eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Sa pui poze,sa vedem rezultatul! E musai, doar ca azi si maine sunt la munca, iar Vineri am jumate de zi ocupata. Sambata la munca de zi, Duminica si Luni de noapte...sa vad cum imi fac timp sa fac ceva pe lumina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Vă arăt un set de fotografii efectuate în service. Nu vreau să polemizez despre nimeni și nimic. Poate că defectele au fost moștenite de la proprietarii anteriori. Pe scurt, nu a trebuit să schimb doar semeringurile de furcă și frâna față, așa cum mi s-a spus (nu discut aici despre consumabilele de zi cu zi). Important este că mecanicul și-a făcut treaba și că Tractoraș circulă într-o aproape perfectă stare de funcționare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 E destul de clar, dupa vorba romaneasca "afara vopsit gardul, si-nauntru leopardul". Cine a lucrat la ea, a facut niste "tziganii" pentru vanzare..Macar de le-ar fi facut cu cap, cu sudura profesionala, nu cu Poxipol. Pana mea, un buson de ulei e 10-20 ron... Te ia inima cand vezi asa ceva. Faza e ca nu poti da vina pe om direct...poate stia, poate nu stia ce carpeli s-au facut, poate a circulat cu ea asa, sau poate i-a lucrat la ea vreun asa-zis mecanic..poate-poate-poate...poate asa a luat-o de la anteriorul propietar, si a incercat sa scape de mort... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 cred ca "tziganii " e un cuvant usor , parerea mea " BATAIE DE JOC" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Frate, nici macar la Dacia cu care am inceput, sau la Mobra Super 50 pe care am avut-o prima data nu am facut asa ceva! Am facut singur un motor de Kawasaki GPZ 600R, si a iesit ca la carte, ca doar am lucrat cu manualul de service! In fine, important este ca ai reusit sa o faci, si te poti misca cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 eu am avut noroc , baiatul de la care am luat mobra a fost cinstit cu mine si mi-a spus totul , alegerea a fost a mea cum am mai spus cred ca mobra m-a ales pe mine , nu invers ...caci cu trei zile in urma avusesem o tentativa ratata de a achizitiona un model identic , tot de Italia dar visiniu drepts sa spun imi placea mai mult , dar m-a mintit: nu era el acasa , nu pornea si mai cu seama nu avea( gasea) actele , am plecat borbolosind , dar am avut un D-zeu bun si ......acum am mobra buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Asa a fost si la mine, si am rezolvat cam toate problemele, incluzand bendix, semeringuri si ulei furca, frana spate, la care am schimbat tot ansamblul (numai piesele de la frana m-au costat 3 milioane)...insa trebuie sa investesti in mobra, si in siguranta ta daca vrei sa pleci intr-o plimbare de 800 km... Ce-i drept, mai am de schimbat termocontactul de pe radiator, si de vazut de ce imi da putin ulei pe la furtunul de sub carburatoare, dar am alergat mobra pe Transalpina, si e posibil sa fie de acolo... Editat Ianuarie 15, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Acesta este cu Pegasus al meu din 1999, de care sunt tare mandru si multumit ca m-a plimbat mai toti muntii din Valcea si de pe langa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 desi arata jalnic , plina de noroi , praf , ceva ulei pe la motor , furca curgea .... pe cuvant va spun am facut evaluarea: dupa reconditionare -investitia mea = 276 lei plus munca ...aici am scutit mult , mai am uleiul de schimbat si poate o guma pe spate si gata anul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Acesta este cu Pegasus al meu din 1999, de care sunt tare mandru si multumit ca m-a plimbat mai toti muntii din Valcea si de pe langa....SAM_2995.JPG Frumoasa culoare, si "antijeg". La negrul de la a mea se cunoaste orice urma de praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Acesta este cu Pegasus al meu din 1999, de care sunt tare mandru si multumit ca m-a plimbat mai toti muntii din Valcea si de pe langa....SAM_2995.JPG imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 .... si a incercat sa scape de mort... am mai vazut o aprilie asa, cu busonu ala de jos lipit cu poxipol. cauza nu era ca se stricase filetul busonului (10-20 lei un buson nou) ci ca se stricase filetul de pe chiulasa. bine, nu ca ala nu se putea face un nou filet un pic mai mare... ideea e ca tinea fara probleme si fara sa piarda ulei. asta nu inseamna ca problema trebuie lasata asa si sa mearga omu cu poxipolul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 cateva imagini cu Pegasus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Ma abtin de la comentarii... Foarte fain,sa ai parte de el. Tu esti in poza? Ma abtin de la comentarii... Foarte fain,sa ai parte de el. Tu esti in poza? nu sunt eu...dar in urmatoarea....cel pe Aprilia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Frumoasa culoare, si "antijeg". La negrul de la a mea se cunoaste orice urma de praf. uite doua aprilici modificate , despre asta voiam sa spun - carene rezervor modificate si apoi aripa supermoto daca raman carenele oroginale o sa fie aripa relativ jos si nu da bine , ma rog sper sa ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Toate plasticele sunt acerbis. Si la mine si la Aprilia. Desenul e englezesc. Motorul e austriac. )) Sunt sigur ca are cava facut in China din fabrica ). Macar sigla. Sunt sigur ca are cava facut in China din fabrica ). Macar sigla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 E bine de stiut. Aseara am luat aripa, si am facut o proba, dar incepuse sa ploua, si nu am mai facut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 `Neata, Cristi. O sa-l dau jos, sa o las toata simpla. Si asa nu mai am nici un sticker pe toata mobra. O zi buna la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Nu-s modificate doar ca si look,vis-a-vis de aripa fata,ci au si roata pe 17 in loc de cea pe 19! da la asta m-am referit , doar ca aspect , de asta era vorba nu de altceva . Ai dreptate e roata supermoto , dar si daca ii punea de 21 tot arata bine , prin taierea carenei in fata a creat un 10 cm de spatiu foarte mult Acum mi-a venit o idee : cu doua amortizoare mai lungi nu s-ar putea rezolva problema spatiului ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Alin, nu vreau sa schimb jumate de motocicleta pentru un moft cu o aripa.. O sa vad zilele astea cum se aseaza, si cum se vede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Schimbi telescoape mai lungi, schimbi ciclistica. Mai trebuie cric mai lung, telescopul spate sa fie pe tare ca sa nu ai un chopper lasat pe spate si uite asa iti complici viata pt o aripa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Alin, nu vreau sa schimb jumate de motocicleta pentru un moft cu o aripa.. O sa vad zilele astea cum se aseaza, si cum se vede. normal ca nu , si eu am renuntat la ganduri de astea cert e un lucru , pentru mine : desingnerul a desenat-o asa cum e si a lansat-o pe piata asa , acesta este farmecul fiecarei mobre asa ca la mine am incercat inclusiv sa pastrez abtibildurile originale , deasemenea vopseaua ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Schimbi telescoape mai lungi, schimbi ciclistica. Mai trebuie cric mai lung, telescopul spate sa fie pe tare ca sa nu ai un chopper lasat pe spate si uite asa iti complici viata pt o aripa CORECT ce facem noi aici in termeni economici se numeste " brainstrorming " adica confruntari de idei in scopul de a elabora solutia cea mai buna..daca ar face si cei din GUVERN asa poate deciziile ar fi mai avantajoase pentru poporul 'asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Si nu uita ca va fi aripa fixa daca e prinsa de carena. Adica virezi si ea tot in fata va "privi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 normal ca nu , si eu am renuntat la ganduri de astea cert e un lucru , pentru mine : desingnerul a desenat-o asa cum e si a lansat-o pe piata asa , acesta este farmecul fiecarei mobre asa ca la mine am incercat inclusiv sa pastrez abtibildurile originale , deasemenea vopseaua ... Ideea in sine e ca intotdeauna mi-am dorit sa am o motocicleta de cross, dar drumurile mele sunt in proportie de 70-80% prin oras, iar la greutatea mea, un enduro-touring este ideal. Lucrul original e intotdeauna frumos, dar fiecare isi face modificarile dupa bunul plac. CORECT ce facem noi aici in termeni economici se numeste " brainstrorming " adica confruntari de idei in scopul de a elabora solutia cea mai buna..daca ar face si cei din GUVERN asa poate deciziile ar fi mai avantajoase pentru poporul 'asta ... Daca nu am mai fabula, viata ar deveni anosta Si nu uita ca va fi aripa fixa daca e prinsa de carena. Adica virezi si ea tot in fata va "privi". Exactemont... Te rog insistent sa nu deraiezi in domeniul science-fiction! Aici discutam chestii serioase,concrete! Politica e o c..rva cu sapte fete pe care e bine sa o tii la distanta, cat mai departe de bucuria vietii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.