Jump to content

HD Sportster 883-1200


Recommended Posts

păi tocmai detaliile contează.

cu un pic de noroc,s-ar putea să găsești chiar 1200cc la banii ăia.succes.

 

 

Multumesc mult! Astept cu nerabdare sa vina anul viitor (desi stiu ca e gresit sa astepti lucruri din viitor si sa nu te bucuri de prezent) dar ma bucur ca am luat aceasta decizie (desi orice decizie poate avea parte de improbabilitati). Initial am zis sa imi iau o mobra ieftina pe langa masina dar m-am gandit mai bine si consider ca nu are rost sa fac compromisuri in situatia de fata. HD e un vis din copilarie pe care TREBUIE sa mi-l indeplinesc candva. Pana atunci as vrea sa imi pun fundul pe unul sa vad cum stau pe el. Intre 883 si 1200 ce alte diferente mai sunt in afara de cilindree/putere? Fizic parca nu difera (ma refer la dimensiunile cadrului).

Edited by GoodKat
Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cred ca ai vrut sa zici plat....

bombat e alalaltu,peanut

 

Peanut, cel din dreapta. Cel plat arata aiurea intre picioarele unei persoane de 1.90.

» Post actualizat in 22 Feb 2016 16:39

Multumesc mult! Astept cu nerabdare sa vina anul viitor (desi stiu ca e gresit sa astepti lucruri din viitor si sa nu te bucuri de prezent) dar ma bucur ca am luat aceasta decizie (desi orice decizie poate avea parte de improbabilitati). Initial am zis sa imi iau o mobra ieftina pe langa masina dar m-am gandit mai bine si consider ca nu are rost sa fac compromisuri in situatia de fata. HD e un vis din copilarie pe care TREBUIE sa mi-l indeplinesc candva. Pana atunci as vrea sa imi pun fundul pe unul sa vad cum stau pe el. Intre 883 si 1200 ce alte diferente mai sunt in afara de cilindree/putere? Fizic parca nu difera (ma refer la dimensiunile cadrului).

 

Dupa ce se face mai cald, esti binevenit oricand sa te urci pe a mea. Fizic nu difera 883 de 1200

Link to post
Share on other sites

Multumesc mult! Astept cu nerabdare sa vina anul viitor (desi stiu ca e gresit sa astepti lucruri din viitor si sa nu te bucuri de prezent) dar ma bucur ca am luat aceasta decizie (desi orice decizie poate avea parte de improbabilitati). Initial am zis sa imi iau o mobra ieftina pe langa masina dar m-am gandit mai bine si consider ca nu are rost sa fac compromisuri in situatia de fata. HD e un vis din copilarie pe care TREBUIE sa mi-l indeplinesc candva. Pana atunci as vrea sa imi pun fundul pe unul sa vad cum stau pe el. Intre 883 si 1200 ce alte diferente mai sunt in afara de cilindree/putere? Fizic parca nu difera (ma refer la dimensiunile cadrului).

Depinde si de modelul de Sportster..nu doar de cilindree. De exemplu Roadster ul meu de 1200 este mai rau decat celelate modele , in afara de Sportster ul Sport. Ai si dubla frana disc , si kilometraj. In ceea ce priveste viteza ..demaraj sau acceleratii pe depasire nici nu exista comparatie intre Roadster ul meu si vreun model de 883. Plus franarea..care este formidabila. Si stiu din experienta nu doar din vorbe. Il am de vanzare pe OLX..este unul verde army..imi doresc un Softail. de exemplu cu al meu pot merge cu pasager si bagaje lejer cu 170km la ora, asta daca nu bate vantul:))..top speed ul este 210km\h si l am probat ca nu credeam!:)). Consumul il am de 4,5 la 130km\h. deci consuma cat un 883.

Link to post
Share on other sites

Depinde si de modelul de Sportster..nu doar de cilindree. De exemplu Roadster ul meu de 1200 este mai rau decat celelate modele , in afara de Sportster ul Sport. Ai si dubla frana disc , si kilometraj. In ceea ce priveste viteza ..demaraj sau acceleratii pe depasire nici nu exista comparatie intre Roadster ul meu si vreun model de 883. Plus franarea..care este formidabila. Si stiu din experienta nu doar din vorbe. Il am de vanzare pe OLX..este unul verde army..imi doresc un Softail. de exemplu cu al meu pot merge cu pasager si bagaje lejer cu 170km la ora, asta daca nu bate vantul:))..top speed ul este 210km\h si l am probat ca nu credeam! :)). Consumul il am de 4,5 la 130km\h. deci consuma cat un 883.

 

Le schimbi ca pe ciorap Jeane! :)

Link to post
Share on other sites

Depinde si de modelul de Sportster..nu doar de cilindree. De exemplu Roadster ul meu de 1200 este mai rau decat celelate modele , in afara de Sportster ul Sport. Ai si dubla frana disc , si kilometraj. In ceea ce priveste viteza ..demaraj sau acceleratii pe depasire nici nu exista comparatie intre Roadster ul meu si vreun model de 883. Plus franarea..care este formidabila. Si stiu din experienta nu doar din vorbe. Il am de vanzare pe OLX..este unul verde army..imi doresc un Softail. de exemplu cu al meu pot merge cu pasager si bagaje lejer cu 170km la ora, asta daca nu bate vantul:))..top speed ul este 210km\h si l am probat ca nu credeam! :)). Consumul il am de 4,5 la 130km\h. deci consuma cat un 883.

 

Stiu ce zici dar cred ca sunt destul de rare modelele roadster 1200 pana in 2003. Mai intai sa ma vad cu un agregat HD in curte si apoi o sa ii dau blana in ceea ce priveste upgrade-uri / modificari. Un sistem evacuare 2-1, filtru de aer si un re-jet la carburator cred ca sunt de bun simt si chiar se fac simtite...+ ca daca e 883 sunt kit-uri de 1250 valabile :D...dar cum am zis, momentan visez cu ochii deschisi insa stiu ca va veni si clipa cand imi voi lua ce vreau eu. App, nu am gasit anuntul tau pe OLX.

» Post actualizat in 22 Feb 2016 20:21

Peanut, cel din dreapta. Cel plat arata aiurea intre picioarele unei persoane de 1.90.

» Post actualizat in 22 Feb 2016 16:39

 

Dupa ce se face mai cald, esti binevenit oricand sa te urci pe a mea. Fizic nu difera 883 de 1200

 

 

Multumesc Florinel. Apelez la bunavointa ta atunci! Da-mi un semn cand scoti mobra din garaj. Doar sa ma asez pe el si sa vad cum stau si daca ai timp jumate de ora sa te intreb niste chestii tehnice la fata locului. Eu de ceva vreme tot frunzaresc hdforums si xlforums asa ca sunt in tema cu tehnica HD intr-o anumita masura.

Link to post
Share on other sites

1.86 cm si 80 kg...mi-am pus comenzi avansate si acum stau bine bine ....cu mid controls eram cam cam, un handlebar Biltwell Keystone si stau foarte bine.

Salutare,

 

 

Imi poti spune, te rog, de unde ai comandat ghidonul? Nu sunt tare fericit cu ce am acum pe motor, as vrea sa stau putin mai drept de spate.

E cam mare trecerea pentru mine de la ape hanger de 16 inch la dragbar...

 

 

Multumesc,

Link to post
Share on other sites

Depinde si de modelul de Sportster..nu doar de cilindree. De exemplu Roadster ul meu de 1200 este mai rau decat celelate modele , in afara de Sportster ul Sport. Ai si dubla frana disc , si kilometraj. In ceea ce priveste viteza ..demaraj sau acceleratii pe depasire nici nu exista comparatie intre Roadster ul meu si vreun model de 883. Plus franarea..care este formidabila. Si stiu din experienta nu doar din vorbe. Il am de vanzare pe OLX..este unul verde army..imi doresc un Softail. de exemplu cu al meu pot merge cu pasager si bagaje lejer cu 170km la ora, asta daca nu bate vantul:))..top speed ul este 210km\h si l am probat ca nu credeam! :)). Consumul il am de 4,5 la 130km\h. deci consuma cat un 883.

Ahoi!

Domnucule cum de te saturi de jucarii asa de repede? Anul trecut te-ai scapat de jucaria precedenta :P care din punctul meu de vedere era faina ca aspect.

Dar in final toti cautam acel ceva.... succes in a-ti atinge scopul.

Sper ca anul asta ne vedem cu bine si sa te vad pe un Softail ca un adevarat "mafiot"

Numa bine!

Edited by IceLord
Link to post
Share on other sites

Ahoi!

Domnucule cum de te saturi de jucarii asa de repede? Anul trecut te-ai scapat de jucaria precedenta :P care din punctul meu de vedere era faina ca aspect.

Dar in final toti cautam acel ceva.... succes in a-ti atinge scopul.

Sper ca anul asta ne vedem cu bine si sa te vad pe un Softail ca un adevarat "mafiot"

Numa bine!

Ahoi, Mandrut!:))..lasa ma, bro, ca ma urasc pt spiritul meu nestatornic!..vreau sa am o motocicleta pe care sa o tin un deceniu fara a mai dori sa o schimb! Am zis! Macar stiu sigur un lucru..ca pe HD raman axat forever !mi ar fi placut un Softail cu motor Evo..dar parca nu s atat de old school pe cat imi doresc sa par!:))..drept urmare imi voi lua un Big twin..

Link to post
Share on other sites

Ahoi, Mandrut! :))..lasa ma, bro, ca ma urasc pt spiritul meu nestatornic!..vreau sa am o motocicleta pe care sa o tin un deceniu fara a mai dori sa o schimb! Am zis! Macar stiu sigur un lucru..ca pe HD raman axat forever !mi ar fi placut un Softail cu motor Evo..dar parca nu s atat de old school pe cat imi doresc sa par! :))..drept urmare imi voi lua un Big twin..

Evo E bigtwin...oare ai vrut sa zici twincam?

Link to post
Share on other sites

Evo E bigtwin...oare ai vrut sa zici twincam?

Da..twincam..sunt si eu mai la inceput!:)). imi plac amandoua motoarele..dar parca Evo este prea ..prea old school pt mine. Mi ar place un Evo pt oras si un twincam pt drumuri lungi, nah..nu se poate doua intr unul, din pacate!:))

Link to post
Share on other sites

imi recomandati un bec H4 bun , de preferat cu lumina galbena pentru un Sportster XL 883 din 2005 ? recomandati un bec de putere mai mare etc ?post-91082-0-68909900-1456388044_thumb.jpgpost-91082-0-07886200-1456388045_thumb.jpg

intreb si eu deoarece vreau sa il schimb ...asta original mi se pare slab slab

Link to post
Share on other sites

Da..twincam..sunt si eu mai la inceput! :)). imi plac amandoua motoarele..dar parca Evo este prea ..prea old school pt mine. Mi ar place un Evo pt oras si un twincam pt drumuri lungi, nah..nu se poate doua intr unul, din pacate! :))

cum adică ”prea” old school?prietene Jean,Evo înca nu are statut de oldschool,s-a fabricat pîna in 1999.

nu sînt sigur,dar cred că undeva faci o confuzie.

no offence dar chiar nu înțeleg ce vrei să spui cu ”evo pt oras și twincam pt drumuri lungi”....eh?

» Post actualizat in 25 Feb 2016 09:01

imi recomandati un bec H4 bun , de preferat cu lumina galbena pentru un Sportster XL 883 din 2005 ? recomandati un bec de putere mai mare etc ?attachicon.gifbec 1.jpgattachicon.gifbec.jpg

intreb si eu deoarece vreau sa il schimb ...asta original mi se pare slab slab

cred ca astea noi de la Philips sau Osram...sînt cu lumina alba si mai multi Lux-i,deci lumina mai puternica.au 55-60W.

doar cele clasice mai au lumina galbuie...tot 55W consum.

Edited by TheFatBob
Link to post
Share on other sites

cum adică ”prea” old school?prietene Jean,Evo înca nu are statut de oldschool,s-a fabricat pîna in 1999.

nu sînt sigur,dar cred că undeva faci o confuzie.

no offence dar chiar nu înțeleg ce vrei să spui cu ”evo pt oras și twincam pt drumuri lungi”....eh?

» Post actualizat in 25 Feb 2016 09:01

cred ca astea noi de la Philips sau Osram...sînt cu lumina alba si mai multi Lux-i,deci lumina mai puternica.au 55-60W.

doar cele clasice mai au lumina galbuie...tot 55W consum.

Posibil sa fac mai multe confuzii!:))..dar hai sa ti spun pe scut cum le percep eu amandoua motoarele. Am probat Dyna cu motor Evo si apoi o alta Dyna cu motor Twincam,. prima mi sa parut ca avea treapta 1 a si a 2 a doar pt a o urni din loc..deci rapoartele la cutie f scurte. la un drum mai lung sunt convins ca n are reprizele pe care le doresc pe o depasire sau mers consstant la o viteza superioara, gen 140-150. astea ar fi punctele slabe dpmdv. Dyna cu motor Twincam pe care am probata era din alta galaxie in privinta puterii..reprizele la acceleratie erau fulminante, dubla frana disc..injectie..power comander sau ceva de genu..rapoartele la cutie f lungi..era altceva!. Daia spun ca mi ar placea sa pt oras un Harly cu motor Evo..care trepideaza si dardaie in draci..real feeling si pt drum lung un Twincam pt sportivitatea sa. Nu spun ca ma pricep la ele, de fapt nu ma pricep deloc..este doar ceea ce am simtit proband aceste doua modele diferite. Si de fapt as vrea sa mi iau un Softail:)) ..modelul cu roata subtire pe fata..Custom sau Standard, parca ii zice, pt ca nu mi place Heritage ul. Daca gresesc cu ceva te as ruga sa mi explici. multumesc

Link to post
Share on other sites

...sau mult mai ieftin si la indemana..pastrez Roadster ul din dotare! E dotat cu o cutie cu rapoarte lungi..motor sportiv..are reprize excelente..are dubla frana disc..dynojet..ii bag un baby ape , salt putintel rezervorul si basta!:))

Link to post
Share on other sites

Ahoi!

@Jean_Taxi nu fii ca o fumeie, băgă în asta bani, fă din el un "armăsar" de la Harley și dă-i "mizerie". Eu personal deja stiu ce vreau de la al meu: sea solo, ape narrow de 16", rezervor narrow long, kit Hammer de 1250cc, level 1 la carburator deja am, filtru de aer am K&N sport, esapament am dar totuși mă gândesc să îl schimb, o voosire "nina, nina" iar în rest tâgâdâm, tâgâdâm....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...