Sari la conținut

Suzuki V-Strom 1050 M4


Ruginel
 Share

Postări Recomandate

Acum 49 minute, Ruginel a spus:

1.Asa arata un filtru de aer dupa 9500 de km, facuti in ture lungi prin tara / afara. Ma asteptam sa arate mai bine, mai ales ca manualul de service recomanda schimbarea lui la 18,000 km. Clar intervalele date de producatori in general sunt prea lungi. 

 

2.Nu sunt 100% sigur ca un service ar fi stat sa curete airboxul cum am facut eu, cu pensula si aspirator.

1. Ei dau intervalul maxim,inclusiv la masini mici,dube..etc sa se bucure ,fraierul nestiutor de proprietar ,ca nu va da multi bani pe intretinerea masinii/moto respectiv.

2.Niciodata,poate doar la vreun service de pasionati,contra-cost si sa stai langa ei sa le ceri acest lucru !

 

Spor la treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 minute, ALEX-Guzzista a spus:

1. Ei dau intervalul maxim,inclusiv la masini mici,dube..etc sa se bucure ,fraierul nestiutor de proprietar ,ca nu va da multi bani pe intretinerea masinii/moto respectiv.

2.Niciodata,poate doar la vreun service de pasionati,contra-cost si sa stai langa ei sa le ceri acest lucru !

 

Spor la treaba !


La multi ani! Da, dar mi se pare cam exagerat asta cu intervalul maxim. Aveam impresia ca isi lasa si un interval extra, de siguranta.

 

Alex, acesta este motivul pentru care de mai bine de 10 ani nu am mai trecut pe la service-uri, doar fortat de imprejurari eventual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Ruginel a spus:


1.La multi ani! Da, dar mi se pare cam exagerat asta cu intervalul maxim. Aveam impresia ca isi lasa si un interval extra, de siguranta.

 

2.Alex, acesta este motivul pentru care de mai bine de 10 ani nu am mai trecut pe la service-uri, doar fortat de imprejurari eventual.

1.Posibil sa aiba in traseul de aer vreun senzor care sa iti aprinda vreun bec in bord daca nu are cantitatea suficienta de aer,noi suntem si tipicari ne place sa surubarim .

 

2.Cu duba de firma ma duc la un service,nu la reprezentanta ,ca ma trimit ei,cand vad factura ma ia cu "frezoane"

Cu masina sau moto ,mai bine cumpar scule decat sa dau bani la service,dar trebuie sa iti si placa.... 

 

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, ALEX-Guzzista a spus:

senzor care sa iti aprinda vreun bec in bord daca nu are cantitatea suficienta de aer

N-are!

 

Intervalele de service sunt făcute după calculele departamentelor atehnice care se ocupă de bani.

 

 

La 18.12.2024 la 10:52, Ruginel a spus:

m-am gandit sa fac triunghiul luminos cat mai mare

Foarte corect ai gândit!

 

Acum 1 oră, Ruginel a spus:

doamna sta dezbracata in atelier

Vezi să nu facă cistită!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Ruginel a spus:


Daca tot aveam “pe stoc” unul nou, am zis sa il schimb. Apropo, vreau sa schimb si becul de la placuta de inmatriculare cu unul led. Ma asteptam sa fie un W5W dar aparent e un R5W. La 1000 cum este?

 

 

Cine dreq crezi că s-a uitat?! 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proba cu proiectoarele. Lumineaza foarte bine, cel putin in garaj, camera telefonului nu prea surprinde intensitatea. Acum sa ma apuc de trasul cablurilor…o placere.
 

IMG_7144.thumb.jpeg.20a97d2860147102fd937104f5cc7672.jpeg 
 

IMG_7145.thumb.jpeg.370031f3748d0f823503137adab0a91a.jpeg
 

Desi intreg sistemul de proiectoare este gandit bine, nu sunt multumit de metodata de prindere a butonului pe ghidon. Ai un adeziv 3M si o banda elastica. Daca il pun langa blocul de comanda de la ambreiaj, butonul sta ascuns binisor intrucat blocul este destul de voluminos. Asadar…am bagat putin exercitiu in Fusion 360 sa imi fac un adaptor mai serios putin.

 

Adaptorul / suportul imi impinge butonul 10 mm in fata, cat sa nu mai fie ascuns de blocul de comanda si sa fie accesibil usor cu manusile.

 

 

 

 

Si rezultatul:

 

IMG_7180.thumb.jpeg.099b88f6074ac2692c2c0028ae6c4c2b.jpeg   IMG_7182.thumb.jpeg.d6720c7fdde00d7ee30f1edfeb47983f.jpeg


 

 

UPDATE:

Desigur, in stilul caracteristic mie, am refacut designul. 
 

IMG_7231.thumb.jpeg.ad9e7d7701d300c81517108d1accba68.jpeg IMG_7230.thumb.jpeg.ee1a0bc3431ba5f8e8d5f0211be61878.jpeg

 

Am adaugat acea protectie laterala, practic tine butonul blocat pe pozitie (si asa intra fest) si nici nu se vede urat.

 

De asemenea, intrucat spatiul in partea de jos, intre fir si urechea de jos a butonului este mic, am facut o degajare in design astfel incat firul sa nu stea in tensiune.

 

IMG_7234.thumb.jpeg.d2b18f37ddaa521d27d429ea1cc7dbbc.jpeg IMG_7235.thumb.jpeg.408f55ab6fe991ade4b3585af24cf761.jpeg
 

IMG_7226.thumb.jpeg.e72d39c6876e2b557f74d14efabd3bcf.jpeg 
Partea aceasta vizibila prin care butonul se introduce in suport va fi orientata catre blocul de comanda, deci nu se poate vedea. 

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...