Sari la conținut

Nr 53 - Februarie 2007


skorpion
 Share

Postări Recomandate

Prezentari & Test Ride:

 Ronin 250

 Yamaha TT 600 BMW G 650X

 BMW G 650 X

 Moto Guzzi 1200 Sport

 Yamaha YBR 250

 Rewaco HS6 V-Twin

 Custom: Hundred Grand

 Old Timer: Puch 125T

 ATV: Kawasaki KFX 700

 Vectrix Electric

Magazin:

 Istorie: IJ (II)

Util:

 Tehnica: Totul despre anvelope

 Tehnicus: Mini-service-ul de acasa

 Oferte piese, echipamente si accesorii

 Oferta Lunii: Rieju SMX 125

 Bike Selector: BMW F 650

Sport:

 Off the record: Emanuel Gyenes

 Premierea sportivilor pe 2006

 Dakar 2007

 

SUPLIMENT MOTOGP

peste 30 de pagini cu piloti, echipe, constructori, circuite...

post-344-1170170143_thumb.jpg

Editat de skorpion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pe un ton neutru, spun urmatoarele: in articolul referitor la Yamaha TT, autorul folosea forumula "primii kilometrii". Desigur, este vorba despre "primii kilometri". A scrie kilometri cu doi de "i" este ca si cum ai scrie "cilindrii".

 

As indrazni sa critic putin si osatura gramaticala a editorialului. In finalul acestuia, se afirma - redare aproximativa: "segmentul reprezentat de servicii (ateliere specializate) si piese de schimb vor fi singurele care vor inregistra o evolutie ascendenta". Intrucat ne referim la "segment", fara a mai consulta carti de gramatica si bazandu-ma pe amintiri scolare si logica, as spune ca este corect " segmentul reprezentat de etc...va fi singurul care va inregistra o eveolutie ascendenta".

 

In formularea actuala se intelege ca...hmm...piesele vor fi cele care vor inregistra o evolutie ascendenta.

 

Astept raspunsuri acide.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a placut mult numarul asta! :angry:

 

si suplimentul motogp a fost interesant, desi cu ceva greseli.

de exemplu la pagina 15 sunt informat ca ktm concureaza doar la clasa 250cc ( :D ) si yamaha la 800, 250 si 125 (!!!) :cheers:

 

dar per total :eek: !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No one gives a @#$ about grammar these days! Asadar, cred ca o sa fie perfect normal cand o sa vedem urmatorul text: concurentii i-au startul in primii kilometrii ai curselor, calare pe monstri cu 5 cilindrii, numai au nevoie de carene bla bla bla.

Editat de marque
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No one gives a @#$ about grammar these days! Asadar, cred ca o sa fie perfect normal cand o sa vedem urmatorul text: concurentii i-au startul in primii kilometrii ai curselor, calare pe monstri cu 5 cilindrii, numai au nevoie de carene bla bla bla.

 

 

Cine are 5 cilindri? :scratch: :cheers: :blbl:

 

 

raspuns: NIMENI nici macar Honda au trecut si ei la V4 acum cu motoarele de 800 cmc.

 

De aia nu mai cumpar ML prea multe info gresite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca Honda a renuntat la cei cinci cilindri. Ala era un text dummy scris pentru placerea de a face diverse greseli. Consider subiectul inchis, am spus ce aveam de spus, nu mai insist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...