B.B. Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 fenomen ciudat... sau eu nu l-am mai intalnit... la DR cu relantiul dat incet porneste foarte usor, dar nu sta decat daca tin manerul. daca dau relantiul mai mare, sta, dar nu mai porneste... dau relantiul mic, porneste, il dau mare, nu... de la ce oare ? am schimbat culbutorul de admisie cu unul nou, atat a, schimbat fata de cand mergea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 oate .....chiar si pana daca ai ,ti se intampla ca nu ai schimbat lantu de distributie : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 fenomen ciudat... sau eu nu l-am mai intalnit... la DR cu relantiul dat incet porneste foarte usor, dar nu sta decat daca tin manerul. daca dau relantiul mai mare, sta, dar nu mai porneste... dau relantiul mic, porneste, il dau mare, nu... de la ce oare ? am schimbat culbutorul de admisie cu unul nou, atat a, schimbat fata de cand mergea... cu ralantiul mai mic automat ca si subarul de acceleratie e mai inchis asa ca motorul face un vacuum mai mare si isi trage mai usor benzina.daca insa il faci mai mare[ralantiul]isi trage mai greu benzina la pornire.regleaza si amestecul la ralanti[cu celalalt surub,cel orizontal,il insurubezi complet si apoi deschizi 1,5 tura pana la 2,5 ture,asta vezi tu in functie de cum suna motorul]pentru ca ce descrii tu se intampla pe circuitul de ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 11, 2007 Share Postat Februarie 11, 2007 cu ralantiul mai mic automat ca si subarul de acceleratie e mai inchis asa ca motorul face un vacuum mai mare si isi trage mai usor benzina.daca insa il faci mai mare[ralantiul]isi trage mai greu benzina la pornire.regleaza si amestecul la ralanti[cu celalalt surub,cel orizontal,il insurubezi complet si apoi deschizi 1,5 tura pana la 2,5 ture,asta vezi tu in functie de cum suna motorul]pentru ca ce descrii tu se intampla pe circuitul de ralanti. corect!+daca aceleratia este deschisa cu motorul rece se poate ineca foarte usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 11, 2007 Autor Share Postat Februarie 11, 2007 problema este asa... culbutorul de admisie este nou. cel de exhaust este super tocit... admisia se deschide 1,5 cm iar evac 1,5 mm motorul nu trage calumea, nu se tureaza, si probabil ca de asta nici nu porneste calumea... n-a facut niciodata asa... am curatat azi carbul si n-are nic. si tot asa face... adica cu relanti normal nu porneste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Februarie 11, 2007 Share Postat Februarie 11, 2007 problema este asa... culbutorul de admisie este nou. cel de exhaust este super tocit... admisia se deschide 1,5 cm iar evac 1,5 mm motorul nu trage calumea, nu se tureaza, si probabil ca de asta nici nu porneste calumea... n-a facut niciodata asa... am curatat azi carbul si n-are nic. si tot asa face... adica cu relanti normal nu porneste.. du-te la un sevice bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Februarie 11, 2007 Share Postat Februarie 11, 2007 problema este asa... culbutorul de admisie este nou. cel de exhaust este super tocit... admisia se deschide 1,5 cm iar evac 1,5 mm motorul nu trage calumea, nu se tureaza, si probabil ca de asta nici nu porneste calumea... n-a facut niciodata asa... am curatat azi carbul si n-are nic. si tot asa face... adica cu relanti normal nu porneste.. inseamna ca jocul termic pe evacuare il ai cu 13,5mm mai mare decat cel de pe admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 12, 2007 Autor Share Postat Februarie 12, 2007 inseamna ca jocul termic pe evacuare il ai cu 13,5mm mai mare decat cel de pe admisie. da... exact inaltimea unei came.. de la baza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Februarie 12, 2007 Share Postat Februarie 12, 2007 incinge motoru bine dupa fa reglajele. la rece te pacalesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.