Cbr1000 Postat Octombrie 10 Share Postat Octombrie 10 Salut tururor, am un Honda cb1000r din 2011, varianta cu abs. Am constatat sezonul asta ca ma confrunt cu fenomenul de ,,dragging” al rotii fata, asa ca am demontat etrierul de pe roata si am observat ca unele dintre pistonase nu se mai retrag complet, lucru care a inceput sa se simta din ce in ce mai enervant ai in procesul de franare. Vreau sa le fac personal revizia, pentru ca imi place sa imi bag nasul, dar as vrea sa ma consult cu voi legat de cateva aspecte: - Ce kit de reparatie imi recomandati, ce brand, respectand principiul raportului calitate pret, pentru ca am vazut niste scoruri greu digerat, dar si preturi drastic mai mici - Stie cineva daca e vreo diferenta de compatibilitate intre kit-urile pentru varianta abs si cea non-abs? Va multumesc tuturor anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 11 Share Postat Octombrie 11 eu iti recomand kiturile de la tourmax, am tot montat si nu mi-a zis nimeni ca are probleme Aul din coada vine de la ABS, banuiesc ca ai etrierii aurii Nissin, din ce vad in schemele de piese sunt diferiti. Pe non ABS ai etrieri radiali Tokico care sunt alfel. E mai complicat cu kiturile aftermarket de la modelul asta cu etrieri Nissin, ca daca nu ma insel sunt aceeasi montati si pe cel de 600 si am avut batai de cap cu gasitul lor, am luat din 2 kituri garnituri sa ii pot face. Nu mai stiu conduri, mi-a dat ce trebuie baiatul de la care iau eu piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cbr1000 Postat Octombrie 11 Autor Share Postat Octombrie 11 Da, sunt cei de la Nissin. E posibil sa se rezolve doar cu o demontare, curatare temeinica si pus garniturile din nou la locul lor ( atata tinp cat harniturile arata bine si nu ai crapaturi…etc..) ? 4 hours ago, Cavaleru said: eu iti recomand kiturile de la tourmax, am tot montat si nu mi-a zis nimeni ca are probleme Aul din coada vine de la ABS, banuiesc ca ai etrierii aurii Nissin, din ce vad in schemele de piese sunt diferiti. Pe non ABS ai etrieri radiali Tokico care sunt alfel. E mai complicat cu kiturile aftermarket de la modelul asta cu etrieri Nissin, ca daca nu ma insel sunt aceeasi montati si pe cel de 600 si am avut batai de cap cu gasitul lor, am luat din 2 kituri garnituri sa ii pot face. Nu mai stiu conduri, mi-a dat ce trebuie baiatul de la care iau eu piese. Da, sunt cei de la Nissin. E posibil sa se rezolve doar cu o demontare, curatare temeinica si pus garniturile din nou la locul lor ( atata tinp cat harniturile arata bine si nu ai crapaturi…etc..) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 11 Share Postat Octombrie 11 eu unul ti-as recomanda sa fac in felul urmator, iei fiecare etrieri pe rand,scoti placutele si pui un opritor de dimensiuni aproximative cu ale unei placute. si apesi maneta cat sa iasa pistonasele le cureti cu periuta si WD40, cureti apoi cu spray de frane si bagi pistonasele la loc. nu-ti recomand scoaterea completa a pistonaselor fara inlocuirea garniturilor. nu uita sa dai cu vaselina pe slidere, o vaselina rezistenta la temperaturi mari PS era bine daca aveai un cheste de pistonase ca sa le rotesti si sa le cureti bine ce tre sa te uiti in manual secventa de aerisire pt ca ai C-ABS pe ea si ai cate 2 aerisitoare la etrieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 11 Share Postat Octombrie 11 E tare util cleștele pentru pistonase, îl folosesc de vreun an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Octombrie 11 Share Postat Octombrie 11 Asa ceva? https://www.emag.ro/cleste-pentru-pistoane-frana-motocicleta-otel-carbon-29x15x4cm-capacitate-16-5-40mm-tg240719-cpk-42447/pd/D3HPSVYBM/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 11 Share Postat Octombrie 11 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cbr1000 Postat Octombrie 11 Autor Share Postat Octombrie 11 3 hours ago, Cavaleru said: eu unul ti-as recomanda sa fac in felul urmator, iei fiecare etrieri pe rand,scoti placutele si pui un opritor de dimensiuni aproximative cu ale unei placute. si apesi maneta cat sa iasa pistonasele le cureti cu periuta si WD40, cureti apoi cu spray de frane si bagi pistonasele la loc. nu-ti recomand scoaterea completa a pistonaselor fara inlocuirea garniturilor. nu uita sa dai cu vaselina pe slidere, o vaselina rezistenta la temperaturi mari PS era bine daca aveai un cheste de pistonase ca sa le rotesti si sa le cureti bine ce tre sa te uiti in manual secventa de aerisire pt ca ai C-ABS pe ea si ai cate 2 aerisitoare la etrieri Mersi de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 13 Admin Share Postat Octombrie 13 La 10.10.2024 la 23:32, Cbr1000 a spus: ma confrunt cu fenomenul de ,,dragging” al rotii fata Ce înseamnă asta mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cbr1000 Postat Octombrie 13 Autor Share Postat Octombrie 13 4 hours ago, l.u.v said: Ce înseamnă asta mai exact? Cat nu se invarte roata liber pentru ca o tine infranata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 14 Share Postat Octombrie 14 Acum 16 ore, Cbr1000 a spus: Cat nu se invarte roata liber pentru ca o tine infranata sa revii cu poze si concluzii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.