teofil Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 injectie sau carburator? scuze ce dob sunt , scrie in postare. e posibil sa traga aer pe undeva si atunci amestecul e sarac in benzina , si se autotureaza pt aport de carburant .in principiu trebuie sa se incalzeasca repede saxofoanele si sa miroasa a ars... verifica deasemenea sa ai etansiettate la furtunele de alimentare cu carburant , e posibil daca ai cleme sa se fi rupt , trage aer si da rateuri... in principiu daca a mers pana acum NU UMBLA LA SETARILE CARBURATORULUI scuze!! reformulez am gresit undeva cand il pornesc si il turez eu , se tureaza pana la maxim , scade greu in ture , si cand ajunge in momentul de relanti da un rateu prin carburator ( nu pe teava de esapament ) si se opreste . Scuze ! scuze!! reformulez am gresit undeva cand il pornesc si il turez eu , se tureaza pana la maxim , scade greu in ture , si cand ajunge in momentul de relanti da un rateu prin carburator ( nu pe teava de esapament ) si se opreste . Scuze ! cineva imi spunea ca e de la supape ... :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 scuze!! reformulez am gresit undeva cand il pornesc si il turez eu , se tureaza pana la maxim , scade greu in ture , si cand ajunge in momentul de relanti da un rateu prin carburator ( nu pe teava de esapament ) si se opreste . Scuze ! cineva imi spunea ca e de la supape ... :-? eu am patit la fel , de curand , pana la urma am constat ca amestecul era de vina , la fel ramanea turat si scadea greu , rateuri in cutia de la filtru de aer , motorul se incingea tare si repede , nu statea la relanti deloc totul a fost din reglaj-am umblat cu alta ocazie cand am innecat bujia-si am dereglat carburatorul de aceea ti-am zis nu umbla la reglaje inca , verifica intai , si da curata si filtrul de aer datorita rateurilor se intoarce benzina si il murdareste nu cred ca e de la supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 @teofil,esti din Turda cumva? prahova valenii de munte de ce ? eu am patit la fel , de curand , pana la urma am constat ca amestecul era de vina , la fel ramanea turat si scadea greu , rateuri in cutia de la filtru de aer , motorul se incingea tare si repede , nu statea la relanti deloc totul a fost din reglaj-am umblat cu alta ocazie cand am innecat bujia-si am dereglat carburatorul de aceea ti-am zis nu umbla la reglaje inca , verifica intai , si da curata si filtrul de aer datorita rateurilor se intoarce benzina si il murdareste nu cred ca e de la supape deci pana la urma ce ii fac ? ) sunt mai greu de cap scuze ! :| eu am patit la fel , de curand , pana la urma am constat ca amestecul era de vina , la fel ramanea turat si scadea greu , rateuri in cutia de la filtru de aer , motorul se incingea tare si repede , nu statea la relanti deloc totul a fost din reglaj-am umblat cu alta ocazie cand am innecat bujia-si am dereglat carburatorul de aceea ti-am zis nu umbla la reglaje inca , verifica intai , si da curata si filtrul de aer datorita rateurilor se intoarce benzina si il murdareste nu cred ca e de la supape deci care e concluzia ? please ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Credeam ca esti un fost coleg de-al meu de pe Muntele Mare,mobrist si el de altfel mobrist! Aha... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 prahova valenii de munte de ce ? deci pana la urma ce ii fac ? ) sunt mai greu de cap scuze ! :| deci care e concluzia ? please ! 1. da jos filtrul de aer-spala cu detergent si pune la uscat 2. pune capacul la loc-pana se usuca filtrul 3.inchide suruburile de sub carburator total ( surub de amestec) 4. desfaci suruburile 4 ture x 360 grade amandoua 5 pui socul la 1/2 pornesti 6.lasi ca temperatura sa ajunga la 60 grade 7.inchizi sopcul usor 8.din surubul din care ii dai benzina unde vine cablul de acceleratie la carburator rotesti stanga sau dreapta pana ajungi undeva la 1500-1600 ture 9.daca mai da rateuri din suruburile de amestec mai iei din aer-adica mai inchizi suruburile ,putin cate putin. Inainte de acestea verifici furtunele de alimentare cu benzina sa nu fie rupte sparte-eu am avut furtunul de trecere de sub rewzervor spart si imi facea figuri- tragea aer pe acolo .Primul simtom este mirosul de carburant pe langa motor-puneti nasul la contributie 10 .la intrarea in carburator ai un teu care face conexiunea dintre carburatoare, acolo sunt doua oringuri vezi sa nu fie deteriorate. daca nu ai umblat la carburator- nu umbla deloc- verifica restul Succes!!! 1. da jos filtrul de aer-spala cu detergent si pune la uscat 2. pune capacul la loc-pana se usuca filtrul 3.inchide suruburile de sub carburator total ( surub de amestec) 4. desfaci suruburile 4 ture x 360 grade amandoua 5 pui socul la 1/2 pornesti 6.lasi ca temperatura sa ajunga la 60 grade 7.inchizi sopcul usor 8.din surubul din care ii dai benzina unde vine cablul de acceleratie la carburator rotesti stanga sau dreapta pana ajungi undeva la 1500-1600 ture 9.daca mai da rateuri din suruburile de amestec mai iei din aer-adica mai inchizi suruburile ,putin cate putin. Inainte de acestea verifici furtunele de alimentare cu benzina sa nu fie rupte sparte-eu am avut furtunul de trecere de sub rewzervor spart si imi facea figuri- tragea aer pe acolo .Primul simtom este mirosul de carburant pe langa motor-puneti nasul la contributie 10 .la intrarea in carburator ai un teu care face conexiunea dintre carburatoare, acolo sunt doua oringuri vezi sa nu fie deteriorate. daca nu ai umblat la carburator- nu umbla deloc- verifica restul Succes!!! ai reusit ceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 1. da jos filtrul de aer-spala cu detergent si pune la uscat 2. pune capacul la loc-pana se usuca filtrul 3.inchide suruburile de sub carburator total ( surub de amestec) 4. desfaci suruburile 4 ture x 360 grade amandoua 5 pui socul la 1/2 pornesti 6.lasi ca temperatura sa ajunga la 60 grade 7.inchizi sopcul usor 8.din surubul din care ii dai benzina unde vine cablul de acceleratie la carburator rotesti stanga sau dreapta pana ajungi undeva la 1500-1600 ture 9.daca mai da rateuri din suruburile de amestec mai iei din aer-adica mai inchizi suruburile ,putin cate putin. Inainte de acestea verifici furtunele de alimentare cu benzina sa nu fie rupte sparte-eu am avut furtunul de trecere de sub rewzervor spart si imi facea figuri- tragea aer pe acolo .Primul simtom este mirosul de carburant pe langa motor-puneti nasul la contributie 10 .la intrarea in carburator ai un teu care face conexiunea dintre carburatoare, acolo sunt doua oringuri vezi sa nu fie deteriorate. daca nu ai umblat la carburator- nu umbla deloc- verifica restul Succes!!! ai reusit ceva?? mersu mult pentru ajutor insa nu am apucat sa umblu la el , sper sa pot azi sau cat mai curand te anunt !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 PENTRU TOTI CEI PE AL CAROR BULETIN SCRIE " CETATENIA ROMANA" LA MULTI ANI !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 PENTRU TOTI CEI PE AL CAROR BULETIN SCRIE " CETATENIA ROMANA" LA MULTI ANI !! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Chiar urmeaza zilele urmatoare ziua mea si a sotiei mele! La multi ani,atat tie cat si celorlalti! Multi ani inainte !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Chiar urmeaza zilele urmatoare ziua mea si a sotiei mele! La multi ani,atat tie cat si celorlalti! Va urez sa aveti parte de multa sanatate si bucurie in viata impreuna si multe calatorii pe patru roti -doua si doua- fara evenimente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Chiar urmeaza zilele urmatoare ziua mea si a sotiei mele! La multi ani,atat tie cat si celorlalti! Multa sanatate. La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Va place clipul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Va place clipul ? Frumos, montajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Foarte tare... Uitati cu ce m-am ocupat eu in ultima vreme... New biker in town: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 He,he, scumpa foc. Sa va traiasca, si sa va fie un prilej de bucurie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Merci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Foarte tare... Uitati cu ce m-am ocupat eu in ultima vreme... New biker in town: Felicitari sa-ti traiasca! imi doresc si eu unul dar deocamdata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Deocamdata ai Aprilica... Aprilica 1 si 2 , amandoua sunt de calarit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Merci. Pai hai, ca vremea trece... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 scuze , MILOGU' nu eram eu....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 una de'asta vreau si eu !!!!!!!!!!! scuze , MILOGU' nu eram eu....... desi nu mi-am luat salariul de 2 saptamani ,,,,criza bre nenicule !!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 am facut ceva ce am dorit de mai mult timp , nu stiu cat mi-a iesit , e oricum in lucru in zona mea , Prahova , stam cam prost la acest capitol-dezmembrari motociclete , daca se baga cineva pot sa trec un punct de lucru , nu am nimic pe stoc e doar un test , incerc sa fac rost de piese http://motopieseshop.wix.com/moto-enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Faina treaba din link! poti sa imi spui cat a costat certif de autenticitaqte la RAR pentru Beta? Am intrebat la Ploiesti pt Aprilia mea si raspunsul a fost : sa am la mine in jur de 500 ron pt ca pretul este intre 50 si 500 lei.! chiar s anu stie o suma aproximativa cred ca e de rasul lumii ,, parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 108 lei la Bucuresti. Fara ITP - doar autenticitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 multumesc ! voiam sa imi programaez mobra la RAR dar nu m aincanta vremea.Am zis la anul dar mie dor sa mai calaresc un pic .... http://motopieseshop.wix.com/moto-enduro Ne mandrim si noi cu ceva ... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=491207117659330&set=a.414816888631687.1073741827.414813785298664&type=1&theater multumesc ! voiam sa imi programaez mobra la RAR dar nu m aincanta vremea.Am zis la anul dar mie dor sa mai calaresc un pic .... http://motopieseshop.wix.com/moto-enduro Ne mandrim si noi cu ceva ...noi Campinenii https://www.facebook.com/photo.php?fbid=491207117659330&set=a.414816888631687.1073741827.414813785298664&type=1&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.