Sari la conținut

Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!


Postări Recomandate

Nu te dezamagi ca pierzi batalia !!

Ia verifica cu atentie toate sudurile cadrului,inclusiv pe sub motor sa nu fie ceva rupt,verifica suruburi sa fie toate stranse,nu neaparat pe unde ai umblat ci toata motocicleta !!

Acum 22 minute, batranulvirago a spus:

1.Atunci când mișc ghidonul în loc, pare că motorul se mișcă mult prea tare (știu că e normal sa se miste, dar pare că se mișcă foarte tare cadrul motorului)

2.Înainte de a umbla la rulmenți, motocicleta avea doar senzația de cădere în viraje.

1.fii mai explicit putin sa nu ne incurcam in termeni tehnici 

motor=cel care propulseaza motocicleta !

motocicleta=motocicleta in sine !

Adica se misca motorul pe cadru ??

 

2.nu tine traiectoria curbei,ca si cum ai derapa usor ??

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ok, scuzați-mi greșelile, tind de obicei sa spun "motor" întregii motociclete.

Astfel, mă corectez: 

Atunci când virez cu motocicleta oprită, pare că se mișcă foarte tare cadrul, mai tare decât ar fi normal sa se miste cred eu

 

Nici măcar nu am apucat sa intru in vreo curbă, pentru că mersul pe drum drept e destul de dificil oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, batranulvirago a spus:

Atunci când virez cu motocicleta oprită, pare că se mișcă foarte tare cadrul, mai tare decât ar fi normal sa se miste cred eu

 

Verifica toate sudurile,inclusiv pe sub rezervor sa nu fi cedat vreuna,ca motocicleta are o varsta totusi.

Nu are a face cu rulmentii de la jug.

Daca strangeai prea tare rulmentii,vira mai greu pe loc si se simtea si in mers.

Nu stiu daca la tine ai cadru si pe sub motor sau motorul e parte din structura motocicletei,tine loc de cadru adica .

Trebuie verificata toata cu atentie ,cu lumina puternica,inclusiv bascula spate,ridicat rezervor sau scos de tot,saua,tot ce acopera cadrul.

Motorul sa fie bine fixat pe cadru,daca are tampoane de cauciuc,sa fie inregula...etc.

Ar trebui sa fie doi oameni,unul sa miste motocicleta si unul sa o inspecteze cu atentie,fara graba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata! Banuiala mea este ca nu ai strans corect rulmentii de jug. Sfatul meu, pune pauza operatiunii si du motocicleta la un mecanic care stie ce face si unde sa se uite. Daca inainte de operatiune motocicleta era mai "inchegata" iar acum pare ca nu mai este, daca o luam logic, care este singura variabila din ecuatie? Rulmentii proaspat schimbati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, domnilor! Ieri am pus motocicleta in remorca și am plecat cu ea la mecanic. Primul lucru pe care l-am observat și pe mine nu m-a dus capul sa îl văd, este că roata era foarte strâmbă față de ghidon. L-am rugat ca in decursul reparatiilor să facă și câteva poze și să îmi explice ce și cum, le voi lăsa și aici, in caz că cineva va întâmpina probleme similare. Eu vă mulțumesc pentru ajutorul oferit și sfaturi, dar am înțeles că uneori trebuie să lași niste oameni care știu ce fac sa umble, la urma urmei e siguranța ta in joc. Toate cele bune! Zi frumoasă vă doresc! 🤗

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori
Acum 56 minute, batranulvirago a spus:

Va salut, domnilor! Ieri am pus motocicleta in remorca și am plecat cu ea la mecanic. Primul lucru pe care l-am observat și pe mine nu m-a dus capul sa îl văd, este că roata era foarte strâmbă față de ghidon. L-am rugat ca in decursul reparatiilor să facă și câteva poze și să îmi explice ce și cum, le voi lăsa și aici, in caz că cineva va întâmpina probleme similare. Eu vă mulțumesc pentru ajutorul oferit și sfaturi, dar am înțeles că uneori trebuie să lași niste oameni care știu ce fac sa umble, la urma urmei e siguranța ta in joc. Toate cele bune! Zi frumoasă vă doresc! 🤗

La directie,frane si chiar partea electrica,caci e vorba de siguranta ta,doar cei ce-s din domeniu.Valabil atat la moto cat si auto.

Cam toate celelalte se pot face si de proprietari acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am lecuit de ele, de toate. Ideea a fost că mi s-au părut foarte scumpă manopera băiatului când mi-a spus prima dată. M-am uitat la zeci de tuturoriale și mi a dat prin cap că aș putea face asta singurel. Mare greșeală. Am înțeles între timp și prețul ce mie mi se părea piperat, acum l-aș da cu ochii închiși 😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

Ideal ar fi sa fie de reparat,ca nu e o chestie de carpit...

Daca e de carpit,cauta alt cadru sau alta motocicleta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, Kristian said:

Ideal ar fi sa fie de reparat,ca nu e o chestie de carpit...

Daca e de carpit,cauta alt cadru sau alta motocicleta.

 

Trist dar adevarat, daca nu reuseste mecanicul sa ii dea de capat, un cadru cu actele respective se mai gaseste, in schimb vor trebui mutate, ai grija, nu e chiar simplu, ideal ar fi, daca se ajunge acolo sa lasi tot pe cineva calificat, cu experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori
Acum 3 minute, Lup69 a spus:

Trist dar adevarat, daca nu reuseste mecanicul sa ii dea de capat, un cadru cu actele respective se mai gaseste, in schimb vor trebui mutate, ai grija, nu e chiar simplu, ideal ar fi, daca se ajunge acolo sa lasi tot pe cineva calificat, cu experienta.

Mai poate sa cumpere o motocicleta identica si sa mearga la RARom sa ii faca "recarosare"-motiv,cadru stramb,de ex si baga cealalta motocicleta pe actele asteia.Mai ramane si cu o caruta de piese de schimb. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, batranulvirago a spus:

M-am lecuit de ele, de toate. Ideea a fost că mi s-au părut foarte scumpă manopera băiatului când mi-a spus prima dată. M-am uitat la zeci de tuturoriale și mi a dat prin cap că aș putea face asta singurel. Mare greșeală. Am înțeles între timp și prețul ce mie mi se părea piperat, acum l-aș da cu ochii închiși 😂😂

De curiozitate, cât ți-a cerut prima dată?

Știu câteva persoane care au decis să-și facă singure reviziile (ulei și filtru), doi au bulit filetul de la scurgere, unul trăgea de filtru pe strângere, de rotunjise tablă (știți că în capăt e ambutisata pentru cheie cu 14 laturi). Și uite cum se duce pe xxxx economia la manoperă prestată de cineva priceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, batranulvirago a spus:

800 de lei fără piese, adică fără rulmenți. Despre ulei și filtru n-am ce spune, pe alea chiar le schimb singur, mai ales că filtrul meu nu are filet, îl pui in capac și cam atât 


Stii cate suruburi retezate am vazut la capacul ala? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, batranulvirago a spus:

800 de lei fără piese, adică fără rulmenți. Despre ulei și filtru n-am ce spune, pe alea chiar le schimb singur, mai ales că filtrul meu nu are filet, îl pui in capac și cam atât 

800 lei manoperă schimb rulmenți jug?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă era vreun H-D sau cine știe ce avion gen GL sau altele din gamă, aș fi înțeles, dar la minunea asta e chiar lejer de umblat. Trebuia să încerci și în altă parte, probabil omul nu a vrut să se ocupe de moto și a trântit o sumă la plesneală, să te alunge (am mai auzit cazuri).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din tot ce am făcut eu am realizat că nu e chiar atât de ușor de umblat. Ideea e că e cam singurul mecanic bun in zona mea și adevărul e că e foarte foarte ocupat în ultima vreme. Ne cunoaștem mai bine și mi-a zis că de multe ori îi e și sila să ia lucrări de genul asta când el scoate mai mulți bani din schimburi de ulei și filtre și frâne 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi înseamnă că nu-i atât de bun, dacă doar schimbă lichid și plăcuțe de frână, ulei și filtre. Pentru o manoperă bună am mers și 130 km până la cineva priceput.

Caută și mai departe un pic, mai bine pierzi un pic de timp și eventual cu transportul, decât să îți dea cu flit unul ca meșterul tău.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau de patzanie, dar ca sa fac putin haz de necaz, manopera aia de 800 de lei ar putea fi impartita asa: 50 lei manopera efectiva; 750 lei faptul ca stie sa o faca fara sa iti strice cadrul.

 

Realitatea este exact cum ai constatat si tu. Nu este chiar atat de usor de umblat. Unii oameni sunt mai indemanatici, unii au stricat multe dar nu s-au lasat pana si-au facut mana, altii au stricat multe si nici nu au invatat din greseli. Altii au demontat pana la un punct, li s-a parut prea complex, au pus la loc si au cautat pe careva mai bun decat ei.

 

Din toata patania ta ai multe de invatat, si nu cred ca ar trebui sa te simti descurajat.

 

Si ca  sa inchei tot intr-o nota "haz de necaz", un mecanic foarte glumet mi-a zis acum multi ani: "Daca nu se poate repara cu ciocanul inseamna ca este o problema electrica".

 

Spor si sa reusesti sa o repari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...