jokkergsm Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 sal mi`am luat baterie noua ...si la prima vedere imi pare ca imi lipseste capacul care acopera locasurile unde se pune lichidul ... o sa atasez o poza cu tot ceea ce am primit in pachet...(acumulator, recipienti lichid si capacul de la recipienti...nicidecum capacul care ar trebui sa fie pe acumulator) capacul de la recipienti...este mult mai mic comparativ cu acumulatorul...cum se vede si in poza...doAr sa tai eu separat si sa`i montez pe fiecare in parte ...kiar si asa ...nu par sa fie foarte ficsi... cineva care si`a mai cumparat poate imi da o idee ... multzam` ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adir Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 (editat) de obicei capacul de pe recipiente se pune pe baterie, nu imi dau seama din poza care este raportul in caz ca nu merge, ai putea taia fiecare capac in parte si tot e OK, parerea mea Editat Februarie 8, 2007 de adir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 poi capacu e la negru de scrie pe el"do not open"... toate informatiile le gasesti in hirtiile din cutia bateriei...citeste bre! versi "likidu" in baterie,o lasi 20 se minute dupa care masori tensiunea de la borne. daca e sub 12,8(de obicei nu e) o pui la incarcat. dupa aia pui capacul bateriei k face gaze si trebuiesc eliminate sa nu se faca presiune inauntru. si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 tai fiecare capac in parte si asa o sa iti potriveasca garantat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 ceva e ciudat. Cred ca ai primit bateria de sticlute de la alta baterie. In mod normal ele trebuie sa se potriveasca pe gaurile bateriei iar apoi le astupai cu capacele negre , fara sa le tai. Vezi aici manulul , pagina 25 , activarea bateriilor cu gel : http://sv650.org/SV_service_manuals/Yuasa_...y_Manual%20.pdf Mergi inapoi la magazin ca sticlutele sunt de la o baterie mai mica decat a ta => ai o problema mult mai importanta decat potrivirea capacelor : acidul din sticlute nu este suficient pt bateria ta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 Neglijenta din partea celor de la magazin!!!!!!!!! Asa cum s-a mai spus recipientele apartin unei alte baterii. Electrolitul pt acest tip de baterii are alta concentratie(1.32) decat cel comercializat pt baterii normale(1.28) Cei de la magazin ar trebui sa iti rezolve problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jokkergsm Postat Februarie 9, 2007 Autor Share Postat Februarie 9, 2007 cam asta imi parea si mie ...dar nu eram sigur ... d`aia am postat inainte sa torn lichidul in baterie.... mersi pt raspunsuri ..o sa ma duc inapoi la carefourr...ca de acolo o luai....cam nasol la astia cu supermagazinele astea mari ...ca pana se ocupa cineva de tine ...te apuca toti dracii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATANA Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 poi capacu e la negru de scrie pe el"do not open"... toate informatiile le gasesti in hirtiile din cutia bateriei...citeste bre! versi "likidu" in baterie,o lasi 20 se minute dupa care masori tensiunea de la borne. daca e sub 12,8(de obicei nu e) o pui la incarcat. dupa aia pui capacul bateriei k face gaze si trebuiesc eliminate sa nu se faca presiune inauntru. si gata. vrei sa spui 12,6V (un acumulator auto/ moto de 12V este compus din 6 elementi a cate 2,1V/ fiecare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 vrei sa spui 12,6V (un acumulator auto/ moto de 12V este compus din 6 elementi a cate 2,1V/ fiecare). i-am zis exact ce scrie pe hirtiile ce insotesc bateria...el nu a citit.. io nu am bagat de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jokkergsm Postat Februarie 13, 2007 Autor Share Postat Februarie 13, 2007 i-am zis exact ce scrie pe hirtiile ce insotesc bateria...el nu a citit.. io nu am bagat de la mine. cum ai ajuns la concluzia ca nu am citit ??... poate nu aveam ce citi...sau poate nu erau complete informatiile... oricum s`a rezolvat .. era ultima baterie ...si mi`au dat banii `napoi ...pe motiv ca altcineva a luat gresit lichidu`(pt o bat mai mica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
webber Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 toate informatiile le gasesti in hirtiile din cutia bateriei...citeste bre! versi "likidu" in baterie,o lasi 20 se minute dupa care masori tensiunea de la borne. daca e sub 12,8(de obicei nu e) o pui la incarcat. dupa aia pui capacul bateriei k face gaze si trebuiesc eliminate sa nu se faca presiune inauntru. si gata. Pe instructiunile de la bateria mea nu scria ca trebuie sa astept... am pus capacul imediat... e grav? N-am mai verificat nici tensiunea nici nimic... nici nu aveam cu ce ... ci am pus-o a doua zi pe motor, i-am dat cheie si a pornit... O sa-mi expoledeze bateria sub fundul meu de la presiunea acumulata? daca e sub 12,8(de obicei nu e) o pui la incarcat. vrei sa spui 12,6V (un acumulator auto/ moto de 12V este compus din 6 elementi a cate 2,1V/ fiecare). La mine scrie ca daca e sub 12,3V trebuie incarcata, iar daca e intre 13,0V si 13,2V inseamna ca e incarcata la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jokkergsm Postat Februarie 13, 2007 Autor Share Postat Februarie 13, 2007 la maxim e cam pe la 14.6-14.8v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATANA Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 la maxim e cam pe la 14.6-14.8v Cu riscul de a deveni insistent, tensiunea trebuie sa fie de 12,6V (dpdv constructiv; cum am spus si mai sus 6x2,1V - cel putin in facultate asta ni se tot explica) Daca acumulatorul tau are intre 14,6V-14,8V inseamna ca iti incarca prea mult releul, sau ai un redresor care nu se opreste automat cand a incarcat la capacitate maxima acumulatorul=>respectivul acumulator se va "sulfata". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jokkergsm Postat Februarie 14, 2007 Autor Share Postat Februarie 14, 2007 iote 1 exemplu. .. acumulatorii aceia mici de walkman sau telecomanda sa zicem.... pe ei scrie 1.2v....DAR....incarcati la maxim ajung la 1.6v ... pe bateriile de telefon scrie 3.6v....dar de multe ori nici nu iti porneste telefonul daca au atat in el ...pe la 4.2 is full acu lasand teoria la o parte ...fa si tu calculul ... iar daca te uiti pe orice casetofon/cd etc.. de firma o sa vezi ca e trecut ca functioneaza intre 12 si 15v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 cum ai ajuns la concluzia ca nu am citit ??... poate nu aveam ce citi...sau poate nu erau complete informatiile... oricum s`a rezolvat .. era ultima baterie ...si mi`au dat banii `napoi ...pe motiv ca altcineva a luat gresit lichidu`(pt o bat mai mica) pai ma tu nu te uiti ce cumperi? am cumparat 3 bat dinastea pina acu ,una pt mini 2 pt prieteni si la toate scria acelasi lucru.. am presupus k nu ai citi k daca citesti tzidulile alea numai tre sa intrebi nik... de unde sa stiu eu k tu cumperi o baterie cu alte instructiuni ,alte capace,alt acid... bine k nu ai luat altceva in loc de baterie....fii bre atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jokkergsm Postat Februarie 16, 2007 Autor Share Postat Februarie 16, 2007 sincer nu mia trecut prin cap ca recipientii se pun toti odata ...ma gandeam ca se desfac si se toarna fiecare pe rand ....(recipientii aia erau sigilati intr`o punga) ...doar nu ma puneam sa desigilez in carrefour...sa verific ? acu tu daca ai mai cumparat mai multe...brava ...io fusai virgin in treburi deshtea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
webber Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 io fusai virgin in treburi deshtea.. cu asa craci (din avatar) si virgin? nu te cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jokkergsm Postat Februarie 17, 2007 Autor Share Postat Februarie 17, 2007 BUSTED !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.