WhiteWolf Posted August 28 Share Posted August 28 (edited) 2014 Suzuki VStrom 1000 ABS, motor 1037cmc 30000 km,în creștere. Primul proprietar,și cel din Germania și actualul,persoană matură. Motocicleta a fost folosită doar la ture lungi,niciodată în offroad.Ținută în garaj. Este echipată cu: -Parbriz touring (NSEW). -Bară suport navigație. -Crash bars. -Protecții mâini. -Manșoane încălzite(Suzuki-Oxford) -Topcase (GIVI) -Genți laterale aluminiu (GIVI) -Geantă rezervor extensibilă(Suzuki-SWMotech) -Cric central. -Talpă cric lateral. -Ungător manual pt lanț. -Cruise control mecanic. -Câte 2 chei la contact și fiecare încuietoare. În 04/05.2024 (28000 km) au fost înlocuite următoarele:ulei și simeringuri furcă,rulmenți jug,ulei și filtru motor,antigel,lichid frâne și ambreiaj,plăcuțe frână față. Motocicleta prezintă urmele unei ușoare căzături pe partea dreaptă. Pregătită pt următoarea tură. Se vinde în vederea achiziției altei motociclete, de dimensiuni și greutate mai mici. Neinteresat de schimburi. Prețul este negociabil doar în persoană. Vizionare în Roșu (Chiajna). Pret: 8000 EURO Tel: 0724180218 Edited September 2 by apriliacluj completari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Posted August 28 Share Posted August 28 Valabilitate ITP,oferi fiscal? Si astea se cer aici: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted August 28 Share Posted August 28 daca este cel de 1000, cu 996 cmc nu aici trebuia postat ci cu o categorie mai jos, la clasa 750-999cmc daca e cel de 1050 (adica 1037cmc), atunci titlul trebuie modificat in VStrom 1050 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McKagan Posted August 28 Share Posted August 28 Este cel de 1000. Cel de 1050 s-a fabricat incepand cu 2020 (se diferentiaza usor dupa far, 1050 are farul dreptunghiular, mai retro). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WhiteWolf Posted August 30 Author Share Posted August 30 Scuze. ITP-ul expiră în octombrie,dar îl voi face curând,în vederea unei ture care se va extinde peste data expirării. Se oferă fiscal. Este de 1037cc.Nici eu nu știu cum a ajuns la 750-999cc. Rog admin-ul,dacă poate,să-l mute acolo unde-i este locul. Mulțumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted September 2 Share Posted September 2 vezi, daca nu ai specificat in descriere de la inceput capacitatea cilindrica? credeam ca cel de 1050 e peste 1000cmc, nu stiam ca sunt si versiuni mai vechi cu peste 1000cmc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted September 2 Share Posted September 2 Păi se vede in poze ce este. Gen 2 e clasificat ca fiind "o mie", deși are 1037 cc. Ciocul ăla e inconfundabil și unic, doar pe Gen 2 1000 se găsește. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted September 2 Share Posted September 2 asa o fi pt cei si interesati si cunoscatori la o documentare superficiala pe wiki, nu apare chestia asta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioio_viola Posted September 2 Share Posted September 2 doar ca sa fac up la topic: motocicleta folosita in ture lungi si care in 10 ani are 30.000 km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.