DonFlamingo Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 Acum 33 minute, Adrian M. a spus: Stati un pic...sa o procesez pe asta. Cardanul la bmw, e trecut acum in cartea de service, ca un schimb de lant? Uaaaaaaat? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) In loc sa faca un cardan acatarii, au gasit solutia. Dati dracu, n-ai cum asa ceva, gata, au scaldat o :)))))))))))))))))))) Ce urmeaza, motorul? Ce magarieeeeeeee. Stai bre un pic ca ti-l schimba ei pe cheltuiala lor, la 60 de mii. Trebuie luat in calcul si ca nu toti posesorii fac reviziile ca la manual si ca exista posibilitatea ca pana in 60 de mii sa nu se fi facut nici un fel de mentenanta pe cardanul respectiv. Asa ca decat sa se complice si sa riste cine stie ce procese au hotarat sa le schimbe cu totul la 60 de mii indiferent daca s-a facut mentenenanta sau nu. Daca sunt intretinute cum trebuie nu cred sa aiba probleme nici la 60k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 39 minutes ago, Sergio1234 said: intradevar, sunt de 1000x mai bune ca joarsele din 80/90. +1, pe vremea aia nu era leasing... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 10 minutes ago, Lup69 said: joarsele din 80/90 Atat timp cat merg fara probleme, nu le-as numi joarse. A, ca nu au TC, ABS, frane combinate etc e alta problema. Ca sunt multe "joarse" pe sosele, in special super sporturi, da, e adevarat, dar sunt si multe mobre bune chiar daca-s vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 11 minutes ago, Sergio1234 said: nu se mai fac "motoare ca altadata" Piata a dictat intodeauna ce mobre se fac. "Alta data" se cereau motoare super fiabile - dar erau scumpe pentru acele vremuri. Acum "se consuma", nu-si mai ia aproape nimeni motor sa-l tina 10 ani. Si pe-aici pe forum, daca citesti, se schimba motoarele ca sosetele. Producatorii s-au adaptat la ce cere piata, fiecare pe nisa lui. Toti producatorii mari isi ating cifrele fara probleme, ca de-aia astepti luni de zile sa-ti vina un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 Piața nu cere motoare nefiabile, făcute la normă, cu spițe și cardane care se rup (ocazional), cu suspensii electronice care cedează des (și nu-s ieftine, din ce am înțeles), cu manșoane încălzite care se jupoaie după doi ani, cricuri centrale electrice (că utilizatorul pensat nu-i în stare să salte 250 kg pe cric). Btw, ce fac userii de FJR 1300? Să-i văd pe cei de 70 kile uzi cum ridică gen 2 pe cricul central. Nu strugurii nu-s acri, îmi puteam lua 1200 cu banii băgați în janghina mea, dar prea multe chestii care pot ceda mi-au pus piedică. Totuși nu despre asta e vorba, că la orice marcă sunt probleme, mai mici sau mai mari (la a mea e oala de ambreiaj și zgâlțâiala din primele două trepte la mers foarte încet, juri că ești pe tractor), totuși la mobrele mai noi se merge parcă pe economie în procesul de fabricație, sar se mizează pe profit cât mai mare. Asta în timp ce mobre de 13-14 ani sunt la niște prețuri destul de piperate. Consumerismul e la putere, nu avem ce face. Cât despre cardanele înlocuite (din fericire) pe cheltuiala producătorului, e un lucru bun, dar mitul "am cardan, merg fără griji", întreținere minimă, cam pică. Cât e operațiunea de curățare și gresare a unui cardan? Vaselina specială de la Castrol e 150 lei, depinde cât taxează beamveu'. Și cică nu se pune altceva decât strict tipul ăla, știu de la un pasionat, are două LT1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 Acum 3 minute, Lucian_M a spus: Piața nu cere motoare nefiabile, făcute la normă, cu spițe și cardane care se rup (ocazional), cu suspensii electronice care cedează des (și nu-s ieftine, din ce am înțeles), cu manșoane încălzite care se jupoaie după doi ani, cricuri centrale electrice (că utilizatorul pensat nu-i în stare să salte 250 kg pe cric). Btw, ce fac userii de FJR 1300? Să-i văd pe cei de 70 kile uzi cum ridică gen 2 pe cricul central. Nu strugurii nu-s acri, îmi puteam lua 1200 cu banii băgați în janghina mea, dar prea multe chestii care pot ceda mi-au pus piedică. Totuși nu despre asta e vorba, că la orice marcă sunt probleme, mai mici sau mai mari (la a mea e oala de ambreiaj și zgâlțâiala din primele două trepte la mers foarte încet, juri că ești pe tractor), totuși la mobrele mai noi se merge parcă pe economie în procesul de fabricație, sar se mizează pe profit cât mai mare. Asta în timp ce mobre de 13-14 ani sunt la niște prețuri destul de piperate. Consumerismul e la putere, nu avem ce face. Cât despre cardanele înlocuite (din fericire) pe cheltuiala producătorului, e un lucru bun, dar mitul "am cardan, merg fără griji", întreținere minimă, cam pică. Cât e operațiunea de curățare și gresare a unui cardan? Vaselina specială de la Castrol e 150 lei, depinde cât taxează beamveu'. Și cică nu se pune altceva decât strict tipul ăla, știu de la un pasionat, are două LT1200. nu costa atat de mult mentenanta cardanului pe cat ai crede. La 1000 de km mi-a schimbat si uleiul in cardan, ma uit pe factura detaliata si revin cu pretul. Oricum mie mi se pare mult mai convenabil decat lantul, nu mai stau sa umblu cu spray-uri dupa mine sa ung lantul sau la fiecare spalare da si curata, dupa care mergi sa se usuce, lubrifiaza-l si lasa-l peste noapte. Da la orice motocicelta cu cric central nu e mare bai, dar am scapat de o munca in plus. Si in + e si mai silentios decat lantul . Ce nu inteleg eu este de ce nu fac pe curele care mi se pare compromisul ideal dintre lant si cardan - se schimba kitul de curea la 100 de mii si aia a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 14 minutes ago, Lucian_M said: Piața nu cere motoare nefiabile, făcute la normă, cu spițe și cardane care se rup (ocazional), cu suspensii electronice care cedează des (și nu-s ieftine, din ce am înțeles), cu manșoane încălzite care se jupoaie după doi ani, cricuri centrale electrice (că utilizatorul pensat nu-i în stare să salte 250 kg pe cric). Miroase a hater 100% Chiar ma intrebam cand apari in discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 1 oră în urmă, LionEl a spus: nu costa atat de mult mentenanta cardanului pe cat ai crede. La 1000 de km mi-a schimbat si uleiul in cardan, ma uit pe factura detaliata si revin cu pretul. Oricum mie mi se pare mult mai convenabil decat lantul, nu mai stau sa umblu cu spray-uri dupa mine sa ung lantul sau la fiecare spalare da si curata, dupa care mergi sa se usuce, lubrifiaza-l si lasa-l peste noapte. Da la orice motocicelta cu cric central nu e mare bai, dar am scapat de o munca in plus. Si in + e si mai silentios decat lantul . Ce nu inteleg eu este de ce nu fac pe curele care mi se pare compromisul ideal dintre lant si cardan - se schimba kitul de curea la 100 de mii si aia a fost. Categoric e ieftin uleiul, Belray 80w90 e cam 80 lei, ajunge cam 3 schimburi, facă nu mai bine, te scapă de nervi, spălat, uns, întins lanț. Cureaua ar fi stas, dar cică numai pentru stradă, iar costul uneia nu ar fi un capăt de țară (1000-1700 lei, depinde cât au băieții în program la reprezentanta). Personal am mai multă încredere în basculă dublă, deși ca ușurință la mentenanță e mai ușor de scos câteva șuruburi, roata jos, schimbi cauciucul instant. La alte mărci nu-s probleme cu cardanele așa cum e la BMW, nu știu de ce nu îmbunătățesc sistemul, dacă apar așa multe probleme. N-am auzit de Deauville cu probleme la cardan, spre exemplu. Doar zic. Nu, dacă am altă părere decât unii nu înseamnă că sunt hater, e la modă să declari asta. La fel cu țiganii, cum nu-ți place de ei, gata, ești rasist, se bagă placa asta și s-a pus eticheta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 26 minutes ago, Lucian_M said: Nu, dacă am altă părere decât unii nu înseamnă că sunt hater Ma pufneste rasul Nu e vorba de alta parere, ca toti avem pareri diferite, e vorba de cum pute heitareala din spatele parerii. Stii cum e, in spatele ideii e heitareala. In spatele heitarelii, well, e altceva 2 hours ago, LionEl said: Ce nu inteleg eu este de ce nu fac pe curele care mi se pare compromisul ideal dintre lant si cardan Si eu m-am gandit la asta. Probabil din cauza motorului boxer in doua pistoane. Ceva nu le iese lor acolo de nu reusesc nici cardanul sa-l nimereasca. Si nici cutia. Mi se pare destul de evident ca problema o au pe transmisie, de-asta la 1300 au pus cutia in alta pozitie, poate poate, insa tot a ramas problema cu cardanul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 (editat) Acum 2 ore, LionEl a spus: mi-a schimbat si uleiul in cardan Ți-a schimbat uleiul din grupul spate că în cardan nu e nici un ulei! Decât apă câteodată, și nu în el ci în tubul care îl găzduiește, și asta doar la bmw. Bmw care s-a gândit apoi să vă cheme în service ca să dea o gaură în tub. N-ajută, dar se mai ușurează 🏍. Grupul spate, alt subansamblu, diferit de cardan, care obișnuia să se fwtă la nu'ș care generație de gs pt că se zgârciseră la un rulment... Editat Septembrie 17 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 Totuși cum la multe harli este curea, boxerul are cuplu așa mare de le rupe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 Când piesele sunt făcute din aliaj de chinesium ncsf, se mai și rup! Acum 54 minute, Radu Andrei Gabriel a spus: Probabil din cauza motorului boxer in doua pistoane. Ceva nu le iese lor acolo de nu reusesc nici cardanul sa-l nimereasca. Si nici cutia. Mi se pare destul de evident ca problema o au pe transmisie, de-asta la 1300 au pus cutia in alta pozitie, poate poate, insa tot a ramas problema cu cardanul. Nu le iese la ! Sau au interes să țină clienții aproape (de service, normal). Adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 Acum 15 minute, ENEOS a spus: Ți-a schimbat uleiul din grupul spate că în cardan nu e nici un ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 N-ai auzit multe că nu prea se strică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 Acum 22 minute, Sergio1234 a spus: BMW imi schimba piesa pe banii lor daca se foote...spre deosebire de alti producatori la care nu se strică Fixed! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 31 minutes ago, ENEOS said: Nu le iese la ! Sau au interes să țină clienții aproape (de service, normal). N-as vrea sa ma gandesc pana acolo, ca o fac intentionat. Pur si simplu nu le iese ca nu-s capabili sa faca asta. Cat despre "nu le iese la plic" nu cred ca se zgarceau la inca 1000 de euro in plus (sa zicem) sa iasa un cardan bun. Il descarcau in pretul de vanzare si aia era. Nu-s in stare sau modul in care au gandit ansamblul motor- cutie- cardan -roata are niste limite. Daca la altele exceleaza, la asta sunt praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 (editat) Acum 30 minute, tourist1 a spus: #bavaria Deși cred că la ei se spune chiuloasă. Editat Septembrie 17 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 Acum 32 minute, Sergio1234 a spus: Sorry man, dar VStrom nu e statement de bunăstare Ăsta e de fapt esențialul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 Acum 4 minute, Sergio1234 a spus: Vrei sa sti de ce ofera producatorii astea? Pentru ca pot! si pentru ca este competitie intre ei. Daca era dupa tine, toti vindeau acelasi lucru, sau ar fi existat doar un producator universal. Cat despre motoare nefiabile, asta este un mare bullshit, cauta te rog pe google GS-uri, RT-uri si o sa gasesti nenumarate exemplare cu sute de mii de km fara interventii majore. Suspensia electronica e iara alt nivel, ce iti ofera aia nu ti-a oferit nicio suspensie conventionala. Sa nu vorbim de ABS, cornering ABS si alte sisteme de sigurata care de bine de rau, poate chiar salveaza vieti. Tu nu ti-ai luat 1200 pentru ca inca ai niste idei care nu alinieaza cu marca asta. Eu nu te condamn pentru asta, dimpotriva, fiecare isi cumpara ce-i place si de ce are nevoie...dar sa trocalesti un produs (pe care nu il deti) doar din auzite, nu-i prea ok. Sti de ce? Pentru ca majoritatea care il trocalesc, sunt hateri. Si-ar luat, dar nu au banii. Ei trocalesc cel mai tare, dar is primi cand organizeaza BMW Drive Test. Din când în când mai am tangență și cu așa ceva, nu-i o placere să lucrez la ele. Trecem peste. Eu vreau fiabilitate. Atât. A, ba nu, oleacă de cuplu tot trebuie acolo, un ABS și TC. E destul, că mai trebuie să conduc și eu. Dacă moto face tot, eu ce mai fac? Închei, că nu are rost. Totuși bag bățul prin gard: de ce se rup spițe și cardane chiar și la moto mai noi? Nu la antichități din secolul trecut. Atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 (editat) Acum 5 minute, Sergio1234 a spus: grupuri de facebook Ducati, KTM si Triumph Am zis eu vreo clipă că astea ar fi miez?!? Eu am 3 japoneze în "flotă", nu mă atrag europenele, oricâte gizmo-uri or avea. Și se zice kktm, că d'ăsta am avut și am înțeles ce e de capul lor. Editat Septembrie 17 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 3 minutes ago, Sergio1234 said: Vrei sa sti de ce ofera producatorii astea? Iti pierzi vremea Sunt si hateri simpatici, el nu este printre ei. ENEOS, de exemplu nu e hater, mai arunca el una alta la misto dar cam are dreptate in ce spune. Dar Eneos chiar stie mecanica si multe chestii le-a vazut cu ochii lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 Nu sunt hateri sunt reticenți. Si eu sunt reticent in ceea ce priveste fiabilitatea BMW dar, dupa ce am vazut ce inseamna telelever/paralever greu mai treci pe alt tip de suspensie. Mai adaugi si franele (care sunt printre cele mai bune daca nu cele mai bune) + motoarele care sunt mai mult decat capabile si ai acoperit practic >90% din ce ar trebui sa însemne motociclitul. Mai e o singură mobra care are motor, suspensii si frane ca bmw-urile (cel putin din ce am mers eu): Goldwing. Mai adaugam si reteaua de service si de dealeri? Buni, rai cum sunt ei găsești unde sa te duci si te mai descurci, gasesti la test drive motoarele, au evenimente unde te invita sa te duci (pe banii lor) Pai am vrut sa testezi Ninja H2 SX SE, motocicleta de 27 de mii de euro. Raspunsul a fost: Pai da o cumparati si mergeti cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 Interesant topicul! Mai ales ideea de a schimba lantul la 60.000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 17 Share Postat Septembrie 17 15 minutes ago, LionEl said: sunt reticenți. Reticenta se manifesta altfel. SI eu am fost reticent, si probabil mai sunt in unele aspecte, insa reticenta m-a facut sa caut oameni care au mobra respectiva si sa-i intreb pe ei cat mai multe lucruri. Pe la inceputul verii am cunoscut niste baieti cu Tenere si m-au bagat in grupul lor de whatsapp. Am iesit de-acolo pentru ca in permanenta puneau pe grup chestii negative despre Transalp. Nu exista filmulet sau stire cu o chestie negativa despre Tenere care sa nu apara pe grup. Le cautau pur si simplu. Eu numesc aia hatereala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 18 Autor Share Postat Septembrie 18 Si totusi se cumpara esecurile astea de gs/gsa.Au aparut Triumph Tiger, KTM 1290 adevnture, Ducati MS Rally V4, si altele, toate mai puternice, toate mai bune probabil si totusi nu au rupt gura targului, nu au furat multi clienti ai gs/gsa-ului. De ce? Cred ca manopera si piesele au cam aceleasi preturi la toate, poate o idee mai ieftin la unele, sigur mai scump la Ducati, manopera la service-urile lor fiind probabil tot pe acolo. Poate o chestie importanta este ca BMW are o retea vasta de service-uri prin Europa cel putin, poate revizia se face mult mai usor la mobrele astea (schimbul de ulei, filtru de ulei, filtru de aer, bujii) si o poti face chiar tu daca ai niste scule si te pricepi un pic sa desfaci si sa strangi niste suruburi.Probabil de asta multi aleg gs/gsa in locul altor mobre, chiar daca alea sunt mai puternice sau mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.