eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Eugene,stiu ca ai suspensie upside-down,dar poate te inspira poza asta de Aprilia Pegaso Trail! Da, era si Trial-ul printre poze. Chiar o am ca poza de desktop la laptop Ma gandeam sa ii dau aripa ei jos, si sa-i montez aparatori la furca si disc.. Apropos de noaroaie, eu am 3/4 din greutatea mobrei, si chiar nu am nici o problema cu a o controla pana la un anumit punct. Iar cu incarcarea rotilor, poze de la Cristi, fostul propietar....uitati rezultatul: Editat Ianuarie 15, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Daca-mi permiteti un sfat, pentru cei care au acel litrometru in rezervor; nu alimentati imediat ce ati ajuns in benzinarie, mai ales daca ati mers mai mult timp pe rezerva. Lasati sensorul de benzina sa se raceasca, deoarece se incalzeste foarte tare in momentul in care nivelul benzinei scade sub el. Riscul este ca acesta sa crape la contactul cu benzina rece. Asa este, mobra asta nu de noroaie dar te poate prinde nepregatit, asa cum a fost cazul meu. Eram la o partida de pescuit cu prietenii (mai ales ei) si s-a pus pe o ploaie de zile mari. Patania am avut-o cu fosta mea motocicleta, un Kava KLE 500 si am fost nevoit sa-i demontez aripa pe loc, altfel, pana ieseam la asfalt, mai veneam odata in cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Danut Ionda Incepator Membru 57 posts 0 warning points Gender:Male Location:Bucuresti Moto: xf 650 Numar: GCA Club: Club Piranha Posted 10 January 2014 - 05:58 PM http://www.motocicli...ia-pegaso-1998/ stiti cumva daca cricul central de pe mobrele voastre se potriveste pe un freewind an 2001??? ce distanta are intre picoare la pridere pe cadru jos....??? sau ma rog,unde se prinde el??? pe bascula..... Quote MultiQuote imi spuneti si mie ,va rog frumos ce distanta are cricul central la mobrele voastre intre "picioare" sus la prindere...?? ca am gasit un cric central de Pegaso,si n-as vrea sa dau banii aiurea pe el. asta e din 1998. daca ajuta anul cu ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Mai bine il pui pe cel la care ai gasit crick-ul sa ti-l masoare, ca noi nu prea le demontam... Personal, cred ca s-ar potrivi mai bine unul de Suzuki DR, pentru ca Freewind-ul a fost facut dupa DR 650 RS.. Suna-l pe Pedros, ca el trebuie sa stie...a avut DR-uri la dezmembrat... Editat Ianuarie 15, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Salutări oameni buni! Numele meu este Cristi și cu drag vă anunț că din Octombrie anul trecut sunt fericitul posesor al unui exemplar Aprilia Pegaso Cube, ce-a luat naștere în 1999. Dânsul, pe numele lui Tractoraș, a fost cumpărat de la un tânăr bucureștean, care a uitat să-mi povestească și dedesubturile dumnealui. Una peste alta, scos din service dupa aproape o lună, iată-ne făcând primul drum mai lung, între Popești Leordeni și Ploiești. Trebuie însă spus că dumnealui a fost (și este) destul de iertător cu mine și cu ale mele greșeli de începător, cu atât mai mult cu cât mă aflu la primul permis. Vreau să vă salut pe toți și să vă felicit pentru această comunitate pe care ați înființat-o. Cu respect, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Wellcome! Sa ai parte de ea, si sa va intelegeti bine. Pai, si pozele cu tractorasul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 De aici l-am achiziționat: link anunț Dacă mă învățați cum să le și adaug, vă arăt și poze. Cu respect, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 In dreapta jos ai More reply options, apoi ai butonul Attach Files, cand iti deschide fereastra, selectezi pana la 10 poze cu butonul Control apasat pe tastatura. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Asa, ca si eu eram chitit pe ea, dar nu mai scapam odata de GPZ.... Oricum arata mai bine decat a mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Eugene,stiu ca ai suspensie upside-down,dar poate te inspira poza asta de Aprilia Pegaso Trail! singurul impediment este carena rezervor , nu stiu cat de bine va arata este foarte incarcata Si eu am vrut ceva de genul dar ma gandeam sa schimb si rezervorul ( sa pun unul de Xt ) , si atunci aveam mai mult spatiu in fata si arata altfel , dar investitia , nu se justifica..... am renuntat Acum am facut rost de PVC si imi croiesc un parbriz nou... am ramas la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Asta ramane de vazut. Am vorbit cu prietenul asta acum, si deja mi-a venit aripa. O sa merg in seara asta sa o iau... Inca ceva, nu stiam pana zilele trecute ca rezervorul de la ML este facut de Acerbis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Sa pui poze,sa vedem rezultatul! E musai, doar ca azi si maine sunt la munca, iar Vineri am jumate de zi ocupata. Sambata la munca de zi, Duminica si Luni de noapte...sa vad cum imi fac timp sa fac ceva pe lumina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Vă arăt un set de fotografii efectuate în service. Nu vreau să polemizez despre nimeni și nimic. Poate că defectele au fost moștenite de la proprietarii anteriori. Pe scurt, nu a trebuit să schimb doar semeringurile de furcă și frâna față, așa cum mi s-a spus (nu discut aici despre consumabilele de zi cu zi). Important este că mecanicul și-a făcut treaba și că Tractoraș circulă într-o aproape perfectă stare de funcționare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 E destul de clar, dupa vorba romaneasca "afara vopsit gardul, si-nauntru leopardul". Cine a lucrat la ea, a facut niste "tziganii" pentru vanzare..Macar de le-ar fi facut cu cap, cu sudura profesionala, nu cu Poxipol. Pana mea, un buson de ulei e 10-20 ron... Te ia inima cand vezi asa ceva. Faza e ca nu poti da vina pe om direct...poate stia, poate nu stia ce carpeli s-au facut, poate a circulat cu ea asa, sau poate i-a lucrat la ea vreun asa-zis mecanic..poate-poate-poate...poate asa a luat-o de la anteriorul propietar, si a incercat sa scape de mort... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 cred ca "tziganii " e un cuvant usor , parerea mea " BATAIE DE JOC" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Frate, nici macar la Dacia cu care am inceput, sau la Mobra Super 50 pe care am avut-o prima data nu am facut asa ceva! Am facut singur un motor de Kawasaki GPZ 600R, si a iesit ca la carte, ca doar am lucrat cu manualul de service! In fine, important este ca ai reusit sa o faci, si te poti misca cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 eu am avut noroc , baiatul de la care am luat mobra a fost cinstit cu mine si mi-a spus totul , alegerea a fost a mea cum am mai spus cred ca mobra m-a ales pe mine , nu invers ...caci cu trei zile in urma avusesem o tentativa ratata de a achizitiona un model identic , tot de Italia dar visiniu drepts sa spun imi placea mai mult , dar m-a mintit: nu era el acasa , nu pornea si mai cu seama nu avea( gasea) actele , am plecat borbolosind , dar am avut un D-zeu bun si ......acum am mobra buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Asa a fost si la mine, si am rezolvat cam toate problemele, incluzand bendix, semeringuri si ulei furca, frana spate, la care am schimbat tot ansamblul (numai piesele de la frana m-au costat 3 milioane)...insa trebuie sa investesti in mobra, si in siguranta ta daca vrei sa pleci intr-o plimbare de 800 km... Ce-i drept, mai am de schimbat termocontactul de pe radiator, si de vazut de ce imi da putin ulei pe la furtunul de sub carburatoare, dar am alergat mobra pe Transalpina, si e posibil sa fie de acolo... Editat Ianuarie 15, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Acesta este cu Pegasus al meu din 1999, de care sunt tare mandru si multumit ca m-a plimbat mai toti muntii din Valcea si de pe langa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 desi arata jalnic , plina de noroi , praf , ceva ulei pe la motor , furca curgea .... pe cuvant va spun am facut evaluarea: dupa reconditionare -investitia mea = 276 lei plus munca ...aici am scutit mult , mai am uleiul de schimbat si poate o guma pe spate si gata anul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Acesta este cu Pegasus al meu din 1999, de care sunt tare mandru si multumit ca m-a plimbat mai toti muntii din Valcea si de pe langa....SAM_2995.JPG Frumoasa culoare, si "antijeg". La negrul de la a mea se cunoaste orice urma de praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Acesta este cu Pegasus al meu din 1999, de care sunt tare mandru si multumit ca m-a plimbat mai toti muntii din Valcea si de pe langa....SAM_2995.JPG imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 .... si a incercat sa scape de mort... am mai vazut o aprilie asa, cu busonu ala de jos lipit cu poxipol. cauza nu era ca se stricase filetul busonului (10-20 lei un buson nou) ci ca se stricase filetul de pe chiulasa. bine, nu ca ala nu se putea face un nou filet un pic mai mare... ideea e ca tinea fara probleme si fara sa piarda ulei. asta nu inseamna ca problema trebuie lasata asa si sa mearga omu cu poxipolul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 cateva imagini cu Pegasus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Ma abtin de la comentarii... Foarte fain,sa ai parte de el. Tu esti in poza? Ma abtin de la comentarii... Foarte fain,sa ai parte de el. Tu esti in poza? nu sunt eu...dar in urmatoarea....cel pe Aprilia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.