Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu vin la constitutiei. GEORGE!!! if you read :) anunta-ma daca gasesti capul ala de ghidon. am luat niste capete de ghidon de alea ieftine si sunt fix vax ca au pasul mai mare la filet :)

Mesaj completat

PS: cum a fost la madona? :)

 

A fost MUII bien! bine ca am avut bilete primite cadou,altfel m-as fi suparat f rau pe mine pt cele 3 mil irosite :)

 

Diseara bagam si noi o chiftea suedeza la ikeea? Eu unu asta am sa fac.trec pe la 7 iar la cel tarziu 7,20 plec spre ikeea,doritorii sunt invitati sa se alature

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat bateria

 

cu motorul oprit 12.4V

cu motorul pornit 14.x V

cu motorul turat... ~13V si mai jos chiar...

 

incearca sa verifici si alternatorul....dar eu zic ca 80% e bateria. Daca e veche asa se manifesta - la cald moare, daca te opresti si fumezi o tigara si incerci iar o ia. Aasa am patit si eu, cam ac valori le aveam si eu pe baterie....nu parea sa fie obosita dar cu schimbarea ei au disparut si problemele. Singurul lucru dubios e in turatie...ar trebui sa dea peste 14 daca ai faru stinssi undeva pe la 13.2-13.4 cu el aprins (xenon). E clar ca daca ea are 12.4 si cand pornesti sare-n 14.X releul isi face treaba. Decat sa te complici cu alternatorul....mai bine rupe 200 ron si ia o baterie noua :)

 

@strumf - voi fi acolo cu covor cu tot....il scot din casuta de vis a vis :)

Editat de Uzzy77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vlad: A fost intr-un fel la Modonna...lu peste...am scris pe blob pe larg...:)

 

Citit blog si desi la multe ma declar partas am neste observatiuni

+ sunetul a fost genial

- ultimul album al lu tanti care este muci

- cele 3 bude la 3jdemii de oameni de la zona B

 

Romani nu apreciaza spectacolele de cabaret (ca sa nu spun ca este greu sa apreciezi can nu vezi nimic).

 

Si acum sa comnetez ce nu mi-a placut la comentariile tale:

1.(si eu am sarit gardul si m-am taiat in tep la picior:D) nu cre dca organizatorii aveau cum sa scoata gardul parcului turnat in beton, oricat de prost a fost organizat asta nu se putea imputa, de vina erau romanii care nu stiu sa paraseasca un eveniment fara s ase calc ein picioare. faza cu metroul a fost si mai jalnica caci desi anuntasera ca metroul merge pana la 1 si ratb ul pana 2, nici unul nici altul numai functionau dupa concert.

2. Faza cu discriminarea io o vad lejer invers adeca madonna este o artista cu puncte de vedera care tot dreptul sa sustina ceea ce crede (mai ales ca nu e ipocrita angajatii ei sunt de toate rasele), nu iti convine e treaba ta dar cred ce cel mai bine a rezumat un pretin: 'noi 10 si cu madonna 11 credem in asta iar 69 989 striga wellcome to the middle ages bitch'

3. Madonna nu face bis! (si e firesc are in plm 51 de ani gandestete ca ea danseaza si canta 2 ore lucru care este extraordinar de dificil). Tot aici intra si cu statul in jacuzzi nu ai d eunde sa sti care este motivatia ei ... mai ales ca o intarziere de o ora este un lucru firesc in astfel de concerte ( nu cred ca am prins frunii care sa intre la timp, pentru ca e vorba de pronirea unui angrenaj vast cu nspe mii de cacaturi care pot merge prost ) ...

4. Sunt perfect de acord cu faza cu taranii care te deranjau, dar este o problema: noi romanii avem senzatia ca daca dam 2 lei pe serviciu acela trebuie sa fie de 5 stele. dai doi lei doi lei face si asta e; vrei sa te protejezi strangi din poponeata si urci cu 6 meleoane la tribuna ca sa nu zic ca solutia (care nu iti era la indemana la tribuna) era sa te muti in alta parte.

 

Si ca o conluzie exact asta a fost:misto si nu prea mediocritatea absoluta (dar o medocritate intre grei unde limita inferioara nu este un concert iris ce in cel mai rau caz fatboyslim:D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am sa verific si releul... dar sa imi ziceti cum. Mai ales unde e? E chestia aia de linga baterie? Cutiuta aia care are si ceva sigurante? Scuzati-mi... "naivitatea" :).

 

este asezat pe partea dreapta a seii pe interior aproape de baterie nu are sigurante si are cam dimesiunea unui pachet de marlboro gold.

Valorile pe care trebuie sa le arate pe cele 3 gauri trebuie sa fie similare adeca 13 cu motoru pornit si cand o urci in ture sa cresca , max pana la 15 cu farul stins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat bateria

 

cu motorul oprit 12.4V

cu motorul pornit 14.x V

cu motorul turat... ~13V si mai jos chiar...

 

 

Deja ai verificat releul de incarcare a bateriei. :) = schimba-ti releul de incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e mai bine?

 

:)

 

Am masurat acum bateria iar...

 

are asa:

 

~12.5v cu motoru oprit

~14-14.5v cu motorul pornit

~13v cint turezi

 

cind aprind farul mai dispare 1-1.5v

 

Ce face pina la urma releul ala minune de reuseste sa faca sa nu mai porneasca mobra la cald? Ca de exemplu... adineauri iar am oprit-o cind am bagat in viteza cu cricul lasat (iar bou) dar a pornit instant.

 

Si ca sa clarific unpic cum nu mai porneste... deci... nu se invirte deloc practic motorul... face viic... viic... si sta... bordul se stinge si mucles. Nu e ca la masina unde cam simti ca invirte mai greu... nu invirte practic deloc.

 

Scuzati-ma daca pun intrebari cretine... pur si simplu nu am mai avut avion pina acum. :)

Mesaj completat

Pina primesc o lamurire despre rolul acelui releu minune :)... va anunt ca rampa mea de parcare moto e gata... pentru cei care nu au urmarit acest thread:

 

/index.php?showtopic=403227

 

Iata cum arata:

 

 

(recomandat este sa il vedeti HD pe youtube... better quality).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi m-am cam umplut de nervi... am plecat de acas si pe drum mi-am dat seama ca, fiind imbecil, am uitat mobilul... :) M-am intors (dupa ce am mers doar vreo 4km) am oprit in fata blocului... am tras aer in piept si am oprit motorul. Cind m-am intors.. in 2 minute... a pornit din... parti. Am masurat pe loc bateria... 12.4 V (cu motoul oprit evident :) ). Am dat la automat... bateria se duce la 5-6volti si nu porneste engineul.

 

Am stat de am capiat sa se raceasca... nika... dupa vreo 15 minute m-a impins un vecin si am plecat.

 

Ma calca pe nervi, inca sint nub si daca opresc motorul in intersectie o cam pun la fazele astea. Azi am sa trec si pe la Alfamotors, de unde am luat-o sa vad si opinia lor.

 

Clar bateria nu are nika si nici alternatorul... poate releul ala dar, din cite imi amintesc eu un releu este doar o porcarie de instalatie electrica care inchide un circuit electric el fiind actionat de un al doilea... ce mare filosofie e de el?

 

 

In alta dezordine de idei, Sorceror imi spunea pe mess ca daca peste 5000rpm intrantaia nu clinkaie e OK... eu schimbam mult mai jos... deh... nub cum ziceam si am zis ca sa o las sa urce in ture mai mult. Ei bine... parca si la a 1a (ca si la drum mai intins intra 5a si 130 la ora, va rog nu rideti) peste 5000rpm se simte o crestere a vibratiei in scarite... nu stiu daca e de bine sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca sta la 12.4v? Din cauza ca se duce in 5-6volti atunci cind dau la automat?

 

In legatura cu "cutia"... Uneori nu intra la stop intrantaia pina nu o misc din loc nitel... eu ziceam ca e normal ca nu am nimerit pe sincroane pentru ca m-a mincat sa scot din mers pe neutru dar cineva mi-a zis ca as avea cablu de ambreiaj slabit. E adevarat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cutia nu e nicio problema. Probabil ca mai trebuie reglat cablul de la ambreiaj, ar trebui sa aiba maneta joc liber cca 1cm.

Ca idee, cand pleci de pe loc, da'i un spritz mic la gaz, iar pe panta descendenta a turatiei o bagi in viteza. Intra belea asa.

La fel faci la retrogradari (4->3, 3->2). Hai mah, ca e ca la masina, doar ca e mai usor fiind cutia secventiala. :)

 

Referitor la baterie, vezi ca ti'am raspuns aici

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Foarte tare rampa :) desi mai bine suna 'pa' marsul imperial :))

 

2. Din cate stiu releul (de baterie numai vorbesc) nu este in garantie dar merita sa incerci poate iti da un deal bun la piesele in cestiune. bateria incepe de pe la 180 Ron parca, iar un releu cam pe la 100 de coco, fiind criza poate le prinzi mai eftine (nu de alta dar tare am impresia ca trebe schimbate ambele). La honde basinic.a asta de releu este consumabila si majoritatea pe care ii stiu cu honde mai batranele (din era preinjectie) au schimbat cel putin unu (am inteles ca astea mai noi il ventileaza mai bine:D).

 

Ca o concluzie ashe bafta...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea noi se fac cu radiator si daca tot trebe dat banu pe un releu ...de preferat e sa iei unu cu radiator insa eu nu recomand releu nou avand in vedere cat costa - mai ales ca astea sunt simptome de baterie obosita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da zaelu, acela e modelul de baterie. E codul pe care ti l'am spus pe topicul celalalt. :)

 

In rest, clar simptome de baterie obosita. NU releul iti invarte motorul, iar daca sta mai mult in repaos si dup'aia porneste realizezi ca nu releul a "reincarcat" bateria, nu?

Incepand cu F4 incidenta defectarii releului de incarcare a scazut drastic, tocmai datorita aerisirii mult mai bune a coditei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la alfamotors si mi s-a zis ca pare bateria cu probleme. Mi-a zis Sa nu iau alta inca... ca s-ar putea sa nu fie distrusa ci doar sa nu aibe zeama pe vrun element calumea si sa nu se incarce chiar bine din cauza asta. Dupa ce sa raceste aveonu ma duc sa o scot de pe el si sa inspectez. Apoi... bag niste apa dicstilata in ea daca e nevoie si o pun pe un redresor. Daca nici asa... atunci sa vaz next step.

 

Nu as vrea sa dau hodoronc tronc 200 roni pe una noua si sa descopar ca nu-i de acolo... plus ca acu 200 roni cresc greu in copac pe seceta asta :) .

 

 

edit ca vaz ca a postat Strufuadi

 

 

Are logica ce zici. De aia e decupata carena la F4 pe codita eh? Era mai faina acoperita dar... Vorbeam cu Sorcerer ca sa punem niste radiatoare de proace de calculatoare pe el :) .

 

Daca nu merge cu resuscitarea bateriei... aia e... iau alta. Domnu' Ion de la Alfamotors mi-a zis ca Varta nu ar fi prea "satisfacatoare" in opinia lui. Ca exista mai ieftine si mai bune. Ca in experienta lui a intilnit multe "so-so" la Varta. Acuma... om vedea.

 

Ca side note... dupa ce am ajuns la Alfamotors nici de-a dracu nu a vrut sa nu mai porneasca... acolo a repornit instant... cind am ajuns acasa.... mi-a lasat-o in mina gingas... :)

 

mersi de sfaturi tuturor... Va tin la curent... nu va speriati... nu piisca tare ca bateria e cam dusa :)

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. mai intai vezi daca a pierdut zeama. daca da, compleCteaz'o pana la nivel.

2. ai grija pe ce redresor o pui sa nu ti'o faca ciorba (s'o dea in clocot).

daca nu ai redresor la care sa'i poti seta limitarea de curent, da'mi un semn si te ajut cu o incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varta sax, exact codu pt F2 (je are F2 naked) Deci in jur de 4 bulioane fu la varta pe langa Obor si abia a tinut un an si deja lesina ... Si releu' meu e bun. :)

 

Adidas zicea ca Yuasa e cea mai tare si daca o cauti un pic, o iei mai ieftin decat pe ce-am aruncat eu banii :)

 

In alta ordine de idei, salut respectuos tavarasii ceberisti si le urez rezervoare pline, gume moi si mereu pe asfalt!

 

LE: desigur, pe criza asta vezi daca n-o mai prostesti pe a ta sa mai miste o vreme si vezi ce zice strumfu, ca-i mai

iexperimentat cu aistea.

Editat de shin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...