Shobolanu' Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Atunci e perfect! Da-i jar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Un motor racit cu aer trebuie intotdeauna sa mearga cu un amestec un pic mai bogat decat unul racit cu apa - o parte din racirea capului cilindrului e realizata de vaporizarea combustibilului; de aceea cam ies din fabricatie pe masura ce se inaspresc legile ecologice. Rateul in carburator sigur e datorat unui amestec prea sarac sau un avans reglat prea tarziu; practic arderea nu s-a incheiat in momentul in care se deschide supapa de admisie. HD-urile astea noi pe unde au senzori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black widow Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) sa inteleg ca schimbarea filtrului de aer e inutila? sa mai umblam la reglaje? (mentionez ca dupa 10 min de incalzit la relanti si 5 km parcursi nu mai da nici un rateu) (aia cu senzorii ma depaseste ) Editat Iunie 23, 2011 de black widow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Daca pui un filtru mai sport, mai nerestrictiv, lasi mai mult aer sa intre, amestecul devine mai sarac, asa ca ar trebui sa mai umbli la reglaje, eventual sa pui jigloare mai mari - acel re-jetting cum se mai spune. Dar cum motorul tau e original inca, cred ca e doar chestie de reglat ceva - verifici in ordine jocul supapelor, aprinderea si reglajul carburatorului. Cel mai probabil ca aprinderea e pe CDI, deci nu prea ai ce umbla la ea. Mi-ai zis ieri ceva de filtrul de aer - ai unul mai sport cumva acum? Din ce am mai citit, se pare ca daca pui si filtru si tobe Screaming Eagle, ti-ar trebui un jiglor principal de 170 si cel de mers in gol de 45, plus un reglaj. Unde esti, Shobolane, cand avem nevoie de tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black widow Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Daca pui un filtru mai sport, mai nerestrictiv, lasi mai mult aer sa intre, amestecul devine mai sarac, asa ca ar trebui sa mai umbli la reglaje, eventual sa pui jigloare mai mari - acel re-jetting cum se mai spune. Dar cum motorul tau e original inca, cred ca e doar chestie de reglat ceva - verifici in ordine jocul supapelor, aprinderea si reglajul carburatorului. Cel mai probabil ca aprinderea e pe CDI, deci nu prea ai ce umbla la ea. Mi-ai zis ieri ceva de filtrul de aer - ai unul mai sport cumva acum? Din ce am mai citit, se pare ca daca pui si filtru si tobe Screaming Eagle, ti-ar trebui un jiglor principal de 170 si cel de mers in gol de 45, plus un reglaj. Unde esti, Shobolane, cand avem nevoie de tine? multumesc pt idee. asta cu jiglorul cred ca-i problema. dau de stire cand are loc "interventia". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 E la fix cum e! Nu te atinge de jetturi ca nu ai dece! Pusca-n tobe cand e rece - amestec bogat , foarte bine. Eventual scoate o bujie si vezi cat de neagra este. Din nou : trebuie sa fie negricioasa si nu alba! Pentru ca trebuie sa fie bogat amestecul. Repet (nu stiu ce limba sa folosesc sa imi primiti idea) e bine! Eu in locul tau nu l-as atinge. Nu trezii tigrul care doarme. Trebuie sa te obisnuiesti ca nu e japoneza. O sa mai dea rateuri, o sa iti mai puna jeg pe mana la cate un surub desfacut, o sa clontzane si o sa pufaie. Asa au facut harley-asele de zeci de ani, din perioade de cand nu mai gasesti japoneze care inca sa traiasca! Heheheheh Daca schimbi tobele si filtrul, tot din surubul de reglaj lucrezi pana depasesti 4 ture. Daca nu-ti ajung 4 ture (mira-m-as) atunci treci la jigloare mai mari. Uite ca am gasit un articol: http://www.harley-performance.com/harley-davidson-carburetor.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black widow Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 puscatul in tobe si puscatul in filtrul de aer ("tusitul" motorului)... 2 notiuni diferite, nu?; eu ma refer strict la "tusit"; - puscatul in tobe... pe langa aspectul practic... adica "e de bine"... e cel putin placut sa auzi tobele trosnind; - puscatul in filtru de aer e deranjant; iar cand mai da cate-un rateu dintr-asta in curbe... ... ei, de asta as vrea sa scap... daca se poate . Si da... Harleyul nu-i japoneza (slava cerului! )... m-am prins de unele manevre mai "brute"; i love it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 (editat) Hmmm... deci pusca si in carbi si in tobe? Scuze dar initial am inteles ca numai in tobe ... Scoate bujiile si vezi ce culoare au. Albe (ca metalul ars la temperatura mare fara fum) sau negre (parca tinute in lumanare). Ce modificari sunt facute la aprindere si carbi? Reglajele le-ati facut la surubul de amestec sau la jigloare? A schimbat cineva "main"-ul sau "idle"-ul (jigloare ma refer) Cand are rateurile in filtru de aier? Ciudat sa ai simptome de amestec prea sarac si prea bogat deodata... S-ar putea daca e schimbat sau largit numai jiglorul de idle unde motorul foloseste circuitul scurt (majoritatea timpului cand nu accelerezi) sa mearga prea bogat. Astfel reglajul a trebuit sa saraceasca amestecul, facand "main" jet-ul (jiglorul principal banuiesc) sa faca circuitul de accelerare sa mearga sarac. Dar e ca si cum as trage cu arcul in spate, noaptea dupa o tinta pe care nu am vazut-o ci mi-a povestit cineva de ea. Editat Iunie 28, 2011 de Shobolanu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Dupa cate am inteles, doar tobe si filtru Screamin' Eagle fata de original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black widow Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 (editat) - da; reglajul s-a facut doar din surubul de amestec; nu s-a umblat la jigloare (si parca ma strange in spate ideea de a le largi, vorba aia "sa nu trezesc tigrul"); si s-a curatat carburatorul; - rateurile le are in primii ~ 5 -7 km (cand e rece afara mai mult)(dupa 10 min de incalzit motorul la relanti); - filtul de aer (screaming eagle) e imbacsit; ma gandesc ca trebuie schimbat... si vreau sa revin la cel original; - si da, dl ancalagon , ai inteles bine. multumesc. Editat Iunie 28, 2011 de black widow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Ok, lamurit. Nu schimba SE cu originalul pentru ca treci de la shunca la salam de soia. Si daca ai tobe screamin' e cool ca ai filtru si carbi reglat. Nu trebuie jigloare mai mari - banuiesc esti maxim in 2, 75 rotatii pe surubul de amestec... poti sa modifici o gramada pana ai nevoie de 4 si peste! Oricum cand vrei sa faci asta ia un set... sunt pe ebay cu maxim 50 de dulai americani. NU lasa improvizatii pe motor. Si solutia: tadaaaa esti pregatita? simplu primii kilometrii pana se incalzeste , manualul utilizatorului iti spune sa nu tragi de gaz decat pana la o treime maxim jumate, pentru a da timp uleiului sa se incalzeasca si sa lubrifieze motorul. Pe vreme mai rece incalzeste intensiv motorul ( asta nu inseamna sa-l lasi in relnti sper ca stii) Deci pentru ca aprinderea nu are avans pentru motor rece, trebuie sa astepti sa intre la temperatura buna de functionare. Eu il incalzesc 3 minute de fiecare data si dupa aia, cativa km si stopuri (tin din acceleratie turatia mai mare putin) il menajez destul de bine. Daca te gandesti ca 75 la suta din uzura se face la pornire ... hmmmm... altfel actionezi. Totul este in manualul utilizatorului care vine cu motorul de obicei... Da-i jar ca e bun! N-ai nici pe dracu. Mie de exemplu asa mi-am tunat Mikuni de pe motoras ca nu-mi sta in relanti pana nu se incalzeste calumea. E motor racit pe aier si carburat. Sau il tunezi pt temperaturi mari sau mici. Si pt ca e clar ca alea mari, atunci nu ai cum sa te astepti sa ticaie perfect la 80 de grade mai jos. E metal nu voodoo! Am auzit ca single fire ignition rezolva treaba asta (pt ca rezolva mai bine aprinderea). Tocmai studiam problema... dar e o galeata de ban.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 (editat) no,daca Boti il tine ascuns,l-am gasit io... Editat Iunie 29, 2011 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Mersi, Man! Chiar acum,la intrunirea noastra am reusit sa fac niste poze bune (in sfarsit). O sa le postez pe topic-ul Chopper, bobber, etc. fabricate in Romania. Iarna trecuta am modificat aripa spate, aripa fata, am pus pe Harley un dragbar, sea de pasager si rezervorul de IJ, care era pe Pannonia mea de acu' 12 ani. Are o linie muult mai frumoasa si se potriveste perfect ca aspect, dupa parerea mea. Toamna trecuta am inceput airbrushing, acuma incepe sa mearga binisor, deci am vopsit toata motocicleta: rezervorul slefuit, decorat cu candy orange hot-rod flames si cu un clown urat, aripile sunt facute in asa fel, ca la umbra se arata negru mat, la soare candy brown. Mai am de munca pe motocicleta, dar incepe sa aiba conturul final, un fel de hot-rod bobber, in stilul anilor '60. Referitor la rateuri, si al meu dadea cand laseam gazul(am carburator S&S Super E), dar pe mine nu m-a deranjat. Saptamana trecuta am reglat putin carburatorul, acum are un amestec mai bogat, cu relantiu putin mai mare. Nu mai da rateuri, merge mult mai bine (consuma putin mai mult, dar dupa Ural who cares?), si cea ce este esential, e mai bine asa in caldura de vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Am vazut un anunt pe ocazii cu un Sporty 883 fain tare. Vad ca e din Sibiu si pretul e la licitatie... Black-ule, stii ceva de el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 e al unui tip Marius de la Sibiu, am stat la o bere cu el acum vreo 2 ani, furca e facuta de el (cu mesteri frezori si strungari), tevile is inox, jugurile prelucrate pe freza din aluminiu, foarte frumos motor, pacat ca-l vinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Daca ala e pretul final sunt sanse mari sa fie deja vanduta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aisha Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 e si pe bikeshop,dar nu cred ca e vanduta,romanul se ia dupa an de fabricatie,km,si alte chestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Cine stie cum sta treaba cu vama si tva-ul la olandezi pt o moto adusa din state? am inteles ca e mai ieftin la ei decat la noi din doua considerente: 1. ei pornesc cu calculele de la valoarea de tranzactie si nu cea de catalog ca la noi. 2. TVA-ul la ei este mai mic, de 19%. Si acum spuneti-mi daca gresesc: vama este 10 sau 6% din valoarea cu care a fost cumparata motocicleta adunată cu valoarea transportului, sau numai din pretul de tranzactie? O alta nelamurire priveste metoda de calcul a TVA: e 19% numai din valoarea tranzactiei sau dintr-un total în care intra pretul de achizitie, transportul, vama și comisionul de vamal de 0,5%? Cine ma poate ajuta cu raspunsuri clare ii raman recunoscator. P.S. si da, am postat aici pt ca e vorba de un H-D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-geronimo- Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 mobra mea. sportster 1200 din 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Am vazut un anunt pe ocazii cu un Sporty 883 fain tare. Vad ca e din Sibiu si pretul e la licitatie... Black-ule, stii ceva de el? e a lui Marius din Sibiu. e al unui tip Marius de la Sibiu, am stat la o bere cu el acum vreo 2 ani, furca e facuta de el (cu mesteri frezori si strungari), tevile is inox, jugurile prelucrate pe freza din aluminiu, foarte frumos motor, pacat ca-l vinde. frumos cui ii place...nu e practic insa si cam slab intretinut...au facut o proba baietii si au renuntat sa-l cumpere. Daca ala e pretul final sunt sanse mari sa fie deja vanduta. 4500euro?e scump...un pret corect ar fi pe la 3000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 e a lui Marius din Sibiu. frumos cui ii place...nu e practic insa si cam slab intretinut...au facut o proba baietii si au renuntat sa-l cumpere. 4500euro?e scump...un pret corect ar fi pe la 3000. In pozele postate arata bine. Mie mi-a dat cu minus faptul ca furca si jugurile sunt artizanale. Dpdv al intretinerii, doar m-am plimbat de cateva ori, n-am avut niciodata asa ca nu pot fi pertinent. Probabil ca o sa o dea unui incepator sau cuiva care stie ce cumpara, la pretul corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 /index.php?/topic/12857-choppercustomrat-si-bobber/page__pid__2905921__st__870#entry2905921 Motocicleta mea, modificata. Enjoy. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 /index.php?/topic/668518-harley-un/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Apoi asa si merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Apoi asa si merita! * bey, ma asteptam la o postare d-aia cu naduf, lunga macar de-o juma' de pagina, cu detalii tehnice, solutii de customizare, descrieri pe fiecare inch de fier, ...tot tacamu'! si tu bagi una d-asta tipic ardeleneasca mde, cine-o face ca el, ca el sa pateasca - cam asta e morala, nu? ce-ai patit, Shobol? sper ca nu esti prea suparat pe infrangerea romanilor (rugbisti) la tine acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.