eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Cam asa e. La transmisie, in functie de uzura pinioanelor, poti sa schimbi doar lantul, dar producatorul recomanda sa schimbi kitul complet.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 am vrut sa schimb acum dar la demontat am constatat ca pinioanele sunt fara uzura iar lantul mai merge in 2014 am 50000 la ea pe ceas deci ma gandesc pentru 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Atata timp cat "nu bate"(zale blocate), nu scoate zgomote ciudate, si se aseaza bine pe pinioane, e ok. Conteaza mult cum a fost folosit, in ce mediu si mai ales cum a fost intretinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Atentie si la intinzatorul de lant!Are un arc in interior care se mai rupe si trebuie schimbat!Ba chiar se poate regla manual in momentul in care lantul incepe sa tacane! la mine ... Din poza pusa de tine(cea de mai jos)vad ca furtunul de ulei ce iasa din fundul rezervorului de ulei,e copt!Schimba-l acum sa nu te lase pe undeva cand e vara mai calda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 am desfacut in toamna intinzatorul de lant( decompresor i se mai spune ) l-am curat , arcul era in regula dar nu stiu sa ii fac reglajul.L-am pus cum l-am scos , nu am punct de reper ,cat de mult sa strang surubul sau sa il eliberez , asa ca l-am pus in poz in care l-am scos. asa este, furtunul de ulei va fi scimbat odata cu schimbarea uleiului si curatarea sitei ,la o singura demontare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Poate nu m-am facut inteles, dar ce este furtunul acesta (cel cu sageata rosie) ? Daca trebuie sa il schimb unde pot sa gasesc unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Ar trebui sa fie de ulei, legat la rezervorul din cadru (sa ma corecteze cineva daca gresesc). Daca vrei sa-l schimbi, il iei cu tine si te duci la un magazin de piese instalatii hidraulice, si iti iei unul cu diametrul interior identic. Nu uita sa iei si doua coliere noi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 ulei . tai o bucata din el si la un mag de piese auto gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Vezi sa fie furtun panzat, nu furtun normal, ca nu tine la temperatura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Ok, multumesc de info. Vezi sa fie furtun panzat, nu furtun normal, ca nu tine la temperatura.. Cel de acum este invelit intr-un fel de banda adeziva din aluminu , cred ca a fost o ultima carpeala cand a vazut proprietarul ca nu mai duce mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 am desfacut in toamna intinzatorul de lant( decompresor i se mai spune ) l-am curat , arcul era in regula dar nu stiu sa ii fac reglajul.L-am pus cum l-am scos , nu am punct de reper ,cat de mult sa strang surubul sau sa il eliberez , asa ca l-am pus in poz in care l-am scos. asa este, furtunul de ulei va fi scimbat odata cu schimbarea uleiului si curatarea sitei ,la o singura demontare. Se destrange putin de tot piulita olandez,se baga o surubelnita normala(nu cruce)lata in gura,dar scurta de maner in capul surubului din olandez si se strange pana simti ca arcul pocneste/scapa in gol.Apoi strangi piulita olandez la loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 salut la Pegaso Strada (2005-...) ati auzit sau patit probleme la cutia de viteze? mai exact dificultate in gasirea neutralului sau la schimbat din 5 in 4 sa iasa din viteza? multam toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 1 - neutral: sigur ai ambreiajul reglat bine, sa tina la jumatatea cursei? - asta s-a intamplat incercand sa o scoti din viteze pe loc, sau in mers? 2 - la ce regim de turatie ai dat inferioara? 5-->4 - ai schimbat repede, cu debreiere rapida, sau cu debreiere lenta, gen frana de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 stai ca n-am spus toata povestea vreau sa iau un pegaso strada... si lumea vorbeste...cum ca ar fi o problema "conoscuta" in ce priveste cutia de viteze am intrebat ca sa vad daca este adevarat si sa stiu la ce sa ma astept stiu ca asemenea probleme pot fi cauzate de reglajul cablului sau schimbatul vitezei cand nu trebuie...eroarea fiind in cazul asta intre ghidon si sha multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) Aha, asa deci. Parerea mea e sa lasi barfele deoparte, si sa iei mobra la proba. Cu iesitul pe liber, il au multe mobre, si stim ca asta poate fi din reglajul la ambreiaj, arcuri ambreiaj prea moi, discuri ambreiaj uzate, furci si harti cutie uzate. Cu sarit-ul din viteze, se intampla si la case mai mari, cand te grabesti prea tare si nu lasi turatia cutiei sa se coreleze cu turatia motorului.. Personal, nu prea am auzit de sarit din treptele de viteze superioare. Rare exceptii mai fac la treapta 2-a cele date pe-o roata, sau chinuite de "meseriasi" care braveaza cu ridicatul turatiei pe rosu, sa dea bine la bulevard. In plus, motorul de Yamaha XTX care este montat pe Strada este renumit pentru fiabilitate. Sa ai doua lucruri in vedere: - proba la rece si la cald - pretul de achizitie. In rest, totul e can-can. stai ca n-am spus toata povestea vreau sa iau un pegaso strada... si lumea vorbeste...cum ca ar fi o problema "conoscuta" in ce priveste cutia de viteze am intrebat ca sa vad daca este adevarat si sa stiu la ce sa ma astept stiu ca asemenea probleme pot fi cauzate de reglajul cablului sau schimbatul vitezei cand nu trebuie...eroarea fiind in cazul asta intre ghidon si sha multam Si sa nu uit: mai conteaza si ce fel de ulei bagi in motor, cat de compatibil este si in privinta ambreiajului si a cutiei de viteze. Un ulei mai vechi, iar iti va da impresia de ambreiaj patinat, iar cutia tinde sa scoata zgomote la schimbarea treptelor... Editat Februarie 1, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) eh...asta vroiam sa stiu...daca sunt probleme reale...dincolo de mobre chinuite sau erori de schimbat viteza, care apar la orice moto si chiar si la motoristi cu experienta multam cand voi ajunge la schimbatul uleiului o sa va mai cer parerea Editat Februarie 1, 2014 de chrystyanyty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) eh...asta vroiam sa stiu...daca sunt probleme reale...dincolo de mobre chinuite sau erori de schimbat viteza, care apar la orice moto si chiar si la motoristi cu experienta multam cand voi ajunge la schimbatul uleiului o sa va mai cer parerea De obicei,iesitul greu din viteza e datorat uleiului ori necorespunzator ori uzat care trebuie schimbat!Am patit asta la mobra sotiei,care nu e Aprilia si dupa schimbatul uleiului lucrurile s-au schimbat! Pot sa-ti infirm acuzatia cum ca Aprilicile Strada ar avea o astfel de problema! Cat priveste schimbul de ulei si multe altele legate de modelul cei intentionezi sa-l cumperi,le gasesti pe topicul dedicat acestui model(Strada,Factory si Trail avand toate acelasi motor de Yamaha Minarelli,dupa cum iti spunea Eugen mai sus),intrucat aici pe acest topic Aprilicile au motoare Rotax! /index.php?/topic/703755-grupul-posesorilor-de-aprilia-pegaso-stradafactory-si-trail-din-2005-in-sus/ Cu stima,Cristi PS:Da-mi in privat un mesaj cu anuntul Aprilicii ce intentionezi sa o cumperi,caci poate stiu mai multe detalii despre ea! Editat Februarie 1, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Se destrange putin de tot piulita olandez,se baga o surubelnita normala(nu cruce)lata in gura,dar scurta de maner in capul surubului din olandez si se strange pana simti ca arcul pocneste/scapa in gol.Apoi strangi piulita olandez la loc! simplu de tot .Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Scuze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) Cristian 1, on 01 Feb 2014 - 09:41, said: Se destrange putin de tot piulita olandez,se baga o surubelnita normala(nu cruce)lata in gura,dar scurta de maner in capul surubului din olandez si se strange pana simti ca arcul pocneste/scapa in gol.Apoi strangi piulita olandez la loc! simplu de tot .Multumesc! Ai grija sa nu folosesti forta prea tare. La japoneze e o problema. Daca lantul de distributie sta prea tensionat din intinzator, exista riscul de a ceda. Stiu ca am reglat cu un prieten la un 900 RR (Fireblade), la care da zgomote in oala de la ambreiaj cand e prea slab, si am facut reglajul treptat-treptat. Pareri contra : ... Editat Februarie 1, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Problemele de la lant le am avut din motiv ca m-am saracit la cativa lei si am cumparat SH. O prostie! Si inca o dilema, unde-i filtrul ala de ulei la motocicleta asta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Filtrul de ulei se afla pe partea dreapta a motorului, ai un capac cu 2 suruburi, si sa fii atent la garnitura de la capac, sa nu o ciupesti, pentru ca iti va curge ulei pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Problemele de la lant le am avut din motiv ca m-am saracit la cativa lei si am cumparat SH. O prostie! Si inca o dilema, unde-i filtrul ala de ulei la motocicleta asta?? doua aspecte: 1, de obicei uleiul se schimba in pozitie verticala - pe stander , nu pe cric 2. cand umpli rezervorul cu uleiul nou foloseste o palnie , fie si ea facuta dintr-o sticla , vei vedea de ce ! 3. am zist doua lucruri , dar nu uita de hartia sul de bucatarie !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 doua aspecte: 1, de obicei uleiul se schimba in pozitie verticala - pe stander , nu pe cric 2. cand umpli rezervorul cu uleiul nou foloseste o palnie , fie si ea facuta dintr-o sticla , vei vedea de ce ! 3. am zist doua lucruri , dar nu uita de hartia sul de bucatarie !!!! Aline,Aline,asta e Minarelli,nu Rotax!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Aline,Aline,asta e Minarelli,nu Rotax!!! stiu! ideea este aceeasi daca pun un Rotax e la fel cred ca l-am confundat pe " motan " cu " chrystyanyty "-el vroia strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.