Sari la conținut

Grupul Detinatorilor De First Bike


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 259
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut ! Am un Concorde , are aproape un an si numai 1400 km. Am si eu o problema . Am o problema pe care am auzit ca o au si altii , la modelul asta . I-mi incarca prea mult si fierbe bateria. Buuuun ! Fiind in garantie, am trimis-o la Brasov. A venit de acolo, au zis ca au schimbat releul si acum incarca bine ( chiar daca pe bord trece si de ultima gradatie cu mult , cea de la 15 v , cica nu indica bine ala ) . problema este ca mi-a fiert iarasi. Acum nu am prea umblat cu ea si bineinteles era cam moarta bateria. Am completat cu apa distilata, am pus-o si pe un redresor. Daca masor , in timp ce merge imi arata intre 14,4 si 14,8, parca. Dar problema este acum ca , la relanti, cu farul aprins, imi merge bine, Daca o turez, intensitatea luminii SCADE mult si apoi oscileaza . Sa fie tot de la releu ?

Am luat un releu de la alta motocicleta, tot cu 4 fire, dar nu stiu sa le leg nu se potrivesc mufele) si am masurat ambele relee si nu-mi arata nici o continuitate . Am masurat cele 4 fire de la motor care intra in releu . Unul are curent tot timpul vine de la baterie . Unul este de masa. Pe DOUA ( si nu stiu de ce ) vine curent cand pornesc motorul , curent car creste o data cu turatia, deci de la "alternator" .

Ma puteti ajuta cumva, va rog ?

A, este de vanzare , daca o vrea cineva . Mai este inca in garantie si alte probleme cu ea nu am avut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am un Concorde , are aproape un an si numai 1400 km. Am si eu o problema . Am o problema pe care am auzit ca o au si altii , la modelul asta . I-mi incarca prea mult si fierbe bateria. Buuuun ! Fiind in garantie, am trimis-o la Brasov. A venit de acolo, au zis ca au schimbat releul si acum incarca bine ( chiar daca pe bord trece si de ultima gradatie cu mult , cea de la 15 v , cica nu indica bine ala ) . problema este ca mi-a fiert iarasi. Acum nu am prea umblat cu ea si bineinteles era cam moarta bateria. Am completat cu apa distilata, am pus-o si pe un redresor. Daca masor , in timp ce merge imi arata intre 14,4 si 14,8, parca. Dar problema este acum ca , la relanti, cu farul aprins, imi merge bine, Daca o turez, intensitatea luminii SCADE mult si apoi oscileaza . Sa fie tot de la releu ?

Am luat un releu de la alta motocicleta, tot cu 4 fire, dar nu stiu sa le leg nu se potrivesc mufele) si am masurat ambele relee si nu-mi arata nici o continuitate . Am masurat cele 4 fire de la motor care intra in releu . Unul are curent tot timpul vine de la baterie . Unul este de masa. Pe DOUA ( si nu stiu de ce ) vine curent cand pornesc motorul , curent car creste o data cu turatia, deci de la "alternator" .

Ma puteti ajuta cumva, va rog ?

A, este de vanzare , daca o vrea cineva . Mai este inca in garantie si alte probleme cu ea nu am avut .

 

Roaga pe cineva cu un multimetru (aparat de masura) sa-ti masoare bateria in timp ce motorul merge. Daca trece de 14,8 volti nu-i bun. Te sfatuiesc sa faci ce am facut si eu la comunista din dotare, releu electronic de Dacie si esti rezolvat fara sa o mai duci la analfabetii aia de service la Brasov.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua chestii as avea de adaugat:

 

1) Cauta sa iti iei alta baterie de la oricare alt producator, deoarece cele care le foloseste First Bike-ul sunt foarte proaste.

 

2)Mare parte din mecanicii de la FB sunt FOARTE BUNI meseriasi, dar din pacate subansamblele scuterlor si mai ales ale atv-urilor lasa mult de dorit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hop revin si eu din nou pe aici, si ca de obicei,cu o noua problema.. :laugh:

 

vezi linku din service /index.php?showtopic=167588

 

comentarii => data viitoare cand scap de examene si o sa intru mai des pe aci :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hop revin si eu din nou pe aici, si ca de obicei,cu o noua problema.. :laugh:

 

vezi linku din service /index.php?showtopic=167588

 

comentarii => data viitoare cand scap de examene si o sa intru mai des pe aci :blink:

 

Ideea e ca s-ar putea (cel mai probabil) sa fie discul de ambreiaj, poti sa il verifici la un service ceva.

Daca nu e ambreiajul, nu prea imi trece prin cap ce ar putea fi :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends:

 

--- Mesaj completat în 27 Jan 2008 21:08 -------------
salutare am aparut si eu pe aici am un first bike de 200 cm de care sint super multumit cel putin pina acum nu am avut nici un fel de probleme merge struna nici nu as putea sa cer mai mult de atat de la un motor ca asta mai ales cu prestatia lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca ai o Formula de 200, nu?

In general sunt motociclete ok pt scolile de soferi ... dar la acelasi pret iei o yamaha de 125 cc cu aceleasi performante cu formula de 200....

Dar, gusturile nu se discuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut sint silviu si de ceva timp am intrat si eu in posesia unui fb am inteles ca sint o porcarie dar alta solutie nu am avut , am aproape 1000 de km dar pina acum nu am avut nici un fel de probleme cu ea cu exceptia faptului ca aintrat un prost in mine care era politai si mai era si baut dar am comandat alte piese am facut-o si sincer merge ceas la sevice nu ma duc ca aia o strica prefer sa mi-o repar singur.

P.S Am formula de 200 cm.Asfalt uscat si poate ne vedem prin constanta.

 

--- Mesaj completat în 16 Feb 2008 09:58 -------------
salut sint silviu si de ceva timp am intrat si eu in posesia unui fb am inteles ca sint o porcarie dar alta solutie nu am avut , am aproape 1000 de km dar pina acum nu am avut nici un fel de probleme cu ea cu exceptia faptului ca aintrat un prost in mine care era politai si mai era si baut dar am comandat alte piese am facut-o si sincer merge ceas la sevice nu ma duc ca aia o strica prefer sa mi-o repar singur.

P.S Am formula de 200 cm.Asfalt uscat si poate ne vedem prin constanta.

 

 

--- Mesaj completat în 16 Feb 2008 10:01 -------------
salut sint silviu si de ceva timp am intrat si eu in posesia unui fb am inteles ca sint o porcarie dar alta solutie nu am avut , am aproape 1000 de km dar pina acum nu am avut nici un fel de probleme cu ea cu exceptia faptului ca aintrat un prost in mine care era politai si mai era si baut dar am comandat alte piese am facut-o si sincer merge ceas la sevice nu ma duc ca aia o strica prefer sa mi-o repar singur.

P.S Am formula de 200 cm.Asfalt uscat si poate ne vedem prin constanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut sunt nou pe aici...am vazut tot felu de posturi contra first bike,chiar foarte multe.Un prieten de al meu are un scuter de 50cc si merge chiar bine,mai ales ca il si ingrijeste.

 

nu stiu dak ati vazut oferta noua de la first bike ,da a aparut un model nou de 125cc ...

 

STiti ceva??ce parere aveti de motorul asta?? :lol: :wave: :crack: :crack: :burnout:

 

 

multumesc..

 

 

 

ASFALT USCAT!!si cat mai multi km cu Fb

post-18295-1204475520_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sunt nou pe aici...am vazut tot felu de posturi contra first bike,chiar foarte multe.Un prieten de al meu are un scuter de 50cc si merge chiar bine,mai ales ca il si ingrijeste.

 

nu stiu dak ati vazut oferta noua de la first bike ,da a aparut un model nou de 125cc ...

 

STiti ceva??ce parere aveti de motorul asta?? :lol: :wave: :crack: :crack: :burnout:

multumesc..

ASFALT USCAT!!si cat mai multi km cu Fb

8 cai, 150 kg, viteza maxima 80 km/h, si mai e si First Bike. Tu ce parere ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Ce este cu atitudinea anti FirstBike? Vreti sa ziceti ca la modelele second hand nu le sar piulitele, nu li se schimba componentele uzate? As dori raspuns, ptr ca nu stiu asa multe detalii

2. ce parere aveti de motocicleta gen chopper de pe www.firstbike.ro? Fara subiectivisme gen 'e varza.'. E foarte ajutator si concludent: 'e varza pentru ca...'. Sau poate 'e buna ptr ca...' :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte varza pentru ca tot ce e facut la first bike e din TABLA si materiale care atunci cand pui un imbus, faci rotund in el, de ce nu vreti voi sa intelegeti ca first bike n-are treaba cu calitatea ? EU AM AVUT PRIETEN CARE LA ACCIDENT FRONTAL la o viteza nu foarte mare a rezultat asta

post-12743-1205480548_thumb.jpg

post-12743-1205480560_thumb.jpg

 

Asa ca luati-va ce credeti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Ce este cu atitudinea anti FirstBike? Vreti sa ziceti ca la modelele second hand nu le sar piulitele, nu li se schimba componentele uzate? As dori raspuns, ptr ca nu stiu asa multe detalii

2. ce parere aveti de motocicleta gen chopper de pe www.firstbike.ro? Fara subiectivisme gen 'e varza.'. E foarte ajutator si concludent: 'e varza pentru ca...'. Sau poate 'e buna ptr ca...' :crack:

 

1.Probabil ca la motocicletele sh le sar piulitele si se schimba componentele uzate...Dar la un scuter First Bike nou sa schimbi setul de 2 ori in 4000 km e chiar o problema, mare problema.

2.Decat sa-ti iei o motocicleta de la First Bike mai bine mergi si-ti iei un sh bunciel din afara si sigur o a te tina mai mult ca un First Bike nou.

 

Daca mergi la magazinele lor si nu stii care-i treaba, sigur o sa-ti placa motocicletele dar si pretul.Te gandesti ca faci o afacere buna cumparand o astfel de moto la un pret mai mic, dar defapt faci o mare greseala pentru ca aceste motociclete nu sunt bune de nimic si o sa-ti para foarte rau dupa ce iti dai seama ce ai achizitionat...

 

Ceea ce am scris aici nu este din auzite, de pe forum sau din alte parti, ci din experienta proprie.Nu cumpara First Bike chiar daca este mai ieftin ca un second hand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Probabil ca la motocicletele sh le sar piulitele si se schimba componentele uzate...Dar la un scuter First Bike nou sa schimbi setul de 2 ori in 4000 km e chiar o problema, mare problema.

2.Decat sa-ti iei o motocicleta de la First Bike mai bine mergi si-ti iei un sh bunciel din afara si sigur o a te tina mai mult ca un First Bike nou.

 

Daca mergi la magazinele lor si nu stii care-i treaba, sigur o sa-ti placa motocicletele dar si pretul.Te gandesti ca faci o afacere buna cumparand o astfel de moto la un pret mai mic, dar defapt faci o mare greseala pentru ca aceste motociclete nu sunt bune de nimic si o sa-ti para foarte rau dupa ce iti dai seama ce ai achizitionat...

 

Ceea ce am scris aici nu este din auzite, de pe forum sau din alte parti, ci din experienta proprie.Nu cumpara First Bike chiar daca este mai ieftin ca un second hand.

 

 

Multam frumos. N-am nimic de obiectat, probabil e adevarat. Probabil calitate/pret se merita si la first-bike, dar deja am inceput sa caut prin sh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene , tu nu intrebai si la cioparisti de un ciopar first bike ? Parca ziceai ca dispui de o anumita suma de euroi. Daca nu-ti ajung , mai asteapta , nu te grabi. Mai stringi ceva si-ti iei un SH japoneza. Sfatul meu si al multora este sa nu te apropii de un magazin First Bike nici beat. Sint troace si costa enorm. Service-ul e varza si vezi ca interventiile la motor in perioada de garantie se rezolva la BRASOV. :D Lasi motorul in service si-l duc ei acolo. Adica il mai vezi inapoi cind mai au ei timp sa-l faca si sa-l trimita. Pt. o piesa cit de mica astepti de ti se acreste si te duc cu vorba. Eu am un produs de la ei , are cam 7500 km si daca nu ma pricepeam si nu aveam tovarasi priceputi il aruncam de mult la gun oi.

Sper ca esti destul de destept sa tragi singur concluziile , dar tu nu vezi citi urla impotriva lor ? O fi ceva adevarat , nu ? :crack: :blbl: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut nu am mai dat de asta toamna pe aici dar ......am scapat de Concorde sau el de mine..........acu cocosez un gsf 400 .....nu vreau sa o ard aiurea dar diferenta e ee cam nici una

1 fb se strica , tragi pe dreapta si incepi sa dai ciocane apoi merge - cu japoneza te invarti si te uiti ca prostu'

2 o bujie de japoneza de la 30 ron la deal - fb-ul merge si cu una de 10

si pot sa mai o tin asa pana va saturati de mine dar ma opresc aici .......concluzia dupa asta e fb-ul e fiabil cu toate ca e praf (foarte )

sincer imi e dor de rasnita mea pe care o chinuiam pana la ultimul strop de benzina.........aaaaaaa care mai avea si consum de 3-3,5 nu de 6-7 ca banditul

hai sa postez si o poza cu iubita mea din tinerete pe care inca o iubesc cu toate ca a fost o panarama si daca are cineva probleme cu Concorde apelati ca il cunosc ( prea bine ) bafta

 

--- Mesaj completat în 01 Apr 2008 01:08 -------------
daca pozele nu se deschid incercati la semnatura

post-18663-1207001117_thumb.jpg

post-18663-1207001159_thumb.jpg

post-18663-1207001189_thumb.jpg

post-18663-1207001242_thumb.jpg

post-18663-1207001260_thumb.jpg

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerci cumva sa ne comunici ca japoneza ta nu este prea departe de un firstbike ? O vinzi si-ti iei firstbike din nou. Si referitor la bujii si consum , pai hai sa nu luam toti dacii din '70 ca sint piesele ieftine , mai ieftine ca la Mercedes sau BMW. Dar cum este cind ii pui contactul , te duci 500 km , te intorci si nu ai treaba ? Si nu mai trebuie sa repari la ea.

Eu unul , sint nerabdator sa scap de firstbike-ul meu si sa nu mai aud niciodata de firma asta , dar abia peste 2 ani o sa pot. Pina atunci rezist. :ok: :huh: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tr sa-ti dau dreptate in privinta asta , nu stiu ce sa iti urez ....iti doresc sa ti indeplinesti visul !!!

p.s. ce vrei sa iti iei dupa ce scapi de fb. ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am mai intrat nici eu p-aci de ceva vreme,dar totusi interesante comentariile din ultimile replici...parerea mea se situeaza undeva intre debul si adolf :what:

 

"fb se strica , tragi pe dreapta si incepi sa dai ciocane apoi merge - cu japoneza te invarti si te uiti ca prostu'"....foarte corect,dar la fb faci kestia asta odata pe saptamana,pe cand la japoneza odata la 3 luni.devii mencnic specializat :P

 

"concluzia dupa asta e fb-ul e fiabil cu toate ca e praf (foarte )

sincer imi e dor de rasnita mea pe care o chinuiam pana la ultimul strop de benzina.........aaaaaaa care mai avea si consum de 3-3,5 nu de 6-7 ca banditul".........unul din motivele pt care nu vreu sa-mi iau motor mai mare de 500cc sau 40cp e faptul ca rasnita consuma doar intre 2 si 3,5 l gaz % ,ceea ce japoneza ekivaleaza la consum cu o masina,deci nu se merita.first bike seria formula e foarte fiabila la motor dar e praf in rest la orice.

 

concluzia:adevaru e intotdeauna la mijloc....

 

in rest,ce sa zic..inca astept sa-mi vina piesele comandate in luna noiembrie lol :hug: ...ba au fsot blocate comenzile,ba probleme cu actele firmei,ba nu erau pe stoc,ba acum si-a dat demisia kipurile managerul care se ocupa cu piesele,paaanaaa mea...toate balariile posibile,numa piese nu....rasnita inca mere,fara releu la electromotyor,releu de semnalizare,fara carena stanga,cablu km,cot carburator peticit ca draqbujie neskimbata de nush cate mii km...,recent am skimbat ulei,lipit cot carburator,pus semnalizare pe direct fara releu...si n-am asigurare,deci rancezeste iar in garaj.pana s-o face vreeam buna,sa vina si piesele si sa merite sa merg cu ea.adica din mai incolo. :burnout:

 

si sentimentele mele sunt de asemenea la fel in mod inexplicabil :hug: "sint nerabdator sa scap de firstbike-ul meu si sa nu mai aud niciodata de firma asta Pina atunci rezist"".inca o iubesc cu toate ca a fost o panarama(si inca este)" :( ...si cred ca stiu dc,fiindca pasiunea si munca in ea si orele pierdute inseamna o investitie morala foarte mare nu numai financiara,mai ales daca ajungi unde vrei si faci cu ea ceea ce-ti doresti..pentru oricine. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...