Sari la conținut

Cum Scot Limitatorul De Viteza ?


Adr|X
 Share

Postări Recomandate

haha...faci rost de o coarda sau de o shtanga si......il rogi pe subsemnatu' ninja sa te traga pana te declari satisfacut :(:) :( :ph34r:

...tine-te sa vezi avalansa de posturi aici...muhahahah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in aceeasi situatie cu jawa mea, are 180 pe bord, dar mai mult de 120 nu merge. Stiu sigur ca are limitare, pentru ca am observat ca daca sunt in panta, carburatorul fiind putin inclinat spre inainte deci, merge mai tare, probabil pentru ca reuseste sa bage mai multa benzina in cilindrii... Ma ajuta cu ceva daca schimb furtunul de benzina cu unul mai gros ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in aceeasi situatie cu jawa mea, are 180 pe bord, dar mai mult de 120 nu merge. Stiu sigur ca are limitare, pentru ca am observat ca daca sunt in panta, carburatorul fiind putin inclinat spre inainte deci, merge mai tare, probabil pentru ca reuseste sa bage mai multa benzina in cilindrii... Ma ajuta cu ceva daca schimb furtunul de benzina cu unul mai gros ?

Nu cred ca un furtun mai gros ajuta :( . Mai bine ii pui un amortizor mai inalt pe spate ca sa stea inclinata pe fata :ph34r: :( :( .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca un furtun mai gros ajuta  :( . Mai bine ii pui un amortizor mai inalt pe spate ca sa stea inclinata pe fata  :ph34r:  :(  :( .

Acelasi rezultat si daca ii pui in fata o roata de cart :(

Incearca la reprezentanta totusi :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Secretul este ca bujiile au fost montate pe cilindrii, astfel motocicleta nu va prinde viteza maxima niciodata. Au fost incercari artizanale dar rezultate fantastice sau obtinut daca modificarea a fost facuta la un atelier specializat. Se scot bujiile, pe rezervor se monteaza o bucsa sau mai multe, in functie de cate cilindrii are moto(stiu cei de la atelier pozitia exacta) si se monteaza bujiile pe rezervor. Atentie cei de la ateliere nu vor sa o faca, te vor duce cu vorba, nu se poate, imposibil, ... pt. ca le e frica de un control, dar daca oferi destul ti-l fac.

Vei prinde o viteza ca vei innebunii nu numai radarele politistilor ci si pe cel de la Otopeni.

 

Sa nu cumva sa incerci - am glumit - e foarte periculos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm... daca tot nu iti mai trebuie limitatorul, poate mi-l dai mie, sa-l pun pe simson, ca am stricat deja 3 vitezometre pana acum. Vitezometreul este etalonat doar pana la 120km/h, iar eu, desi incerc sa merg stabil la 120, daca vad un deal sau ceva, nu ma pot abtzine, zic ca trebe sa-i mai dau o leaca de gaz, sa urce dealul, insa imi scapa mana si cred ca sare pe la 140km/h. Cert este ca vitezometrul nu a fost calculat bine relativ la puterea motorului si asta e... defect de fabricatzie.. Se rupe acul indicator imediat ce trec de 120km/h. Iar cum un ceas indicator costa vreo 800.000 de lei la reprezentantza, as prefera sa-i pun un limitator (ofer 1.200.000 de lei), ca sa scutesc banii datzi pe vitezometre... Astept o oferta serioasa si o poza daca se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, nu mai luati in caterinca chiar toate temele....am sa incerc eu sa dau un raspuns serios :(

Intai ar trebui sa stim despre ce motor e vorba...oricum nu am vazut motor sa atinga maximul pictat pe cadran...cel putin nu unul "pamantean"

Posibilitati:

1.Daca e vorba de o motocicleta "capitalista", daca are 200 pe bord teoretic ar fi trebuit sa atinga macar un 160 , pe care nu-l mai vede din cauza unui limitator sau pur si simplu motorul e prea varza si are multi cai plecati la pascut.

2.Daca e vorba de o comunista, unii producatori au prevazut de ex 180 pe bord pentru cazul in care sari de pe sosea in prapastie, sa stii si tu cu ce viteza te apropii de pamant :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitatorul asta nu se poate scoate ca asa-i pus din fabrica. E prins prin sudare cu plasma. Eu zic sa-ti pui inca un limitator in sens invers. Astfel vechiul limitator va scadea presiune amestecului iar cel nou o va creste din nou la valoarea initiala. Insa pentru asta trebuie sa cauti un service calumea.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, nu mai luati in caterinca chiar toate temele....am sa incerc eu sa dau un raspuns serios :(

Intai ar trebui sa stim despre ce motor e vorba...oricum nu am vazut motor sa atinga maximul pictat pe cadran...cel putin nu unul "pamantean"

Posibilitati:

1.Daca e vorba de o motocicleta "capitalista", daca are 200 pe bord teoretic ar fi trebuit sa atinga macar  un 160 , pe care nu-l mai vede din cauza unui limitator sau pur si simplu motorul e prea varza si are multi cai plecati la pascut.

2.Daca e vorba de o comunista, unii producatori au prevazut de ex 180 pe bord pentru cazul in care sari de pe sosea in prapastie, sa stii si tu cu ce viteza te apropii de pamant :ph34r:

Cand spui capitaliste ai in vedere si japonezele?

 

Intreb fiindca am vazut ca multe japoneze capabile au vitezomatrul gradat pana la 180 Km/h, dar pot mai mult (ex. : Kawasaki zxr 400 - 180 vitezometru, 207 Km/h viteza maxima constructiva in talon). Oricum, am impresia ca e vorba numai de modelele exclusiv pt Japonia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

majoritatea motocicletelor au o viteza maxima afisata pe vitezometru, cu mult peste cea reala

 

nici un pusti nu isi va cumpara un rs 125 cu 140 pe bord, daca prietenul lui are o honda NSR cu 190 ... chiar daca RS-ul prinde 140 iar NSR-ul numai 130 ... (exemple pur teoretice)

 

pe de alta parte se foloseste acelasi mecanism al ceasului la mai multe modele so ...

Ex: Jawa TS 350 (27 cai) are acelasi ceas cu Jawa travel 125 (15 cai) ... si ambele indica 180 km/h ... prima prinde cam 150 iar a doua numai 115-120

 

nush ce motocicleta ai tu dar e posibil ca asta sa fie viteza ei maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Spune-mi si mie de curiozitate de cind ai carnetul si de cind conduci motor?

Renegade dar tu cati Km ai mers? ca posturi ai deestule. Uita-te la Vanzari la Honda CB 1000, e model pt japonia; are 98 de cai si eu am vazut-o in realitate si-ti spun ca are 180 pe bord.

 

Deci e ceva cu astea japoneze, cred ca sunt limitate la cat le scrie pe bord desi ar putea clar mai mult. Stie cineva ce manarii se pot face sa scapi de buba asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, nu mai luati in caterinca chiar toate temele....am sa incerc eu sa dau un raspuns serios :D

Intai ar trebui sa stim despre ce motor e vorba...oricum nu am vazut motor sa atinga maximul pictat pe cadran...cel putin nu unul "pamantean"

Posibilitati:

1.Daca e vorba de o motocicleta "capitalista", daca are 200 pe bord teoretic ar fi trebuit sa atinga macar  un 160 , pe care nu-l mai vede din cauza unui limitator sau pur si simplu motorul e prea varza si are multi cai plecati la pascut.

2.Daca e vorba de o comunista, unii producatori au prevazut de ex 180 pe bord pentru cazul in care sari de pe sosea in prapastie, sa stii si tu cu ce viteza te apropii de pamant :baubau:

Corect. :baldy:

 

Oricum daca are limitator la o viteza asa de mica inseamna ca devine destul de incontrolabila la o viteza mai mare "take care".

Si totusi ce motocicleta este?

Sau a fost o intrebare retorica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 16 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...