Invatacelu' Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Deci la modelele peste '94 au renuntat la sita aceea ? Ori asa ori la tine a ''renuntat-o'' proprietarul anterior ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 pun si eu o poza cu Aprilica mea.... este din 95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Bai fratilor, Frumoase mobre aveti / a-ti avut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Multumesc mult pentru raspuns atat de detaliat, in weekend o sa ma pun din nou si verific la sange si revin, o seara cat mai frumoasa va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Bai fratilor, Frumoase mobre aveti / ati avut... chiar ca Eu am o slabiciune pt. mk2, mai ales ca am si avut una neagra, desi... ideala mi se pare cea albastrie, cum au colegii mai sus, culoare originala Editat Ianuarie 12, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Mie mi s-a nazarit, ca acum, dupa ce mi-am luat cauciucurile de cross, sa imi iau o aripa noua de motocross, si sa o pun pe fata, ca la BMW F650 GS, sau Suzuki DR BIG... Adica vreau sa arate in felul asta: Mai trebuie sa-mi iau aripa de cross, si sa ma gandesc la sistemul de prindere, care va fi ori pe carena fata, ori pe jambele de la furca.. Ideea e ca trebuie sa mut claxonul, si releul de incarcare pe care il am montat tot pe jugul inferior de la furca.... Editat Ianuarie 12, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Atentie la racire in teren. Va fi mai slaba din cauza devierii curentului de aer. Si sa mergi tot timpul cu ventilatorul pornit nu e chiar cel mai sanatos pt sistemul electric, pe termen lung. Ia in calcul si asta ( eu personal am avut si am renuntat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) Multumesc amandorura pentru sfaturi. M-am gandit si eu la treaba asta, si o sa optez sigur pt una care are decupaj in partea din spate, si un lucru e sigur: nu renunt la aripa originala. ADICA ARIPA ORIGINALA VA STA UNDE ESTE, SI O SA MONTEZ UNA DE CROSS SUPLIMENTARA DOAR DE FANTEZIE.. Scuze ca am scris cu litere mari, dar am atins CapsLock din greseala, si sunt prea obosit sa mai scriu inca o data. Sunt cam turmentat dupa doua ture de noapte x 13 ore... Am gasit astea doua variante la reducere: varianta unu varianta doi.. Partea proasta e ca nu le pot vopsi, si merg doar colantate la cald.. Gasisem ceva in Arad, pe culoare neagra, dar inca nu am primit raspuns daca mai au pe stoc. Editat Ianuarie 13, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 pun si eu o poza cu Aprilica mea.... este din 95 vreau si eu parbriz de'asta Mie mi s-a nazarit, ca acum, dupa ce mi-am luat cauciucurile de cross, sa imi iau o aripa noua de motocross, si sa o pun pe fata, ca la BMW F650 GS, sau Suzuki DR BIG... Adica vreau sa arate in felul asta: Mai trebuie sa-mi iau aripa de cross, si sa ma gandesc la sistemul de prindere, care va fi ori pe carena fata, ori pe jambele de la furca.. Ideea e ca trebuie sa mut claxonul, si releul de incarcare pe care il am montat tot pe jugul inferior de la furca.... Mie mi s-a nazarit chiar un BMW-uuuuuu de'asta , Bai fratilor, Frumoase mobre aveti / a-ti avut... da si toate albastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Multumesc amandorura pentru sfaturi. M-am gandit si eu la treaba asta, si o sa optez sigur pt una care are decupaj in partea din spate, si un lucru e sigur: nu renunt la aripa originala. ADICA ARIPA ORIGINALA VA STA UNDE ESTE, SI O SA MONTEZ UNA DE CROSS SUPLIMENTARA DOAR DE FANTEZIE.. Scuze ca am scris cu litere mari, dar am atins CapsLock din greseala, si sunt prea obosit sa mai scriu inca o data. Sunt cam turmentat dupa doua ture de noapte x 13 ore... Am gasit astea doua variante la reducere: varianta unu varianta doi.. Partea proasta e ca nu le pot vopsi, si merg doar colantate la cald.. Gasisem ceva in Arad, pe culoare neagra, dar inca nu am primit raspuns daca mai au pe stoc. de ce lu le poti vopsi? A mea era violet,inclusiv in acte. a mea bate spre violet aceeasi culoare , dar in acte nu scrie culoarea , am inteles ca asa e in Italia am declarat-o la inscrierea provizorie albastra , dar asat nu conteaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Da, Cristi, probabil ca o sa fac si manevra de curatare a radiatorului. Inca o sa ma gandesc la partea practica... Toate se incing la trafic, sau mers pe coclau. @Alin, aripa ,fiind din plastic lucios, vopseaua nu adera atat de bine, chiar daca folosesti fuller de plastic. La un moment dat, din cauza vibratiilor, va sari ici-colo. In plus, de ce sa nu o cumperi la culoare, cand te mai costa un fuller si un spray de vopsea+diluant inca 60 ron? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 am un amic cu o yamaha yz de 125 cm 2 t , m-a intrebat daca e ok sa schimbe vitezele fara a folosi ambreiajul .Raspunsul meu a fost nu unul concret si anume : daca producatorul a pus ambreiajul acolo inseamna ca trebiue folosit , chiar nu stiu ce raspuns sa ii dau... e bine sa schimbe cu ambreiaj sau e ok si fara ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 eu sunt adeptul schimbului cu ambreiaj , oricum nu sunt la competitie asa ca .... bun de ce sa radem , un succes , a pornit , nu ? Trollstigen, Norwaymi sa parut cel mai frumos , imi place iarba verde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=Ddh-yNVIsx0 ce noroc a avut asta frate!!!!! pe transalpina .... anul asta fac si eu dar intru pe valea oltului , urc pe la Voineasa .... vreau sa cuplez cu intalnirea noastra din vara cumva..si apoi sa ajug la socru'meu in Sighisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 da da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) am montat furtunu ala la loc (m-am chinuit ceva sa-i pun si colierul ala pe el...) si atat. la aprilia pe care am avut-o, busonul de sub motor avea si magnet pe el. o sa verific la primul schimb de ulei si la asta si daca n-are, o sa-i cumpar unu cu magnet. Editat Ianuarie 14, 2014 de enemy2day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Tare si ultimul filmulet. Daca ar fi si intrunirile noastre asa animate, dar usor, ne apropiem.. In legatura cu schimbatul vitezelor fara ambreiaj: depinde de plaja de turatii pe care o folosesti. Atata timp cat nu carai cutia, e ok. Eu sunt adeptul folosirii ambreiajului, iar la vitezana schimbam cu el la jumatea cursei.Daca nu iti iese, mai bine renunti la idee decat sa uzezi pinioanele si furcile / hartile (canalele de ghidaj)... Cand lucram sofer pe camion mai obisnuiam sa schimb fara ambreiaj, dar vorbim de alte lucruri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 cred ca nu e de ras , au stiut sa imbine placutul cu utilul , s-au simtit bine , au invatat ceva multa voie buna , carnati , bere .... cred ca e de invatat ceva din asta Tare si ultimul filmulet. Daca ar fi si intrunirile noastre asa animate, dar usor, ne apropiem.. In legatura cu schimbatul vitezelor fara ambreiaj: depinde de plaja de turatii pe care o folosesti. Atata timp cat nu carai cutia, e ok. Eu sunt adeptul folosirii ambreiajului, iar la vitezana schimbam cu el la jumatea cursei.Daca nu iti iese, mai bine renunti la idee decat sa uzezi pinioanele si furcile / hartile (canalele de ghidaj)... Cand lucram sofer pe camion mai obisnuiam sa schimb fara ambreiaj, dar vorbim de alte lucruri.. la a mea schimb cu ambreiaj , .. amicul asta are 15 ani , e la primul motor , acum invata si probabil a fost sfatuit ca merge si fara ambreiaj , merge dar nu cred ca e in regula asteptam si confirmarea voastra sia sa este , multam ' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Frumos. Oricum, francezii au o cultura moto mult mai dezvoltata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 hai ca mai invatam si cate ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Intai ii salut toti motociclistii, dar mai cu seama pe aceia care sunt fericitii posesori de Aprilia Pegaso 650. Sunt si eu posesorul acestui motor,de doua sezoane....acum are o mica problema...sper sa fie mica....nu mai porneste....la ultima pornire,,si de cand o am a pornit impecabil,,am observat ca ii scazuse relentiul, a mers putin iar apoi cand sa o accelerez se oprea....am incercat de 2-3 ori a facut la fel, iar apoi nu a mai pornit deloc....ce credeti ca ar putea fi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 filtru de aer murdar? bujie murdara? vre-un jeg prin carburator? incepe cu astea (le cureti) si daca tot nu merge, mai incercam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Intai ii salut toti motociclistii, dar mai cu seama pe aceia care sunt fericitii posesori de Aprilia Pegaso 650. Sunt si eu posesorul acestui motor,de doua sezoane....acum are o mica problema...sper sa fie mica....nu mai porneste....la ultima pornire,,si de cand o am a pornit impecabil,,am observat ca ii scazuse relentiul, a mers putin iar apoi cand sa o accelerez se oprea....am incercat de 2-3 ori a facut la fel, iar apoi nu a mai pornit deloc....ce credeti ca ar putea fi.... itai bun venit printre noi! nu sunt chiar un specialist , eu am intrat pe forum tot cu o problema si aici am invatat multe.... pare o problema de alimentare cu carburant , da si rateuri cumva.... cum a zis colegu tre' sa cureti , eu am dat in toamna toata instalatia de alimentare cu benzina jos inclusiv rezervor , sonda etc curatat bine , apoi carburator ...demontat si remontat...e greu de spus incearca sa sufli pe furtunul de aer de la carburator , el pleaca din partea opusa celui de alimentare si coboara spre motor . vezi ca o sa-ti inunzi filtrul de aer , ar fi bine intai sa il scoti apoi dai la automat dar vezi ca nu va porni la prima , dar dupa trei patru incercari trebuie sa o ia , la mine a mers mereu... daca nu merge scoate carb si du-l la curatat cu solutie sau daca te pricepi si ai vointa , poti sa il faci acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) decat sa suflii in carburator diversele jeguri mai bine il desfaci (sau il duci la curatat) Editat Ianuarie 14, 2014 de enemy2day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Va multumesc pt. sfaturi, cred ca e timpul pt. o curatare a carburatiei si schimbare a bujiei . Filtrul de aer , chit de lant, placute de frana sunt schimbate in vara. Am sa fac un drum la mecanic cu ea pt siguranta. Am 6000 km cu motorul si sunt tare incantat de el. Am sa postez cand e gata de drum, ceea ce a avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.