eugenkawa Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Daca si la Alin este la fel, inseamna ca astea sunt valorile standard la Pegaso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 pai problema care e de fapt , se descarca bateria si nu mai porneste , dupa un timp ? o sa verific la mine maine , chiar nu am verificat niciodata daca spui ca incarca 13,2 v la turatie bateria fiind de 12 V cred ca e ok cred ca nu ai probleme cred ca nu ai probleme VERIFICA TOTUSI LEGATURA LA MASA A BATERIEI PE CADRU .DESFA SURUBUL SI PUNE-L LA LOC. cred ca nu ai probleme VERIFICA TOTUSI LEGATURA LA MASA A BATERIEI PE CADRU .DESFA SURUBUL SI PUNE-L LA LOC. VIZUALIZEAZA SI ASTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Si, eventual curatat cu o perie de sarma... Azi am terminat si eu lucrul la motoreta mea. I-am luat oring-uri noi la litrometru, am schimbat furtunul de alimentare de la robinet, si am reusit in cele din urma sa deblochez canalul de scurgere a apei si a gazelor, dupa ce i-am pus "sula in coaste" la propriu, si i-am curatat tot canalul cu o sarma otelita, timp de 15 minute. Acum nu o sa ma mai trezesc ca mi se umple rezervorul de apa la orice ploaie sau spalat... Mai am de bagat benzina in rezervor si de montat bateria care inca sta cuminte la incarcat in portbagajul la Mercedes...dar, cum de saptamana viitoare se anunta ninsori, o sa o las pentru primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie... va scriu ce valori am Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie... va scriu ce valori am Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc valorile mele : acumulator 12.19 V contact pus 12.9 V relanti 14.34 V turat 3000 14.45-14 , 5 V verifica masa la baterie , masa la puntea de incarcare ( cablul albastru sub sea ) etc .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Multumesc o sa vericif fiecare contact si masa la baterie. Multumesc tuturor ptr. ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie... va scriu ce valori am Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc Instalatia electrica "oboseste" de la un timp. Daca ai masurat valorile comunicate pe baterie (daca nu, masoara pe baterie si comunica-le din nou) , fa urmatoarele verificari: 1. Monteaza provizoriu intre firul de (-) al releului si o masa sigura (sasiu sau borna (-) a bateriei un conductor cat mai gros. Apoi masoara din nou valorile. Daca revin la normal, cel mai simplu monteaza definitiv acel conductor sau identifica contactul de masa sau conductorul semiars si rezolva defectul prin curatare contacte /inlocuire conductor. Daca nu revin la normal: 2. Monteaza acelasi conductor intre borna (+) a releului si borna (+) a bateriei. Valorile trebuie sa revina la normal, respectiv 14, 3-14,5 la ralenti si undeva cel putin peste 13,5 in orice alt regim. Altfel cazul tau e science-fiction. Apoi cauti elementul defect. Pe traseul de plus dintre releu si baterie ai siguranta de incarcare valoare tipica 30 amperi. De obicei acolo este defectul, contactele soclului de siguranta cedeaza in timp. Inlocuiesti soclul respectiv, o data " arse contactele " curatarea are doar efect paleativ. Daca nu este de vina soclul, atunci precis conductoarele intre (+ releu si soclu sau dintre soclu si (+) baterie s-au "copt". Le inlocuiesti. Editat Ianuarie 12, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 cristian, care era furtunu cu sita care trebuia curatata pt ulei? atasez o poza...daca poti pune pe ea care e....ar fi perfect. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 ok, merci. acu ma duc sunt la moto acum, am schimbat placutele de frana, am uns cablul de kilometraj cu WD40, am dat jos uleiul ca sa curat sitele alea si acum ma duc sa vad de reusesc cu ele. merci cristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 am scos furtunul ala din cadru si intr-adevar era o piulita de 17 in care intra. am incercat s-o desfac fara sa reusesc, asa incat am vrut sa suflu cu aer comprimat asa cum era, montata pe cadru (decat deloc...). cand am bagat furtunul de la spray-ul cu aer pe gaura respectiva a intrat cat sa ajunga in partea opusa a cadrului. deci ori nu e nici o sita acolo ori....nu stiu. aprilia mea e model 95 (sau 94...etrierii sunt model 94, pe carte scrie 95). macar stiu ca n-am nici o sita nesuflata )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 A mea era1994! parca am si eu una............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Nu ai facut decat sa sufli jegul inapoi in rezervorul de ulei!!!Treaba ta! sigur n-am facut asta pt ca...n-a fost nevoie sa suflu: a intrat tija aia de plastic fara sa suflu nimic pana in partea ailalta a cadrului fara sa intampine vreo rezistenta (de la o sita). deci fara sita e posibil sa nu fi fost jeg adunat acolo. vroiam sa curat sita...dar daca nu era acolo, ce sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Deci la modelele peste '94 au renuntat la sita aceea ? Ori asa ori la tine a ''renuntat-o'' proprietarul anterior ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 pun si eu o poza cu Aprilica mea.... este din 95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Bai fratilor, Frumoase mobre aveti / a-ti avut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Multumesc mult pentru raspuns atat de detaliat, in weekend o sa ma pun din nou si verific la sange si revin, o seara cat mai frumoasa va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Bai fratilor, Frumoase mobre aveti / ati avut... chiar ca Eu am o slabiciune pt. mk2, mai ales ca am si avut una neagra, desi... ideala mi se pare cea albastrie, cum au colegii mai sus, culoare originala Editat Ianuarie 12, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Mie mi s-a nazarit, ca acum, dupa ce mi-am luat cauciucurile de cross, sa imi iau o aripa noua de motocross, si sa o pun pe fata, ca la BMW F650 GS, sau Suzuki DR BIG... Adica vreau sa arate in felul asta: Mai trebuie sa-mi iau aripa de cross, si sa ma gandesc la sistemul de prindere, care va fi ori pe carena fata, ori pe jambele de la furca.. Ideea e ca trebuie sa mut claxonul, si releul de incarcare pe care il am montat tot pe jugul inferior de la furca.... Editat Ianuarie 12, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Atentie la racire in teren. Va fi mai slaba din cauza devierii curentului de aer. Si sa mergi tot timpul cu ventilatorul pornit nu e chiar cel mai sanatos pt sistemul electric, pe termen lung. Ia in calcul si asta ( eu personal am avut si am renuntat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) Multumesc amandorura pentru sfaturi. M-am gandit si eu la treaba asta, si o sa optez sigur pt una care are decupaj in partea din spate, si un lucru e sigur: nu renunt la aripa originala. ADICA ARIPA ORIGINALA VA STA UNDE ESTE, SI O SA MONTEZ UNA DE CROSS SUPLIMENTARA DOAR DE FANTEZIE.. Scuze ca am scris cu litere mari, dar am atins CapsLock din greseala, si sunt prea obosit sa mai scriu inca o data. Sunt cam turmentat dupa doua ture de noapte x 13 ore... Am gasit astea doua variante la reducere: varianta unu varianta doi.. Partea proasta e ca nu le pot vopsi, si merg doar colantate la cald.. Gasisem ceva in Arad, pe culoare neagra, dar inca nu am primit raspuns daca mai au pe stoc. Editat Ianuarie 13, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 pun si eu o poza cu Aprilica mea.... este din 95 vreau si eu parbriz de'asta Mie mi s-a nazarit, ca acum, dupa ce mi-am luat cauciucurile de cross, sa imi iau o aripa noua de motocross, si sa o pun pe fata, ca la BMW F650 GS, sau Suzuki DR BIG... Adica vreau sa arate in felul asta: Mai trebuie sa-mi iau aripa de cross, si sa ma gandesc la sistemul de prindere, care va fi ori pe carena fata, ori pe jambele de la furca.. Ideea e ca trebuie sa mut claxonul, si releul de incarcare pe care il am montat tot pe jugul inferior de la furca.... Mie mi s-a nazarit chiar un BMW-uuuuuu de'asta , Bai fratilor, Frumoase mobre aveti / a-ti avut... da si toate albastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Multumesc amandorura pentru sfaturi. M-am gandit si eu la treaba asta, si o sa optez sigur pt una care are decupaj in partea din spate, si un lucru e sigur: nu renunt la aripa originala. ADICA ARIPA ORIGINALA VA STA UNDE ESTE, SI O SA MONTEZ UNA DE CROSS SUPLIMENTARA DOAR DE FANTEZIE.. Scuze ca am scris cu litere mari, dar am atins CapsLock din greseala, si sunt prea obosit sa mai scriu inca o data. Sunt cam turmentat dupa doua ture de noapte x 13 ore... Am gasit astea doua variante la reducere: varianta unu varianta doi.. Partea proasta e ca nu le pot vopsi, si merg doar colantate la cald.. Gasisem ceva in Arad, pe culoare neagra, dar inca nu am primit raspuns daca mai au pe stoc. de ce lu le poti vopsi? A mea era violet,inclusiv in acte. a mea bate spre violet aceeasi culoare , dar in acte nu scrie culoarea , am inteles ca asa e in Italia am declarat-o la inscrierea provizorie albastra , dar asat nu conteaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Da, Cristi, probabil ca o sa fac si manevra de curatare a radiatorului. Inca o sa ma gandesc la partea practica... Toate se incing la trafic, sau mers pe coclau. @Alin, aripa ,fiind din plastic lucios, vopseaua nu adera atat de bine, chiar daca folosesti fuller de plastic. La un moment dat, din cauza vibratiilor, va sari ici-colo. In plus, de ce sa nu o cumperi la culoare, cand te mai costa un fuller si un spray de vopsea+diluant inca 60 ron? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 am un amic cu o yamaha yz de 125 cm 2 t , m-a intrebat daca e ok sa schimbe vitezele fara a folosi ambreiajul .Raspunsul meu a fost nu unul concret si anume : daca producatorul a pus ambreiajul acolo inseamna ca trebiue folosit , chiar nu stiu ce raspuns sa ii dau... e bine sa schimbe cu ambreiaj sau e ok si fara ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 eu sunt adeptul schimbului cu ambreiaj , oricum nu sunt la competitie asa ca .... bun de ce sa radem , un succes , a pornit , nu ? Trollstigen, Norwaymi sa parut cel mai frumos , imi place iarba verde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=Ddh-yNVIsx0 ce noroc a avut asta frate!!!!! pe transalpina .... anul asta fac si eu dar intru pe valea oltului , urc pe la Voineasa .... vreau sa cuplez cu intalnirea noastra din vara cumva..si apoi sa ajug la socru'meu in Sighisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.