AmbRO Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 M-am hotarat la un KTM de 250. Sunt incepator. Deci ce ar fi mai indicat: 250 exc (2T) sau 250 exc racing (4T)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 depinde ce vrei sa faci cu el. pt cross, e bun un 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi-ktm Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Pentru un incepator 250 4T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Eu iti recomand 4T deoarece trage constant.Un 2T trage numai la ture mari(peste 7000 rpm din cate stiu eu) si pleci greu in rampa si chiar daca ai putere mai mare nu o poti exploata la fel de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Eu iti recomand 4T deoarece trage constant.Un 2T trage numai la ture mari(peste 7000 rpm din cate stiu eu) si pleci greu in rampa si chiar daca ai putere mai mare nu o poti exploata la fel de bine. Exc 250 2t e prea puternic pentru un incepator chiar daca e adptat pentru enduro,recomand exc250 4t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 250 EXC Racing nu se mai face. Poti sa-ti iei noul 250 EXC F in 4 timpi care e o super motoreta! Diferenta mare fata de vechiul 250 EXC Racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AmbRO Postat Februarie 8, 2007 Autor Share Postat Februarie 8, 2007 (editat) Multumesc pentru sfaturi. M-am hotarat clar la 4 timpi. Acum insa am o alta dilema: multi dintre prietenii mei motociclisti spun ca ar fi mai oportun pentru mine (incepator fiind) modelul 400exc decat 250 exc racing (250 exc f), cel dintai fiind mai maleabil, mai putin nervos, cu un cuplu mai mare la turatii mici. Ce ma sfatuiti? Editat Februarie 8, 2007 de AmbRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Multumesc pentru sfaturi. M-am hotarat clar la 4 timpi. Acum insa am o alta dilema: multi dintre prietenii mei motociclisti spun ca ar fi mai oportun pentru mine (incepator fiind) modelul 400exc decat 250 exc racing (250 exc f), cel dintai fiind mai maleabil, mai putin nervos, cu un cuplu mai mare la turatii mici. Ce ma sfatuiti? eu zic sa iei ce gasesti la bani buni. 400, 450 sau 250 EXCf. Vechiul 250 EXC racing in 4 timpi e prea desumflat si te vei satura repede de el dupa ce inveti. Daca iei nou ia 250 EXC F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Petak Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Hei cumpara un 2t EXC...daca cu un 2t inveti sa dai...atunci nici nu vrei 4t..lol Oricum..250EXC 2t = 450ECX 4t !!! dar e mai usoara. pt un incepator 125EXC 2t sau 400EXC 4t Depinde unde vreii sa te duci..pe drumuri forestiere sau ceva gen.hardenduro. drum forestier=rally raid style --->4f, pasuni...lallala gen.hardenduro ---> 2t. 2t4ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Hei cumpara un 2t EXC...daca cu un 2t inveti sa dai...atunci nici nu vrei 4t..lol Oricum..250EXC 2t = 450ECX 4t !!! dar e mai usoara. pt un incepator 125EXC 2t sau 400EXC 4t Depinde unde vreii sa te duci..pe drumuri forestiere sau ceva gen.hardenduro. drum forestier=rally raid style --->4f, pasuni...lallala gen.hardenduro ---> 2t. 2t4ever Si atunci ce-ti place la 426-ul meu? .Fiecare model(4t,2t) are avantajele si dezavantajele ei(sa aleaga fiecare dupa gust,unde vrea sa foloseasca fierul,capacitati fizice,si nu ultimul rand dupa buzunar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Petak Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Si atunci ce-ti place la 426-ul meu? .Fiecare model(4t,2t) are avantajele si dezavantajele ei(sa aleaga fiecare dupa gust,unde vrea sa foloseasca fierul,capacitati fizice,si nu ultimul rand dupa buzunar de ce nu se place? lol...motoare sunt ca femeiile..totdeauna vrem ce nu avem daca maine cumpar o recheta spatiala..poimaine vreau sa incerc un OZN asa e viata. Ai dreptate man.. fiecare model are ceva...dar stii si tu..cu capacitatea mea fizica nu stiu nah...sunt prea schelet pt un fier mai mare. oricum hotarit odata si cumparati bikeurile pt ca vine primavara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AmbRO Postat Februarie 8, 2007 Autor Share Postat Februarie 8, 2007 Apropos de fizic: are vreo importanta ca am 1.75m si 66 kg??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Petak Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Apropos de fizic: are vreo importanta ca am 1.75m si 66 kg??? nustiu..la mine conteaza..stiu cum am simtit cu 450exc ul dupa o ora si cum e cu 250excul. si simt ca un motor mai mare (525) nu e pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Apropos de fizic: are vreo importanta ca am 1.75m si 66 kg??? Cam conteaza.Gandeste-te ca la un moment dat va trebui sa il ridici si daca e greu nu o sa iti fie prea usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AmbRO Postat Februarie 8, 2007 Autor Share Postat Februarie 8, 2007 (editat) Aveti dreptate, dar 250 exc (4t) are aceeasi greutate ca 400 exc. intrebarea e care te solicita mai mult (daca te solicita unul mai mult decat celalalt)? off topic: nu ma gandeam ca o sa primesc atatea raspunsuri pe acest topic, mai ales ca a si fost mutat . Probabil ca titlul e de vina Oricum va multumesc pt. raspunsuri si interes . dau o bere dupa prima tura cu KTM-ul (care-o fi el ) 250 EXC Racing nu se mai face. Poti sa-ti iei noul 250 EXC F in 4 timpi care e o super motoreta! Diferenta mare fata de vechiul 250 EXC Racing Poti sa-mi dai mai multe detalii? Editat Februarie 8, 2007 de AmbRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 Apropos de fizic: are vreo importanta ca am 1.75m si 66 kg??? ia 2t. esti cam uscat si o sa apreciezi tare 10 kile in minus la a 5-a ridicare din noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AmbRO Postat Februarie 9, 2007 Autor Share Postat Februarie 9, 2007 Trebuie sa deschis un topic cu "FIZICUL MEU", va vad ca are priza la public . Glumesc. Problema e ca 2T e mult mai vilent decat 4T (cel putin asa am auzit). Mi s-a ivit ocazia sa iau un GasGas in 2T de 200 la un pret super bun (nou), iar acum m-ati pus serios pe ganduri . Eu zic sa pastrezi BMW-ul si sa te orientezi la un KTM de cross in 2t, neinmatriculat pentru distractie ! BMW-ul o sa-ti prinda bine in calatorii mai lungi ! ..... parerea mea ! Bafta! Cred ca o sa treaca ceva pa pe Cibin pana o sa ies eu pe drumurile publice cu BMW-ul (mai ales la dezastrul de trafic care se afla la ora asta in Sibiu). Si nu stiu cat ma tin buzunarele pt. 2 distractii (ca sa n-o mai pun la socoteala si pe aia pe 4 roti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 eu am deventi motociclist asta vara asa ca nu stiu prea multe detalii tehnice, insa din cate am inteles 4T e mai fiabil.Ar trebui sa te gandesti si la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 daca iti permiti un 2T ia-l... (din cate stiu eu intretinerea e mai scumpa...pt ca ai nevoie la inceputul fiecarui sezon de kituri de lant/piston..etc)...dar asta iti spun sigur pt ca am vz cu ochii mei: cu 2T distractia e maxima:D ...nu ai frana de motor si nici cuplu f mare la turatii mici, dar dupa ce ii dai gaz zboara, scurma si scoate fumul ala fain. +ca in general e mult mai usor decat 4T. Daca vrei un motor cu care sa mergi 'in plimbare' pe coclauri ia un 4T...pui gaz, ii mai verifici uleiul din cand in cand...mai un spray de lant...si merge tractorasul peste tot... deci conteaza destinatia motorului (si fondurile) ca sa poti spune ce e mai bun...eu unul mi-as lua un 4T cu acte in regula (EXC 450 sau XR600) si o drujba de rupt pe coclauri (CR 250 sau RM250 de ex) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.