Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Ma bag si eu cu o intrebare... pentru mers preponderent pe asfalt, cu perspective de a ataca asa... de weekend... cate un drum forestier, ce ar trebui sa aleg intre metzeler tourance, heidenau k60 M+S, Mitas E07 si Mitas E08?

momentan inclin catre Mitas E08... pe mobra am metzeler tourance (DOT 2009 care desi mai au destul cauciuc, incep sa crape din cauza varstei) cu care ma inteleg destul de bine.

Continental TKC 70. Sunt geniale. Am si pe BMW 1200 GS si pe V Strom. In pozele cu noroi, cu alea eram. Iar pe asfalt si ploaie torentiala am mers cu 225 km/h, respectiv 140 km/h. In plus se tocesc foarte greu. Anul asta am facut 10.000 km si aproape ca nu se cunoaste. Sunt cam scumpute, e adevarat, dar merita fata de tot ce-am avut pana acum. Si le-am cam avut pe toate. Doar Pirelli Scorpions se mai apropie de ele.

@Alin: ia-l pe care e mai ieftin si DOT mai recent. Eu la BMW aveam si 150 pe spate si n-avea nici pe dracu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Continental TKC 70. Sunt geniale. Am si pe BMW 1200 GS si pe V Strom. In pozele cu noroi, cu alea eram. Iar pe asfalt si ploaie torentiala am mers cu 225 km/h, respectiv 140 km/h. In plus se tocesc foarte greu. Anul asta am facut 10.000 km si aproape ca nu se cunoaste. Sunt cam scumpute, e adevarat, dar merita fata de tot ce-am avut pana acum. Si le-am cam avut pe toate. Doar Pirelli Scorpions se mai apropie de ele.

@Alin: ia-l pe care e mai ieftin si DOT mai recent. Eu la BMW aveam si 150 pe spate si n-avea nici pe dracu.

Mda, sunt cam duble fata de Mitas (ca pret) si ma cam strange portofelul in perioada asta... am de facut o reparatie destul de majora la motor, mai schimb si kitul de lant, si placutele de frana, cred ca schimb din principiu si lichidul de frana ca sa stiu o treaba, ca tot schimb si restul zemurilor din ea pe motiv de schimb garnitura chiuloasa (de fapt tot setul de top-end) si revizie sezoniera, rulmentii de jug (au declicul ala cand ajunge ghidonul pe drept, desi momentan se simte doar cu roata ridicata de la sol), schimb si garniturile din etrieri ca merge putin infranata si trebuie umblat si acolo... poate o sa ceara si rulmenti de roti (desi eu inca sper sa nu faca una ca asta)... ce mai... daca ii dau si o vopsea, o fac noua!

De-asta am inceput sa adun piesele de pe acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-ai luat mai bine decat mine; eu am dat 350 fata si 400 spatele, dar nu-mi pare rau de investitie.

Poate ne vedem pe undeva, Focsani ar fi cam la mijloc...

 

Nu te da batut, trebuie sa insisti :) Nu stiu cine poate fi un mare fan mocirla sau de ce ar fi, eu clar nu sunt, dar daca mai gasesti o portiune de noroi nici nu poti sa te intorci tot timpul.

» Post actualizat in 11 Nov 2016 10:51

cred ca o sa conteze unde iti faci ITP-ul. Eu am problema asta pe plan local, la unul din cauciucuri indicele de viteza/greutate e diferit fata de cel din CIV; chiar daca dimensiunea e ceea ce trebuie, mi s-a spus ca trebuie sa imi schimb cauciucul pt. a trece ITPul. Solutia: caut o alta statie ITP :)

Chiar nu am probleme.Momentan pe spate am 140 fata de 130 si am trecut. Deh fac de ani buni acolo .... si pachetul de cafea

» Post actualizat in 11 Nov 2016 12:52

Continental TKC 70. Sunt geniale. Am si pe BMW 1200 GS si pe V Strom. In pozele cu noroi, cu alea eram. Iar pe asfalt si ploaie torentiala am mers cu 225 km/h, respectiv 140 km/h. In plus se tocesc foarte greu. Anul asta am facut 10.000 km si aproape ca nu se cunoaste. Sunt cam scumpute, e adevarat, dar merita fata de tot ce-am avut pana acum. Si le-am cam avut pe toate. Doar Pirelli Scorpions se mai apropie de ele.

@Alin: ia-l pe care e mai ieftin si DOT mai recent. Eu la BMW aveam si 150 pe spate si n-avea nici pe dracu.

mai ieftin este cu dimensiunea de 130.ma interesa care se comporta mai bine in noroi , ca dimensiune

» Post actualizat in 11 Nov 2016 12:54

Mda, sunt cam duble fata de Mitas (ca pret) si ma cam strange portofelul in perioada asta... am de facut o reparatie destul de majora la motor, mai schimb si kitul de lant, si placutele de frana, cred ca schimb din principiu si lichidul de frana ca sa stiu o treaba, ca tot schimb si restul zemurilor din ea pe motiv de schimb garnitura chiuloasa (de fapt tot setul de top-end) si revizie sezoniera, rulmentii de jug (au declicul ala cand ajunge ghidonul pe drept, desi momentan se simte doar cu roata ridicata de la sol), schimb si garniturile din etrieri ca merge putin infranata si trebuie umblat si acolo... poate o sa ceara si rulmenti de roti (desi eu inca sper sa nu faca una ca asta)... ce mai... daca ii dau si o vopsea, o fac noua!

De-asta am inceput sa adun piesele de pe acum...

Am pe fata Mitas E -07 , nou si se comporta excelent . Nu stiu cum e in timp.Pe spate am Tourance si e perfect pe asfalt , dar fuge de spate pe noroi , iarba

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu am probleme.Momentan pe spate am 140 fata de 130 si am trecut. Deh fac de ani buni acolo .... si pachetul de cafea

» Post actualizat in 11 Nov 2016 12:52

mai ieftin este cu dimensiunea de 130.ma interesa care se comporta mai bine in noroi , ca dimensiune

» Post actualizat in 11 Nov 2016 12:54

Am pe fata Mitas E -07 , nou si se comporta excelent . Nu stiu cum e in timp.Pe spate am Tourance si e perfect pe asfalt , dar fuge de spate pe noroi , iarba

Profilul lor oricum nu e de enduro. Pentru chestii nasoale sunt E09 si E10 de la Mitas. E clar ca nu se compara cu Tourace-ul, ala e de asfalt. Dimensiunea este neglijabila pe drumuri proaste pentru ca oricum le desumfli la 1.2-1.6 atm. Asa ca ia 130 si ai terminat balciul. Eu cand am fost acum cu baietii am avut 1.6 fata 1.6 spate. Dar mi-am luat o pompita d-aia de la Dechatlon, care intra sub sa, si un manometru de la Carrefour si, cand ies pe asfalt, le umflu la loc. Sau ma duc in benzinarie si le umflu, asa cum am si facut dealtfel.

@Barba Neagra: am zis ca nu-s ieftine, dar siguranta e pe primul loc. Eu zic sa o faci sa mearga mai intai si pe urma sa iti iei si cauciucuri. Ca, in fond, daca nu sari de 120 km/h si mergi fara sa o bruschezi, orica opinca de cauciuc e ok. Te gandesti ca esti pe gheata si adaptezi stilul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa promit nimic, dar poate ne intalnim in Hamburg si mergem impreuna de acolo. Da si tu mai multe detalii...

salutare

momentan este doar o idee . Trebuie sa fac rost si de bani

Pana in Germania cred ca tot ajung

» Post actualizat in 20 Nov 2016 10:21

Doo,tri... :cheers: .

sa fiti sanatosi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa promit nimic, dar poate ne intalnim in Hamburg si mergem impreuna de acolo. Da si tu mai multe detalii...

salutare

Parca pe tine te interesa un set de tobe chioare.

Daca da le poti schimba cu un amic din Targoviste ( l-ai cunoscut la intalnirea de la Manesti )

Iar cat despre Nordkapp - e o provocare , sper sa strang destui bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

Parca pe tine te interesa un set de tobe chioare.

Daca da le poti schimba cu un amic din Targoviste ( l-ai cunoscut la intalnirea de la Manesti )

Iar cat despre Nordkapp - e o provocare , sper sa strang destui bani

Ma intereseaza, sunetul e bestial, dar sunt plecat din tara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au si cei de la Romimoto , Cluj , mai scump , depinde cat costa transportul

» Post actualizat in 20 Nov 2016 17:10

Ma intereseaza, sunetul e bestial, dar sunt plecat din tara...

stiu...

Cand revi , vorbim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moto-dezmembrari.wixsite.com/moto-dezmembrari

Pregatesc un site de piese sh.Acolosunt si niste butoane active cu lincuri catre diferiti furnizori. Nu e gata , e doar la inceput.

Piesele si motoarele pe care le vedeti nu mai sunt disponibile.

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 Aprilisti va saluta din spatele catorva berici,de la Cluj:

 

Wai tre sa iti fac si eu o vizita candva sa vad ce muzici ai tu acolo...ca tare bine arata :hug: si evident multe berici

 

Berea din poza e cumva Berea de k k t ?

Editat de ricomuerte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum folosesti @cristi 1 gadgetul asta ?

 

Am si eu dar mi se pare inutil , l-am folosit o perioada dupa care l-am scos : un lucru in plus care imi distrage atentia . Plus ca la modelul pe care il am dupa o perioada de timp un fel de praf negru a murdarit putin geamul pe interior si a trebuit sa-l demontez sa-l curat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, lumineaza-ma si pe mine de ce ai vrea sa mergi 10.000 km pe sosea, sa dai o groaza de bani pe benzina si autostrazi, sa nu poti sa-ti pui cortul in tarile civilizate, sa schimbi uleiul de doua ori si sa mergi cu viteza legala mai mult de jumatate din drum (asta din cauza radarelor si a amenzilor practicate de baietii nordici).

Eu unul estimez pretul unei astfel de calatori la cel putin 3.000 de euro, de persoana/motor.

De banii aia te plimbi o vara intreaga pe unde vrea muschiul tau, pe la turci, greci, croati etc.

Imi da cu virgula...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da,caci orice cumperi,transportul e la toate 15 lei pana sub 450 lei valoarea a ceea ce cumperi.Asa mi-a spus omul la telefon.

Iti dai seama ca glumeam. Nu e rau. Cred ca la mine s-au gandit, ca am tot comandat tot felul de rahateluri pana in 110 lei :crack:

 

@Alin: lasa astea cu capu nord si vezi Grecia cum iti zic baietii, ai o gramada de chestii de vizitat. Du-te in mai sau septembrie si prinzi si cald si pustietate, drumu' doar pt. tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da,caci orice cumperi,transportul e la toate 15 lei pana sub 450 lei valoarea a ceea ce cumperi.Asa mi-a spus omul la telefon.

Cred totusi ca se referea la producatorul piesei, recte chinezul, care le vinde pe ebay cu preturi pornind de la $4 cu transport inclus... avand in vedere ca mai e pana incepe sezonul, o asteptare de o luna si jumate spre doua nu e chiar asa de grava incat sa justifice plata unui adaos de peste 100% la care se mai aduna si transportul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, dar totusi, chiar daca sunt Louis, FC Moto, Polo Motorrad sau mai stiu eu ce brand de magazin online pentru motoare, tot chinezesti sunt.

Diferente sunt termenul de livrare si eventual la garantie, dar pentru juma' de pret, cumperi doua si daca se strica unul il schimbi si gata.

In principiu e aceeasi marfa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult sau mai putin. Macar au un CTC mai ok si riscul sa ajunga produse cu defecte e ceva mai mic. Eu pana acum cu louis nu am avut probleme. Insa ce am avut de la ei, am cam luat la oferta, adica undeva pe la 65-75% din pretul obisnuit. Tinand cont ca SH-urile le gaseai la ~50% din pretul asta, plus uzura, mai ok un lucru nou. Ceva scule hobby, ceva casti (am avut una si de carbon, marfa rau), nu mai stiu ce am tot luat de la ei...

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei, deja vorbim de alte categorii de produse... eu acum ziceam de maruntisuri (termometru de ulei, o oglinda, un semnalizator... d'astea)
la casti nu as risca sa iau din China... chiar daca sunt la fel, macar la Louis sunt omologate... sculele prefer sa le vad inainte sa dau banii, de-asta mi-am luat valiza aia de cateva sute de lei de la Lidl asta vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, lumineaza-ma si pe mine de ce ai vrea sa mergi 10.000 km pe sosea, sa dai o groaza de bani pe benzina si autostrazi, sa nu poti sa-ti pui cortul in tarile civilizate, sa schimbi uleiul de doua ori si sa mergi cu viteza legala mai mult de jumatate din drum (asta din cauza radarelor si a amenzilor practicate de baietii nordici).

Eu unul estimez pretul unei astfel de calatori la cel putin 3.000 de euro, de persoana/motor.

De banii aia te plimbi o vara intreaga pe unde vrea muschiul tau, pe la turci, greci, croati etc.

Imi da cu virgula...

este intradevar o balanta care inclina intr-o parte neplacuta.Gandul mi-a trecut fulgerator ca o dorinta de a ajunge la maximul limitei mele si a motocicletei.

Intrebare retorica: de ce un alpinist ar vrea sa ajunga pe cel mai inalt varf din Himalaya cand se poate catara o vara intreaga pe toti muntii Romaniei?Am facut lucruri marunte in viata si poate e timpul sa fac si ceva deosebit , sa pot sa spun , am reusit! Am ales Nordkapp pentru ca acolo se termina pamantul si incepe namarginirea.Puteam alege Siberia.

Pretul este corect la asta ma gandeam si eu

Exista locuri de campare si acolo , din ce am vazut prin cateva filmulete.

Grecia cu siguranta va fi o destinatie , probabil chiar la anul; ma relaxez financiar pana in vara

 

Oricum e greu realizabil ,dar nu imposibil.E bine ca un om sa incercece sa-si realizeze visul si sa nu reuseasca , decat sa traiasca cu resentimentul ca nu a incercat si poate ar fi reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...