Sari la conținut

Ceva Ce Nu Stiu


B.B.
 Share

Postări Recomandate

fenomen ciudat... sau eu nu l-am mai intalnit...

la DR

 

cu relantiul dat incet porneste foarte usor, dar nu sta decat daca tin manerul. daca dau relantiul mai mare, sta, dar nu mai porneste... dau relantiul mic, porneste, il dau mare, nu...

de la ce oare ? am schimbat culbutorul de admisie cu unul nou, atat a, schimbat fata de cand mergea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fenomen ciudat... sau eu nu l-am mai intalnit...

la DR

 

cu relantiul dat incet porneste foarte usor, dar nu sta decat daca tin manerul. daca dau relantiul mai mare, sta, dar nu mai porneste... dau relantiul mic, porneste, il dau mare, nu...

de la ce oare ? am schimbat culbutorul de admisie cu unul nou, atat a, schimbat fata de cand mergea...

cu ralantiul mai mic automat ca si subarul de acceleratie e mai inchis asa ca motorul face un vacuum mai mare si isi trage mai usor benzina.daca insa il faci mai mare[ralantiul]isi trage mai greu benzina la pornire.regleaza si amestecul la ralanti[cu celalalt surub,cel orizontal,il insurubezi complet si apoi deschizi 1,5 tura pana la 2,5 ture,asta vezi tu in functie de cum suna motorul]pentru ca ce descrii tu se intampla pe circuitul de ralanti. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu ralantiul mai mic automat ca si subarul de acceleratie e mai inchis asa ca motorul face un vacuum mai mare si isi trage mai usor benzina.daca insa il faci mai mare[ralantiul]isi trage mai greu benzina la pornire.regleaza si amestecul la ralanti[cu celalalt surub,cel orizontal,il insurubezi complet si apoi deschizi 1,5 tura pana la 2,5 ture,asta vezi tu in functie de cum suna motorul]pentru ca ce descrii tu se intampla pe circuitul de ralanti. :cheers:

corect!+daca aceleratia este deschisa cu motorul rece se poate ineca foarte usor :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema este asa...

 

culbutorul de admisie este nou. cel de exhaust este super tocit...

admisia se deschide 1,5 cm iar evac 1,5 mm

 

motorul nu trage calumea, nu se tureaza, si probabil ca de asta nici nu porneste calumea... n-a facut niciodata asa... am curatat azi carbul si n-are nic. si tot asa face... adica cu relanti normal nu porneste..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:eek:

problema este asa...

 

culbutorul de admisie este nou. cel de exhaust este super tocit...

admisia se deschide 1,5 cm iar evac 1,5 mm

 

motorul nu trage calumea, nu se tureaza, si probabil ca de asta nici nu porneste calumea... n-a facut niciodata asa... am curatat azi carbul si n-are nic. si tot asa face... adica cu relanti normal nu porneste..

:D du-te la un sevice bun... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema este asa...

 

culbutorul de admisie este nou. cel de exhaust este super tocit...

admisia se deschide 1,5 cm iar evac 1,5 mm

 

motorul nu trage calumea, nu se tureaza, si probabil ca de asta nici nu porneste calumea... n-a facut niciodata asa... am curatat azi carbul si n-are nic. si tot asa face... adica cu relanti normal nu porneste..

 

 

inseamna ca jocul termic pe evacuare il ai cu 13,5mm mai mare decat cel de pe admisie. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

inseamna ca jocul termic pe evacuare il ai cu 13,5mm mai mare decat cel de pe admisie. :cheers:

da... exact inaltimea unei came.. de la baza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...