Sari la conținut

Tuareg 660 vs Transalp 750


Postări Recomandate

Acum 11 minute, LionEl a spus:

 

La drum lung e mană cerească QS.

 

Mai pui în ecuație și eventuale dureri/accidentări in mâna/pumnul stâng - devine necesitate.

 

Nu intram în DCT-uri sau radar adaptiv că alea sunt blasfemie pentru voi 🤣🤣

nu toi au 30k pentru o motocicleta bre :P

QS nu e mare lucru, pana dai de o moto pe care merge ok/detii una cu asa ceva. Dupa, nu mai vrei fara! Nu fiindca ai nevoie, ci fiindca e MISTO! Repet, daca si merge ok :D

 

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 151
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 11 minute, LionEl a spus:

La drum lung e mană cerească QS

Plus un ghidon incalzit, sa incalzita, amortizor de ghidon, ca esp si abs vin acuma cam standard - da sunt chiar ceva la mersul de zi cu si si in special la drum lung.
Ajuta la comfort, ca despre asta e vorba - si te face mai putin obosit si incordat = mergi mai in siguranta 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre topic-IA ce ti-a placut mai mult, ca ai mers cu amandoua! Daca insa vrei off, Tuaregul e clar mai potrivit. Cu Transalpu ai merge pe alegerea rezonabila, cu Tuaregul cu aia pentru suflet. Eu nu vad Tuaregul ca genul de moto pe care sa o tii inca 20 de ani si sa i faci odometrul guler, cum ai facut la KLE :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Adrian M. a spus:

ci fiindca e MISTO

plus cand o sa fii intr-o situatie cand ii dai ca bezmeticu prin padure si vezi prea tarziu ca e rapa mare acolo unde the indrepti cu curaj, cand te bagi in ambele frane, cu mainile inclestate pe ghidon ca dardaie fundul; si in toata distractia asta dai cu putere in QS in jos - iti dai seama ca nu puteai sa franezi mai bine schimband cu ambreaj

am dat o tura si cu moto cu CC adativ... man! deci e genial, acolo unde trebuie doar sa acoperi distanta e lux imbinat cu siguranta

cand am inceput sa conduc masina nu aveam cc, cand am avut pe prima cu am zis ca nu mai vreau fara si orice masina trebuia musai sa aibe cc, apoi am luat masina cu cc adaptiv sau cum ii zice de fapt.. amu nu prea mai vreau fara; cand fac poate si peste 30K/an si mult e evident drum lung, nu mai par mofturi sunt chestii de, cum ziceam, siguranta si confort


OP ne cam ametesti aicea, mergi tata si ia ceva ca dupa ce esti pe sauna noua nu stiu cat de mult ai sa te uiti inapoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, hora09 a spus:

plus cand o sa fii intr-o situatie cand ii dai ca bezmeticu prin padure si vezi prea tarziu ca e rapa mare acolo unde the indrepti cu curaj, cand te bagi in ambele frane, cu mainile inclestate pe ghidon ca dardaie fundul; si in toata distractia asta dai cu putere in QS in jos - iti dai seama ca nu puteai sa franezi mai bine schimband cu ambreaj

am dat o tura si cu moto cu CC adativ... man! deci e genial, acolo unde trebuie doar sa acoperi distanta e lux imbinat cu siguranta

cand am inceput sa conduc masina nu aveam cc, cand am avut pe prima cu am zis ca nu mai vreau fara si orice masina trebuia musai sa aibe cc, apoi am luat masina cu cc adaptiv sau cum ii zice de fapt.. amu nu prea mai vreau fara; cand fac poate si peste 30K/an si mult e evident drum lung, nu mai par mofturi sunt chestii de, cum ziceam, siguranta si confort


OP ne cam ametesti aicea, mergi tata si ia ceva ca dupa ce esti pe sauna noua nu stiu cat de mult ai sa te uiti inapoi

la off nu ma pronunt ca n-am experienta. Am mers f putin, am vazut care i treaba asa 2%, si aia a fost. Dar imi imaginez ca i blana sa ai si acolo QS, bam, sus, bam, jos, nu mai stai dupa ambreiaj.

CC adaptiv e blana pentru cine acopera distante mari, pe drumuri unde merge. La noi asta se poate doar in putine cazuri. Fiindca nu avem astfel de drumuri, iar acolo unde le avem, avem niste minuati de soferi, cu care nu poti merge 5 minute legat, unitar :)))

Dar da, e misto tare. Si e misto si blind detection..

Dar se poate si fara ele :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, Adrian M. a spus:

nu toi au 30k pentru o motocicleta bre :P

QS nu e mare lucru, pana dai de o moto pe care merge ok/detii una cu asa ceva. Dupa, nu mai vrei fara! Nu fiindca ai nevoie, ci fiindca e MISTO! Repet, daca si merge ok :D

 


Am QS pe mobra si merge impecabil. Nu este insa un selling point pentru mine. Nu ii simt lipsa si nici adaosul

 

Acum 56 minute, LionEl a spus:

 

La drum lung e mană cerească QS.

O fi, eu nu il folosesc decat foarte rar.
 

Acum 56 minute, LionEl a spus:

Mai pui în ecuație și eventuale dureri/accidentări in mâna/pumnul stâng - devine necesitate.

T-Max 560 sau o Honda cu DCT...in curand si pe motocicletele Yamaha si pe BMW.
 

Acum 56 minute, LionEl a spus:

Nu intram în DCT-uri sau radar adaptiv că alea sunt blasfemie pentru voi 🤣🤣


Elitism. O zici de parca noi am fi aparut din pestera si tu ai contact direct cu Prometeu.

Acum 41 minute, Adrian M. a spus:

Cat despre topic-IA ce ti-a placut mai mult, ca ai mers cu amandoua! Daca insa vrei off, Tuaregul e clar mai potrivit. Cu Transalpu ai merge pe alegerea rezonabila, cu Tuaregul cu aia pentru suflet. Eu nu vad Tuaregul ca genul de moto pe care sa o tii inca 20 de ani si sa i faci odometrul guler, cum ai facut la KLE :D

 


Cand stii ca Tuaregul ala e legat de un anume service...ti se pune cam de-a curmezisul. Sunt mai multi pe forum care pot confirma asta...si unii care nu sunt pe forum.

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, LionEl a spus:

 

La drum lung e mană cerească QS.

 

Mai pui în ecuație și eventuale dureri/accidentări in mâna/pumnul stâng - devine necesitate.

 

Nu intram în DCT-uri sau radar adaptiv că alea sunt blasfemie pentru voi 🤣🤣

 

QuickShifter ar avea o utilitate (discutabila) la motocicletele supersport. In rest e o tampenie care ar trebui interzisa prin lege, ca sa nu zic de implementari dubioase (cough.. bmw gs) care zici ca-ti sparge cutia de viteze la folosire. Bine, la GS zici ca se sparge cutia oricum, dar ma rog...

Si radar adaptiv... Hahaha, ha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, DesertEagle a spus:

 

QuickShifter ar avea o utilitate (discutabila) la motocicletele supersport. In rest e o tampenie care ar trebui interzisa prin lege, ca sa nu zic de implementari dubioase (cough.. bmw gs) care zici ca-ti sparge cutia de viteze la folosire. Bine, la GS zici ca se sparge cutia oricum, dar ma rog...

Si radar adaptiv... Hahaha, ha.


Ieri ma uitam pe youtube la un video cu un CBR 1000RR cu QS caruia i s-a busit cutia din cauza asta. Problema este ca QS-ul tot produce uzura accentuata in cutie fata de modul normal de schimbare a vitezelor, chiar si cand QS-ul functioneaza cum trebuie. Daca ai niste probleme la el, timpi aiurea de taiere a aprinderii sau cine stie ce...o sa ai o surpriza urata. Iar BMW nu cred ca exceleaza la aspectul finete...mai ales cu motoarele boxer.

Referitor la dilema lui @Speedy.K eu as merge pe Aprilia Tuareg cu conditia sa am unde sa imi fac servisul...si ma refer la un servis competent.

Eu am avut in carti Yamaha T7 insa ce m-a dat inapoi au fost jantele cu camera. Ma gandisem la un moment dat sa imi iau T7 si apoi sa imi comand niste jante Alpina tubeless, dar deja ieseam mai scump decat motorul pe care l-am luat, cu mult.
 

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, Ruginel said:

Problema este ca QS-ul tot produce uzura accentuata in cutie fata de modul normal de schimbare a vitezelor

Ii explici degeaba, legatura lui cu motociclismul pare sa fie doar forumul asta unde citeste ce scrie unul si apoi scrie si el ca si cand e ideea lui. Mai devreme ii propunea lui Speedy o chinezarie, ca stie el ca e buna, cea mai buna. Nu mi-e clar ce mobra poseda respectivul, daca poseda.

 

La motoarele marine se foloseste de mult principiul QS cand muti din Neutru in Forward sau Revers si pentru ca am desfacut suficiente transmisii pot sa-ti spun ca o uzura este evidenta. Si acolo totul se realizeaza la rpm redus, relanti chiar. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Radu Andrei Gabriel a spus:

Ii explici degeaba, legatura lui cu motociclismul pare sa fie doar forumul asta unde citeste ce scrie unul si apoi scrie si el ca si cand e ideea lui. Mai devreme ii propunea lui Speedy o chinezarie, ca stie el ca e buna, cea mai buna. Nu mi-e clar ce mobra poseda respectivul, daca poseda.

 

La motoarele marine se foloseste de mult principiul QS cand muti din Neutru in Forward sau Revers si pentru ca am desfacut suficiente transmisii pot sa-ti spun ca o uzura este evidenta. Si acolo totul se realizeaza la rpm redus, relanti chiar. 


Il cunosc pe @LionEl personal, e baiat de caracter, omul merge mult si are motoare de top. Doar ca avem opinii diferite in privinta tehnicii si fata de cum ne raportam la ea.


Eu sunt (zic eu) mai orientat catre tehnic si de asta am o opinie mai reticenta la anumite lucruri care mie personal mi se par inutile pe strada (sau aproape inutile).

 

Pe circuit pot intelege de ce ai vrea QS, vrei sa fii rapid. Daca simti lipsa QS-ului pe strada inseamna ca iti trebuie cutie automata neaparat, nu este o rusine, este doar de comoditate.
 

Anumite lucruri sunt bine-venite: abs / cornering abs / tc. Dar QS-ul mi se pare mai mult un fel de zorzoana. Esti la fel de in siguranta si cu si fara el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Radu Andrei Gabriel a spus:

Mai devreme ii propunea lui Speedy o chinezarie, ca stie el ca e buna, cea mai buna. Nu mi-e clar ce mobra poseda respectivul, daca poseda.

 

Ai auzit de ceva numit "ironie", "sarcasm" sau pe acolo? Nu? Mno, probabil esti tanar si chestiile astea trec pe langa time ca trenul prin Cluuuuj. :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Ruginel a spus:

@LionEl e baiat de caracter, omul merge mult si are motoare de top

 

Corect, in plus nu se oftica aiurea, cred ca a mai vazut forum-uri. 🤣

@Radu Andrei Gabriel. Sultane, quick shifter-ul de pe GS e cea mai proasta implementare ever, e documentat, iar cutia de viteze oricum cloncane infiorator, iarasi documentat. De ce te burzuluiesti asa, ai actiuni la ei?

Sau crezi ca imi pasa daca o personalitate imaginara de pe internet spune chestii despre mine? 🤣

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, DesertEagle said:

Sultane, quick shifter-ul

Ne lamuresti pana la urma care e legatura ta cu motociclismul? :) 

 

QSul de pe GS e mai naspa decat spui tu, am scris-o si eu din proprie experienta, nu de pe forumuri sau materiale de pe net. Si nu e numai naspa implementat, e si incomod. Tot din proprie experienta :) 

2 minutes ago, Ruginel said:

eu am impresia ca spuneti aceleasi lucruri dar nu va intelegeti intre voi :)))

Diferenta dintre majoritatea de-aici si el este ca noi scriem din experienta noastra pe

mobre iar el din reviste :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Ruginel a spus:


Il cunosc pe @LionEl personal, e baiat de caracter, omul merge mult si are motoare de top. Doar ca avem opinii diferite in privinta tehnicii si fata de cum ne raportam la ea.


Eu sunt (zic eu) mai orientat catre tehnic si de asta am o opinie mai reticenta la anumite lucruri care mie personal mi se par inutile pe strada (sau aproape inutile).

 

Pe circuit pot intelege de ce ai vrea QS, vrei sa fii rapid. Daca simti lipsa QS-ului pe strada inseamna ca iti trebuie cutie automata neaparat, nu este o rusine, este doar de comoditate.
 

Anumite lucruri sunt bine-venite: abs / cornering abs / tc. Dar QS-ul mi se pare mai mult un fel de zorzoana. Esti la fel de in siguranta si cu si fara el. 

 

Automate momentan sunt doar de la Honda - DCT, iar singura ca lumea este cea de pe Goldwing, schimba insesizabil și merge de minune cu transmisia pe cardan. 

 

Pe ATAS smucea in draci, da e confortabila dar te hâțâne in draci.

 

Exemplu pe moto actuala: schimb 80% manual și 20% QS (in mod special in afara localităților când îi dau mai tare). 

 

Cutia de viteze e probabil cea mai proasta pe care am intalnit-o vreodată dar îi dau de ii sare piureu și dacă se duce sa o schimbe în garanție. 

 

Alte automate - CVT.......e ok pentru oraș dar la drum lung mai e nevoie de frana de motor ceea ce nu se obține de la cvt-uri. 

 

1 oră în urmă, Ruginel a spus:

Elitism. O zici de parca noi am fi aparut din pestera si tu ai contact direct cu Prometeu.


 

 

Neeahhh doar că tu vii de pe stil clasic de motociclete și preferi mai clasic. 

 

Mie-mi place să aibă toate acareturile posibile, eu unul am nevoie de ele la drum. 

 

După 3 luni de pauza cu mana, am data iama în ea și am aproape 9000 de km din iulie până acum. Sunt bune rau toate dotările astea de confort. Se poate fara ele? Normal, pot face același drum și cu un Harley Parkinson din '60 doar că va fi ceva mai greu (nu mult). 

 

In schimb Singurul lucru care e un musai este cardanul! Suprem la drum lung 💪💪

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Radu Andrei Gabriel a spus:

Diferenta dintre majoritatea de-aici si el este ca noi scriem din experienta noastra pe

mobre iar el din reviste

 

E ok, bea apa si o sa-ti scada tensiunea. Dupa aia ai timp sa te ascunzi intr-un colt si sa-ti regreti deciziile...cu validarea n-ai nimerit.

 

On:

@Speedy.K Deci  nu vrei KOVE 800, nu? :)

Eu m-as arunca la TransAlp, nu cred  ca italienii sunt acolo, inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, DesertEagle a spus:

 

E ok, bea apa si o sa-ti scada tensiunea. Dupa aia ai timp sa te ascunzi intr-un colt si sa-ti regreti deciziile...cu validarea n-ai nimerit.

 

On:

@Speedy.K Deci  nu vrei KOVE 800, nu? :)

Eu m-as arunca la TransAlp, nu cred  ca italienii sunt acolo, inca.

Nici nu o sa fie vreodată la nivelul japonezilor la nivel fiabilitate, nici ei și nici nemții. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, DesertEagle a spus:

 

E ok, bea apa si o sa-ti scada tensiunea. Dupa aia ai timp sa te ascunzi intr-un colt si sa-ti regreti deciziile...cu validarea n-ai nimerit.

 

On:

@Speedy.K Deci  nu vrei KOVE 800, nu? :)

 

Acum 36 minute, DesertEagle a spus:

Eu m-as arunca la TransAlp, nu cred  ca italienii sunt acolo, inca.


Nu stiu ce sa zic...Daca te uiti la constructie / finisaje Africa Twin 1100 iti dai palme :) arata bine de la cativa metri distanta. Cand o iei la puricat si vezi sudurile alea facute de un copil orb, cu stropii sariti peste tot si necuratati, cu vopseaua care nu acopera sasiul in totalitate, avand zone in care nu a patruns jetul de la pistol...te cam face sa iti pui semne de intrebare. Ma uitam la Ducati, care in aceeasi categorie de pret ofera finisaje aproape ireprosabile, intervale de service ceva mai mari... Am avut un Guzzi, vopsea electrostatica acoperita cu lac electrostatic, spite de inox, multe suruburi de inox in zone unde coroziunea si-ar fi facut de cap altfel etc...iar sasiul ala dintr-o bucata de la Transalp este moartea pasiunii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Ruginel a spus:

 


Nu stiu ce sa zic...Daca te uiti la constructie / finisaje Africa Twin 1100 iti dai palme :) arata bine de la cativa metri distanta. Cand o iei la puricat si vezi sudurile alea facute de un copil orb, cu stropii sariti peste tot si necuratati, cu vopseaua care nu acopera sasiul in totalitate, avand zone in care nu a patruns jetul de la pistol...te cam face sa iti pui semne de intrebare. Ma uitam la Ducati, care in aceeasi categorie de pret ofera finisaje aproape ireprosabile, intervale de service ceva mai mari... Am avut un Guzzi, vopsea electrostatica acoperita cu lac electrostatic, spite de inox, multe suruburi de inox in zone unde coroziunea si-ar fi facut de cap altfel etc...iar sasiul ala dintr-o bucata de la Transalp este moartea pasiunii. 

Bros, am avut Africa și nu am văzut ce zici. Unde ai întâlnit ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

26 minutes ago, Ruginel said:

.Daca te uiti la constructie / finisaje

La CB1000R pe care am testat-o, ca vreau una (inca ezit intre MT10 si CB1000R, dar asta e alta poveste), era totul de vis. Finisaje misto, sudurile chiar super, totul inchegat. Mi-a placut mult mobra aia. Si eu aveam cumva impresia ca japonezii nu prea mai sunt atenti la detalii dar realitatea mi-a aratat altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, LionEl a spus:

Bros, am avut Africa și nu am văzut ce zici. Unde ai întâlnit ?


Mergi cu mine la orice dealer si ne uitam la ce gasim in stoc. In special sudurile din zona jugurilor. Vopseaua de pe sasiu este foarte subtire si de proasta calitate iar sudurile zici ca sunt facute la misto.


Uite ce am gasit la o simpla cautare, sa nu zici ca sunt nebun. Astea sunt de la useri diferiti.

 

 

 

 

IMG_4075.jpeg

IMG_4076.jpeg

IMG_4077.jpeg

IMG_4078.jpeg

IMG_4079.png

IMG_4080.png

IMG_4081.png

IMG_4082.png

Acum 3 minute, Radu Andrei Gabriel a spus:

La CB1000R pe care am testat-o, ca vreau una (inca ezit intre MT10 si CB1000R, dar asta e alta poveste), era totul de vis. Finisaje misto, sudurile chiar super, totul inchegat. Mi-a placut mult mobra aia. Si eu aveam cumva impresia ca japonezii nu prea mai sunt atenti la detalii dar realitatea mi-a aratat altceva.


Alta clasa, sasiu din aluminiu, alte procedee de sudura. Chiar daca vopseaua ar fi subtire sau s-ar zgaria, rugina nu se vede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, Ruginel said:

Alta clasa

Adevarat.

 

A fost insa ceva care mi-a dat de gandit. Cutia. Destul de clanchi (clunky), asemanator cu ce reclama posesorii de Hornet 750. Nu ca la gees care nu poate fi egalat insa de la Honda ma asteptam la ceva super smooth. Si tot ca geesul, din 1 in 2 si 2 in 3. Mai sus e brici. 
 

La MT10 e super smooth si doar sa fii ca Dancila ca sa o clancuiesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Radu Andrei Gabriel a spus:

Adevarat.

 

A fost insa ceva care mi-a dat de gandit. Cutia. Destul de clanchi (clunky), asemanator cu ce reclama posesorii de Hornet 750. Nu ca la gees care nu poate fi egalat insa de la Honda ma asteptam la ceva super smooth. Si tot ca geesul, din 1 in 2 si 2 in 3. Mai sus e brici. 
 

La MT10 e super smooth si doar sa fii ca Dancila ca sa o clancuiesti.


Ma asteptam la ceva mai mult de la Africa Twin avand in vedere ca nu este ieftina absolut deloc.

La Transalp, la fel ca si la CRF 300 au facut niste reduceri de costuri evidente. Sasiul dintr-o bucata este una dintre elementele care o dau de gol si suspensia fara posibilitate de ajustare. Mi-as lua Transalp doar daca as vrea sa stiu ca nu raman cu ea in drum (teoretic) in rest...oricand mi-as lua Tuareg. Sasiu modular, suspensie ajustabila, roti tubeless, electronica mai completa fata de Transalp, si cu cateva kilograme mai usoara, rezervor mai incapator. Unde pierde este puterea...10 cp in plus pentru Transalp, insa este justificabil avand in vedere cilindreea.

Deci din perspectiva pur tehnica, eu votez Tuareg 660.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...