WhiteWolf Postat August 28 Share Postat August 28 (editat) 2014 Suzuki VStrom 1000 ABS, motor 1037cmc 30000 km,în creștere. Primul proprietar,și cel din Germania și actualul,persoană matură. Motocicleta a fost folosită doar la ture lungi,niciodată în offroad.Ținută în garaj. Este echipată cu: -Parbriz touring (NSEW). -Bară suport navigație. -Crash bars. -Protecții mâini. -Manșoane încălzite(Suzuki-Oxford) -Topcase (GIVI) -Genți laterale aluminiu (GIVI) -Geantă rezervor extensibilă(Suzuki-SWMotech) -Cric central. -Talpă cric lateral. -Ungător manual pt lanț. -Cruise control mecanic. -Câte 2 chei la contact și fiecare încuietoare. În 04/05.2024 (28000 km) au fost înlocuite următoarele:ulei și simeringuri furcă,rulmenți jug,ulei și filtru motor,antigel,lichid frâne și ambreiaj,plăcuțe frână față. Motocicleta prezintă urmele unei ușoare căzături pe partea dreaptă. Pregătită pt următoarea tură. Se vinde în vederea achiziției altei motociclete, de dimensiuni și greutate mai mici. Neinteresat de schimburi. Prețul este negociabil doar în persoană. Vizionare în Roșu (Chiajna). Pret: 8000 EURO Tel: 0724180218 Editat Septembrie 2 de apriliacluj completari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian Postat August 28 Share Postat August 28 Valabilitate ITP,oferi fiscal? Si astea se cer aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 28 Share Postat August 28 daca este cel de 1000, cu 996 cmc nu aici trebuia postat ci cu o categorie mai jos, la clasa 750-999cmc daca e cel de 1050 (adica 1037cmc), atunci titlul trebuie modificat in VStrom 1050 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat August 28 Share Postat August 28 Este cel de 1000. Cel de 1050 s-a fabricat incepand cu 2020 (se diferentiaza usor dupa far, 1050 are farul dreptunghiular, mai retro). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat August 30 Autor Share Postat August 30 Scuze. ITP-ul expiră în octombrie,dar îl voi face curând,în vederea unei ture care se va extinde peste data expirării. Se oferă fiscal. Este de 1037cc.Nici eu nu știu cum a ajuns la 750-999cc. Rog admin-ul,dacă poate,să-l mute acolo unde-i este locul. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 2 Share Postat Septembrie 2 vezi, daca nu ai specificat in descriere de la inceput capacitatea cilindrica? credeam ca cel de 1050 e peste 1000cmc, nu stiam ca sunt si versiuni mai vechi cu peste 1000cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 2 Share Postat Septembrie 2 Păi se vede in poze ce este. Gen 2 e clasificat ca fiind "o mie", deși are 1037 cc. Ciocul ăla e inconfundabil și unic, doar pe Gen 2 1000 se găsește. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 2 Share Postat Septembrie 2 asa o fi pt cei si interesati si cunoscatori la o documentare superficiala pe wiki, nu apare chestia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Septembrie 2 Share Postat Septembrie 2 doar ca sa fac up la topic: motocicleta folosita in ture lungi si care in 10 ani are 30.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.