Sari la conținut

DesertEagle

Membru
  • Număr conținut

    264
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

561 citiri profil

DesertEagle's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • One Year In
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • One Month Later
  • Week One Done

Recent Badges

  1. Bah, da' ce filozof e ECU asta, cum suspecteaza el chestii. Zici ca-i facut de Confucius sau ceva.
  2. Repeti obsesiv asta cu anvelopa ajunsa la "negru de fum" ca si cum asta ar fi un strat sau ceva. Vezi ca negul de fum este in primul rand un pigment, fara el cauciucul natural ar arata ca o voma in soare. PS: Metzeler exorbitante!
  3. Beltronics e top la detectoare, urmat de Cobra, nu conteaza cat e de vechi. Dar nu inteleg cum il montezi pe motocicleta ca sa-l si auzi. Doar nu stai permanent cu ochii pe el.
  4. Probabil simering ambielaj bulit (partea cu ambreiajul).
  5. Pune o poza, ce vrei sa adaptezi de fapt? Ai partea care vine pe geanta si se prinde de inel?
  6. Nu o sa fie mai confortabila. Te ridica un pic dar te vei apleca spre ghidon, deci o sa fie mai naspa. 188 cm am eu si-ti spun din experienta (pe alte moto) ca singura imbunatatire e formata din scarite coborate si inaltatoare ghidon.
  7. Salut, Ia-l.pe asta: https://mintech.ro/MOTO/Sistem-de-comunicare-moto/Wayxin-R5-Single-Pack?sort=p.price&order=ASC Stiu, e intercom dar na'. Poti sa folosesti numai player-ul de muzica. Se aude decent, bateria tine o gramada, e super ieftin, am 3 buc de vreo 2 ani
  8. Salut, fenomenul este relativ cunoscut, contacte imperfecte pe partea de masa a cablajului. Eu as verifica si curata mufele (spate lampa pozitie/ frana si fata pozitie/ far). Spor.
  9. Sper ca motocicleta asta e "regina de garaj", altfel nu-ti vad bine certificatul de inmatriculare la intalnirea cu RAR, cu tevile alea penibile pe post de evacuare si lampadarul chinezesc in fata, ca sa nu mai vorbim de pozitia numarului de inmatriculare.
  10. https://www.facebook.com/share/p/D24Kpo3nNF75kMPj/?mibextid=WC7FNe Si in opinia ta, cuvintele unui vanzator de cazane chinezesti ar fi un argument? Nu e ca si cum ala ar vrea sa vanda cat mai mult, nu?
  11. Majoritatea pun anvelope de 2¢ pe moto noi, am patit si eu la 4 moto noi (leasing, firma, teapa, ma rog..). Modelul respectiv de cauciuc nici nu se mai fabrica la data achizitiei moto. Ma gandesc ca se negociaza la sange cu fabricantii de anvelope avand in vedere volumele. Nici alte elemente furnizor fabricant (placute de frana, lanturi, alea-alea) n-as zice ca au fost mai mult decat submediocre.
  12. Nu e vorba de asta, e doar un detaliu. E vorba de marketing 101: creat hype, platit trompete vocale pe internet (avem si aici), asteptat idioti utili (avem, oho...). In final apare un produs mediocru cu toate dezavantajele: nisa extrem de limitata, retea subtire de dealeri, fiabilitate discutabila, etc. Si zici ca CFMoto ala o sa rupa, nu? Ma intreb de ce nu au avut si altii ideea asta geniala. Hmmm...
  13. Sariti, bre si cumparati. Asa o raritate... N-au mai ramas decat cateva milioane prin Asia.
  14. Hai ca s-a rezolvat si cu rezervorul de 30l. Versiunea Regular (probabil aia de strada) va avea rezervor cu capacitate de numai 14l. https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=71 Incet-incet, unicornul se transforma in magar jigarit. PS: Da, dar ati vazut la Dakar....
×
×
  • Creează nouă...