Pegasus73 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 (editat) As vrea sa schimb parbrizul cel scurt cu unul lung, ma mai intereseaza un crash-bar pt. Pegasus...daca stiti pe cineva care vinde ...la preturi decente...multumesc anticipat... Editat Ianuarie 17, 2014 de Pegasus73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 DA CORECT ,MAI STUDIEZ CEVA POZE DE PE LA ALTE MODELE SI INCERC CEVA MAI MARE , ATAT AM PUTUT MARII LA IMPRIMANTA LA SERVICI MA ROG IDEEA CONTEAZA Poate le-ai vazut, poate nu.. Era un pegaso la dezmembrat iar parbrizul, dupa cum a spus si vanzatorul este facut de cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Eu mi-am modificat initial un parbriz de scuter chinezesc, pe care l-am luat cu 30 ron. L-am incalzit cu un feon industrial, si "l-am tras" cu o coada de ciocan. E bine sa ai pe cineva sa te ajute, dar daca il poti taia in dreptul prinderilor de la oglinzi / manete e mult mai bine.. Ulterior, am primit cadou un parbriz GIVI de la un posesor de Pegaso de aici, de pe forum, iar parbrizul original l-am dat cadou unui prieten, ca vorba aceea "dar din dar, se face rai". Tin sa-i multumesc din nou lui "jupanu77" pentru bunele intentii. Ideea e ca parbrizul modificat de mine era mai inalt cu 10 cm, si ma proteja putin mai bine la drumuri in afara, dar si cel Givi isi face treaba, si arata mult mai bine pe motoreta.. De asta iti spun, Alin, sa il faci cat mai inalt. Idem si pentru Pegasus73. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 ok , multumesc ! Poate le-ai vazut, poate nu.. Era un pegaso la dezmembrat iar parbrizul, dupa cum a spus si vanzatorul este facut de cineva. facut bine din ce vad eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 seara am redesenat , azi mai pun ceva hartie , mai tai pana iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Ehe, asa seamana parbrizul cu cel de la KTM Adventure.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 uite nu mi-am dat seama , dar ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 E ca visul unei nopti de iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Fain de tot!Felicitari! Ms, Cristi. Ieri am dat avansul la rotile de rezerva, pentru cauciucurile noi de cross, ca sa fie treaba treaba. Luna viitoare le iau, impreuna cu ceva piese, inclusiv sonda de benzina de la rezervor. Ma uitam pe manualul de service, si am gasit o chestie interesanta: Ca sa montati / demontati mai usor carburatoarele, se demonteaza suruburile de jos, si se slabesc suruburile de sus de la codita (cadru), ca mai apoi, sa se miste cu tot cu filtrul de aer. Eu am desfacut tot filtrul de aer de pe codita.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 nu a iesit KTM dar cred ca e Aprilia Adventure , mai am de lucru la curbura in ca nu a iesit perfecta -m-am chinuit cu o lampa de lipit cupru , pt ca incalizitorul de la servici e pe santier , - dar cu rabdare si doua spritzuri e ok , am vrut o forma aparte , si am gasit-o , culoarea albastrue e data de folia de protectie , se va da jos , desi dadea bine . Ms, Cristi. Ieri am dat avansul la rotile de rezerva, pentru cauciucurile noi de cross, ca sa fie treaba treaba. Luna viitoare le iau, impreuna cu ceva piese, inclusiv sonda de benzina de la rezervor. Ma uitam pe manualul de service, si am gasit o chestie interesanta: Ca sa montati / demontati mai usor carburatoarele, se demonteaza suruburile de jos, si se slabesc suruburile de sus de la codita (cadru), ca mai apoi, sa se miste cu tot cu filtrul de aer. Eu am desfacut tot filtrul de aer de pe codita.. e bine de stiut , cred ca toti ne-am chinuit ,,,, dar vezi , tot manualul are solutiile cele mai bune ,de e facut de producator , logic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Bravo, hai ca prinde forma. Sa mai iei din curbura pe partea stanga, si sa rotunjesti colturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 (editat) Ce le mai vezi. Corect, asta inseamana ca jamba stanga sta mai compresata. Slabeste jugul de sus si cel de jos de pe a partea stanga, si lasa-te de cateva ori pe ea pana vine la nivel. Si fa ceva cu oglinzile alea de scuter..nu stiu ce poti vedea in ele... Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie... va scriu ce valori am Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc Uite ce scrie in manualul de service in legatura cu valorile de incarcare: Editat Ianuarie 18, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 am verificat si masurat inclusiv distanta dintre partea de jos si jugul inferior la ambele aceeasi masura 63.1 cm m-am uitat si la jugul superior sunt la fel . int-adevar am schimbat uleiul in vara si m-am gandit ca nu am pus cum trebuie , intotdeauna e bine sa verifici cred ca e vorba doar de iluzie optica datorita umbrelor sau daca privesti din fata partea de plastic unde se afla farul nu e fixata definitiv , inca lucrez la parbriz in ceea ce priveste oglinzile , asa este sunt de 20 de lei de la First Bike , Am una originala rotunda , dar primit ca am sa achizitionez , din targ o a doua si pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 (editat) Asa se vedea in poza. Vorba ta, iluzie optica. Cautati niste oglinzi originale de Pegaso sau F650, si o sa vezi diferenta. Eu mi-am montat si ghidonul ala de motocross care e nesimtit de larg, si vad in oglinzi mai bine ca la masina... Editat Ianuarie 18, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 cred ca aici e nivelul scazut , sa fie iluzie optica ??? Asa se vedea in poza. Vorba ta, iluzie optica. Cautati niste oglinzi originale de Pegaso sau F650, si o sa vezi diferenta. Eu mi-am montat si ghidonul ala de motocross care e nesimtit de larg, si vad in oglinzi mai bine ca la masina... pai ghidon de'ala cred ca am sieu e mare e bun , mai ales cand am cazut cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 (editat) Al tau pare a fi cel stock. Al meu nu e de Pegaso, e luat dupa un 900RR preparat de stunt. Sigur e mai mare decat cel din fabrica. In plus, al meu e drept, iar cel original e dus in spate putin la manere.. Azi am intrat pe contul meu vechi de YouTube si aveam de ceva timp salvate filmulete cu Pegaso (am vrut acum cativa ani sa-mi iau, dar toata lumea ma speria cu consumul). Asta e link cu playlist-ul: Editat Ianuarie 18, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Asa e Cristiane. De curiozitate, chiar am sa-l masor..stiu doar ca cu celelalte puteam intra pe poarta, iar cu asta trebuie sa bag mai intai un capat, apoi pe celalalt... Alin, sper sa nu te superi, nu am nimic cu mobra ta, chiar imi place, dar sunt chiar curios daca e diferenta intre ghidoanele noastre.. I-a uitati ce face omul asta dupa minutul 2:31, cu un Pegaso ML: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Asa e Cristiane. De curiozitate, chiar am sa-l masor..stiu doar ca cu celelalte puteam intra pe poarta, iar cu asta trebuie sa bag mai intai un capat, apoi pe celalalt... Alin, sper sa nu te superi, nu am nimic cu mobra ta, chiar imi place, dar sunt chiar curios daca e diferenta intre ghidoanele noastre.. I-a uitati ce face omul asta dupa minutul 2:31, cu un Pegaso ML: pai de ce sa ma supar , am masurat si are 74 cm ca in poza , nu am luat incalcul protectiile metalice pentru ca tu nu ai . pai de ce sa ma supar , am masurat si are 74 cm ca in poza , nu am luat incalcul protectiile metalice pentru ca tu nu ai . mie mie mila de mobra mea sa n-o trantesc ,,,, nu am experienta si nici stiinta sa fac asa ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Daca e cineva interesat de un set de cauciucuri sh Pirelli Scorpion DOT 2010, 100/19, 140/17, sa-mi dea un semn. Le-am schimbat de pe BMW-ul F 650 dar inca mai au potenta. Le-am schimbat ca sa am aceleasi caracteristici de cauciuc si la BMW 1200 GS si la 650, respectiv 110/19 fata si 150/17 spate, ContiAtack. Vreau sa spun ca se comporta excelent 650-ul cu noile gume, ba chiar intra la fix si motorika arata excelent. Asa ca cine e interesat sa ma caute la tel 0730.660.418, Bucuresti, Madalin Pribu. Va salut si asfalt uscat, care mai mergeti si iarna ca noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 s-au adjudecat cauciucurile multumesc madalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 As vrea sa schimb parbrizul cel scurt cu unul lung, ma mai intereseaza un crash-bar pt. Pegasus...daca stiti pe cineva care vinde ...la preturi decente...multumesc anticipat... eu mi l-am facut singur ,din plexiglas de 4 mm , iti trbuie o bucata de 40 x 40 cm pt siguranta , stiu e ceva munca pana ii dai forma dar daca iti iese vei avea o satisfactie deosebita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Cu placere, Tudor, si la si mai multi km cu ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 (editat) poate in carte. acum vad ca am pe ea 120/90 spate si 100/90 fata adica asa le avea proprietarul anterior iar pe net, la "specs" am gasit 140/80 oricum, le pun pe astea DOT 2010 Editat Ianuarie 18, 2014 de enemy2day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 (editat) pai de ce sa ma supar , am masurat si are 74 cm ca in poza , nu am luat incalcul protectiile metalice pentru ca tu nu ai . mie mie mila de mobra mea sa n-o trantesc ,,,, nu am experienta si nici stiinta sa fac asa ceva . Salut. Acum am ajuns acasa si am masurat ghidonul, cu o rigla, ca n-am ruleta la indemana..e si noapte afara. Deci, are cca 90 cm, poate un cm+> Daca mai puneam si capete de ghidon ajungeam la aproape un metru.. Si mie imi este, ca sunt piesele scumpe si bugetul limitat, dar omul e meserias... Am mai facut si eu cate o broscuta, dar nu am exersat, tocmai din motive materiale.. Editat Ianuarie 18, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.