Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

5000 ture - 120 km/h....viteza constanta de touring cum vi se pare????.............mie mi se pare cam turata...dar si pe la 90-100 unde ii sta cel mai bine parca ma fura putin somnul....nu stiu ce sa zic....vreau si eu o parere, doua..........rotax, carburatie, an 2000...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De acord,suna bine si ii place pe la 100-110 km/h!Si consumul e ok acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine era undeva intre 4,3 si 4,5,fara pasager si doar cu un top-case!Asta la viteza aia si mers normal!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine era undeva intre 4,3 si 4,5,fara pasager si doar cu un top-case!Asta la viteza aia si mers normal!

Stimabile, parca aprilia pegaso 92-94 avea ambielajul pe rulment nu cuzinet nu? Ma gandesc daca dau VF-ul, sa iau ceva mai de teren. As fi preferat ceva mai usor, dar nu exclud nici pegaso, insa as fi preferat modelul mai vechi, cum am avut, inca am ramas cu o bucatica din suflet la ea... Deci daca o vrea cineva sa schimbe clasa, puteti incerca, si daca merita, pot da si o diferenta. Motorul pt schimb ar fi asta:/index.php?/topic/698599-honda-vf750f-84/ toate detaliile aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,Aprilicile intre 1992-1994 au ambielajul pe rulmenti.Cele din 1995-1996 au ambielajul pe cuzineti. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva cu sonda de ulei ? curge ulei pe acolo in draci! a mai avut cineva problema asta?

Sonda aia de ulei de care pomenesti,e cumva joja de ulei?Daca de aia e vorba,schimba-i o-ring-ul(garnitura-inel de la baza filetului),caci ori e gata,ori nu-l mai ai,de unde si jetul de ulei ce iese pe acolo!

 

Multumesc frumos Domnule!

Con molto piacere! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sunt nou pe forum , in zona Aprilia Pegaso , si am o intrebare pentru voi;

dar sa ma prezint mai intai:

Alin Geamanu

37 ani , consilier juridic ,lucrez in constructii ,relatie consensuala

permis cat A din 2012

Aprilia Pegaso din 2013

Campina , Prahova.

Toata vara m-am dat cu ea (an fabr 1994 , 49300 km) a mers perfect , nu am mai pornit-o de doua saptamani , nu mai vrea sa o ia din loc nici cu slujbe desi bateria e Ok . am gaz etc. am auzit ca pe timp friguros sau daca sta nepornita un timp te cam rogi de ea.

Intrebare: ce stiti ca se poate face in acest caz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa o fi inecat. Scoate bujia si daca e veche inlocuieste-o. Daca nu, o stergi/arzi la flacara pe aragaz, dai putin la automat cu bujia scoasa, o bagi la loc, tragi socul 3/4 din cursa, dai cheie si o ia. In general daca vezi ca nu o ia din prima usor, las-o un pic. De la colegi am auzit ca se astupa cu o carpa gura de la admisie de sub sa daca nu o ia usor, insa la mine, oricat de frig era, cu rulment de pornire nou, bujii noi, baterie incarcata, socul tras la 3/4 o lua din prima.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bujia jos,da la automat nitel fara bujie sa golesti cilindrul de benzina nearsa din el,verifica starea bujiei(culoarea calaminei arse,distanta la electrozi si usc-o daca e uda cu benzina),baga bujia in pipa,atinge-o de blocul motor si da iar la automat sa vezi daca ai scanteie.Odata constata ca bujia e buna si cilindrul e golit de benzina nearsa,infileteaza bujia cu mana pana nu o mai poti strange,pui cheia o strangi responsabil,pui fisa pe bujie si tragi socul 3/4.Daca ai benzina si vei da la automat,nu are cum sa nu porneasca!

In alta ordine de idei,ai verificat filtrul de aer?Daca e murdar,il speli la robinet cu Ciff,il usti bine si il pui corect in rama lui din filtrul de aer!Doar e un burete!

Asteptam concluzia!

 

PS:NU EXAGERA CU DATUL LA AUTOMAT,RISTI SA DISTRUGI FREE WHEEL-UL(SAU PA ROMANESTE BENDIXU')!!!

DE FIECARE DATA,DA LA AUTOMAT ATAT CAT SA AUZI CA A INVARTIT MOTORUL DE 3-4 ORI MAXIM!!!

 

Asta pentru metalisti: http://www.youtube.com/watch?v=ZPRt6Tt6RyM !

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Alin Geamanu:

Incearca si varianta sa ii astupi gaura de la filtrul de aer de sub sa.

Daca nu vrea nici asa, ia un spray odorizant si ii pulverizezi in admisia de la filtrul de aer de sub sa in timp ce ii dai la automat. Daca o ia asa, inseamna ca problema este din carburatoare, si necesita o curatare a paharelor de sub carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Alin Geamanu:

...

Ia un spray odorizant si ii pulverizezi in admisia de la filtrul de aer de sub sa in timp ce ii dai la automat. Daca o ia asa, inseamna ca problema este din carburatoare, si necesita o curatare a paharelor de sub carburatoare.

Asta de acord,dar nu mai mult de 2 ori,caci nu e sanatos la supape! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, Cristiane.

 

Si ca tot ramasesem dator cu ceva poze de la plimbarea din week-end-ul trecut, sa postez cateva.

Imi pare rau ca nu am oprit de fiecare data sa facem poze, dar ne-am "dat" si putin pe off, si nu era chiar comod cu telefonul in mana...

post-74306-0-65765500-1382251328_thumb.jpg

post-74306-0-75278100-1382251331_thumb.jpg

post-74306-0-94241600-1382251334_thumb.jpg

post-74306-0-16957900-1382251338_thumb.jpg

post-74306-0-15110100-1382251343_thumb.jpg

post-74306-0-98194700-1382251350_thumb.jpg

post-74306-0-48691200-1382251354_thumb.jpg

post-74306-0-12708100-1382251358_thumb.jpg

post-74306-0-02118200-1382251362_thumb.jpg

post-74306-0-39296400-1382251366_thumb.jpg

post-74306-0-06963400-1382251370_thumb.jpg

post-74306-0-19935100-1382251374_thumb.jpg

post-74306-0-57071500-1382251377_thumb.jpg

post-74306-0-30462900-1382251381_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto pozele,compania si evident Aprilica ta!

Azi pe unde o tai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am retinut toate sfaturile.

am curatat in vara carburatorul , am reglat , pe pozitia cea mai inchisa , acul care deschide gaz-ul pe jigler-ul de mers , pentru consum de carburamnt mai mic

am schimbat filtrul de aer cu un burete nou.Am verificat daca este benzina la plutitoare este

Am sa desfac bujia si am s-o curat , voi astupa admisia de aer si voi incerca din nou

chestia cu sprai-ul nu cred ca se recomanda , am la servici un sprinter(Mercedes) care a fost pornit cu sprai de pornire ,m special , ....nu a mai vrut dupa aceea sa porneasca normal...

Multumesc pentru sfaturi



cam asa arata mobra mea



am uitat , am facut si servis-ul la furca fara rulmenti , doar ulei si simering-uri

post-78987-0-94998700-1382255351_thumb.jpg

post-78987-0-48014900-1382255360_thumb.jpg

post-78987-0-77650300-1382255366_thumb.jpg

post-78987-0-98572000-1382255407_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata fain mobra ta, si imi pari cunoscut :P

 

Pornirea cu spray e ceva de moment.

 

Eu mai patesc urmatorul lucru: cand ploua sau o duc la spalatorie, imi strange apa la busonul rezervorului, pentru ca am teava de drenare a gazelor si apei din rezervor blocata. Am incercat sa o desfund si cu sarma otelita, si cu compresor de aer, fara succes. Probabil a fost revopsit rezervorul fara a fi izolat.

Ei, dupa ploaie, cand desfac busonul la rezervor, trebuie sa golesc apa cu un servetel, dar tot se duce in rezervor, iar cand ramane pe rezerva, imi trage apa in carburatoare, si se opreste cateodata la ralanti pe nepuse masa. Cand vad ca are un simptom din asta, golesc carburatoarele, si isi revine.

Ma gandesc ca pe viitor sa dau rezervorul jos, sa il curat, si sa vad ce se intampla cu teava de drenare, pentru ca am vazut ca are un fel de stut cu filet dedesubtul rezervorului, din care iese un furtun catre partea de jos a motoretei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...