Sari la conținut

Problema carburator


Postări Recomandate

Salut 

Am o motocicleta honda cbr 125 care nu sta constant la relantii si daca accelerez brusc ar da sa moara.

Motorul sta turat cel mai tare cand surubul de amestec este strans maxim. 

Care ar putea fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, andri said:

Salut 

Am o motocicleta honda cbr 125 care nu sta constant la relantii si daca accelerez brusc ar da sa moara.

Motorul sta turat cel mai tare cand surubul de amestec este strans maxim. 

Care ar putea fi problema?

Daca ti-ai facut cont aici, atunci reusesti sa downloadezi si manualul la mobra si sa deschizi exact cat scrie . Presupunand ca restul setarilor din carburator sunt stock :). Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, andri a spus:

Salut 

Am o motocicleta honda cbr 125 care nu sta constant la relantii si daca accelerez brusc ar da sa moara.

Motorul sta turat cel mai tare cand surubul de amestec este strans maxim. 

Care ar putea fi problema?

Salut

Am avut o problema similara cu acelasi tip de motor. A mea tragea aer fals. Furtunul de vacuum de la cabrurator era crapat urat de tot.

Surubul de amestec daca il strangi de tot, ii taie aerul. Se tureaza fiindca isi ia mai multa benzina si aer primeste pe altundeva.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, zo10000 a spus:

taie aerul.

Salut,cum adică taie aerul? Galeria admisie,ramane deschisa,indiferent cat invarti de surubu ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, pinnochio a spus:

Salut,cum adică taie aerul? Galeria admisie,ramane deschisa,indiferent cat invarti de surubu ala.

Asa-i. Galeria ramane deschisa, dar surubul care regleaza amestecul are rolul de a lasa o anumita cantitate de aer care iti tine amestecul potrivit la relanti. Cu cat inchizi mai mult surubul cu atat lasa mai putin aer. Pozitia 4 din poza. image.thumb.png.e610c8b968ad20be481a6e2d8344db1f.png Daca inchizi acel surub de aer si totusi se tureaza mai tare inseamna ca isi ia aer fals de altundeva.

 

Din nou, asta doar la relanti. Cand incepi sa accelerezi si se deschide clapeta deja amestecul se face prin cealalta duza. Acolo nu mai conteaza cum sta surubul de la aer.

Editat de zo10000
adaugat detalii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...