Sari la conținut

Se poate conduce legal xt660 fără limitare la categoria A2?


paul204
 Share

Postări Recomandate

Salut! Care e faza cu Yamaha xt660? Unele sunt trecute în actele oficiale cu 35 kw si altele cu 35.3 kw , ceea ce este destul de aiurea pentru cei care au categoria A2 , trebuie limitate pentru 0.3 kw.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

Au fost facute serii de 35 si 35,3 kW.Cel ce este de 35,3kW,conform legii,trebuie limitat.

La fel sunt variante de 35,3 kW si in cazul Yamaha MT03,Aprilia Pegaso 650 si Derbi Mulhacen 659 Scrambler.

 

Aprilia Pegaso 650 Strada ce am avut-o acum cativa ani era de 35,3 kW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am înțeles, mulțumesc pentru răspuns! Vreau sa cumpăr de la un prieten un xt660r 2007 care are 35 kw 189 kg , atât în talon cât și în CIV, știu ca este o întrebare stupidă, dar 35 kw este puterea reală? Pentru că am auzit o teorie că puterea reala este 35.3 kw dar la cele înmatriculate înainte de 2018 sau ceva de genul, a fost aproximat la 35, iar cele înmatriculate mai recent a fost obligatoriu sa fie înmatriculate cu 35.3 kw (fără aproximare ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

35,3 sau 35 kW este puterea reala la ambielaj,nu la roata.La roata e mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, Kristian said:

35,3 sau 35 kW este puterea reala la ambielaj,nu la roata.La roata e mai mica.

Am înțeles, deci cele care au 35 kw, nu sunt falsificate actele ca să nu fie nevoie de limitare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

Nu.

Daca bine tin minte,diferenta era legata de legislatia fiecarei tari in care se trimiteau la vanzare(cu sau fara A2).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca ar fi crezi ca iti verifica cineva puterea reala cand o treci pe numele tau? Daca e inmatriculata deja in tara se face transcrierea pe noul proprietar si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just now, Kristian said:

Nu.

Daca bine tin minte,diferenta era legata de legislatia fiecarei tari in care se trimiteau la vanzare(cu sau fara A2).

Deci cele trimise în Europa erau cele cu 35 kw . Și în tarile unde nu exista categoria A2 cele cu 35.3 kw . Până acum puteam sa bag mâna în foc că toate au 35 kw fix.

2 minutes ago, Speedy.K said:

Si daca ar fi crezi ca iti verifica cineva puterea reala cand o treci pe numele tau? Daca e inmatriculata deja in tara se face transcrierea pe noul proprietar si gata.

Sunt multe xt660 pe olx care sunt deja înmatriculate cu 35.3 kw .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori
Chiar acum, paul204 a spus:

Deci cele trimise în Europa erau cele cu 35 kw . Și în tarile unde nu exista categoria A2 cele cu 35.3 kw . Până acum puteam sa bag mâna în foc că toate au 35 kw fix.

:)

Daca ai A2,mare atentie la acte-ce scrie in ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

Ma refer inainte de cumparare.

Nu dupa,cand incepi sa circuli si doar constati... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
4 minutes ago, Kristian said:

Ma refer inainte de cumparare.

Nu dupa,cand incepi sa circuli si doar constati... :)

Am circulat puțin cu ea și doar după ce am aflat de unele ca au 35.3 am mers repede sa ma uit în talon dacă este 35 fix :))). Noroc că are 35 fix. Deci da , mare atenție la acte !

Editat de paul204
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

Dupa ce iti iei A-ul,daca vrei sa o pastrezi,o sa-ti dau link unde sa trimiti ECU-ul pentru un reflash. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just now, Kristian said:

Dupa ce iti iei A-ul,daca vrei sa o pastrezi,o sa-ti dau link unde sa trimiti ECU-ul pentru un reflash. :)

Are filtru k&N și powercomander dar harta stock ,  acum mă gândeam dacă să-l las sau nu ( nu știu dacă ii mărește puterea )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, paul204 a spus:

Are filtru k&N și powercomander dar harta stock ,  acum mă gândeam dacă să-l las sau nu ( nu știu dacă ii mărește puterea )


Daca are Power Commander, harta este alterata prin Power Commander, in mod indirect. Power Commanderul ajusteaza parametrii de injectie. Daca vrei sa iti rescrii harta de ECU nu are rost sa tii si PC-ul intrucat rescrierea hartii de pe ECU ofera ajustabilitate mai fina decat poate PC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

3 hours ago, Ruginel said:


Daca are Power Commander, harta este alterata prin Power Commander, in mod indirect. Power Commanderul ajusteaza parametrii de injectie. Daca vrei sa iti rescrii harta de ECU nu are rost sa tii si PC-ul intrucat rescrierea hartii de pe ECU ofera ajustabilitate mai fina decat poate PC.

Am înțeles,  mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 02.04.2025 la 16:28, paul204 a spus:

Salut! Care e faza cu Yamaha xt660? Unele sunt trecute în actele oficiale cu 35 kw si altele cu 35.3 kw , ceea ce este destul de aiurea pentru cei care au categoria A2 , trebuie limitate pentru 0.3 kw.

Salutare 

Am si eu un xt660 si ti pot spune exact care e treaba cu ele. Cele cu carte albastra (veche) au 35 kw. Toate.

Cele cu carte noua, adica cea bej, au trecuti in carte 35.2 kw, din cauza unei legi de prin 2018.

Xt ul meu are 35 kw, si in carte si n talon, avand cartea veche.

 

Nu am auzit sa existe xt uri cu mai multi sau mai putini cai. Din cate stiu, toate xturile au exact acelasi numar de cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e peste 35,x kW e A plin. Alte discuții nu-și au rostul, dpmdv.

Dacă are peste 35 kW, se poate face limitare pentru A2, costă 300 euro, parcă la SFmoto, apoi se intră în legalitate. In caz de accident, chiar dacă nu-i vina riderului, se poate lăsa cu surprize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Ce e peste 35,x kW e A plin. Alte discuții nu-și au rostul, dpmdv.

Dacă are peste 35 kW, se poate face limitare pentru A2, costă 300 euro, parcă la SFmoto, apoi se intră în legalitate. In caz de accident, chiar dacă nu-i vina riderului, se poate lăsa cu surprize.


Exact! Cat de greu e? Ai A2 si vrei sa cumperi o mobra SH, ii ceri aluia cartea, te uiti in ea, vezi ce scrie si gata, o iei sau nu. 
Aveti niste dileme de numa'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si un ultim raspuns la intrebarea initiatorului,

Daca in CIV la putere e trecut 35kW sau mai putin, se poate conduce cu A2

Daca in CIV e 35,01kW NU se poate conduce legal cu A2

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...