Jean_Taxi Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Bah, cu capu sigur sunt!..da nus cat de mult...asta ar fi intrebarea!). Chopper e un termen mult fortat la cum vreau sa arate Sporty ul meu...asa..o mica idee de schimbare de look , mai zic..oricum anul viitor voi umbla cu ea neschimbata, probabil..am alte treburi prioritare...maine verific bujiile..sunt curios sa vad cum arata..se apropie friguletul de toamna si vreau sa i dau amestecul mai bogat..ma enerveaza sa mi pufaie la rece pana se incalzeste . o fi bine asa, usere HD?!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Bah, cu capu sigur sunt!..da nus cat de mult...asta ar fi intrebarea! ). Chopper e un termen mult fortat la cum vreau sa arate Sporty ul meu...asa..o mica idee de schimbare de look , mai zic..oricum anul viitor voi umbla cu ea neschimbata, probabil..am alte treburi prioritare...maine verific bujiile..sunt curios sa vad cum arata..se apropie friguletul de toamna si vreau sa i dau amestecul mai bogat..ma enerveaza sa mi pufaie la rece pana se incalzeste . o fi bine asa, usere HD?! ) Lasa motocicleta aia asa cum este. Este țiplă! Orice interventie asupra ei nu se poate numi altfel decat BATAIE DE JOC. Arata bine, dar simti tu nevoia sa-i schimbi aspectul. Merge bine, dar simti tu nevoia sa-i schimbi mersul. Pacat de ea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Bine ma, m ai convins..o las asa..ca prea suna a blasfemie ce vreau sa fac, dupa ce ai zis tu!)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 (editat) Bine ma, m ai convins..o las asa..ca prea suna a blasfemie ce vreau sa fac, dupa ce ai zis tu! )) Eu zic sa faci ceea ce simti Editat Septembrie 27, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 GOODKAT, da de tijele alea vorbesc , si pe ebay sunt scumpe , hai odata cu Sportsterul tau sa ne inveti si pe noi ceva ceva .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 asa ceva ? am gasit kitul asta in Anglia la 100 lire ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 JEAN, pune poze cu nuamrul de inmatriculare pozitionat lateral si oglinzile , sa ma inspir si eu ...hai ca le facem amandoi odata ) , mergem in paralel cu modificarile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 pfffff gand la gand cu bucurie Jeane daca vrei sa modifici jucaria am eu o prupunere ,eu vreau sa fac schimb de roata fata , adica sa dau schimb pe schimb una cu spite pe una turnata si inca nu am gasit un flacau care vrea sa isi customizeze motocicleta sa ii dea un loock de old schol dar daca tu vrei sa ii faci chopper am o ideie..... hai sa facem schmb de furca fata , iti dau furca fata completa cu roata pe pe spite , apehanger , cabluri , conducta franta , tot si tu imi dai furca ta cu roata cu tot .si nu mai stai cu griji sa cauti ghidon, cabluri etc .. mah..chiar asa n am inebunit!)..de placut mi ar fi placut..da nu se cade asa ceva..e prea de porc!. o las asa cum a facut o americanu de fabrica. Incerc sa ma obisnuiesc cu ghidonu. Si sigur nu i ar sta bine doar cu un etrier pe fata!)..in fine, chiar asa radical nu s! » Post actualizat in 28 Sep 2015 16:03 JEAN, pune poze cu nuamrul de inmatriculare pozitionat lateral si oglinzile , sa ma inspir si eu ...hai ca le facem amandoi odata) , mergem in paralel cu modificarile Nu i mare mescherie..inversezi oglinda de pe dreapta pe stanga si viceversa cu cealalta apoi le pozitionezi in jos..treaba de trei minute!. iei nr de pe aripa spate si il prinzi cu tot cu suport de surubul intinzator de la roata,,da nu recomand ca va tine, din cauza vibratiilor..eu am incercat ca oricum ii voi pune alt nr! caut un portofel d ala de se pune pe jug..da mai law cost asa ca nu i bai daca arata ca dracu!..il atasez la buza cadrului, sa l stropeasca roata si sa rugineasca sculele din el..adica sa ia o patina vintage!))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 asa ceva ?$_57.JPG am gasit kitul asta in Anglia la 100 lire ... ala e un kit de fabrica, dat jos de pe un sporty. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 inca o intrebare : am gasit tobe muffles Werks 3 inch HP PLUS cu baffles inclus noi , daca le pun pe motoreta mea , trebuie sa umblu la ceva ? carburatie , filtru de aer ? de exemplu la cele Vance & Hines trebuie umblat la admisie si la injectie + soft ....eu am carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 inca o intrebare : am gasit tobe muffles Werks 3 inch HP PLUS cu baffles inclus noi , daca le pun pe motoreta mea , trebuie sa umblu la ceva ? carburatie , filtru de aer ? de exemplu la cele Vance & Hines trebuie umblat la admisie si la injectie + soft ....eu am carburatie In mod normal se umbla, pentru ca poate creste consumul sau nu merge cum trebuie. Dar astea trebuie sa le simti tu daca a crescut consumul si daca nu functioneaza normal si asta implica o reglare. La injectie clar e nevoie de umblat la soft si aia implica costuri mult mai mari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 cat timp nu umbli la filtru de aer ( sa-l schimbi cu unul mai permisiv ) nu are rost sa umbli la carburator , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 cat timp nu umbli la filtru de aer ( sa-l schimbi cu unul mai permisiv ) nu are rost sa umbli la carburator , si asta e drept. Eu am filtru K&N, si desigur si asta conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 ce parere aveti de firma asta ? sau de tobele astea ? WERKS 3 inch HP PLUS .....ca toata lumea ma sufoca cu Vance& Hines sau screamin eagle .... am vazut cateva review -uri bune si clipuri pe youtube in care se aud bine bine .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 (editat) ce parere aveti de firma asta ? sau de tobele astea ? WERKS 3 inch HP PLUS .....ca toata lumea ma sufoca cu Vance& Hines sau screamin eagle .... am vazut cateva review -uri bune si clipuri pe youtube in care se aud bine bine .... Eu nu le cunosc dar suna interesant, eu am Screamin Eagle II dar nu a-si zice ca baga nu stiu ce galagie si am astupat toba intermediara. Cele de la MCJ care le am pe Yamaha Dragstar suna mult mai bine: Dragstarul are 1064cc - Sportsterul are 883cc - Mentionez ca filmarea e facuta intr-un spatiu inchis si sunt in aceasi incapere ambele. Editat Septembrie 30, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 WERKS 3 INCH HP PLUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 (editat) WERKS 3 INCH HP PLUS Mie mi se pare ca e de 1200, oricum face galagie! Editat Septembrie 30, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 vecini nervosi care nu au ce face .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Oh shit, serios? Au dat foc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Done, am achizitionat si sunt in drum spre mine , kit forward controls original , nou , in cutie nedesfacut , probabil si cu garantie , la suma de 1310 ron cu transport inclus ...astept cu nerabdare sa ajunga coletul si voi pune si poze ....urmeaza evacuarile la care am o maaaare dilema. Asfalt uscat , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Ahoi! Așteptăm poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 au venit comenzile, acum astept o vreme mai buna sa o bag in service la montat dupa care o sa fac si poze o nelamurire mare , tot imi caut evacuare , am gasit Vance and Hines double barrel staggert la un pret ffff bun ca noi, motorul meu e pe carburatie 883 cmc , imi trebuie ceva modificari la motor sau merg montate direct ? nu stiu daca sa le comand sau nu , 100 lire toata evacuarea ....cica sunt prea zgomotoase pentru Spania si il tot amendeaza politia pe acolo si le-a dat jos de pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 (editat) Daca ai filtrul OEM si schimbi doar evacuarea,merge.Daca pui filtru foarte permisiv +evacuare open atunci trebuie sa schimbi jiglerele.Gasesti la DynoJet....Acolo ai si instructiuni pentru elevatie,main jet,pilot,afr,etc. Editat Octombrie 13, 2015 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Daca ai filtrul OEM si schimbi doar evacuarea,merge.Daca pui filtru foarte permisiv +evacuare open atunci trebuie sa schimbi jiglerele.Gasesti la DynoJet....Acolo ai si instructiuni pentru elevatie,main jet,pilot,afr,etc. Exact, un pic trebuie reglat. Prima oară să vezi cum funcționează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 (editat) au sosit si comenzile avansate , le-am montat , e aaaaltceva.... » Post actualizat in 19 Oct 2015 10:17a sosit si evacuarea Vance and Hines double barrel , ramane sa o montez acum .....revin cu poze montate pe motoreta pana atunci pun 2-3 poze separat » Post actualizat in 19 Oct 2015 10:28anul asta ii mai pun un deflector mic in fata pentru vantul care ma doboara la 100 km/h , un suport de numar lateral , si un filtru aer + carcasa Kuryakyn cea cu clapete ..... Editat Octombrie 19, 2015 de Edvin Iusuf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.