easybiker Postat Iunie 5, 2007 Autor Share Postat Iunie 5, 2007 Chitul de radiator de ulei o sa il montez si eu la toamna. Acum nu mai am bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottogrozav Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 Nu am vrut sa sune asa exagerat.Eu ti-am spus niste lucruri pe care le-am invatat despre motociclet asta mergand zi de zi cu ea.Daca vrei sa le retii bine daca nu o, sa le vezi si singur. Motocicleta asta se incalzeste foarte tare. Din cauza ca rezervorul este mai ingust decat motorul "o sa iei foc" pe ea daca o lasi prea mult sa mearga pe loc fara sa se raceasca. Plus ca motorul odata supraincalzit nu o sa mai traga cum trebuie. De fapt o sa vezi tu.Poate nici una nu se comporta la fel cu alta dar sunt niste chestii care le caracterizeaza pe toate.Supraincalzirea este una dintre aceste "probleme" ,care oricum devine insignifianta daca motocicleta este folosita cum trebuie.Sportster-ul tau este un super motor.Mult noroc si inca o data sa ai parte de ea! multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottogrozav Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 sa stiti ca imi place sportsterul asta. sinfura chestie e ca nu face zgomot cum as vrea eu. are tobe stock. un timp, dupa un oarecare rodaj cred ca o sa le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottogrozav Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 am si o intrebare. care ar fi viteza de croaziera cu motocicleta ca a mea, respectiv sportsterul 883R? intreb asta pentru ca eu am iesit azi putin pe autostrada si la 100 ma cam deranja vantul iar la 130 trebuia sa ma tin bine de motor. va aduc aminte ca eu sunt incepator si asta e prima mea motocicleta. in concluzie, as vrea sa stiu de la voi care sunteti mai experimentati care e viteza voastra de croaziera cu motoare similare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 (editat) de acord cu shobo, viteza trebuie sa ti-o gasesti tu. trebuie schimbate tobeles si filtrul de aer din start. nici nu stiu de ce mai le si pun la fabrica pe motoare ca sunt oricum primele care zboara. mai tarziu daca ai banii te-as mai sfatui sa iti pui un radiator de racire pe ulei si un alt carb. o alta chestie daca mergi cu el pe caldura si in trafic gandestete si sa ii schimbi uleiul cu unul mai gros (40-50W) ca ala multigrade se face ca si apa la temperaturile alea. singura chestie cu ulei mai gros ii ca trebuie sa il lasi sa se incalzeasca putin inainte de a pleca la drum sa nu iti fie uleiul prea gros ca o sa iti puste garnituri. in rest sa te bucuri si sa nu iti fie tema (cind conditiile o permit, bineinteles) sa ii dai sa vezi ce poate si sa incepi sa il intelegi si sa il cunosti pana caind ajunge sa iti fie o extensie a corpului, atunci vei vedea intradevar ce poate o martoaga de hd Editat Iunie 17, 2007 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottogrozav Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 va multumesc pentru sfaturi. de abia astept sa ma intalnesc cu voi sa stam de vorba live. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iunie 27, 2007 Autor Share Postat Iunie 27, 2007 Cateva poze cu al meu. P.S. -De fapt numai o poza ca nu ma lasa sa pun mai multe.Nu stiu de ce... Are pe el multe accesorii care nu ma reprezinta. Spatar tapitat,scaun cu nasturi,comenzi avansate si parbriz,care trebuie sa recunosc ca este folositor.Revin cu cateva poze. P.S.2: kata ,am modificat in timp ce postai. Nu ma ating de el pana nu da frigul.Anul asta ma plimb puternic ca am mult de recuperat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 parbriz? mah care i-ati furat id-ul lui easy? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iunie 27, 2007 Autor Share Postat Iunie 27, 2007 parbriz? mah care i-ati furat id-ul lui easy? Cand voi termina cu el va arata ceva de genul asta: picture copied from this site: --> http://www.chopperdaves.com/bikes/sentin/bike13.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 De mai mare dragul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottogrozav Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 Scoate parbrizuuuuuuuuuuu!!!!! Iaca Shobolanutza mea mai nou... foarte frumoasa! s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat August 19, 2007 Autor Share Postat August 19, 2007 Poze cu Harley-ul dupa ce am dat mizeriile jos de pe el. Sunt "artistice" . Sper sa va placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 no asa....bun. hmmm,oare de ce stiam eu ca motoru tau e gri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat August 20, 2007 Autor Share Postat August 20, 2007 Never was ,never will be! Dar daca tot ai intrebat uite unul gri care arata spectaculos Zis si mancatorul de japo pe paine (exagerez) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 tare, stii ca nu se mai face 883 r din 08? pacat. oricum tre sa te rezolv cu niste tevi ca alea stoc... si poate niste semnalizatoare negre sau mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 iacata un R sosit la Sibiu direct din USA....are kit de 1200cc....an 2003,cam 3000mile la bord.... a fost motor de cross/enduro sau cam asa ceva.....acum va deveni un chopper/bobber. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 He he..asta-i a lu Miki? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 iacata un R sosit la Sibiu direct din USA....are kit de 1200cc....an 2003,cam 3000mile la bord.... a fost motor de cross/enduro sau cam asa ceva.....acum va deveni un chopper/bobber. B. * Arata cam ciudat cu aripa de pe spate ridicata si furca inclinata prea putin... Daca nu scria pe el Harley, nu mi-as fi dat seama. ...N-am mai vazut asa ceva. Dar ma mai documentez Abia astept sa vad "metamorfoza"..>! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 He he..asta-i a lu Miki? da,are carb S&S super G...cam 80 hp.... poze cu heritage-ul lui Mircea nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Septembrie 17, 2007 Share Postat Septembrie 17, 2007 Ma dor caisele numa cand ma gandesc ce il ashteapta pe proprietar... financiar vorbind... auuuuuuuuuuuuuu! Oricum bafta majora shi curaj maxim ii doresc! la ce te referi?ca piesele se gasesc greu si-s scumpe? oricum,motoru e din 2003,n-ar trebui sa aiba probleme cu el o perioada,nu? mere de rupe,i-a pus numere,si acu baga km....incet incet v-a fi si customizat....ceva gen frisco. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Septembrie 17, 2007 Share Postat Septembrie 17, 2007 cred ca se referea la componenetele de enduro de pe ea: furca cu protectiile alea de noroi, ghidon, comenzile de pe el, plus ca are si comenzile de picioare ca la naked-uri, far la fel, aripa aia se poate taia usor si cobori prin prinderi noi, rezervorul necesita revopsire. Black ce e chestia aia pa partea stanga a furcii mai jos? la ce te referi?ca piesele se gasesc greu si-s scumpe? oricum,motoru e din 2003,n-ar trebui sa aiba probleme cu el o perioada,nu? mere de rupe,i-a pus numere,si acu baga km....incet incet v-a fi si customizat....ceva gen frisco. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 furca e originala,protectiile le-a dat jos.....ghidonul v-a fi inlocuit cu un Z-bar....comenzile sunt ok. spatele v-a fi coborat din telescoape,la iarna v-a urma si revopsire. pe partea stanga are amortizor de ghidon,deocamdata ramane acolo pana la iarna. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Septembrie 18, 2007 Autor Share Postat Septembrie 18, 2007 * Arata cam ciudat cu aripa de pe spate ridicata si furca inclinata prea putin... Daca nu scria pe el Harley, nu mi-as fi dat seama. ...N-am mai vazut asa ceva. Dar ma mai documentez Abia astept sa vad "metamorfoza"..>! Adevarul este ca nu are furca prea inclinata. Are numai acelasi unghi ca toate Harley-urile. Trebuia sa aiba un unghi mai de cioper ca sa fie Harley. Daca ii puneau si parbriz era cioper de cioper. da,are carb S&S super G...cam 80 hp.... poze cu heritage-ul lui Mircea nu am. Felicitari baiatului cu Sportster-ul! Black,spune-i la om sa ii puna doua telescoape de Hugger daca vrea sa il lase jos fara modificari tehnice. Pe eBay sigur gaseste. Dezavantajul este ca sunt aproape rigide,dar coboara garda mult. Cauta si niste poze cu Heritage-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 o sa puna alte amortizoare ,mai scurte,pe spate,si o sa lase fata mai jos din juguri(adica sa iasa telescoapele mai sus). cria,unghiul fata e cel original de sportster.... arata asa pt ca a fost modificat din 883R in semi-enduro,de fostul propritar(ridicat spatele,protectii plastic furca,gume de enduro,ghidon enduro, etc)....acu,odata ajuns in ro,se v-a transforma intr-un bobber frisco stile. in we o sa fac poze si heritage-ului. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 hehe, Black asta imi aduce aminte de un articol scris despre niste americani care au facut America de Sud pana in Tara de Foc, totzi pe HD. unu din ei a mers cu un sportster de 1200 tot asha modificat semi-enduro si spunea ca a fost cea mai buna capra folosita (chiar daca a terminat o cutie de viteze prin Chile) Abia astept sa-l vad frisco P.S. ce-i cu Heritage-ul ala de care se pomeneste pe aici si cat a costat? o sa puna alte amortizoare ,mai scurte,pe spate,si o sa lase fata mai jos din juguri(adica sa iasa telescoapele mai sus). cria,unghiul fata e cel original de sportster.... arata asa pt ca a fost modificat din 883R in semi-enduro,de fostul propritar(ridicat spatele,protectii plastic furca,gume de enduro,ghidon enduro, etc)....acu,odata ajuns in ro,se v-a transforma intr-un bobber frisco stile. in we o sa fac poze si heritage-ului. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.