andri Postat Iulie 17 Share Postat Iulie 17 Salut Am o motocicleta honda cbr 125 care nu sta constant la relantii si daca accelerez brusc ar da sa moara. Motorul sta turat cel mai tare cand surubul de amestec este strans maxim. Care ar putea fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17 Share Postat Iulie 17 mecanicu din tine... mergi la un service, cotetele nu se repara pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 17 Share Postat Iulie 17 7 hours ago, andri said: Salut Am o motocicleta honda cbr 125 care nu sta constant la relantii si daca accelerez brusc ar da sa moara. Motorul sta turat cel mai tare cand surubul de amestec este strans maxim. Care ar putea fi problema? Daca ti-ai facut cont aici, atunci reusesti sa downloadezi si manualul la mobra si sa deschizi exact cat scrie . Presupunand ca restul setarilor din carburator sunt stock :). Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Iulie 18 Share Postat Iulie 18 Acum 16 ore, andri a spus: Salut Am o motocicleta honda cbr 125 care nu sta constant la relantii si daca accelerez brusc ar da sa moara. Motorul sta turat cel mai tare cand surubul de amestec este strans maxim. Care ar putea fi problema? Salut Am avut o problema similara cu acelasi tip de motor. A mea tragea aer fals. Furtunul de vacuum de la cabrurator era crapat urat de tot. Surubul de amestec daca il strangi de tot, ii taie aerul. Se tureaza fiindca isi ia mai multa benzina si aer primeste pe altundeva. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Iulie 18 Share Postat Iulie 18 Acum 52 minute, zo10000 a spus: taie aerul. Salut,cum adică taie aerul? Galeria admisie,ramane deschisa,indiferent cat invarti de surubu ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Iulie 18 Share Postat Iulie 18 (editat) Acum 13 minute, pinnochio a spus: Salut,cum adică taie aerul? Galeria admisie,ramane deschisa,indiferent cat invarti de surubu ala. Asa-i. Galeria ramane deschisa, dar surubul care regleaza amestecul are rolul de a lasa o anumita cantitate de aer care iti tine amestecul potrivit la relanti. Cu cat inchizi mai mult surubul cu atat lasa mai putin aer. Pozitia 4 din poza. Daca inchizi acel surub de aer si totusi se tureaza mai tare inseamna ca isi ia aer fals de altundeva. Din nou, asta doar la relanti. Cand incepi sa accelerezi si se deschide clapeta deja amestecul se face prin cealalta duza. Acolo nu mai conteaza cum sta surubul de la aer. Editat Iulie 18 de zo10000 adaugat detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Iulie 18 Share Postat Iulie 18 Ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.