Patrick_M Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Am avut si din alea, dar de aceea le-am facut acestea detasabile sa am acces si sa vad starea garniturilor. Acelea le-am avut pe furca originala Bmw. Neoprenul e pe furca Aprilia de acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Am inteles. Deci, sunt testate de tine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 @Eugen; imi place mult cum arata cu aripa aia si, dupa cum am mai spus, vreau sa-i pun si eu una caprei mele dar solutia gandita de mine ar fi urmatoarea; -tai partea din fata din aripa originala, astfel incat sa ramana partea functionala, cea din spate, care apara de noroi. -din aripa de motocross tai partea din spate, astfel incat sa am racire la radiator. In felu asta cred ca voi castiga si aspect si functionalitate. Oricum, inainte de a strica ceva, voi face niste simulari grafice, asa cum a procedat si Alin. Apropo, foarte frumos, Aline, felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Ca o recomandare, incepe cu aripa de cross prima data. Sa nu o tai pe cea originala prima, sa nu iti placa ce iese ca aspect si sa nu mai ai ce pune inapoi. Spor si rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 @Eugen; imi place mult cum arata cu aripa aia si, dupa cum am mai spus, vreau sa-i pun si eu una caprei mele dar solutia gandita de mine ar fi urmatoarea; -tai partea din fata din aripa originala, astfel incat sa ramana partea functionala, cea din spate, care apara de noroi. -din aripa de motocross tai partea din spate, astfel incat sa am racire la radiator. In felu asta cred ca voi castiga si aspect si functionalitate. Oricum, inainte de a strica ceva, voi face niste simulari grafice, asa cum a procedat si Alin. Apropo, foarte frumos, Aline, felicitari. multumesc ! Am retinut un sfat mai vechi de-al bunicului meu , acum decedat , : " masoara de 10 ori si taie o singura data " el m-a invatat lacatuserie de mic , poate de aceea chiar daca am munca de birou , tot in atelier ma regasesc....... @Eugen; imi place mult cum arata cu aripa aia si, dupa cum am mai spus, vreau sa-i pun si eu una caprei mele dar solutia gandita de mine ar fi urmatoarea; -tai partea din fata din aripa originala, astfel incat sa ramana partea functionala, cea din spate, care apara de noroi. -din aripa de motocross tai partea din spate, astfel incat sa am racire la radiator. In felu asta cred ca voi castiga si aspect si functionalitate. Oricum, inainte de a strica ceva, voi face niste simulari grafice, asa cum a procedat si Alin. Apropo, foarte frumos, Aline, felicitari. ai o idee pe care voiam sa o impartasesc , doar in parte , adica : sa tai aripa originala in doua , partea din spate sa ramana cu protectiile de jamba iar partea din fata sa incerc sa o fixex , de carena sub far si astfel sa fie fixa , ca la BMW F 650 GS , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 (editat) "ai o idee pe care voiam sa o impartasesc , doar in parte , adica : sa tai aripa originala in doua , partea din spate sa ramana cu protectiile de jamba iar partea din fata sa incerc sa o fixex , de carena sub far si astfel sa fie fixa , ca la BMW F 650 GS ," La varianta asta nu m-am gandit, sunt curios cum ar arata. Totusi, cred ca partea din fata ar fi prea micuta pt. efectul vizual. Editat Ianuarie 20, 2014 de SorinRadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Bravo colega. Sa-l (o) stapanesti sanatos! Poate ne vedem pe coclaurile din Popesti, ca si eu tot acolo stau. Salutări! Cu cea mai mare plăcere ;eu locuiesc în cartierul Confort City. Salut, 1.Rulmenti de la jug nu i-am schimbat niciodata si este prima oara cand ii vad. 2.Capacu de la rulmentu unisens, a fost crapat de la strangera suruburilor si schimbului in repetate randuri a rulmentului. 3.Busonu,recunosc am facut o ''mazgaleala'' aia datorita,dorintei excesiva de a merge pe el si a lipsei de rabdare.am facut-o asa plus ca era tarziu pt alta solutie 4.Axu de la schimbator nu stiam de sudura lui. Am uitat sa-ti spus despre aceste ,,dedesubturi' "Bataie de joc" era daca-l minteam ca este noua,unele au fost facute din lipsa de solutii in momentu' respectiv. Sincer, imi pare rau ca l-am vandut, chiar aveam de gand sa-l pun punct si mai merg cu el inca mult timp.Am uitat de aceste ,,tzigani'.Acum daca eu gasesc o carena lipita la alta motocicleta sau un surub rupt trebuie sa consider motocicleta praf. Salut Dorel, E în regulă. Nu era cazul să intervii în vreun fel. Lumea s-a activat pentru că probabil nimănui nu i-ar fi plăcut să fie în pielea mea. Motocicleta merge acum strună și sunt foarte încântat de ea. Următoarea motocicletă va fi cu siguranță nouă. În altă ordine de idei, este cineva de aici care și-a dotat prețioasa cu bare de protecție în zona carenelor /motorului? Dacă da, la ce producător ați apelat? Mii de mulțumiri, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 "ai o idee pe care voiam sa o impartasesc , doar in parte , adica : sa tai aripa originala in doua , partea din spate sa ramana cu protectiile de jamba iar partea din fata sa incerc sa o fixex , de carena sub far si astfel sa fie fixa , ca la BMW F 650 GS ," La varianta asta nu m-am gandit, sunt curios cum ar arata. Totusi, cred ca partea din fata ar fi prea micuta pt. efectul vizual. asa ceva asa ceva m-am jucat un pic Salutări! Cu cea mai mare plăcere ;eu locuiesc în cartierul Confort City. Salut Dorel, E în regulă. Nu era cazul să intervii în vreun fel. Lumea s-a activat pentru că probabil nimănui nu i-ar fi plăcut să fie în pielea mea. Motocicleta merge acum strună și sunt foarte încântat de ea. Următoarea motocicletă va fi cu siguranță nouă. În altă ordine de idei, este cineva de aici care și-a dotat prețioasa cu bare de protecție în zona carenelor /motorului? Dacă da, la ce producător ați apelat? Mii de mulțumiri, Cristi L. din punctul meu de vedere " bataia de joc " a fost fata de motocicleta adica reparatii atehnice - restul ,relatia contractuala e treaba voastra, oricum in principiu fiecare proprietar cunoaste viciile ascunse si cred ca un act de buna credinta acestea trebuiesc spuse... in fine daca cumparatorul " a aruncat cearceaful " si te-a iertat consider subiect inchis ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Aripa originala e cam curbata pt ce te-ai gandit. Si eu am avut ideea asta, dar trebuie prea mult cioplit din saraca aripa ca sa o scoti sa si arate cumva. Tot ceva aftermarket cred ca e solutia, plus ca e greu de pastrat partea din spate doar la aceasta aparatoare din cauza sistemului de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 cu toata presiunea iubitei mele , tot nu m-am lasat pana nu am murdarit baia... http://www.hetvezer.ro/pensiune.html acum e gata , mai sta un pic la indoit si apoi montam cu doar 7 lei am procurat folie , nu e de cea mai buna calitate dar merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 A iesit foarte frumos. Din pacate, folia nu prea tine la soare, si incepe sa se dezlipeasca de la caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 pai o vopsesc atunci , sau cum am facut cu celalalt folosesc glass papir de 400 granulatie cu apa si il matuiesc imi pastrez o fereastra in partea superioara sa vad prin ea dar totusi nu dau 380 de lei pe unul nou pana acum m-a costat doar 7 lei , e o diferenta , si in plus de asta , munca , dar cred ca ma relaxeaza sa fac lucruri noi , ma inbacsesc la birou uneori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Eu la GPZ imi facusem un parbriz dintr-unul de ZZR 600, si l-am dus la o firma de mi l-a colantat cu negru. M-a costat 15 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 am acasa o bucata de carbon , solutii sunt poate tine si asta , e folie de geamuri auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 (editat) Ehe, hoinar cu jante turnate... Eu am inceput pe Mobra Sper 50.. A avut tata, si mi-am luat si eu cand mi-am luat permisul.. Editat Ianuarie 20, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 (editat) Super 50,da...mai era Turist, aia cu dungi in relief pe rezervor.. Eu o modificasem pe a mea cu aripa spate si ghidon de Hoinar..era portocaliu in acte. Primi doi ani am mers cu ea si iarna, de imi cresteau turturi la nas Singura lor problema era ca nu prea tinea ambreiajul cand era uleiul la cutie rece, si trebuia sa o tii din acceleratie. In poza asta erau mama si tata prin anii `70. Editat Ianuarie 20, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Uite si un clip cu nebunii pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Ulei de cutie T90 EP2,nu 1!!! Da, era ulei romanesc folosit la Dacie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Mobra 50,Mobra Super 50,Mobra Turist 50 si Mobra Hoinar 50!!! Mobra 50 era aia cu bascula pe fata, baterie, si semnalizari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 De aia era gros ca era EP1,NU EP2... Da si cu suspensia fata triunghi... Corect. La mine se duceau oalele de ambreiaj si discurile, pana mi-a facut cineva la Mecanica Fina in Bucuresti oale din otel. Placile de ambreiaj le faceam din textolid.. Doamne, ce mai vremuri, dar asa am invatat mecanica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Cumpara neopren de la loius, braul xxl de 5 euro, cumpara arici de la magazinul de textile si fa-ti protectiile detasabile. Le dai jos dupa tura, le speli si sus inapoi. Eu m-am dat curajos si le-am cusut de mana intr-o iarna. Dar cred ca pt 10 lei un croitorntrage un rand de ata. Le masori cat vrei tu, si dintr-un brau din-ala iti ramane si de o caciula ) exact asa am procedat eu pt moto meu. sint pe moto de mai bine de 1 an ,le-am spalat de vreo 2 ori cred. am vazut la acerbis exact din acelasi material la peste 30 de euro!!!m-am revoltat rau si am hotarat ca si eu as putea face asa ceva + ca se pot demonta si monta foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Eu i-am vandut mobra lui cumnata-miu cand am plecat in armata, si a ajuns fier vechi... Dupa aia mi-am luat un Ij din `60, cu atas, o imensitate fata de Mobra, dar tragea motorul ca un tractor. Am mers cu el si solo, si cu atas. exact asa am procedat eu pt moto meu. sint pe moto de mai bine de 1 an ,le-am spalat de vreo 2 ori cred. am vazut la acerbis exact din acelasi material la peste 30 de euro!!!m-am revoltat rau si am hotarat ca si eu as putea face asa ceva + ca se pot demonta si monta foarte usor. Aha, bun. Arata fain GS-ul tau. Topcase-urile cred ca te-au costat o galagie de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 da,arata! mersi mult. cutiile ,au costat cam mult e adevarat dar chiar aveam nevoie de asa ceva si le-am si folosit cu varf si indesat de cand le am . din pacate cand le-am luat eu nu aveam foarte multe optiuni (aicea in tara ma refer) doar konvoi si cei de la heavy dutyes care pe atunci nu erau deloc pe placul meu ,ca desing ma refer. referitor la protecti chiar iti recomande cele facute din brau de neopren! numai bine si multa bafta,pt ca am obs.ca foarte mult ti la moto si tot timpul il ”rasfeti” cu cate ceva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) Am intels. Eu am luat motocicleta cu tot cu cutiile originale de Aprilia, dar le folosesc destul de rar. Multumesc. Daca nu imi iau burdufuri moto, o sa merg tot pe varianta cu neopren. Ieri, pe ploaie, m-am apucat de demontat termocupla, dupa ce am scos antigelul din radiator. Din pacate, cea de GPZ nu se potriveste, fiind mai mare in diametru la filet. O sa am rabdare, si o sa cumpar una noua. Si, cum toata lumea vorbeste de tragedia cu avionul utilitar in care si-au pierdut viata pilotul Adrian Iovan si medicul rezident Aurelia Ion, tin sa pastez un moment de reculegere in memoria acestora. Unul dintre medici, Radu Zamfir, chirurg la Spitalul Fundeni din Bucuresti, este si el motociclist, avem un prieten comun, si faptul ca se afla imbracat in costumul moto (merge zilnic cu motocicleta la servici), l-a tinut mai protejat in momentul prabusirii. Un mare respect pentru pilotul Adrian Iovan, care si-a pierdut viata incercand pana in ultimul moment efectuarea unei aterizari fortate. Se pare ca tragedia a avut ca si cauza defectarea instalatiei de degivrare care a dus la oprirea unuia dintre motoare, pierderea in altitudine, si imposibilitatea de a mai fi controlat... http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/o-aeronava-care-a-plecat-de-la-bucuresti-spre-oradea-s-a-prabusit-in-judetul-alba.html Editat Ianuarie 22, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.