Sari la conținut

Probleme Cu Pornirea


dantu
 Share

Postări Recomandate

Treaba sta in felul urmaritor: am un xl de 500 f vechi la al carui motor mai am de mesterit la disributie (lantul cred ca e cam slab...ca a fost pusa la punct si a sarit din nou...si parea cam slab lantul), dar in fine...la ala de 500 am tot timpul sa lucrez. M-am gandit ca in timpul in care lucrez la ala de 500 sa mi-l pun p cadru pe astalalt de 250 (am si un motor de 250 pt xl, acelasi an, aceleasi culori la fire, aceleasi forme si prinderi pe cadru, etc...

 

deci: l-am pus azi pe cadru pe asta de 250...cu mult calm si rabdare...i-am legat firishoarele la aprindere si am verificat scanteia...scanteia mi-a ranjit frumos...pus carburatorul de pe motorul de 500 mai intai pt ca imi era mai simplu si speram sa mearga...a udat bujii in nestire...am dat jos animalul de carburator si i l-am pus pe al lui...original... alimentez cu benzinica, pun bujioara uscata, pedale, pedale (n-are elctromotor si am facut bataturi si coate de cat de mult l-am pedalat)...uda bujii ca disperatul si rareori mai da cate un rateu. AAA...imediat ce ii pun bujie uscata, la primele 2 pedale scoate din cand in cand o flama si simt miros de fum. Nu scuipa benzina inapoi in carburator, deci nu cred ca e distributia de vina...nu am verificat, dar nu are ce sa fie la distributie ca motorul e aproape nou (are f putini km facuti si nu a mai fost pornit de vreo 10 ani cred ca...). Daca v-ati mai confruntat cu astefl de probl dati-mi si mie niste idei...c sa mai fac, c sa mai verific...unde sa ma mai uit...:-S

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pare sa fie aprinderea mai exact avansul. Pune-i CDI-ul original al motorului de 250 si va functiona

nu am asa ceva :grinbandit: culorile firelor sunt identice...am o aprindere pt xl din 83 cu care am incercat mai demult sa pornesc motorul de 250 si nu am reusit...acum cand am vz ca asta de 500 are aceleasi culori la aprindere nu-mi venea sa cred...faza e ca da o scanteie f sanatoasa...daca ar fi avansul ar trebui sa porneasca si sa stea la relanti macar, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca sunt identice culorile in schimb difera CDI-urile

Daca vrei sa verifici avansul ai nevoie de o lampa stroboscopica si un prieten sa dea pedale

Mai poate fi buba la plotul senzorului de impuls

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca sunt identice culorile in schimb difera CDI-urile

Daca vrei sa verifici avansul ai nevoie de o lampa stroboscopica si un prieten sa dea pedale

Mai poate fi buba la plotul senzorului de impuls

am sa ma mai joc sambata...de prieten pedalator (adica cineva care sa dea la pedala) as putea face rost, dar lampa stroboscopica nu am de unde sa iau :grinbandit: . Am sa vad eu c fac sambata...:-S...Oare ar putea fi si o buba la partea mecanica...? sa fie apriinderea ok si sa fie ceva mecanic defect..? Ms pt sfaturi AlexM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca sunt identice culorile in schimb difera CDI-urile

Daca vrei sa verifici avansul ai nevoie de o lampa stroboscopica si un prieten sa dea pedale

Mai poate fi buba la plotul senzorului de impuls

n-are nicii o treaba man CDI-ul ... ala da comanda de scanteie asa cum ii vine lui comanda de la senzor... crezi ca baga un delay acolo in functie de capcitatea motorului? nu cred..

.

 

poti verifica macar ochiometric daca scanteia se da cand trebuie sau nu...da pedale cu bujia scoasa si incearca sa vezi pozitia pistonului cu o tija bagata pe gaura buj... dar rotesti usor... asa cat sa dea o scanteie mica... macar poti sa vezi daca da scanteia cu pistonul jos..adica pe dos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci motorul XL500 sau 250 (la fel) nu da CDI ul nici un avans(e doar amplificator) avansul este dat de mecanismul centrifugal al ghebarului care trece pe langa senzor.A doua la mana,am avut Xl de 250 la care i-am pus carb de 500 fara nici o modificare sau reglaj suplimentar si mergea perfect,era mai nervos.

Ca sa fii sigur ca ai scanteie buna desfa pipa de pe fisa ,scoti bujia si pui pe cineva sa dea la Kik in timp ce tu tii de fisa ~ la 10-15 mm de masa.Daca aprinderea e OK da scanteie,daca da scanteie doar dupa ce apropii firul la 3-4 mm CDI-defect,sau bob de ind

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca-ti uda bujia cum spui tu, nu sunt decat 2 cauze foarte probabile (bine-inteles, mai pot fi si altele, dar astea 2 sunt cel mai des intalnite):

1- nu ai scanteia buna; verifici asa cum s-a zis mai sus, sa faca arc la o descarcare de la 15mm distanta intre fisa si masa

2- nu ai compresie; se verifica cu un ceas special de compresie

 

 

 

mai pot fi si alte cauze cum ar fi

- sa traga aer fals

- sa fie aprinderea dereglata rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ce compresie ai....se verifica cu compresmetru

nu am compresmetru si nici lampa stroboscopica pt scanteie :baldy: am verificat-o cu degetmetru si pare f buna...(compresia, nu scanteia) :haha:

 

n-are nicii o treaba man CDI-ul ... ala da comanda de scanteie asa cum ii vine lui comanda de la senzor... crezi ca baga un delay acolo in functie de capcitatea motorului? nu cred..

 

:bigstar: cu ceva timp in urma am incercat sa pornesc motorul de 250 cu alta aprindere...am incercat si cu una de scooter si dadea scanteie f mica...deci ii stiu firele cu ochii inchisi...care sunt de la senzor, care de la generator, etc...oricum...scanteia pe care o da acum e fbuna...

 

'poti verifica macar ochiometric daca scanteia se da cand trebuie sau nu...da pedale cu bujia scoasa si incearca sa vezi pozitia pistonului cu o tija bagata pe gaura buj... dar rotesti usor... asa cat sa dea o scanteie mica... macar poti sa vezi daca da scanteia cu pistonul jos..adica pe dos

'

 

am sa incerc asta, ms! eu ma tem ca scanteia e buna...ca nu a umblat nimeni la ele...eu sunt primul care a desfacut motorashul ala si nu i-am dat jos decat capacele laterale ca sa vad unde duce fiecare fir si sa-mi fac o schema (asta anul trecut cand am incercat sa-l pornesc pe alt cadru)...

 

Deci motorul XL500 sau 250 (la fel) nu da CDI ul nici un avans(e doar amplificator) avansul este dat de mecanismul centrifugal al ghebarului care trece pe langa senzor.A doua la mana,am avut Xl de 250 la care i-am pus carb de 500 fara nici o modificare sau reglaj suplimentar si mergea perfect,era mai nervos.

Ca sa fii sigur ca ai scanteie buna desfa pipa de pe fisa ,scoti bujia si pui pe cineva sa dea la Kik in timp ce tu tii de fisa ~ la 10-15 mm de masa.Daca aprinderea e OK da scanteie,daca da scanteie doar dupa ce apropii firul la 3-4 mm CDI-defect,sau bob de ind

asta am facut, si scanteia e f puternica...la 10-15 mm face o flama orbitoare...intrebarea e daca o face cand trebuie...si de asta am incerc ce a zis belbody (sa bag un betzigas pe gaura bujiei si sa vad daca da scanteie cand e pistonul sus.

 

daca-ti uda bujia cum spui tu, nu sunt decat 2 cauze foarte probabile (bine-inteles, mai pot fi si altele, dar astea 2 sunt cel mai des intalnite):

1- nu ai scanteia buna; verifici asa cum s-a zis mai sus, sa faca arc la o descarcare de la 15mm distanta intre fisa si masa

2- nu ai compresie; se verifica cu un ceas special de compresie

mai pot fi si alte cauze cum ar fi

- sa traga aer fals

- sa fie aprinderea dereglata rau

sau poate sa fie dereglata distributia...si sa nu deschida/inchida supapele cand trebuie...? :grinbandit: compresie are, repet: motorul e intr-o stare excelenta...sta de mult timp, dar nu are multi kilometri...offf....daca nu ar fi zapada asta as trage-o cu o masina sa vad daca o ia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene! imi pare rau sa te dezamagesc,dar nu asa se face un motor sa mearga! :bigstar:

eu te-as sfatui sa incerci asa:

1 fa-ti rost de un service manual, asa vei stii sigur daca distributia este pusa la punct sau nu,la distributie nu exista mai asa ,sau asa,este un lucru sigur ,la pozitia care trebuie.

2 despre CDI s-ar putea sa se potriveasca dar cu foarte putine sanse,intre un motor de 500, si unul de 250,nu este diferenta doar de cilindree........aici ne intoarcem la manual,care iti va arata ce valori are CDI ,senzor aprindere,bobina,senzor acceleratie,inst.electrica,etc intre un motor de 500 si unul de 250

inca ceva despre compatibilitate:daca te vei uita pe net la un magazin de piese moto vei vedea ca, fiecare piesa are un cod care nu seamana cu prea multe, sau deloc!

3 citeste ,invata ,si atunci cind esti cit de cit sigur de ce trebuie sa faci in motorul ala apuca-te de treaba,pentru ca daca mergi pe bijbiiala s-ar putea sa strici ,de cit sa repari,si iti va parea rau.....

sper ca nu te-am suparat prea tare, asa ca eu iti doresc succes si fa-l sa mearga!!!!!! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-are nicii o treaba man CDI-ul ... ala da comanda de scanteie asa cum ii vine lui comanda de la senzor... crezi ca baga un delay acolo in functie de capcitatea motorului? nu cred..

.

 

poti verifica macar ochiometric daca scanteia se da cand trebuie sau nu...da pedale cu bujia scoasa si incearca sa vezi pozitia pistonului cu o tija bagata pe gaura buj... dar rotesti usor... asa cat sa dea o scanteie mica... macar poti sa vezi daca da scanteia cu pistonul jos..adica pe dos

 

Da ai foarte mare dreptate(dak ai avut comunista stii)Dane fa cum zice belbody,si dak nu ma insel ai pomenit ceva de lantul de la distributie...

Curios.....cunosc inca 3 prieteni, tot cu honde xl, care din cauza uzurii ridicate a lantului si a intinzatorului li sa f...t supapele, dadeau rateuri si alte chestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci motorul XL500 sau 250 (la fel) nu da CDI ul nici un avans(e doar amplificator) avansul este dat de mecanismul centrifugal al ghebarului care trece pe langa senzor.A doua la mana,am avut Xl de 250 la care i-am pus carb de 500 fara nici o modificare sau reglaj suplimentar si mergea perfect,era mai nervos.

Ca sa fii sigur ca ai scanteie buna desfa pipa de pe fisa ,scoti bujia si pui pe cineva sa dea la Kik in timp ce tu tii de fisa ~ la 10-15 mm de masa.Daca aprinderea e OK da scanteie,daca da scanteie doar dupa ce apropii firul la 3-4 mm CDI-defect,sau bob de ind

 

Imi pare rau domnu Lup....

XL250 are bobina impuls fixa pe partea dreapta (pulse generator 30300-KK0-154) iar rotorul pulsorului 30220--KK0-000 este fixat pe caneluri pe arbore (pinion distrib-pinion atac si rotorul pulsor)

CDI urile difera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene! imi pare rau sa te dezamagesc,dar nu asa se face un motor sa mearga! :baldy:

eu te-as sfatui sa incerci asa:

1 fa-ti rost de un service manual, asa vei stii sigur daca distributia este pusa la punct sau nu,la distributie nu exista mai asa ,sau asa,este un lucru sigur ,la pozitia care trebuie.

2 despre CDI s-ar putea sa se potriveasca dar cu foarte putine sanse,intre un motor de 500, si unul de 250,nu este diferenta doar de cilindree........aici ne intoarcem la manual,care iti va arata ce valori are CDI ,senzor aprindere,bobina,senzor acceleratie,inst.electrica,etc intre un motor de 500 si unul de 250

inca ceva despre compatibilitate:daca te vei uita pe net la un magazin de piese moto vei vedea ca, fiecare piesa are un cod care nu seamana cu prea multe, sau deloc!

3 citeste ,invata ,si atunci cind esti cit de cit sigur de ce trebuie sa faci in motorul ala apuca-te de treaba,pentru ca daca mergi pe bijbiiala s-ar putea sa strici ,de cit sa repari,si iti va parea rau.....

sper ca nu te-am suparat prea tare, asa ca eu iti doresc succes si fa-l sa mearga!!!!!! :grinbandit:

ma suparai doar daca ziceai ceva de mai'mea...asa ca stai linistit ca nu m-ai suparat cu nimik. insa nu inteleg de ce ar exista o diferenta intre aprinderea de 250 si cea de 500...au aceiasi turatie, scot aceleasi valori pe fire, firele au aceleasi culori...in fine... cat despre distributie, am zis ca am avut probleme si ca incerc sa o rezolv, dar la motorasul de 500, cel original...cel de 250 pe care vreau sa-l pornesc (ca sa am cu ce sa bag frigul in oase pana il fac pe ala d 500) e cel din cauza caruia am scris postul asta...si asta de 250 e ca nou...nu a fost umblat la el...nedesfacut nici la aprindere (decat capacele laterale care nu afecteaza cu absolut nimic), si de chiuloasa nu s-a atinc nimeni nici atat ca sa banuiesc ca ar fi distributia de kko si la asta. e ciudata tare problema...scanteieste, benzineste, dar nu porneste. Tnx 4 help

 

Imi pare rau domnu Lup....

XL250 are bobina impuls fixa pe partea dreapta (pulse generator 30300-KK0-154) iar rotorul pulsorului 30220--KK0-000 este fixat pe caneluri pe arbore (pinion distrib-pinion atac si rotorul pulsor)

CDI urile difera

asa e si la xl 500 si culorile firelor sunt verde si albastru (la ambele motoare)...

 

Da ai foarte mare dreptate(dak ai avut comunista stii)Dane fa cum zice belbody,si dak nu ma insel ai pomenit ceva de lantul de la distributie...

Curios.....cunosc inca 3 prieteni, tot cu honde xl, care din cauza uzurii ridicate a lantului si a intinzatorului li sa f...t supapele, dadeau rateuri si alte chestii.

cred ca le sarise lantul un dinte si mergeau supapele aiurea...de asta or fi dat rateuri...ca nush cum s-ar strica supapele din cauza distributie...doar daca le-ar crapa cumva :haha:) repet: la asta de 250 care nu vrea sa-mi porneasca nu am probleme cu distributia..motorul e ca nou...probl e...habar n-am care e...uda bujii, mai da din an in Paste cate un rateu, dar nimic mai mult...scanteie are...si inca f mare...dar ori n-o da la timp, ori e ceva din alimentare...ori nush! si de asta va intreb pe voi...pt ca habar nu am ce sa-i mai fac...sambata seara am sa va spun daca am reusit sa-l pornesc sau i-am dat foc :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca scanteia vine cand nu trebuie, da asta nu poti verifica bagand bete in cilindru. Daca e un dinte sarit nu observi cu batul, nu faci decat sa bagi mizerii inauntru.

 

Vezi sa fie uscata bine cand ii dai. Dupa multe incercari se face baltoaca in cilindrii si nu prea e chip sa scoti benzina, decat sa o lasi peste noapte. In rest banuiesc ca stii foarte bine procedura, ii dai cu gazul inchis, etc.

 

P.S. Daca esti ok cu engleza cauta pe forumuri de pe afara. Gasesti cu rabdare absolut orice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca scanteia vine cand nu trebuie, da asta nu poti verifica bagand bete in cilindru. Daca e un dinte sarit nu observi cu batul, nu faci decat sa bagi mizerii inauntru.

 

Vezi sa fie uscata bine cand ii dai. Dupa multe incercari se face baltoaca in cilindrii si nu prea e chip sa scoti benzina, decat sa o lasi peste noapte. In rest banuiesc ca stii foarte bine procedura, ii dai cu gazul inchis, etc.

 

P.S. Daca esti ok cu engleza cauta pe forumuri de pe afara. Gasesti cu rabdare absolut orice.

mizerii nu am sa bag inauntru ca nu sunt atat de idiot (sper), cat despre dinti...are motorashul 2 capacele de vizitare in stanga si are semnele acolo...dau capacul chiuloasei jos si ma holb cand e in cantar, cand sunt deschise, care si cum...si vad daca e sarit vreun dinte...daca as avea lampa stroboscopica as putea renunta la bat...bujii ude nu am pus, le usuc imediat ce se uda si daca e inecat il pedalez cu bujia scoala pana scuipa tot (si cu gazul inchis, bineinteles). Ce-i drept....asa se comporta, de parca nu avea scanteie cand ii trebe...:grinbandit:

Editat de dantu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am compresmetru si nici lampa stroboscopica pt scanteie :baldy: am verificat-o cu degetmetru si pare f buna...(compresia, nu scanteia) :haha:

 

'

 

am sa incerc asta, ms! eu ma tem ca scanteia e buna...ca nu a umblat nimeni la ele...eu sunt primul care a desfacut motorashul ala si nu i-am dat jos decat capacele laterale ca sa vad unde duce fiecare fir si sa-mi fac o schema (asta anul trecut cand am incercat sa-l pornesc pe alt cadru)...

asta am facut, si scanteia e f puternica...la 10-15 mm face o flama orbitoare...intrebarea e daca o face cand trebuie...si de asta am incerc ce a zis belbody (sa bag un betzigas pe gaura bujiei si sa vad daca da scanteie cand e pistonul sus.

sau poate sa fie dereglata distributia...si sa nu deschida/inchida supapele cand trebuie...? :grinbandit: compresie are, repet: motorul e intr-o stare excelenta...sta de mult timp, dar nu are multi kilometri...offf....daca nu ar fi zapada asta as trage-o cu o masina sa vad daca o ia...

Aia cu betigasu e o tampenie,nu are ce sa fie dereglat ca totu-i fix.Odata ce ai scanteie,aprindere-ai brici.Vezi sa nu ramana decomp. apasat.Daca nu sigur carb. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI XL250 82 part nr 30410-KB&-671

dupa 83 part nr 30410-KK0-003

XL500-30410-MC4-003

Din pacate la honda nu prea mai sunt de gasit respectivele piese

am o aprindere de xl din 83...am luat-o asta vara de pe e-bay si m-a costat 150 de euro...nu am reusit sa pornesc motorul de 250 cu ea si a ramas sa se prafuiasca in sertar (a probat-o cineva din cj dupa ce am luat-o ca sa vada daca e buna, si era f buna...doar ca nu se potrivea pe motorashul de 250..)...deci, crede-ma ca stiu cat de greu e sa gasesti astfel de piese :-S nush...din moment ce am scanteie ma gandesc ca nu e aprinderea de vina...

 

Aia cu betigasu e o tampenie,nu are ce sa fie dereglat ca totu-i fix.Odata ce ai scanteie,aprindere-ai brici.Vezi sa nu ramana decomp. apasat.Daca nu sigur carb. :grinbandit:

tot asa ziceam si eu...dar se comporta ca si cum nu ar scanteia la timp sau nu ar avea-o deloc...:bigstar: totusi scanteie am...mult mai buna decat aveam la 2 timpi (scootere si Minsk)...am sa desfac maine carburatorul sa-l curat, dar am mai facut-o o data cu ceva timp in urma...aaa inca o chestie...motorul are decompresorul ala care blocheaza supapele de evacuare pe deschis in momentul in care dai la pedala...eu l-am anulat ca se da destul de usor si fara el (in comparatie cu cel de 500), deci nu am de ce sa-mi fac griji ca ar fi decomprimat... Multumesc pt idei...astept ziua de maine sa vad ce zice :baldy: va tin la curent...

Editat de dantu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lampa strobo poti gasi la service autoturisme La pedala trebuie sa vezi marcajul F inaintea T cu 5grade parca

marcajele astea doua le gasesc pe volantul din stanga, am 2 capacele de vizitare, unul e ca sa pot invarti motorul, iar celalalt ca sa vad marcajele...F e foc, iar T e punctul maxim superior parca, nu? nu ar avea motive sa aiba probleme cu scanteia...ori e dereglat ceva la distributie, ori...nush...de incercat am incercat cu 2 carburatoate (cel pt 500 cmc si cel de 250), deci nu cred ca ar fi carburatorul...:-S

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma suparai doar daca ziceai ceva de mai'mea...asa ca stai linistit ca nu m-ai suparat cu nimik. insa nu inteleg de ce ar exista o diferenta intre aprinderea de 250 si cea de 500...au aceiasi turatie, scot aceleasi valori pe fire, firele au aceleasi culori...in fine... cat despre distributie, am zis ca am avut probleme si ca incerc sa o rezolv, dar la motorasul de 500, cel original...cel de 250 pe care vreau sa-l pornesc (ca sa am cu ce sa bag frigul in oase pana il fac pe ala d 500) e cel din cauza caruia am scris postul asta...si asta de 250 e ca nou...nu a fost umblat la el...nedesfacut nici la aprindere (decat capacele laterale care nu afecteaza cu absolut nimic), si de chiuloasa nu s-a atinc nimeni nici atat ca sa banuiesc ca ar fi distributia de kko si la asta. e ciudata tare problema...scanteieste, benzineste, dar nu porneste. Tnx 4 help

asa e si la xl 500 si culorile firelor sunt verde si albastru (la ambele motoare)...

cred ca le sarise lantul un dinte si mergeau supapele aiurea...de asta or fi dat rateuri...ca nush cum s-ar strica supapele din cauza distributie...doar daca le-ar crapa cumva :bigstar:) repet: la asta de 250 care nu vrea sa-mi porneasca nu am probleme cu distributia..motorul e ca nou...probl e...habar n-am care e...uda bujii, mai da din an in Paste cate un rateu, dar nimic mai mult...scanteie are...si inca f mare...dar ori n-o da la timp, ori e ceva din alimentare...ori nush! si de asta va intreb pe voi...pt ca habar nu am ce sa-i mai fac...sambata seara am sa va spun daca am reusit sa-l pornesc sau i-am dat foc :grinbandit:

Depinde de an,la cele vechi (telescoape stereo) ---avans centrifugal CDI ---1 mufa

la cele mai noi (mono pe spate)----avansul este dat de CDI.In acest caz normal ca difera de la 250 la 500.-----CDI---2mufe :ok:S-ar putea sa se potriveasca de la XL350.(XR250 al meu merge cu CDI de pe XL350)

Editat de karpatenwolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de an,la cele vechi (telescoape stereo) ---avans centrifugal CDI ---1 mufa

la cele mai noi (mono pe spate)----avansul este dat de CDI.In acest caz normal ca difera de la 250 la 500.-----CDI---2mufe :ok:S-ar putea sa se potriveasca de la XL350.(XR250 al meu merge cu CDI de pe XL350)

motorasele mele au avans centrifugal ambele....si cadru are telescoape stereo...cel de la care la care l-am luat a zis ca e din 83...e posibil sa fie si mai batranel...astept sa ma trezesc complet si tai afara sa mai inghet umpic pe langa droanga :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorasele mele au avans centrifugal ambele....si cadru are telescoape stereo...cel de la care la care l-am luat a zis ca e din 83...e posibil sa fie si mai batranel...astept sa ma trezesc complet si tai afara sa mai inghet umpic pe langa droanga :grinbandit:

In acest caz nu ai nici o problema de aprindere.Apropo CDI ul de pe aceste motoare este identic cu cel al multor scutere Honda sau licente,sau grupuri de curent.bob de ind la fel.

 

Imi pare rau domnu Lup....

XL250 are bobina impuls fixa pe partea dreapta (pulse generator 30300-KK0-154) iar rotorul pulsorului 30220--KK0-000 este fixat pe caneluri pe arbore (pinion distrib-pinion atac si rotorul pulsor)

CDI urile difera

Te referi la ALT model XL(mono)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest caz nu ai nici o problema de aprindere.Apropo CDI ul de pe aceste motoare este identic cu cel al multor scutere Honda sau licente,sau grupuri de curent.bob de ind la fel.

Te referi la ALT model XL(mono)

asta e o veste fff buna :grinbandit: azi dim am adus mobra in bucatarie si i-am dat jos chiuloasa. inauntru arata impecabil, am sa pun maine vreo 2 fotografii...m-a ajutat si tata ca el se pricepe la motorase f bine. apoi l-am montat si i-a dat tai'miu capacele de la culbutori jos si a vz culbutorii...nu aveau deloc jos, deci tineau supapele usor deschise=> nu avea compresie f buna....mi s-a parut mie ca se da usor la pedala, dar in comparatie cu cel de 500...na...am ignorat asta...acum am luat o pauza sa mananc si urmeaza sa-l duc inapoi in atelier si sa-i pun carb si sa-l pedalez....daca o ia am sa va arat poze de pe deal :bigstar:

Editat de dantu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...