demostene Postat Mai 24, 2004 Share Postat Mai 24, 2004 Cum inclini furca la Dnepr fara sa umbli la jug, suduri si alte alea?! Ma gandeam ca merg prelungite bascula si cardanul prin sudura pt ca sa nu umbli la cadru insa ca sa compensezi inclinarea si sa-i dai si o forma frumoasa trb umblat si la fata.. Cum realizezi asta fara sudura pe cadru?! In pozele urmatoare apare nimic altceva decat un dnepr! ce ziceti, cum s-a realizat totul? aveti idei? sugestii... unde se pot realiza piese custom?! pe la ce preturi!? etc..etc... care adaptari ar fi cele mai potrivite. Cum inbunatatesti performantele motorului? pistoane bombate? taiat din capul cilindrului? radiator de ulei de olcit? de japoneza? duce sau nu pompa de nipru? cum il prinzi? alta solutie..? baia marita si sudate in argon aripioare suplimentare pt racire? cum?! prelungit cadrul in spate prin sudura si intarit sau refacuta doar bascula? ce-i de preferat? alternatorul original? sau altceva?... de la ce?! si cum? cei care au experienta si-au mai modificat.. cu ce probleme v-ati confruntat? cum le-ati solutionat? aprindere electronica de dacie cu bobina de dnepr? aprindere electronica de dacie cu bobina de dnepr din a carei infasurare se mai scoate o fisa? idem doar ca ies 2 fise? aprindere electronica de trabant?! senzor optic, etc.. sunt tare curios sa aflu ce credeti. care ar fi avantajele si dezavantajele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Mai 24, 2004 Share Postat Mai 24, 2004 Pai daca nu vrei nici prin alte juguri (care se pot face din placa de fier care sa-ti dea alt unghi la furca fara sa modifici cadrul, sti tu la ce ma refer!!, adica vei avea un unghi la teava care tine jugul si alt unghi la furca, corect asa se face pentru o virare mai buna), nici prin sudura ( care ar fi mai simpla) incearca atunci printro modificare genetica a niprului ca altfel n-ai cum. NU-ti recomand doar lungirea furcii pentru ca ar arata ca dracu si tot nu vei obtine imaginea dorita, asa este chestia cu inesteticul, daca te uiti la Dneprele romanesti, lungite in spate si fara modificare a unghiului la furca vei vedea ca majoritatea au o imagine de " aoleu cad in nas" , motorul este prea aproape de roata fatza, si distantat prea mult de roata spate, ceea ce este exact invers conceptului de chopper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Mai 24, 2004 Share Postat Mai 24, 2004 N-ai decat sa shimbi cadrul . Acum serios vorbind, daca nu umbli la cadru ca sa modifici unghiul coloanei de directie (jugul), n-ai decat sa modifici prinderea furcii. Trebuiesc schimbati ochelarii (tablele prin care intra telescoapele), cel de jos sa fie mai lung decat cel de sus. In acelasi timp acestia trebuiesc indoiti, astfel incat gaurile de fixare a telescoapelor sa fie concentrice. O modificare de genul asta dar mai interesanta am vazut la HD-ul lui Cipri din Constanta, care avea furca inclinata de o firma din Germania iar ochelarul de jos era prins de axul jugului printr-un pivot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 stiu ca trebuie inclinata si furca fiindca altfel arata inestetic! Dar ma gandeam la o solutie prin care sa nu fac suduri pe cadru. Adevarul este ca cel mai usor poti realiza un chopper tragandu-i cateva suduri.. Spatele i-l prelungesti si il intaresti printr-un X jos. Acolo poti pune si baterie de masina (in cazul DNEPR) si pastrezi bascula originala. Sau prelungesti bascula (o refaci). Ma gandesc ca prima solutie ar arata mai bine si-ti creaza si noi oportunitati... Acum insa, daca ai facut primul lucru poti umbla si la jug linisit! Doar ca dupa aia probleme daca nu-ti reuseste... N-am incredere in sudura de la noi! Bascula nu-i bai, cumpar alta! Furca, la fel.. gasesc una de dnepr... mai incerc odata! dar daca nu iese cadrul...... plus dupa aia daca ma gandesc s-o vand vreodata! (ma rog, asta conteaza mai putin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 cam asa ceva am in minte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 sau... asta imi place ca design, ar merge bine pe nepra ceva de genul asta... "jana" lui klaus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 sau.. preferatul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Mai 24, 2004 Share Postat Mai 24, 2004 Asta al doilea cam tinde spre linia ideala, exceptand ghidonul, care dupa gusturile mele ar trebui sa fie ceva de genul Captain America insa tendintele actuale sunt pentru modelul asta in "pi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 detalii 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 detalii 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 detalii 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 detalii 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 detalii 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 detalii 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 detalii 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 last but not least! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Mai 25, 2004 Share Postat Mai 25, 2004 cine e vrajitorul,care a facut aceasta capodopera? jos cu palaria in fata acestei bijuterii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Mai 25, 2004 Share Postat Mai 25, 2004 Intradevar este cel mai reusit chopper pe care l-am vazut.Felicitari celui care a muncit atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Mai 26, 2004 Share Postat Mai 26, 2004 Pentru un rus, nu e rau. Asta e unul dintre cele care i-au servit lui klaus ca inspiratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Mai 28, 2004 Share Postat Mai 28, 2004 sau...asta imi place ca design, ar merge bine pe nepra ceva de genul asta... "jana" lui klaus Dar cu motorul asta nu mai ai ceva poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 31, 2004 Share Postat Mai 31, 2004 Dar cu motorul asta nu mai ai ceva poze? $ILVER uite aici linkul de la motor ai destule poze ca sa vezi si inca o gramada de choppere rusesti http://www.biker.ru/bikedesign/choppers_rule/lowdrag.htm salut l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 31, 2004 Share Postat Mai 31, 2004 $ILVER daca vezi restul de poze o sa mori are motorul niste detalii lucrate ca lam studiat vreo trei zile la rind http://www.biker.ru/bikedesign/choppers_rule/lowdrag.html salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Iunie 1, 2004 Share Postat Iunie 1, 2004 Multumesc Roby, am vazut ca pozele sunt de pe www.biker.ru dar data trecuta cand am intrat nu am reusit sa vad pozele. De data asta am reusit (paranormal sau pur si simplu fuck_windows ) si intr-adevar "low drag" e lucrat super bine dar mie imi place mult "big bitch" pentru ca are linia aceea perfecta si este un chopper adevarat: furca lunga si inclinata, roata spate lata iar cea din fata mare si subtire (iar pe deasupra mai are si motor in "V"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Iunie 3, 2004 Share Postat Iunie 3, 2004 demostene, sa intzeleg ca ...tu vorbeai serios ca vrei sa ma pui la munca vara asta... offf... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.