remu1 Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 2. cuiele de la membranele superioare au 5 pozitii. momentan am setat la pozitia din mijloc. cum s-ar comporta motorul (putere, consum, etc) la celelalte setari? 3. jiglerele de amestec (alea cu 3 si 3/4) au cate un arc, cate o "saiba" metalica subtire si cate o garnitura de cauciuc. la unul din ele lipseste garnitura de cauciuc. e normal? parca asa imi amintesc ca era si la cealalta aprilie pe care am avut-o, dar nu mai sunt sigur. multumesc la intrebarea #2 m-am lamurit singur, multumesc anticipat. o sa incep prin a le monta la pozitia 5, cel mai coborat 2 . nu te-ai lamurit : monteaza siguranta la mijloc (2 libere sus ,2 libere jos) 3. nu e normal , trebuie sa fie garnituri de cauciuc la ambele suruburi , si suruburile deschise 3 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Salutare la baieti, si La Multi Ani! @enemy2day: faina mobra, o vazusem de cand era la vanzare. Asa cum imi propusesem, azi am demontat mobra, mai exact am dat rezervorul jos, l-am golit (avea cam un litru de apa + resturi de silicon + mazga), am curatat bujia, care era foarte afumata, probabil de la apa din benzina, si i-am montat un filtru nou de benzina. La ce mizerie aveam in rezervor, ma mir cum de mai functiona... Am vrut sa-i dau jos si carburatoarele, dar imi inghetasera mainile, si se apropia ora sa plec la munca.. Ramane pe alta data, cand o sa fie mai mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Mai mult pe la munca, am cam avut de lucru, sarbatorile in familie..din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Dezmembrez aprilia pegaso 2003, cine are nevoie de piese, /index.php?/topic/704903-dezmembrez-aprilia-pegaso-2003/?p=3641317 cu piesele ramase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 E bine ca inca tine vremea cu noi. Aproape va invidiez Frumos si ZZR-ul ala de 1100... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Poze din tura de acum 2 ore: Baravo dragilor, bravo !!! pe mine nu ma lasa salele la asa temperaturi Frumos si ZZR-ul ala de 1100... Ala???? cel mai frumos ZZR-u de 1100,Cristi am dreptate ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 As avea si eu o mica problema dar mai intai va doresc sanatate ,asfalt uscat si noroc in 2014 si-n toti ani ce vor urma. Va rog spuneti-mi de ce pedala de frana ,cand o calc se duce pana jos si frana nu tine decat putin??? N-am pierderi de lichid pe nicaeri i-am facut aerisirea si tot nu s-a schimbat nimic. Nu face presiune sau... habar nu am ce poate sa aiba. Sa fie garniturile din interiorul pompei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Placutele sunt tocite cam 10% iar frana tine jos . Am mai patit la fel dar erau placutele tocite rau, le-am schimbat si s-a rezolvat problema dar acum...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 probabil corpul pompei este oxidat la capatul cilindrului interior. de aceea cursa pistonului nu este completa (la revenire). pistonul nerevenind complet, garnitura de presiune nu trece de gaurica ce comunica cu rezervorul... si aerul nu reuseste sa iasa inspre rezervor si nici sa alimenteze instalatia cu lichid. trebuie sa desfaci cilindrul de frana si sa il cureti. mare grija cand il desfaci sa nu pierzi piese sau sa sara arcul dupa ce scoti siguranta. daca nu te pricepi, apeleaza la vreun prieten care a mai desfacut pompe de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 in principiu daca apar probleme la instalatii vechi se desface toata instalatia se curata se monteaza la loc( se inlocuiesc componentele defecte) se aeriseste si completeaza cu lichid ( eventual nou) Nu este o instalatie complexa asa ca nu dureaza mai mult de 2 ore . Intr-adevar daca nu crezi ca ai priceperea apeleaza la un cunoscator. E bine sa verifici toata instalatia de frana pentr ca de ea depinde viata ta ca motociclist ... Eu am cam acelas lucru , am umblat ceva pe la motor si am slabit furtunul care pleaca din pompa spre piston ( placute) , am sesizat dupa ce nu mai tinea frana , aveam scurgeri dar nesemnificative , deci nu curgea pe jos , dar lua aer , am strans la loc furtunul dar tot asa am cursa lunga deci la mine trb aerisit si astfel m-am gandit ca daca tot umblu acolo desfc toata instalatia .........insa la primavara pt ca nu am garaj si trb sa lucrez afara.... cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Multumesc frumos tuturor. Ma pun pe treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Azi am continuat treaba inceputa zilele trecute, si am dat carburatoarele jos, le-am curatat si verificat. Un chin necesar, dar nici la japoneze nu e prea simplu, mai ales la cele cu 4 carburatoare. Mizerie, ceva apa, iar carburatorul din stanga era cam "afumat", insa japonezii de la Mikuni sunt meseriasi... Reglajele pareau ok, membranele in stare buna, doar ca nu am reusit sa desfac unul din suruburile de golire de la un pahar, asa ca le-am schimbat intre ele pana imi iau unul bun. Mai am sa-mi iau o sonda pentru rezerva de benzina de la rezervor, si gata cu pregatirea pt sezonul urmator. Intre timp am mai gresat si lantul. Ramane ca in primavara sa schimb si uleiul, antigelul fiind nou, si poate imi fac rost si de o termocupla mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 aaaaaaaaaaaa . imi aduc aminte de mine acum doua luni cand am venit pe forum .... treaba buna si necesara , a mea este curata acum , la fel in primavara schimbul de ulei , curatat sita si cel mai nasol INSCRIEREA DEFINITIVA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) Si poate nu o mai dai...prietenii stiu de ce Hai,ca m-ati facut curios cu sita aia de la ulei. Ma apuc de cautat manualul de service pe care il printasem candva, ca de abia acum m-am "imprietenit" cu calutul meu inaripat @GusaIIulian: si eu am avut probleme la pompa spate, am aerisit-o pana m-am plictisit, si pana la urma am schmbat-o cu tot cu etrier. De atunci nu mai am probleme. Editat Ianuarie 6, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Cristian mi-a spus de sita si avant aprilii anterioare il iau de cuvant , eu sunt la prima si invat cum da caldura ... ma apuc de ulei LA FEL VA DORESC TUTUROR SI NOROC MULT IN TOATE! LA MULTI ANI! ANUL VIITOR TREBUIE SA NE INTALNIM MUSAI OAREUNDE SI SA NE CUNOASTEM!PROPUNERI? Marginimea Sibiului e o locatie echilibrata dpdv al distantelor cred eu , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 O sa ma ocup de ea, ca nu vreau surprize neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Pe cand preconizati fratilor intalnirea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 bun , bun asteptam si alte pareri a fost o idee venita anul trecut -putem spune , deoarece ne vorbim dar nu ne stim si poate ar fi bine sa ne si intalnim undeva sa ne cunoastem mai bine in rest cam atat oricum sa se incalzeasca asteptam propuneri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 In principiu, si eu sunt de acord, dar depinde cum ma prinde perioada, in zilele libere, sau de serviciu. E un lucru bun, ca doar nu doar cei cu BMW-uri pot avea bucuria asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Ar fi bine, ca e pe perioada verii, si macar e cald, daca ar fi undeva in zona de munte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Vorbiti despre sita din cadru? Cea care trebuie scoasa si curatata cand schimbi uleiul? Va intreb deoarece eu nu am curatat-o in primavara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Ce spuneti,referitor la perioada,va convine undeva intre 1 si 15 august?Eu atunci am concediu. 1.pentru mine este ok : pana atunci am numere definitive , este timp pt aranjarea concediilor si altor prbl . familiale , este vara si daca sunteti de acord putem gasi o locatie pentru amplasarea corturilor( nu am mai stat la cort de 15 ani , ) foc de tabara ... berea merge .... incerc sa caut ceva in zona Sibiului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Este sita din partea stanga a rezervorului de ulei(sub rezervorul de benzina,lateral stanga in jos).Sita se desfileteaza din rezervor dupa ce ai scos furtunul de ulei ce coboara in jos la motor(furtunul acela ce intra in piesa descendenta a cadrului). Uite sita, nu e sita. Azi sunt cam greu de cap la cat am de lucru la servici. Ia zi-ne dnu Geo, care este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Poza 2,piesa 1! Se scoate furtunul afara de pe stutz si apoi se desfileteaza normal stutzul din rezervorul de ulei!Are profil hexagonal,nu mai stiu de cat e cheia cu care il dai jos!Inauntru veti vedea o sita fina dubla din tabla.La generatiile pana in 1996 inclusiv,sitele sunt sudate in interiorul stutzultui! Te-am lamurit,d-nule Geo? Corect,dar cauta sa fie ceva si cu casute sau ceva pensiune cu camping,ca poate unii stau la cort,altii la cazare.Sa aiba oferta completa! Gata, am inteles. Multuuummmeeessssc! Daca imi arata cineva cu degetul catre mobra "uite,asta e piesa" as fi tinut minte. Dar cum nimeni din gasca mea nu are Pegaso.... In pozele care le-am postat, mai zice fabricantul de ceva golire completa a uleiului din motor, inclusiv pe la pompa de apa. Ma gansesc ca la urmatorul schimb de ulei, sa-i fac o curatare mai aprofundata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Cu cea mai mare placere,Eugene! Legat de intalnirea Pegasistilor din vara,esti de acord cu perioada si locatia sau nu? In principiu, da. Sa vad cum stau cu timpul si cu finantele, in caz ca se suprapune cu plecarea la mare cu familia, si cu intrunirile moto...dar astea din urma sunt in coada de peste. Ca locatie, eu am fost acum 2 ani la 3 Brazi, langa Predeal, prin Septembrie, era destul de racoare noaptea, dar e padurea aproape, loc destul pt corturi, iar cazarea la casute cu pat dublu parca a fost 130 ron, fara mancare, doar o cafea sau un mic dejun...Acuma, nu stiu cum e cu focul de tabara, daca nu iau masuri cei de la Mediu... Am mai fost si in 2008-2009 la intrunirea moto, insa vremea nu a tinut cu noi, fiind mai mult ploaie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.