Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai sa va zic si eu una tare referitor la benzina.

Acum 2 ani, pe o Kawa ER5 plec din Buc spre Tulcea si fac plinul cu OMV 100. Pe autostrada am bagat bagajul intr-o masina si am vrut sa ii dau cat poate. Pe la 170 a fost cam gata. La intoarcere am alimentat cu 95 de la Petrom. Cu tot cu bagaj (nu mai aveam masina de asistenta :laugh: ) a ajuns spre 180 si crestea, dar foarte lent.

Sa fi fost apa din benzina, vantul care batea din spate, bagajul pus in spate care marea pata de contact a cauciucului....

De atunci nu prea mai mi-am batut capul cu benzina. Parerea mea este ca ar trebui as aiba numai 2 calitati :

MULTA

GRATIS

:angry:

Mesaj completat

Hai sa va zic si eu una tare referitor la benzina.

Acum 2 ani, pe o Kawa ER5 plec din Buc spre Tulcea si fac plinul cu OMV 100. Pe autostrada am bagat bagajul intr-o masina si am vrut sa ii dau cat poate. Pe la 170 a fost cam gata. La intoarcere am alimentat cu 95 de la Petrom. Cu tot cu bagaj (nu mai aveam masina de asistenta :laugh: ) a ajuns spre 180 si crestea, dar foarte lent.

Sa fi fost apa din benzina, vantul care batea din spate, bagajul pus in spate care marea pata de contact a cauciucului....

De atunci nu prea mai mi-am batut capul cu benzina. Parerea mea este ca ar trebui as aiba numai 2 calitati :

MULTA

GRATIS

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina in Romania, de orice natura ar fi (OMV, Petrom, Lukoil, Mol, Agip, Rompetrol), este la fel de proasta si plina de apa. Prostiile astea cu 95, 99, 100... nu-si au rostul. Daca tot e proasta, macar sa fie ieftina! Deci, unde vad ieftin, bag benzina, ma doare fix in cot cati octanici are. :angry:

Si chiar e asa cum zic, cand bagi benzina din alta tara europeana, exceptie facand fostele comuniste si Bulgaria, e alta treaba. Nu e doar efect placebo. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7... :laugh:

Cred ca la arc in seara asta este pauza deoarece se organizeaza parada lu masa si este blocata circulatia partial de la 15:00 si total de la 17:00 la 21:00 daca nu ma insel. MOARTE BOILOR GRASI CU SCAUN DIN NASCARE SUB FUND!!! sunt tare nervos pe imbecilitatea lor de a bloca una din zonele aglomerate la acea ora!!!!!!!!!!!!!! :angry: :cheers: :laugh: REVOLUTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Editat de alecscristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca la arc in seara asta este pauza deoarece se organizeaza parada lu masa si este blocata circulatia partial de la 15:00 si total de la 17:00 la 21:00 daca nu ma insel. MOARTE BOILOR GRASI CU SCAUN DIN NASCARE SUB FUND!!! sunt tare nervos pe imbecilitatea lor de a bloca una din zonele aglomerate la acea ora!!!!!!!!!!!!!! :angry: :cheers: :laugh: REVOLUTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Da' dă ce domnule așa aspru? Ce? Ei nu e uameni?

Have fun la "Arc"! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a intors marineru'? gata concediul maestre? :angry:

 

 

PS: la shellul de la fosta granita ungaro-austriaca anul trecut in vara aveau promotie: 98 la pret de 95 (sau poate era invers: au scumpit 95ul la pret de 98). tocmai dau sa pun mana pe pompa si vine nemtzalaul la mine si zice: ce benzina bagati? pai uite de asta cu 95. si el de colo: nein! bagati de astalalta. pai zic asta ce e? e 98! pai si nu e mai scumpa? nein. e la acelasi pret. masina dvs functioneaza si cu 98 dupa cum scrie pe capac. va garantez ca merita. si sincer a meritat :cheers:

PS2: am avut si curajul sa bag 92. si mi-am blestemat zilele. la 130 eu dadeam sa accelerez si masina dadea sa nu. da' am economisit vreo 10 euroi ca am facut plinul :laugh:

Editat de alx31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a intors marineru'? gata concediul maestre? :angry:

 

 

PS: la shellul de la fosta granita ungaro-austriaca anul trecut in vara aveau promotie: 98 la pret de 95 (sau poate era invers: au scumpit 95ul la pret de 98). tocmai dau sa pun mana pe pompa si vine nemtzalaul la mine si zice: ce benzina bagati? pai uite de asta cu 95. si el de colo: nein! bagati de astalalta. pai zic asta ce e? e 98! pai si nu e mai scumpa? nein. e la acelasi pret. masina dvs functioneaza si cu 98 dupa cum scrie pe capac. va garantez ca merita. si sincer a meritat :cheers:

PS2: am avut si curajul sa bag 92. si mi-am blestemat zilele. la 130 eu dadeam sa accelerez si masina dadea sa nu. da' am economisit vreo 10 euroi ca am facut plinul :laugh:

 

A fost concediu de week-end!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

alte cateva intrebari :laugh:

1. la ce foloseste "surubul" din prima poza?

2. digitul din imaginea 2 la ce foloseste? ma gandeam ca arata viteza in care esti, dar am vazut ca nu se aprinde cand bagi in viteza :cheers:

3. am fotografiat motorul si cadrul, unde vin fixate suruburile de la crash pad-uri?

4. azi cand am pornit-o nu o mai lua, cand colo...bateria moarta, mentionez ca i-am pus de curand alarma, e posibil ca bateria sa fi murit de la alarma? :angry:

5. am masurat cu aparatul de masura si am 13V cand o las in neutru, cum imi dau seama daca incarca?

6. am mers cu viteza 1 si s-a incalzit ca naiba, cand am parcat-o am remarcat ca sub ea curgea ceva, am pus mana si nu era nici vascos si nici nu mirosea, cred ca era apa, e posibil sa fi fost condens? am verificat nivelul apei si era ok.

 

apropos, asta e mobra mea :laugh:

post-9688-1248895970_thumb.jpg

post-9688-1248896025_thumb.jpg

post-9688-1248896061_thumb.jpg

post-9688-1248896095_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"surubul" foloseste la reglarea relantiu-lui, il invarti si cresti sau scazi turele.

Bateria trebuie masurata cand e moto pornit si parca trebuie sa dea peste 14...ca sa fie ok, este foarte probabil sa fie problema de la alarma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi a inceput sa tacane ceva la motor cand il misc... o fi de la rulemtul spate?

nu e zgomotul uzual de la lant... fac tac tac tac tac , ce e ciudata e ca se simte cum bate pana in ghidon. :angry:

sper sa nu fie grav

stie cineva ce ar putea fi?

eu am presupus ca e rulmentul dus.

 

Am avut si eu zgomotul asta ciudat de la motor care se pierdea spre spate.Rulmentu roata,nu,numa ce-i schimbasem.Desfac capacul de la pinionul mic de lant si iaca buba:surubul care tinea pinionul a avut nesimtirea sa se desfaca iar cand a ajuns in partea de protectie a capacului pe interior,s-a indoit si freca in mers ca o elice de elicopter lovind ceva...verifica sa vezi si tu surubul ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

alte cateva intrebari :laugh:

1. la ce foloseste "surubul" din prima poza?

2. digitul din imaginea 2 la ce foloseste? ma gandeam ca arata viteza in care esti, dar am vazut ca nu se aprinde cand bagi in viteza :cheers:

3. am fotografiat motorul si cadrul, unde vin fixate suruburile de la crash pad-uri?

4. azi cand am pornit-o nu o mai lua, cand colo...bateria moarta, mentionez ca i-am pus de curand alarma, e posibil ca bateria sa fi murit de la alarma? :angry:

5. am masurat cu aparatul de masura si am 13V cand o las in neutru, cum imi dau seama daca incarca?

6. am mers cu viteza 1 si s-a incalzit ca naiba, cand am parcat-o am remarcat ca sub ea curgea ceva, am pus mana si nu era nici vascos si nici nu mirosea, cred ca era apa, e posibil sa fi fost condens? am verificat nivelul apei si era ok.

 

apropos, asta e mobra mea :laugh:

 

1. s-a raspuns, 2 nu am idee, nu stiam ca exista asa ceva

Cu bateria trebuie sa verifici si releul (de cand am patit asta recomand tuturor:)) )

6. s-a supraincalzit, e normal, iti fierbe apa, in principiu ventilatorul ar trebuii sa faca treaba deci cand o stingi nu scoate cheia pana nu se opreste altfel iti da apa pe afara...nu e grav dar cu timpu ramai fara, solutia ar fi si sa iei un antigel cu temperatura de fierbere mai mare (da e mai scump ofc) ... e posibil sa fie si ventilatorul f.utat vezi daca se invarte ar trebuii sa faca asta dupa ce temperatura din bord trece de jumate

Editat de Angra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cu incalzitul mi s-a intampalt si mie ....si cand am verificat sigurantele cea de la ventilator era topita, am schimbat-o si n-am mai avut probleme.

 

ca sa vezi daca incarca pornesti motorul si il ti constant in 5-6000 rpm si vezi ce valori iti da. Iti zic ca asa am patit si eu cu o baterie, am verificat-o de o gramada de ori, de fiecare data se incadra in parametrii normali dar in timpul mersului cand se incalea ceda pur si simplu si se oprea motorul dupa care trebuia s-o iau la impins. Fiind veche bateria isi pierde capacitatea de a mai stoca curent in timp. Practic o masori e ok....mergi 5km si moare. Eu am schimbat-o si nu au mai fost probelme....dar tu verifica totusi si releul ca ....cine stie sa nu dai banii aiurea pe baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ventilatorul se invarte. dar nu omoara bateria?

 

azi am descoperit ca incarca, dupa o tura prin oras a pornit cum trebuie ( neimpinsa :angry:) ).

 

alta problema, cateodata nu-mi intra in neutru, trebuie sa mai fac cativa metri si dupa aia intra, care o fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ventilatorul se invarte. dar nu omoara bateria?

 

azi am descoperit ca incarca, dupa o tura prin oras a pornit cum trebuie ( neimpinsa :angry:) ).

 

alta problema, cateodata nu-mi intra in neutru, trebuie sa mai fac cativa metri si dupa aia intra, care o fi problema?

 

nu...consumul e mic nu trebuie sa o afecteze daca ea se incarca corespunsator. Deci bateria poate sa te tine o saptamana de exemplu daca e buna (innainte de a descoperi ca releul e buba am schimbat bateria si atat a mers pana s-a golit). Releul poate s aincarce bine acum si porst peste o vreme daca nu e complet f.utat. sau sa bage prea putin si in timp sa se descarce; ideea este sa verifici daca baga cum trebe ... trebuie sa scota aceeasi tensiune pe toate gaurile 13 normal 14 maaaax 15 la cand turezi blana; daca ai farul aprins mai scazi. ideea este sa verifici intai releul si dupa schimbi bateria sa nu dai bani pe ea degeaba.

 

in ceea ce priveste faza cu n-ul si mie mi se intampla uneori dar o imping un pic si gata (desi de fro 6 luni nu am mai patito') dar nu ma prea ma pricep la asta; doar la faza cu bateria si impinsu' ca am facut asta fro 9 luni saptamanal:))

Mesaj completat

Ma ne vedem azi la prostitutiei nu?..ca nu a dat nime nici un semn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de 200 de puncte

cam la ce interval de km faceti schimbul de ulei ??eu credeam ca undeva pe la 6000 aprox dar am studfiat cartea tehnica si-mi da intervale de 12.000 :unsure: :polite: ....sau nu am inteles eu bine

ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...