Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

injectie sau carburator?

 

scuze ce dob sunt , scrie in postare.

e posibil sa traga aer pe undeva si atunci amestecul e sarac in benzina , si se autotureaza pt aport de carburant .in principiu trebuie sa se incalzeasca repede saxofoanele si sa miroasa a ars...

 

verifica deasemenea sa ai etansiettate la furtunele de alimentare cu carburant , e posibil daca ai cleme sa se fi rupt , trage aer si da rateuri... in principiu daca a mers pana acum NU UMBLA LA SETARILE CARBURATORULUI

scuze!! reformulez am gresit undeva cand il pornesc si il turez eu , se tureaza pana la maxim , scade greu in ture , si cand ajunge in momentul de relanti da un rateu prin carburator ( nu pe teava de esapament ) si se opreste . :( Scuze !

 

scuze!! reformulez am gresit undeva cand il pornesc si il turez eu , se tureaza pana la maxim , scade greu in ture , si cand ajunge in momentul de relanti da un rateu prin carburator ( nu pe teava de esapament ) si se opreste . :( Scuze !

cineva imi spunea ca e de la supape ... :-?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

scuze!! reformulez am gresit undeva cand il pornesc si il turez eu , se tureaza pana la maxim , scade greu in ture , si cand ajunge in momentul de relanti da un rateu prin carburator ( nu pe teava de esapament ) si se opreste . :( Scuze !

 

cineva imi spunea ca e de la supape ... :-?

eu am patit la fel , de curand , pana la urma am constat ca amestecul era de vina ,

la fel ramanea turat si scadea greu , rateuri in cutia de la filtru de aer , motorul se incingea tare si repede , nu statea la relanti deloc

totul a fost din reglaj-am umblat cu alta ocazie cand am innecat bujia-si am dereglat carburatorul

de aceea ti-am zis nu umbla la reglaje inca , verifica intai , si da curata si filtrul de aer datorita rateurilor se intoarce benzina si il murdareste

nu cred ca e de la supape

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@teofil,esti din Turda cumva?

prahova valenii de munte de ce ?

 

eu am patit la fel , de curand , pana la urma am constat ca amestecul era de vina ,

la fel ramanea turat si scadea greu , rateuri in cutia de la filtru de aer , motorul se incingea tare si repede , nu statea la relanti deloc

totul a fost din reglaj-am umblat cu alta ocazie cand am innecat bujia-si am dereglat carburatorul

de aceea ti-am zis nu umbla la reglaje inca , verifica intai , si da curata si filtrul de aer datorita rateurilor se intoarce benzina si il murdareste

nu cred ca e de la supape

deci pana la urma ce ii fac ? :)) sunt mai greu de cap scuze ! :|

 

eu am patit la fel , de curand , pana la urma am constat ca amestecul era de vina ,

la fel ramanea turat si scadea greu , rateuri in cutia de la filtru de aer , motorul se incingea tare si repede , nu statea la relanti deloc

totul a fost din reglaj-am umblat cu alta ocazie cand am innecat bujia-si am dereglat carburatorul

de aceea ti-am zis nu umbla la reglaje inca , verifica intai , si da curata si filtrul de aer datorita rateurilor se intoarce benzina si il murdareste

nu cred ca e de la supape

deci care e concluzia ? :( please ! :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prahova valenii de munte de ce ?

 

deci pana la urma ce ii fac ? :)) sunt mai greu de cap scuze ! :|

 

deci care e concluzia ? :( please ! :stuck:

1. da jos filtrul de aer-spala cu detergent si pune la uscat

2. pune capacul la loc-pana se usuca filtrul

3.inchide suruburile de sub carburator total ( surub de amestec)

4. desfaci suruburile 4 ture x 360 grade amandoua

5 pui socul la 1/2 pornesti

6.lasi ca temperatura sa ajunga la 60 grade

7.inchizi sopcul usor

8.din surubul din care ii dai benzina unde vine cablul de acceleratie la carburator rotesti stanga sau dreapta pana ajungi undeva la 1500-1600 ture

9.daca mai da rateuri din suruburile de amestec mai iei din aer-adica mai inchizi suruburile ,putin cate putin.

Inainte de acestea verifici furtunele de alimentare cu benzina sa nu fie rupte sparte-eu am avut furtunul de trecere de sub rewzervor spart si imi facea figuri- tragea aer pe acolo .Primul simtom este mirosul de carburant pe langa motor-puneti nasul la contributie

10 .la intrarea in carburator ai un teu care face conexiunea dintre carburatoare, acolo sunt doua oringuri vezi sa nu fie deteriorate.

daca nu ai umblat la carburator- nu umbla deloc- verifica restul

 

Succes!!!

 

1. da jos filtrul de aer-spala cu detergent si pune la uscat

2. pune capacul la loc-pana se usuca filtrul

3.inchide suruburile de sub carburator total ( surub de amestec)

4. desfaci suruburile 4 ture x 360 grade amandoua

5 pui socul la 1/2 pornesti

6.lasi ca temperatura sa ajunga la 60 grade

7.inchizi sopcul usor

8.din surubul din care ii dai benzina unde vine cablul de acceleratie la carburator rotesti stanga sau dreapta pana ajungi undeva la 1500-1600 ture

9.daca mai da rateuri din suruburile de amestec mai iei din aer-adica mai inchizi suruburile ,putin cate putin.

Inainte de acestea verifici furtunele de alimentare cu benzina sa nu fie rupte sparte-eu am avut furtunul de trecere de sub rewzervor spart si imi facea figuri- tragea aer pe acolo .Primul simtom este mirosul de carburant pe langa motor-puneti nasul la contributie

10 .la intrarea in carburator ai un teu care face conexiunea dintre carburatoare, acolo sunt doua oringuri vezi sa nu fie deteriorate.

daca nu ai umblat la carburator- nu umbla deloc- verifica restul

 

Succes!!!

ai reusit ceva??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. da jos filtrul de aer-spala cu detergent si pune la uscat

2. pune capacul la loc-pana se usuca filtrul

3.inchide suruburile de sub carburator total ( surub de amestec)

4. desfaci suruburile 4 ture x 360 grade amandoua

5 pui socul la 1/2 pornesti

6.lasi ca temperatura sa ajunga la 60 grade

7.inchizi sopcul usor

8.din surubul din care ii dai benzina unde vine cablul de acceleratie la carburator rotesti stanga sau dreapta pana ajungi undeva la 1500-1600 ture

9.daca mai da rateuri din suruburile de amestec mai iei din aer-adica mai inchizi suruburile ,putin cate putin.

Inainte de acestea verifici furtunele de alimentare cu benzina sa nu fie rupte sparte-eu am avut furtunul de trecere de sub rewzervor spart si imi facea figuri- tragea aer pe acolo .Primul simtom este mirosul de carburant pe langa motor-puneti nasul la contributie

10 .la intrarea in carburator ai un teu care face conexiunea dintre carburatoare, acolo sunt doua oringuri vezi sa nu fie deteriorate.

daca nu ai umblat la carburator- nu umbla deloc- verifica restul

 

Succes!!!

 

ai reusit ceva??

mersu mult pentru ajutor :hug: insa nu am apucat sa umblu la el , sper sa pot azi sau cat mai curand :) te anunt !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar urmeaza zilele urmatoare ziua mea si a sotiei mele! :eek: :alcy:

La multi ani,atat tie cat si celorlalti! :birthday:

Va urez sa aveti parte de multa sanatate si bucurie in viata impreuna si multe calatorii pe patru roti -doua si doua- fara evenimente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut ceva ce am dorit de mai mult timp , nu stiu cat mi-a iesit , e oricum in lucru

in zona mea , Prahova , stam cam prost la acest capitol-dezmembrari motociclete , daca se baga cineva pot sa trec un punct de lucru ,

nu am nimic pe stoc e doar un test , incerc sa fac rost de piese

http://motopieseshop.wix.com/moto-enduro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina treaba din link! :peace:

poti sa imi spui cat a costat certif de autenticitaqte la RAR pentru Beta?

Am intrebat la Ploiesti pt Aprilia mea si raspunsul a fost : sa am la mine in jur de 500 ron pt ca pretul este intre 50 si 500 lei.!

 

chiar s anu stie o suma aproximativa cred ca e de rasul lumii ,, parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc !

voiam sa imi programaez mobra la RAR dar nu m aincanta vremea.Am zis la anul dar mie dor sa mai calaresc un pic ....

http://motopieseshop.wix.com/moto-enduro



Ne mandrim si noi cu ceva ...

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=491207117659330&set=a.414816888631687.1073741827.414813785298664&type=1&theater



multumesc !

voiam sa imi programaez mobra la RAR dar nu m aincanta vremea.Am zis la anul dar mie dor sa mai calaresc un pic ....

http://motopieseshop.wix.com/moto-enduro



Ne mandrim si noi cu ceva ...noi Campinenii

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=491207117659330&set=a.414816888631687.1073741827.414813785298664&type=1&theater

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...