul de aer, deci la două schimburi de filtru, bag un antigel și un lichid de frână și ambreiaj, că am văzut ce înseamnă "las' că mai merge un an" (2, 3, 4...). In manualul de V-strom scrie clar: antigel și lichid frână la 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Februarie 5 Moderatori Share Postat Februarie 5 Acum 50 minute, Lucian_M a spus: La ce tragedii am văzut la unele motoare, nu recomand nici la dușmani să schimbe lichidul de frână mai târziu de 24-30 luni. Cât despre antigel, prefer să n-am probleme cu pompa. Din ce am auzit, un antigel ok transfera căldura mai eficient, iar mobra mea dă o căldură de îmi fierb unghiile de la picioare. Anual schimb filtrul de aer, deci la două schimburi de filtru, bag un antigel și un lichid de frână și ambreiaj, că am văzut ce înseamnă "las' că mai merge un an" (2, 3, 4...). In manualul de V-strom scrie clar: antigel și lichid frână la 2 ani. Deci cartea stie mai bine decat noi. Mie cartea imi da antigel la 4 ani si lichidul de frana verificat cu tester si schimbat daca e cazul,dar nu mai tarziu de 4 ani.Eu am spus de cincinal ca reper maxim,adica in al 5-lea an il schimbi cel tarziu,no matter what. Dar cum mobra lui @Ruginele 2024,peste 2 ani inseamna 2026,nu 2025. Am vazut si eu tragedii,cum le spui tu,doar mi-am mancat 10 ani din viata intr-un service moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 5 Share Postat Februarie 5 Pentru cine nu vrea să schimbe lichidele, există soluții alternative: https://www.facebook.com/reel/1817145505761087?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v Nu știu cât de fezabile sunt, dar se poate incerca, sigur merge și la moto. La 650 scrie la 2 ani antigelul, la miar tot la fel. Lichidul de frână la 2 ani pentru utilajele convenționale, gen Dot 4 și 5.1, că Dot 3 nu prea am mai văzut de mult... Na, zic și eu ce-am mai citit pe ici, pe colo, că la mașină am schimbat pompa ABS datorită faptului că fostul proprietar a mers cu apă sfințită din 2015 până în 2021, după care m-am preafericit eu, că îmi bloca două roți de ieșea fum din jantă (nu exagerez deloc, m-am panicat rău). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Februarie 5 Moderatori Share Postat Februarie 5 Io stiu ca DOT 4 e echivalent cu 5.1,este in uz si DOT 5 in paralel cu astea doua. Poate stiu eu gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 5 Share Postat Februarie 5 (editat) Invers: poți pune 5.1 unde scrie 4, nu și invers. Se poate căuta, eu unul am preferat să pun fix ce scrie la fiecare pe rezervor. Dot 5 e racing only, durată de viață redusă. Am pus așa ceva la un Harley Parkinson v-rod 1200, era 240 lei un flacon de 250 ml. Editat Februarie 5 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Februarie 5 Moderatori Share Postat Februarie 5 De acord,dar 5 nu are nicio legatura cu 4 sau 5.1,la asta ma refeream.. Eu am pus totdeauna ce scria pe capacul rezervorului de lichid,nimic din proprie initiativa. Manualul si inscriptia capacului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Februarie 6 Autor Share Postat Februarie 6 Eu vreau sa fac schimbul de antigel intrucat antigelul de fabrica era contaminat cu diverse particule / substante de la asamblarea propulsorului din fabrica. Astea se duc in 1-2 schimburi de antigel. Revenind la subiectul topicului, in seara asta nu am facut mari lucruri. Am facut un splitter de pe care sa iau curent cand porneste motorul. Impulsul de curent are rolul sa “trezeasca” Thunderboxul care la randul lui alimenteaza accsoriile. Splitterul l-am facut ca sa nu ma apuc sa intep instalatia motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Martie 1 Autor Share Postat Martie 1 Schimbarea schimbarii: Am pus un PC8 de la Eastern Beaver, tin Thunderboxul pentru altceva. Am tras toate firele pe unde trebuie, totul cu atentie, fara scurtaturi. Am renuntat si la catalizator (m*ie Greta) si am pus galeriile de la Dominator - foarte bine lucrate, greutatea fiind de 1.8 kg…catalizatorul cu toate tevile are 4.7 kg, deci aproape 3 kg de aici. Nu ca ar fi foarte importanta greutatea la dimensiunile astea, dar daca se pot da jos kg, de ce nu!? Finala nu am cantarit-o, o voi cantari cand imi vine finala de la GPR dar estimez undeva pe la 5 kg +/-. Cea de la GPR are pana in 1.8 kg, deci per total scap de mai bine de 6 kg, ceea ce nu este chiar neglijabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 2 Share Postat Martie 2 Daca tot ai renuntat la catalizator, nu-i faci si o remapare corecta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 2 Share Postat Martie 2 E pe vine și aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Martie 2 Autor Share Postat Martie 2 Acum 57 minute, DKW a spus: Daca tot ai renuntat la catalizator, nu-i faci si o remapare corecta? Ba da, luna aceasta. Trebuie sa imi gasesc putin timp sa o pun la loc si sa ma duc la profesionist sa o faca pe dyno. Sa vina si finala astfel incat sa fac harta pe evacuarea completa. Nu vreau zgomot (de asta am luat evacuare omologata) ci sa fie mai usoara si sa nu degaje caldura ca la balamuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.