ALEX-Guzzista Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă (editat) Nu te dezamagi ca pierzi batalia !! Ia verifica cu atentie toate sudurile cadrului,inclusiv pe sub motor sa nu fie ceva rupt,verifica suruburi sa fie toate stranse,nu neaparat pe unde ai umblat ci toata motocicleta !! Acum 22 minute, batranulvirago a spus: 1.Atunci când mișc ghidonul în loc, pare că motorul se mișcă mult prea tare (știu că e normal sa se miste, dar pare că se mișcă foarte tare cadrul motorului) 2.Înainte de a umbla la rulmenți, motocicleta avea doar senzația de cădere în viraje. 1.fii mai explicit putin sa nu ne incurcam in termeni tehnici motor=cel care propulseaza motocicleta ! motocicleta=motocicleta in sine ! Adica se misca motorul pe cadru ?? 2.nu tine traiectoria curbei,ca si cum ai derapa usor ?? Editat 8 ore în urmă de ALEX-Guzzista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batranulvirago Postat 8 ore în urmă Autor Share Postat 8 ore în urmă Ok, scuzați-mi greșelile, tind de obicei sa spun "motor" întregii motociclete. Astfel, mă corectez: Atunci când virez cu motocicleta oprită, pare că se mișcă foarte tare cadrul, mai tare decât ar fi normal sa se miste cred eu Nici măcar nu am apucat sa intru in vreo curbă, pentru că mersul pe drum drept e destul de dificil oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Acum 7 minute, batranulvirago a spus: Atunci când virez cu motocicleta oprită, pare că se mișcă foarte tare cadrul, mai tare decât ar fi normal sa se miste cred eu Verifica toate sudurile,inclusiv pe sub rezervor sa nu fi cedat vreuna,ca motocicleta are o varsta totusi. Nu are a face cu rulmentii de la jug. Daca strangeai prea tare rulmentii,vira mai greu pe loc si se simtea si in mers. Nu stiu daca la tine ai cadru si pe sub motor sau motorul e parte din structura motocicletei,tine loc de cadru adica . Trebuie verificata toata cu atentie ,cu lumina puternica,inclusiv bascula spate,ridicat rezervor sau scos de tot,saua,tot ce acopera cadrul. Motorul sa fie bine fixat pe cadru,daca are tampoane de cauciuc,sa fie inregula...etc. Ar trebui sa fie doi oameni,unul sa miste motocicleta si unul sa o inspecteze cu atentie,fara graba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.