Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Bine ma, m ai convins..o las asa..ca prea suna a blasfemie ce vreau sa fac, dupa ce ai zis tu! :)))

Eu zic sa faci ceea ce simti ;)

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pfffff gand la gand cu bucurie Jeane daca vrei sa modifici jucaria am eu o prupunere ,eu vreau sa fac schimb de roata fata , adica sa dau schimb pe schimb una cu spite pe una turnata si inca nu am gasit un flacau care vrea sa isi customizeze motocicleta sa ii dea un loock de old schol dar daca tu vrei sa ii faci chopper am o ideie..... hai sa facem schmb de furca fata , iti dau furca fata completa cu roata pe pe spite , apehanger , cabluri , conducta franta , tot si tu imi dai furca ta cu roata cu tot .si nu mai stai cu griji sa cauti ghidon, cabluri etc ..

mah..chiar asa n am inebunit!:))..de placut mi ar fi placut..da nu se cade asa ceva..e prea de porc!. o las asa cum a facut o americanu de fabrica. Incerc sa ma obisnuiesc cu ghidonu. Si sigur nu i ar sta bine doar cu un etrier pe fata!:))..in fine, chiar asa radical nu s!

» Post actualizat in 28 Sep 2015 16:03

JEAN, pune poze cu nuamrul de inmatriculare pozitionat lateral si oglinzile , sa ma inspir si eu ...hai ca le facem amandoi odata) , mergem in paralel cu modificarile

Nu i mare mescherie..inversezi oglinda de pe dreapta pe stanga si viceversa cu cealalta apoi le pozitionezi in jos..treaba de trei minute!. iei nr de pe aripa spate si il prinzi cu tot cu suport de surubul intinzator de la roata,,da nu recomand ca va tine, din cauza vibratiilor..eu am incercat ca oricum ii voi pune alt nr! caut un portofel d ala de se pune pe jug..da mai law cost asa ca nu i bai daca arata ca dracu!..il atasez la buza cadrului, sa l stropeasca roata si sa rugineasca sculele din el..adica sa ia o patina vintage!:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o intrebare : am gasit tobe muffles Werks 3 inch HP PLUS cu baffles inclus noi , daca le pun pe motoreta mea , trebuie sa umblu la ceva ? carburatie , filtru de aer ?

de exemplu la cele Vance & Hines trebuie umblat la admisie si la injectie + soft ....eu am carburatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o intrebare : am gasit tobe muffles Werks 3 inch HP PLUS cu baffles inclus noi , daca le pun pe motoreta mea , trebuie sa umblu la ceva ? carburatie , filtru de aer ?

de exemplu la cele Vance & Hines trebuie umblat la admisie si la injectie + soft ....eu am carburatie

In mod normal se umbla, pentru ca poate creste consumul sau nu merge cum trebuie.

Dar astea trebuie sa le simti tu daca a crescut consumul si daca nu functioneaza normal si asta implica o reglare.

La injectie clar e nevoie de umblat la soft si aia implica costuri mult mai mari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat timp nu umbli la filtru de aer ( sa-l schimbi cu unul mai permisiv ) nu are rost sa umbli la carburator ,

:agree: si asta e drept. Eu am filtru K&N, si desigur si asta conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti de firma asta ? sau de tobele astea ? WERKS 3 inch HP PLUS .....ca toata lumea ma sufoca cu Vance& Hines sau screamin eagle ....

am vazut cateva review -uri bune si clipuri pe youtube in care se aud bine bine ....

Eu nu le cunosc dar suna interesant, eu am Screamin Eagle II dar nu a-si zice ca baga nu stiu ce galagie si am astupat toba intermediara. Cele de la MCJ care le am pe Yamaha Dragstar suna mult mai bine:

Dragstarul are 1064cc -

Sportsterul are 883cc -

Mentionez ca filmarea e facuta intr-un spatiu inchis si sunt in aceasi incapere ambele.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

WERKS 3 INCH HP PLUS

Mie mi se pare ca e de 1200, oricum face galagie!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Done, am achizitionat si sunt in drum spre mine , kit forward controls original , nou , in cutie nedesfacut , probabil si cu garantie , la suma de 1310 ron cu transport inclus ...astept cu nerabdare sa ajunga coletul si voi pune si poze ....urmeaza evacuarile la care am o maaaare dilema.

 

Asfalt uscat ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au venit comenzile, acum astept o vreme mai buna sa o bag in service la montat dupa care o sa fac si poze

o nelamurire mare , tot imi caut evacuare , am gasit Vance and Hines double barrel staggert la un pret ffff bun ca noi, motorul meu e pe carburatie 883 cmc , imi trebuie ceva modificari la motor sau merg montate direct ? nu stiu daca sa le comand sau nu , 100 lire toata evacuarea ....cica sunt prea zgomotoase pentru Spania si il tot amendeaza politia pe acolo si le-a dat jos de pe motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai filtrul OEM si schimbi doar evacuarea,merge.Daca pui filtru foarte permisiv +evacuare open atunci trebuie sa schimbi jiglerele.Gasesti la DynoJet....Acolo ai si instructiuni pentru elevatie,main jet,pilot,afr,etc.

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai filtrul OEM si schimbi doar evacuarea,merge.Daca pui filtru foarte permisiv +evacuare open atunci trebuie sa schimbi jiglerele.Gasesti la DynoJet....Acolo ai si instructiuni pentru elevatie,main jet,pilot,afr,etc.

Exact, un pic trebuie reglat. Prima oară să vezi cum funcționează.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-91082-0-32844100-1445249358_thumb.jpgpost-91082-0-05542400-1445249361_thumb.jpgpost-91082-0-52846800-1445249363_thumb.jpgpost-91082-0-26597700-1445249366_thumb.jpgpost-91082-0-99562900-1445249367_thumb.jpgpost-91082-0-24175400-1445249370_thumb.jpg

 

au sosit si comenzile avansate , le-am montat , e aaaaltceva....


» Post actualizat in 19 Oct 2015 10:17

a sosit si evacuarea Vance and Hines double barrel , ramane sa o montez acum .....revin cu poze montate pe motoreta

pana atunci pun 2-3 poze separat


post-91082-0-46008200-1445249758_thumb.jpgpost-91082-0-68554500-1445249761_thumb.jpg

 

 


» Post actualizat in 19 Oct 2015 10:28

anul asta ii mai pun un deflector mic in fata pentru vantul care ma doboara la 100 km/h , un suport de numar lateral , si un filtru aer + carcasa Kuryakyn cea cu clapete .....

Editat de Edvin Iusuf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o dadeam in chirie in 2 luni imi amortizam macar evacuarea ...dar tu ...dupa cum te vad de determinat sigur vrei sa ii dai cox :))

 

Nu vreau decat sa o duc dincolo de pragul psihologic de 100 de km/h. Vreau sa atingem 130 de km/h, sa vedem daca ne dezintegram sau doar ne va lua vantul pe sus si ne va purta peste mari si tari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...