Sari la conținut

Grupul Detinatorilor De First Bike


Postări Recomandate

M-ar interesa de niste coduri/echivalente pt niste piese de First Bike, poate stie cineva:

- filtru ulei (motorul de 200cc daca difera)

- bujie (D8RTC scrie in manual dar nu-l prea gasesc pe net)

- fisa bujie (s-a rupt cablul la 4000Km)

 

Probabil n-ar strica si informatii despre alte piese (acumulator, filtru aer/benzina, etc) in caz ca altcineva are nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 260
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Revin cu informatii, desi in manual codul e D8RTC, pe bujia de pe motocicleta codul e DR8EA despre care par sa fie suficiente rezultate pe Google asa ca nu cred ca-i greu de gasit.

 

Cablul nu era rupt. In fisa de bujie e un holzsurub iar cablul care parea rupt efectiv se infileteaza pe holzsurub. Asa se face contactul intre firele metalice din centrul cablului si holzsurubul.

 

Acum as mai avea mare nevoie de informatii despre filtrul de ulei ca as vrea sa-l inlocuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin dupa ce nu am avut net 3 saptamani..........vezi ca bujia se potriveste de la orice motor mai nou...daca e d-aia cu filet ingust,.....si neaparat de inalta temperatura,recomand ngk...am dat comanda la ei odata pt una,mi-au adus-o in 10 zile si a costat 250mii...deci rezonabil...filtrul de ulei lol niciodata nu l-am schimbat,nush unde e... :lol: :smoke: :lol: .........iar pt fisa de la bujie.......taie cablul,ia o fisa de dacie,leaga firele intre ele f bine si izoleaza-le la fel de bine,si ai terminat... :lol: ..nu-ti bate capu pt asa ceva cu service-ul..........offtopic...vine careva la mare de 1 mai sau weekendu asta 28-1? :nono: ............azi ma duc cu scartza la itp...cica ma costa 400mii ;) la masini e 500...cam japca...vasusem unu in buc l-a rezolvat cu 150mii :lol: ..............axel....daca sprinteru e asa prost,de ce ai mai luat in continuare si deluxe de la ei :lol: ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin dupa ce nu am avut net 3 saptamani..........vezi ca bujia se potriveste de la orice motor mai nou...daca e d-aia cu filet ingust,.....si neaparat de inalta temperatura,recomand ngk...am dat comanda la ei odata pt una,mi-au adus-o in 10 zile si a costat 250mii...deci rezonabil...filtrul de ulei lol niciodata nu l-am schimbat,nush unde e... :ok: :rock: :wave: .........iar pt fisa de la bujie.......taie cablul,ia o fisa de dacie,leaga firele intre ele f bine si izoleaza-le la fel de bine,si ai terminat... :) ..nu-ti bate capu pt asa ceva cu service-ul..........offtopic...vine careva la mare de 1 mai sau weekendu asta 28-1? :duel: ............azi ma duc cu scartza la itp...cica ma costa 400mii :ok: la masini e 500...cam japca...vasusem unu in buc l-a rezolvat cu 150mii :o ..............axel....daca sprinteru e asa prost,de ce ai mai luat in continuare si deluxe de la ei :blbl: ?

pey eu mi-am luat ala de 50 si fratele meu si-a luat deluxe-ul in acelasi timp , deci nu prea aveam d unde sa stiu cat de proaste sunt !:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

am tot vazut ca s-au deschis o gramada de teme in care se dadea cu parerea despre motoarele astea...bune sau nebune,..hai sa le si prezentam...de la scooterul de 125cc,pana la chopperul sau naked-ul..model pe care al am eu(2004)..astept si poze din partea voastra...al posesorilor,si al astept si pe ozzy aici..cu a lui comunista modificata cu motor de first bike :moto: ...

 

pana mai vin si altii o sa postez ceva poze din excursiile mele pe plaja,pe la munte..incluzand cota 1400-2000sinaia..facuta pe motor pe drumul de pe langa partia de ski carp..si ceva poze de prin padurea de langa predeal...dar si prin dobrogea:)

hai sa dau si ceva caracteristici tehnice...124cc,4 timpi,racire cu aer,greutate 125 kg la liber,viteza maxima atinsa 120km/h,consum in jur de 2,5~3,pe talon scrie 7,2kw..in cartea tehnica de la ei...scrie 8kw..care e adevarul..nush :rock: ...am vazut ca recent au aparut si alte modele...carenate,ba chiar ceva ce aduce a enduro...n-am inca poze..doar ce le-am vazut in magazin..sunt curios daca detine careva una cu motor de 200cc,sunt tare curios cum merge aia :wink:

Pai...nu mai rabd sa stau nici eu fara motor, si pentru ca experienta mea chiar daca arata impresionant sub aspectul lungimii drumurilor pe doua roti am calatorit cu motoare " comuniste" cel mai mult cu Mobra si cu Simson 250 sport. Nu am pretentii exagerate si initial am vrut sa-mi cumpar un scuter pentru oras, unu' asa mai " consistent" sa nu-l poata fura ca pe o bicicleta... Dar intrat in magazin modelul de 200 imi face insistent cu ochiul. Posibil sa mearga cel putin la nivelul Simson-ului, care este o motocicleta care-mi place enorm dar n-am reusit niciodata s-o pun la punct asa incit sa fiu multumit de ea. Am ajuns sa merg pe drum cu 2-3 sisteme de aprindere alternative- se strica magnetoul- montez alternetoru'...se strica si ala pun al doilea magnetou care nefiind original statea ciudat intr-un singur surub...Un lucru este sigur: fiind pe carburator nu trebuie lasat robinetul de benzina deschis ca te poti trezi cu motorul inecat zdravan si cu uleiul din baie amestecat cu benzina. Voi tine aci un jurnal sa vada toti cum se comporta. Poate ar fi bine sa gasesc unul de condus, poate daca au astia pe la scolile de soferi asa ceva...sa iau o ora sa vad cum merge si sa " spionez" sa vad cam ce-i " terminat" la ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve !!

Nu-i problema daca lasi benzina deschisa tot timpul. Nu se ineca deloc. Si porneste f. bine.

Eu n-am inchis-o decat iarna.

Zicea cineva pe aici de filtrul de ulei. Unde este bre matale, ca eu am schimbat uleiul si n-am vazut (nici in manual nu scrie) nici un filtru...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve !!

Nu-i problema daca lasi benzina deschisa tot timpul. Nu se ineca deloc. Si porneste f. bine.

Eu n-am inchis-o decat iarna.

Zicea cineva pe aici de filtrul de ulei. Unde este bre matale, ca eu am schimbat uleiul si n-am vazut (nici in manual nu scrie) nici un filtru...

 

Bafta!

Am ales si cumparat acum 2 ore pina la urma modelul " Tiger" de 150 Cmc, dupa ce am pus in balanta foarte multe detalii legate de specificul utilizarii si de intretinere. Primul si cel mai important lucru: cauciucurile sint tubelles, fara camera, poti veni acasa folosind un spray pentru depanat masina care are acelasi sistem. Motocicleta are niste burdufuri pe telescoapele din fata care de regula se fac foarte urite dupa o vreme si rupte fiind lasa praful sa intre. Este dotat cu alarma din start si eu voi umbla in mare parte in aglomeratie, in oras, il voi lasa ici-colo, dupa caz. Iar cite-un mers la pescuit nu ctred ca-l va omori daca nu este drumul rau sau cu mult praf, pietris, noroi, etc unde oricum nu ma bag nici cu alte motoare. Revin cu primele impresii. Daca-mi iau motor cred ca tot naked/oras si poate voi opta pentru yamaha ybr 125 sau 250. Sa vad cum voi sta cu..." lozul".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma uitam si eu pe forum... asa din intamplare si cand am vazut ca exista grupul posesorilor de FIRST BIKE.....m-a bufnit rasu!!!

 

...nu stiam ca se mai vind tzeapele alea.

Editat de sangre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna

Am avut si eu...am dat-o! Probleme majore nu am avut cu ea...dar sacaietoare...gen: carburator (pe care l-am "Dovedit" singura - mare avantaj, la asta de acum nu mai pot sa umblu plus ca are 2 carburatoare-), cablu de ambreaj....decoru a inceput sa cada la 7000 km...iar suruburi am pierdut cam juma'....

Acum are aproape 9000 km si trebe schimbat chitul de lant....ma interesesaza unde se poate comanda chit de lant pentru asa ceva...i-am promis praspatului posesor ca ma interesez...

Astept raspunsurile voastre....Multam

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma uitam si eu pe forum... asa din intamplare si cand am vazut ca exista grupul posesorilor de FIRST BIKE.....m-a bufnit rasu!!!

 

...nu stiam ca se mai vind tzeapele alea.

pai ce...detinatorii de dacii vechi sau de trabanturi nu au grupuri? :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ba da si detinatorii de trabanturi si dacii vechi au forumuri dar cand au fost scoase pe piata nu aveau probleme care le au first bike-urile din zilele noastre gen cad pedalele si suruburile dupa 2000-3000 de km...pacat de banii care se dau pe asemenea produse....ar trebuii interzise datorita fiabilitatii foarte proaste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am vazut ca recent au aparut si alte modele...carenate,ba chiar ceva ce aduce a enduro...n-am inca poze..doar ce le-am vazut in magazin..sunt curios daca detine careva una cu motor de 200cc,sunt tare curios cum merge aia :bounce:

N-am luat modelul de 200 cmc pentru ca avea citeva inconveniente majore. Modelul tau este mai bun. De exemplu burdufurile acelea de la telescoapele din fata...la toate motoarele care le-am avut s-au facut ferfenita si a intrat praful pe-acolo....tu vad ca nu ai asa ceva la motor...o alta chestie sint rotile care au...camere. Unul din lucrurile care mi-au lasat sechele de-a dreptul sint penele de cauciuc, care totdeauna m-au imobilizat in locuri aiurea si in general mereu cind se pregateste sa vina ploaia sau furtuna....Si dupa ce am pus petecul uneori reuseam da " pisc" camera intre janta si marginea incapatanata a anvelopei... Am oscilat mult intre 2 modele : un scuter de 150 cmc ( Tiger) si FB Formula 200. Primul lucru care nu mi-a placut la FB a fost rezervorul care este atit de subtire de parca este din staniol. Apoi restul. Am ales scuter-ul in primul rind pentru ca modelul "Tiger" are un tip de plastic mai rezistent decit celalalte, roti tubelles ( daca faci pana vii acasa folosind un spray de reparat roata, in afara de asta se poate repara la vulcanizare), are preinstalata o alarma " desteapta" si pornire cu telecomanda, piesele motorului nu sint expuse ca la motocicleta ( eu voi folosi motorul mai mult in oras si stau la bloc, iarna il voi lasa la parinti in garaj) si este un motor simpatic. Alaltaieri dimineata l-am condus prima data. De la magazin acasa. Este super, nu trebuie sa schimbi nici o viteza, nimic...merge pur si simplu...inca nu m-am obisnuit...daca nu pot zice nervos, motorul e de-a dreptul " obraznic", te trezesti pe nesimtite ca deja ai 70...in trafic, trebuie sa caut un loc sa ma obisnuiesc cu calu' ca inca ma simt ciudat pe el. Apropo, si tu a trebuit sa astepti pina ti-au trimis actele si placuta cu nr de BV mai multe zile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti tare ai urcat pe drumul forestier de la cuibul dorului dar ai trecut pe la bolboci inainte sa ajungi la telecabina la pestera sau ai mers spre piatra arsa . te admir pt curajul ca te ai bagat pe acele poteci ca drumuri nu le pot spune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti tare ai urcat pe drumul forestier de la cuibul dorului dar ai trecut pe la bolboci inainte sa ajungi la telecabina la pestera sau ai mers spre piatra arsa . te admir pt curajul ca te ai bagat pe acele poteci ca drumuri nu le pot spune

nu chiar asa. :lol: ..aia era varianta usoara dar foarte..ocolitoare...eu am urcat pe poteca pe care merg oile si carutele...de langa partia de ski carp...pe sub telecabina de la 1400-2000 :wave: get it? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna

Am avut si eu...am dat-o! Probleme majore nu am avut cu ea...dar sacaietoare...gen: carburator (pe care l-am "Dovedit" singura - mare avantaj, la asta de acum nu mai pot sa umblu plus ca are 2 carburatoare-), cablu de ambreaj....decoru a inceput sa cada la 7000 km...iar suruburi am pierdut cam juma'....

Acum are aproape 9000 km si trebe schimbat chitul de lant....ma interesesaza unde se poate comanda chit de lant pentru asa ceva...i-am promis praspatului posesor ca ma interesez...

Astept raspunsurile voastre....Multam

Asfalt uscat!

si eu trebuie urgent! sa-i schimb lantul ca merg cu el uzat de vreo 6000km. :rusinica: ..incerc sa ma interesez daca se potriveste de minsk..kitul de pinion si foaie nu cred ca ai sanse sa se potriveasca de la alta motocicleta...doar sa mergi la un magazin first-bike si sa dai comanda de asa ceva la ei...oricum nu cred ca are rost sa-i schimbi pinioanele abia la 9000km ca eu incep sa sar de 15000 si inca mai tin...bft :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa spun ca de 4 zile sunt fericitul posesor al uni Suzuki Gsx-r de 600 din 2001 inainte detinand un first bike formula de 125 cc pe care l-am tinut 2 ani de zile facand cu el 22 mii km... probleme nu au existat decat am schimbat cauciucu spate..lantul si pinioanele becul de far se ardea mereu becul spate, suruburile care se desfac etc...nu pot sa le spun probleme majore...in acesti kilometrii a suferit 2 accidente si multa multa forja...ce pot sa spun ca motorul si cutia sunt foarte fiabile...numai si numai in rosu schimbam...nici o modificare dar reviziile la timp...pt inceput este foarte bun...cam scumpisor ce-i drept pt ce ofera dar e nou...nu ai treaba cu consumabilele un an sa zic...multa bafta... :rusinica: mihai ma stie si poate sa confirme cum am mers cu el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa spun ca de 4 zile sunt fericitul posesor al uni Suzuki Gsx-r de 600 din 2001 inainte detinand un first bike formula de 125 cc pe care l-am tinut 2 ani de zile facand cu el 22 mii km... probleme nu au existat decat am schimbat cauciucu spate..lantul si pinioanele becul de far se ardea mereu becul spate, suruburile care se desfac etc...nu pot sa le spun probleme majore...in acesti kilometrii a suferit 2 accidente si multa multa forja...ce pot sa spun ca motorul si cutia sunt foarte fiabile...numai si numai in rosu schimbam...nici o modificare dar reviziile la timp...pt inceput este foarte bun...cam scumpisor ce-i drept pt ce ofera dar e nou...nu ai treaba cu consumabilele un an sa zic...multa bafta... :blink: mihai ma stie si poate sa confirme cum am mers cu el...

ohoooo maestreee....si eu care te dadusem disparut.. :rusinica: ...so finally ai scapat si tu de mobra...felicitari pt noua achizitie :D ....pot sa confirm...shau' mergea numa la raliu cu ea prin oras :finger: ...stim noi dc ai schimbat cauciulul ala ...mirosea a incins :cheers: ...inca mai ajungea pe rosu si la 22mii km?..cu cat ai reusit s-o dai? :cheers:

 

care aveti nevoie sa va mai reglati carburatoarele fisrst bike(vorbim de motociclete,nu scutere),aveti in sfarsit informatii pretioase aici..m-am documenat pe net si am gasit ce trebuia..click pe link

 

/index.php?showtopic=119025

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...