Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut Pegasistilor,am nevoie de catev indrumari in ceea ce priveste achizitionarea unei moto enduro-touring.In principiu as avea 3 optiuni(Aprilia Pegaso,Yamaha Tenere,Honda Transalp). Nu stiu la ce model sa ma hotorasc...am in jur de 2500 eur si intentia de a merge sa cumpar o piesa d'asta de prin germania si/sau italia.

Motocicleta as folosi-o pa peste tot dar mai ales pt plimbari lungi pe tot felul de drumuri(probabil 70% vor fi asfaltate iar restu' forestiere,cu gropi,hartoape,noroi si si ..... si Doamne si ajuta) :P .Sunt relativ incepator(dar ambitios) ,vreau sa pot pune ceva bagaje pe ea(cortu',berea,mandra) si sa nu ma lase cu curu'n drum . Ce ziceti?cu cine sa votez? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sincer sa fiu, desi sunt posesor de Pegaso, te sfatuiesc sa iti iei Honda Transalp (2 in V, mai multa putere).Un minus ptr japoneze (Honda, Yamaha) este pretul relativ cam mare si lipsa pieselor de schimb ptr motoare mai vechi de 1995 (cred) .Eu nu am avut bani in momentul respectiv ptr achizitionarea unui Transalp + ca motorul actual l-am luat de la un prieten bun care a avut grija de motocicleta.

Alegerea motocicletei depinde si de inaltimea ta (trebuie neaparat sa ajungi cu picioarele jos cand stai pe loc in sa, altfel vei cadea la un semafor), de anul de fabricatie al motorului si mai ales de cum te simti tu in sa.Nu iti lua o motocicleta doar ptr ca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu, desi sunt posesor de Pegaso, te sfatuiesc sa iti iei Honda Transalp (2 in V, mai multa putere).Un minus ptr japoneze (Honda, Yamaha) este pretul relativ cam mare si lipsa pieselor de schimb ptr motoare mai vechi de 1995 (cred) .Eu nu am avut bani :P in momentul respectiv ptr achizitionarea unui Transalp + ca motorul actual l-am luat de la un prieten bun care a avut grija de motocicleta.Sunt multumit de ea, nu m-a lasat in drum vorbind singur, toate au nevoie de atentie (trebuie sa ai grija de ea ca sa aiba si ea grija de tine) :)

Alegerea motocicletei depinde si de inaltimea ta (trebuie neaparat sa ajungi cu picioarele jos cand stai pe loc in sa, altfel vei cadea la un semafor), de anul de fabricatie al motorului si mai ales de cum te simti tu in sa.Nu iti lua o motocicleta doar ptr ca iti place cum arata sau cum suna.Ia-o ptr ca te simti bine pe ea :D

Sper sa te vad in curand posesor al unei motociclete (oricare ar fi ea) :)

Editat de radum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu, desi sunt posesor de Pegaso, te sfatuiesc sa iti iei Honda Transalp (2 in V, mai multa putere).Un minus ptr japoneze (Honda, Yamaha) este pretul relativ cam mare si lipsa pieselor de schimb ptr motoare mai vechi de 1995 (cred) .Eu nu am avut bani :wave: in momentul respectiv ptr achizitionarea unui Transalp + ca motorul actual l-am luat de la un prieten bun care a avut grija de motocicleta.Sunt multumit de ea, nu m-a lasat in drum vorbind singur, toate au nevoie de atentie (trebuie sa ai grija de ea ca sa aiba si ea grija de tine) :crack:

Alegerea motocicletei depinde si de inaltimea ta (trebuie neaparat sa ajungi cu picioarele jos cand stai pe loc in sa, altfel vei cadea la un semafor), de anul de fabricatie al motorului si mai ales de cum te simti tu in sa.Nu iti lua o motocicleta doar ptr ca iti place cum arata sau cum suna.Ia-o ptr ca te simti bine pe ea :crack:

Sper sa te vad in curand posesor al unei motociclete (oricare ar fi ea) :burnout:

 

 

Buna treaba...ca sa fiu sincer si eu ma gandeam tot catre un transalp...dar cum nu am prea multa experienta in domeniu m-am gandit sa cer parerea tuturor enduristilor :lol: .Astept in continuare parerile voastre . Asfalt Uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt posesor de aprilia dar imi pare rau de bani pe care iam dat pe ea..........te sfatuiesc sa NU iei aprilia....este frumoasa merge de te unge la suflet atunci cand merge dar te lasa cand tie lumea mai draga si daca vrei sa o vinzi nu o sa reusesti sa o dai decat pe bani de nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa multe tentative nereusite de pornire am golit rezervorul si am constatat ca aveam in el cam un litru de apa...

Acum porneste cu ceva efort dar dupa scurt timp se opreste;presupun ca si in carburatoare este apa.Exista vreo solutie de a elimina apa din carburatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa multe tentative nereusite de pornire am golit rezervorul si am constatat ca aveam in el cam un litru de apa...

Acum porneste cu ceva efort dar dupa scurt timp se opreste;presupun ca si in carburatoare este apa.Exista vreo solutie de a elimina apa din carburatoare?

 

desfaci suruburile de la camerele carburatoarelor sau il chinui pana il pornesti si dai cateva ture cu el cu shocu tras

 

--- Mesaj completat în 01 Mar 2008 12:03 -------------
cine imi poate da si mie imprumut o presa de scos volanta ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desfaci suruburile de la camerele carburatoarelor sau il chinui pana il pornesti si dai cateva ture cu el cu shocu tras

 

<small>--- Mesaj completat în 01 Mar 2008 12:03 -------------</small><br/>cine imi poate da si mie imprumut o presa de scos volanta ??

 

Am mai auzit de suruburile astea dar nu stiu pe unde sunt.De dat ture imi este imposibil pentru ca se opreste imediat,asa ca...please.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai auzit de suruburile astea dar nu stiu pe unde sunt.De dat ture imi este imposibil pentru ca se opreste imediat,asa ca...please.

 

Suruburile sunt cele din prima poza, se desfac prin gaura de pe partea stanga a cadrului cu o surubelnita in cruce foarte lunga.

Bafta.

 

post-18441-1204393395_thumb.jpgpost-18441-1204393414_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburile sunt cele din prima poza, se desfac prin gaura de pe partea stanga a cadrului cu o surubelnita in cruce foarte lunga.

Bafta.

 

post-18441-1204393395_thumb.jpgpost-18441-1204393414_thumb.jpg

 

Mecaniku,o sa ma cocosez de la cata bere trebuie sa iti car.Stiam eu ceva de orificiul din cadru dar nu stiam ce.Maine caut.

Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ASU11

Ai aici desenul tehnic al extractorului de volanta.

Daca cele 4 piulite sunt M6, sunt piulitele care fixeaza capacul bendixului de volanta.

Bafta.

post-18441-1204461896_thumb.jpg

Editat de mecaniku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wave: revin din nou cu intrebari...

am facut ceva plimbari cu mobra..adic2-300km si i-am facut si consumul...ma cam sperie:9-10%

e normal?

si am observat ca nu prea mai am demaraj la plecarea de pe loc. se tureaza motorul dar nu se mai infige ca in vremurile bune. da in gol putin si apoi prinde. crek mi se duce ambreiajul? sau trebe reglat cumva? avand in vedere ca mobra a fot bucati bucati..creca trebuia reglat? dac stie cineva sa imi zica cum se poate face lucrul asta?

si la consum? ce naiba pot sa fac? pare cam mare. cam care sunt turatiile in care sa ma incadrez cu ea?

P.S. benzina cu plumb sau fara plumb? :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wave: revin din nou cu intrebari...

am facut ceva plimbari cu mobra..adic2-300km si i-am facut si consumul...ma cam sperie:9-10%

e normal?

si am observat ca nu prea mai am demaraj la plecarea de pe loc. se tureaza motorul dar nu se mai infige ca in vremurile bune. da in gol putin si apoi prinde. crek mi se duce ambreiajul? sau trebe reglat cumva? avand in vedere ca mobra a fot bucati bucati..creca trebuia reglat? dac stie cineva sa imi zica cum se poate face lucrul asta?

si la consum? ce naiba pot sa fac? pare cam mare. cam care sunt turatiile in care sa ma incadrez cu ea?

P.S. benzina cu plumb sau fara plumb? :burnout:

 

Cred ca nu este bine reglat jocul la maneta de ambreiaj, ar trebui sa aiba cam 10 mm cursa libera la maneta, se regleaza ca si frana de la bicicleta.

Benzina este fara plumb, consumul ar trebui sa fie intre 6 si 8l/100km, vara, cu motorul reglat corect si cu acele de dozaj de la carburatoare puse in pozitia a 3-a, mers normal intre 3000 - 5000 ture. Oricum in 2-300km nu poti sa-i stabilesti corect consumul, mai ales acum cand este inca frig. Au mai fost discutii despre consum, cauta pe paginile anterioare. Verifica si jocul la maneta de soc, daca nu este bine reglat nu inchide socul si creste consumul, jocul ar trebui sa fie cam 2-3 mm. Sa nu circuli mult timp la peste 6000 ture ca se va arde garnitura de chiulasa.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imediat iese fum din calculator si degeaba...

Am gasit ,dar habar nu am unde,logoul Pegaso identic cu cel de pe motorul meu,impreuna cu inscriptia Pegaso 650 care se afla langa far,si cu toate celelalte stickere(de pe bascula,etc) in format PDF,marime 1:1.

Aseara,facand curatenie prin calculator,am reusit sa sterg fisierul dupa care,evident,am golit cosul de gunoi. :cheers:

Azi am cautat in disperare pe Google dar nu am reusit sa il mai gasesc.

Daca il are cineva sau stie unde se poate gasi il rog sa posteze. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imediat iese fum din calculator si degeaba...

Am gasit ,dar habar nu am unde,logoul Pegaso identic cu cel de pe motorul meu,impreuna cu inscriptia Pegaso 650 care se afla langa far,si cu toate celelalte stickere(de pe bascula,etc) in format PDF,marime 1:1.

Aseara,facand curatenie prin calculator,am reusit sa sterg fisierul dupa care,evident,am golit cosul de gunoi. :cheers:

Azi am cautat in disperare pe Google dar nu am reusit sa il mai gasesc.

Daca il are cineva sau stie unde se poate gasi il rog sa posteze. :cheers:

 

Bafta la facut stickere!

Pegaso_3_logos.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posesori de pegasouri din bucuresti si din tzara cand ne intalnim si noi ???? pt inceput undeva in bucuresti si dupaia undeva la munte? poate facem si o transalpina cu ele sa vedem cati plecam si dupaia cati ne intoarcem :cheers:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mekaniku :cheers: :cheers: esti un mare domn si un mare om !! :wave: :D

 

--- Mesaj completat în 06 Mar 2008 10:26 -------------
cumpar toba dreapta stock de pegaso 3. nu conteaza daca este infundata sau rupta. imi trebuie doar ornamentul de inox. cine vinde toba sa ma contacteze.

 

--- Mesaj completat în 06 Mar 2008 10:31 -------------
sau cumpar teava de inox de 1m cu diametrul de 130 sa imi confectionez singur :D cine are sau stie unde se poate gasi e rugat sa posteze :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva indicatii despre cum se schimba semerigurile la furca poate sa imi dea cineva? sau un tutorial?

 

 

--- Mesaj completat în 06 Mar 2008 19:20 -------------
apropo..stie careva de unde e furtunelul asta? e subtire rau si cu pipa aia in capat..pare din ceva plastic. vad ca a ramas dupa asamblare..si poate trebe pus si asta ca ma indoiesc ca a avut mecanicul alatu cu care sa il schimbe!

post-16646-1204824031_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva indicatii despre cum se schimba semerigurile la furca poate sa imi dea cineva? sau un tutorial?

<small>--- Mesaj completat în 06 Mar 2008 19:20 -------------</small><br/>apropo..stie careva de unde e furtunelul asta? e subtire rau si cu pipa aia in capat..pare din ceva plastic. vad ca a ramas dupa asamblare..si poate trebe pus si asta ca ma indoiesc ca a avut mecanicul alatu cu care sa il schimbe!

 

 

furtunasul subtire sar putea sa fie aerisirea de la baterie uitate la baterie in partea stanga ar trebui sa aiba un furtun de aerisire care duce sub motocicleta daca nu il piu sar putea sa arunce acid pe cadru si sal pateze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunasul subtire sar putea sa fie aerisirea de la baterie uitate la baterie in partea stanga ar trebui sa aiba un furtun de aerisire care duce sub motocicleta daca nu il piu sar putea sa arunce acid pe cadru si sal pateze

 

nu nu..nu e vorba de furtunul ala. ala e mai gros, din cauciuc. de la baterie e pus! asta e alceva e mai subtire, si cu pipa in capat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti posesorii de Pegaso. :cheers: Sunt noul posesor a unui astfel de calut, o Aprilia Pegaso Cube din '99 si tin sa va zic ca's tare mandru de ea. Imi pare bine ca am gasit topic-ul asta ca ma pot documenta / invata mai mult despre ea si in caz de ceva 'bube' e bine ca am pe cine sa intreb :wave: .

 

Toate cele bune !! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@KSG si eu am comandat aceeasi piesa tot de la KTM sa ne spui si noua daca ti s-a potrivit si pretul la care ai luat-o k sunt tare curios :cheers:

 

 

eu am comandat piesa nr 58440026000 de la ktm duke-e 1997 si inca nu a sosit

Editat de ASU11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...