Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Thanks

 

 

 

Si voi de care v-ati luat? ca eu m-am pierdut pe acolo :)))

 

Tu uita-te in primul rand la review-uri, poze cu ele montate, etc. La tine s-ar putea sa mearga chiar si o lentila mai mare, gen FX-R, sau un mini cum am luat noi, dar cu un shroud mai mare. Daca o sa cauti prin tonele de poze (uita-te si pe hidplanet, e forumul lor parca) o sa vezi si aplicatii pe moto, chiar si diverse CBR-uri... De acolo iti faci o idee de proportii.

 

Uite ca am gasit un link util: http://www.hidplanet.com/forums/album.php?albumid=146

Numai aplicatii pe motorete cu produsele lor. La fiecare poza scrie jos tipul de proiector si shroud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adapter Plate, Wire Harness si Bulbs ce ati ales?

Adapter plates am ales H7, pentru ca noi avem becurile (soclurile) H7 acum. Oricum adapter plates poti lua numai pentru kit-ul mini H1. Celelalte (D2S) au soclul mult mai mare si nu mai merge cu adaptare; acolo trebuie sa tai din reflector si sa faci loc (cum zicea Pussy, e mult de bricolat).

Wire harness tot H7, ca sa se cupleze cu instalatia existenta. Oricum, faza lunga/flash-ul va actiona doar solenoizii de la proiectoare, deci nu trece prin balasturi sau alte chestii.

Becurile depind de preferinta. Eu mi-am luat cele de 4300k, iar Pussy si-a luat 5000k.

 

PS: lasa-mi un PM cu mail-ul tau si iti trimit ce mail-uri am mai schimbat cu baietii. Mi-au explicat multe chestii si mi-au dat si niste scheme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adapter plates am ales H7, pentru ca noi avem becurile (soclurile) H7 acum. Oricum adapter plates poti lua numai pentru kit-ul mini H1. Celelalte (D2S) au soclul mult mai mare si nu mai merge cu adaptare; acolo trebuie sa tai din reflector si sa faci loc (cum zicea Pussy, e mult de bricolat).

Wire harness tot H7, ca sa se cupleze cu instalatia existenta. Oricum, faza lunga/flash-ul va actiona doar solenoizii de la proiectoare, deci nu trece prin balasturi sau alte chestii.

Becurile depind de preferinta. Eu mi-am luat cele de 4300k, iar Pussy si-a luat 5000k.

 

PS: lasa-mi un PM cu mail-ul tau si iti trimit ce mail-uri am mai schimbat cu baietii. Mi-au explicat multe chestii si mi-au dat si niste scheme...

 

Salutare,

Sunt tare curios cum vor arata instalate "lupele" in farul cu oglinda, asa ca v-as ruga dupa ce ajung si le montati sa puneti si ceva poze, eventual un filmulet fiindca sunt convins ca sunt mai multi doritori :). Solutia cu lupele in far cu oglinda a aparut de ceva vreme pt auto, insa la motocicletele la care faza scuta=1 bec si cea lunga=celalalt bec, nu cred ca va fi mare diferenta, doar daca se face modificarea instalatiei astfel incat sa functioneze ambele lupe in acelasi timp. Voi asa le-ati facut? sau vor functiona ca si becurile normale?

Merci,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sunt tare curios cum vor arata instalate "lupele" in farul cu oglinda, asa ca v-as ruga dupa ce ajung si le montati sa puneti si ceva poze, eventual un filmulet fiindca sunt convins ca sunt mai multi doritori :). Solutia cu lupele in far cu oglinda a aparut de ceva vreme pt auto, insa la motocicletele la care faza scuta=1 bec si cea lunga=celalalt bec, nu cred ca va fi mare diferenta, doar daca se face modificarea instalatiei astfel incat sa functioneze ambele lupe in acelasi timp. Voi asa le-ati facut? sau vor functiona ca si becurile normale?

Merci,

 

Nu e foarte complicat sa le legi astfel incat sa fie ambele faruri pornite. Faza lunga se va traduce prin declansarea unui solenoid de pe proiector care va ridica "pleoapa" care acopera jumatate de bec. Dupa ce vor fi montate proiectoarele, reflectorul initial isi pierde 99% din utilitate. Eu de exemplu am de gand sa renunt la el, sa pastrez doar soclul lui in care vor fi prinse proiectoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e foarte complicat sa le legi astfel incat sa fie ambele faruri pornite. Faza lunga se va traduce prin declansarea unui solenoid de pe proiector care va ridica "pleoapa" care acopera jumatate de bec. Dupa ce vor fi montate proiectoarele, reflectorul initial isi pierde 99% din utilitate. Eu de exemplu am de gand sa renunt la el, sa pastrez doar soclul lui in care vor fi prinse proiectoarele.

 

Deci practic "becurile" vor fi h7 dar vor functiona ca si la h4 bixenon(asa am la masina dar fara lupa). Din cate stiu, la cele de la masina este un magnet care schimba(trage spre interior) pozitia becului astfel incat foloseste toata oglinda farului. Practic la motocicleta, va fi solicitata instalatia electrica mai mult decat la mersul cu o singura faza(55w) fiindca cele doua becuri vor avea minim 70w. Nu are nici un efect pe termen lung(tinand cont de slabiciunea hondelor pentru releele de incarcare)?

Merci,

 

edit: la f4i(ca si la toate moto de generatie recenta) faza scurta porneste cand pun contactul si se opreste pt cateva momente cand porneste motorul. Din cate stiu, la instalatiile xenon nu prea sunt recomandate socurile de curent. Se monteaza un intrerupator suplimentar pe instalatie sau balasturile sunt din acelea cu incarcare rapida? Oricum, bateria este foarte solicitata la pornirea farului(cu xenon) si motorul oprit..

Editat de flaviu57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci practic "becurile" vor fi h7 dar vor functiona ca si la h4 bixenon(asa am la masina dar fara lupa). Din cate stiu, la cele de la masina este un magnet care schimba(trage spre interior) pozitia becului astfel incat foloseste toata oglinda farului. Practic la motocicleta, va fi solicitata instalatia electrica mai mult decat la mersul cu o singura faza(55w) fiindca cele doua becuri vor avea minim 70w. Nu are nici un efect pe termen lung(tinand cont de slabiciunea hondelor pentru releele de incarcare)?

Merci,

 

edit: la f4i(ca si la toate moto de generatie recenta) faza scurta porneste cand pun contactul si se opreste pt cateva momente cand porneste motorul. Din cate stiu, la instalatiile xenon nu prea sunt recomandate socurile de curent. Se monteaza un intrerupator suplimentar pe instalatie sau balasturile sunt din acelea cu incarcare rapida? Oricum, bateria este foarte solicitata la pornirea farului(cu xenon) si motorul oprit..

Becurile vor fi H1. Va exista un cablu adaptor pentru conexiunea la cablul stock. Conceptul de HID nu exista stock fara proiector. Exista niste becuri HID de tip D2R care ar fi facute special pentru reflectoare, dar din cate stiu sunt teribil de rar intalnite. Bixenonul in general este ori din proiector (exista o portita metalica in partea inferioara a proiectorului care gliseaza) sau din bec (are o teaca metalica acoperitoare in partea superioara care se da la o parte pentru faza lunga). Instalatia electrica va fi solicitata o data la pornire (cand e discharge-ul ala puternic - 20k Volti) iar a doua oara in timp ce functioneaza becurile. Acum, teoria spune ca becurile consuma mai putin decat cele cu halogen (2 x 35w versus 2 x 55W cu faza lunga pornita). Eu intentionez sa schimb releul de incarcare anul viitor in vara cu unul mai performant (de pe un model mai nou). Pentru faza scurta legata direct la contact exista o solutie concretizata intr-un releu de delay. E in jur de 150 de lei si se poate regla pentru a seta de exemplu un timp de 30 de secunde de la contact la aprindere. Nu e doar problema de balast ci si de becuri in sine care teoretic trebuie lasate sa revina la starea initiala dupa ce sunt oprite. (citisem undeva ca e o problema daca nu se raceste gazul, etc, dar nu gasesc acum linkul).

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becurile vor fi H1. Va exista un cablu adaptor pentru conexiunea la cablul stock. Conceptul de HID nu exista stock fara proiector. Exista niste becuri HID de tip D2R care ar fi facute special pentru reflectoare, dar din cate stiu sunt teribil de rar intalnite. Bixenonul in general este ori din proiector (exista o portita metalica in partea inferioara a proiectorului care gliseaza) sau din bec (are o teaca metalica acoperitoare in partea superioara care se da la o parte pentru faza lunga). Instalatia electrica va fi solicitata o data la pornire (cand e discharge-ul ala puternic - 20k Volti) iar a doua oara in timp ce functioneaza becurile. Acum, teoria spune ca becurile consuma mai putin decat cele cu halogen (2 x 35w versus 2 x 55W cu faza lunga pornita). Eu intentionez sa schimb releul de incarcare anul viitor in vara cu unul mai performant (de pe un model mai nou). Pentru faza scurta legata direct la contact exista o solutie concretizata intr-un releu de delay. E in jur de 150 de lei si se poate regla pentru a seta de exemplu un timp de 30 de secunde de la contact la aprindere. Nu e doar problema de balast ci si de becuri in sine care teoretic trebuie lasate sa revina la starea initiala dupa ce sunt oprite. (citisem undeva ca e o problema daca nu se raceste gazul, etc, dar nu gasesc acum linkul).

 

M-ai lamurit, merci mult. Acum, singura intrebare care ramane este daca merita costul instalatiei. Vazusem intr-un link din posturile anterioare ca instalatia costa aprox 270$ + releul de delay+ releul de incarcare, care dpmdv duc catre un cost maricel(cred ca trece de 400 de eur), insa, este avantajul vizibilitatii superioare. De pe ce model de honda te-ai gandit ca o sa se potriveasca releul de incarcare?

Merci,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai lamurit, merci mult. Acum, singura intrebare care ramane este daca merita costul instalatiei. Vazusem intr-un link din posturile anterioare ca instalatia costa aprox 270$ + releul de delay+ releul de incarcare, care dpmdv duc catre un cost maricel(cred ca trece de 400 de eur), insa, este avantajul vizibilitatii superioare. De pe ce model de honda te-ai gandit ca o sa se potriveasca releul de incarcare?

Merci,

 

Un RR mai nou ? :-) Exista si relee aftermarket performante. O sa ma interesez de costuri si te anunt cat e. Intr-adevar costurile sunt maricele, sper satisfactia sa fie pe masura. Eu weekendul trecut cand am fost cu CBRistii pe Cheia si intoarcere Sinaia am fost terorizat de intuneric, literalmente fugeam dupa ei sa-mi lumineze si mie (am becuri stock).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un RR mai nou ? :-) Exista si relee aftermarket performante. O sa ma interesez de costuri si te anunt cat e. Intr-adevar costurile sunt maricele, sper satisfactia sa fie pe masura. Eu weekendul trecut cand am fost cu CBRistii pe Cheia si intoarcere Sinaia am fost terorizat de intuneric, literalmente fugeam dupa ei sa-mi lumineze si mie (am becuri stock).

 

Poate fugeai dupa ei din cauza ca pana la lasarea intunericului s-au "lipit" musculite pe vizorul castii :) asta n-o rezolva nici un xenon. Intr-adevar, becurile stock sunt mai putin performante fata de xenon, insa diferentele sunt mai mici sau mai mari in functie de motocicleta. Pe-a mea (f4i) nu consider necesar xenonul, intrucat, reglate corespunzator, becurile stock ofera vizibilitate buna. Daca n-as avea ce sa fac cu 400 de eur, bineinteles ca mi-as pune si eu, insa nu sunt in situatia respectiva. Cele pe care le-ai ales au si angel eye?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fugeai dupa ei din cauza ca pana la lasarea intunericului s-au "lipit" musculite pe vizorul castii :) asta n-o rezolva nici un xenon. Intr-adevar, becurile stock sunt mai putin performante fata de xenon, insa diferentele sunt mai mici sau mai mari in functie de motocicleta. Pe-a mea (f4i) nu consider necesar xenonul, intrucat, reglate corespunzator, becurile stock ofera vizibilitate buna. Daca n-as avea ce sa fac cu 400 de eur, bineinteles ca mi-as pune si eu, insa nu sunt in situatia respectiva. Cele pe care le-ai ales au si angel eye?

 

Noi le-am luat si cu CCFL angel eyes, desi sincer nu am habar cum/daca or sa incapa in farul de RR. In mod sigur nu se va vedea cercul complet (asta daca vor intra).

 

Nu avea muste pe viziera, pur si simplu luminile stock sunt de tot rahatul; omul mergea in spatele meu si il confundam cu o dacie 1300 :unsure:

 

Evident, cel mai simplu este sa pui (asa cum face toata lumea) instalatia de xenon fara sa te mai obosesti cu proiectorul/desfacut farul/investitie mare/etc. Dar apoi nici nu o sa ai linia clara de delimitare, ii vei cam orbi pe ceilalti si fara proiectoare este al naibii de greu sa ai 2 x faza scurta si cu 2 x faza lunga. Pentru mine ultima a fost factorul decisiv cand mai demult mi s-a ars balastul de faza scurta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi le-am luat si cu CCFL angel eyes, desi sincer nu am habar cum/daca or sa incapa in farul de RR. In mod sigur nu se va vedea cercul complet (asta daca vor intra).

 

Nu avea muste pe viziera, pur si simplu luminile stock sunt de tot rahatul; omul mergea in spatele meu si il confundam cu o dacie 1300 :unsure:

 

Evident, cel mai simplu este sa pui (asa cum face toata lumea) instalatia de xenon fara sa te mai obosesti cu proiectorul/desfacut farul/investitie mare/etc. Dar apoi nici nu o sa ai linia clara de delimitare, ii vei cam orbi pe ceilalti si fara proiectoare este al naibii de greu sa ai 2 x faza scurta si cu 2 x faza lunga. Pentru mine ultima a fost factorul decisiv cand mai demult mi s-a ars balastul de faza scurta...

 

Bineinteles, am glumit cu musculitele :) Angel eyes vor fi conectate la pozitii sau tot pe faza lunga?

Xenon fara lupa e deranjant pentru ceilalti, insa intr-o oarecare masura se pot regla farurile pentru a limita deranjul. Din cauza problemelor care pot aparea in cazul arderii balastului la faza scurta am intrebat mai devreme daca se vor monta cate 2 proiectoare pe fiecare faza. Este cea mai buna solutie, insa dupa cum zicea si @Diabolique, costurile sunt mai mari. Astept sa puneti niste poze dupa ce le montati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles, am glumit cu musculitele :) Angel eyes vor fi conectate la pozitii sau tot pe faza lunga?

Xenon fara lupa e deranjant pentru ceilalti, insa intr-o oarecare masura se pot regla farurile pentru a limita deranjul. Din cauza problemelor care pot aparea in cazul arderii balastului la faza scurta am intrebat mai devreme daca se vor monta cate 2 proiectoare pe fiecare faza. Este cea mai buna solutie, insa dupa cum zicea si @Diabolique, costurile sunt mai mari. Astept sa puneti niste poze dupa ce le montati.

 

Farul ramane exact la fel reglabil si cand pui proiectoarele. Vor intra in soclul de la reflector deci se pot folosi suruburile care ajusteaza reflectorul pentru a ajusta pozitia proiectorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...