eugenkawa Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 (editat) Multumesc. Aparatul este un voltmetru / termometru, care imi arata cat imi incarca releul la bornele bateriei, si este legat inseriat cu priza de 12V. Pe firul de la + i-am pus un contact ON/OFF. Voltmetrul l-am cumparat de la user-ul "mexikanu" cu 35 ron. Pe viitor vreau sa il leg inseriat pe contactul general, astfel incat sa se aprinda imediat ce pun contactul. Mai e varianta cu + ul legat la faruri, asa cum am facut la fost-ul GPZ cu ventilator suplimentar la releul de incarcare (un ventilator de sursa de alimentare de calculator, pe 12V). Cand aprindeam luminile de pozitie, pornea si cooler-ul Butonul de pe ghidon este un intrerupator la ventilatorul de la radiator, pus de fostul propietar, pentru ca am termocupla de pe radiator defecta, si are momente in care nu imi opreste ventilatorul cand scade temperatura, existand riscul de a descarca bateria dupa oprirea motorului. Pana incepe sezonul vreau sa imi cumpar o termocupla noua, dar contactul o sa-l las, asa preventiv. Citeam zilele trecute pe forum un alt topic legat de Pegaso, de prin 2008, si uitati ce am mai aflat. La schimbarea uleiului, dupa ce se da uleiul jos, se scoate filtrul de ulei vechi, iar in spatele filtrului, in carterul motorului, ar mai fi un surub pentru decantare. Se desface surubul, se da la automat (banuiesc cu bobina pe OFF, ca sa nu porneasca, cel putin la a mea asa e, nu ca la japoneze, care nu invart electromotorul fara bobina), mai iese ceva ulei de acolo, se strange surubul la loc (surubelnita dreapta), apoi se monteaza filtrul nou..buson, ulei nou... Editat Ianuarie 27, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 nu am putut scoate bujia deoareca cheia de care dispun este um pic mai larga.o duc la servici si o iau pe strund nu am mai insistat deoarece risc sa omor bateria degeaba , insa daca tot nu pot sa fac o tura , am desfacut-o , pentru a curata motorul , am constatat furtun de retur ulei cu pierderi la stutul din capacul de la chiuloasa-l-am inlocuit , furtun rezervor partea dreapta gaurit -inlocuit am curatat motorul de ulei si mizerie , tot am facut ceva Poti intra unpic in detalii cu furtunul de retur? Nu am apucat sa ma uit la el prea atent dar in mod clar trebuie schimbat... Tu unde ai gasit ? Corect este(si nu vreau sa fac pe profu' de gramatica):NU se hiberneaza decat pe forum,in rest nu acuz pe nimeni Nu este logic ... S-ar putea intelege (cuvant cu cuvant): Nu se hiberneaza pe forum sau Nu se hiberneaza doar pe forum. Deasemenea nu vreau sa fac pe expertul in gramatica limbii romane (pentru ca nu sunt) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Nu este logic ... S-ar putea intelege (cuvant cu cuvant): Nu se hiberneaza pe forum sau Nu se hiberneaza doar pe forum. Deasemenea nu vreau sa fac pe expertul in gramatica limbii romane (pentru ca nu sunt) De fapt, cam toti suntem intr-un fel de hibernare din punct de vedere al vietii moto, si ne facem veacul pe unde apucam. Ca drept dovada, noi inca suntem prezenti aici, cu bune si cu rele.. Macar avem ceva care ne tine spiritul treaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Poti intra unpic in detalii cu furtunul de retur? Nu am apucat sa ma uit la el prea atent dar in mod clar trebuie schimbat... Tu unde ai gasit ? Nu este logic ... S-ar putea intelege (cuvant cu cuvant): Nu se hiberneaza pe forum sau Nu se hiberneaza doar pe forum. Deasemenea nu vreau sa fac pe expertul in gramatica limbii romane (pentru ca nu sunt) furtunul nu depaseste grosimea de 10 mm si lungimea de 250 mm ,pleaca din rezervorul de ulei din cadru pana in partea stanga pe partea de sus a chiuloasei ( in partea opusa a bujiei) Il vezi daca dai rezervorul jos , iti trimit poza cand ajung acasa .La mine stutul din chiuloasa avea ceva joc iar o cantitate considerabila de ulei curgea pe motor.Daca am desfacut si am reparat cu folie aluminiu pentru cosuri de fum deci termorezistenta , datorita faptului ca furtunul in acea pozitie e supus caldurii , am considerat utila inlocuirea acestuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Are cineva de vanzare pinionul acela / sau de unde pot sa cumpar unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Poti intra unpic in detalii cu furtunul de retur? Nu am apucat sa ma uit la el prea atent dar in mod clar trebuie schimbat... Tu unde ai gasit ? Nu este logic ... S-ar putea intelege (cuvant cu cuvant): Nu se hiberneaza pe forum sau Nu se hiberneaza doar pe forum. Deasemenea nu vreau sa fac pe expertul in gramatica limbii romane (pentru ca nu sunt) am facut rost de poze de pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 (editat) Este exprimarea gramatical corecta,dar chiar nu doresc sa fac pe expertul.Toti sustin ca esti la fel cum scrii ca si continut si cum scrii(gramatical).Citeste un pic topicul din linkul de mai jos,ca sa vezi daca am(sau nu)sustinut punctul acesta de vedere degeaba sau cu un rost: /index.php?/topic/706548-cumpar-in-rate/ Sunt complet de acord, scrisul tradeaza multe aspecte ale omului iar link-ul de mai sus ilustreaza foarte bine asta . am facut rost de poze de pe net. Multumesc pentru poze, m-au facut sa realizez ca vorbeam despre alt furtun . Editat Ianuarie 28, 2014 de Invatacelu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Sunt complet de acord, scrisul tradeaza multe aspecte ale omului iar link-ul de mai sus ilustreaza foarte bine asta . Multumesc pentru poze, m-au facut sa realizez ca vorbeam despre alt furtun . la mine COLEGII NOSTRII pentru cei interesati http://www.pemotoare.ro/concurs-marea-hibernare/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 (editat) @alin geamanu : da-o in colo , concurs pe fake-book ?! Editat Ianuarie 28, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Sunt complet de acord, scrisul tradeaza multe aspecte ale omului iar link-ul de mai sus ilustreaza foarte bine asta . Multumesc pentru poze, m-au facut sa realizez ca vorbeam despre alt furtun . daca tot il desfaci . vezi in capat la rezervorul de ulei pe cadru se afla un stut filetat( am invatat si eu de la colegi) , in acel stut se afla o sita , trebuie curatata cam la 12000 de km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 daca tot il desfaci . vezi in capat la rezervorul de ulei pe cadru se afla un stut filetat( am invatat si eu de la colegi) , in acel stut se afla o sita , trebuie curatata cam la 12000 de km . Am atasat niste poze mai sus. Furtunul care trebuie inlocuit la mine nu este cel de retur, este cel care intra in cutia de viteze prin spatele setului (este evidentiat in poze ) si despre care nu stiu nimic. Despre sita stiam si eu (tot de la colegi) pentru ca s-a purtat o discutie destul de lunga aici pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Are cineva de vanzare pinionul acela / sau de unde pot sa cumpar unul? Daca nu gasesti la Adyfikus, cauta in sectiunea Bursa / Vanzari / Piese si dezmembrari. Sunt cateva anunturi. Sa mai zambim: Francezii astia au un umor aparte Si, ca sa va mai delectati la "gura sobei" cu ceva poze din calatoriile celorlalti: /index.php?/topic/672463-frumoasa-romanie/ Pozele surprinse sunt speechless.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 http://www.pemotoare.ro/semnalele-cu-mana-pe-motocicleta/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Salut si La multi ani! Ce fac baietii ? Taclale ? Boon. Am si eu niscaiva probleme cu aprilica. Pentru a 3 a oara in 2 ani schimb lantul de distributie, Are cineva idee de unde pot sa-l cumpar cu un pret mai accesibil ? Ma rupe de bani plus ca mai am de cumparat si lant transmisie, ulei, cauciucuri, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Salut si La multi ani! Ce fac baietii ? Taclale ? Boon. Am si eu niscaiva probleme cu aprilica. Pentru a 3 a oara in 2 ani schimb lantul de distributie, Are cineva idee de unde pot sa-l cumpar cu un pret mai accesibil ? Ma rupe de bani plus ca mai am de cumparat si lant transmisie, ulei, cauciucuri, etc. http://www.performance-shop.ro/lanturi-distributie/2449-82rh2015-132-zale-aprilia-pegaso-kawasaki-zzr600-lant-distributie-morse.html http://romimoto-piese.ro/category/10413000000/article/325567?sr=150 au toti cam acelas pret incearca la dealer DID acestia au reducere sau Shumoto http://www.pro-bike.ro/harta/detalii-obiectiv/146/schumoto#contact Schumoto am vrut sa scriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 (editat) Salut si La multi ani! Ce fac baietii ? Taclale ? Boon. Am si eu niscaiva probleme cu aprilica. Pentru a 3 a oara in 2 ani schimb lantul de distributie, Are cineva idee de unde pot sa-l cumpar cu un pret mai accesibil ? Ma rupe de bani plus ca mai am de cumparat si lant transmisie, ulei, cauciucuri, etc. Salut. Cam toate preturile se invart in jurul aceleiasi sume. http://www.ambulantamoto.ro/produse-comercializate/motocicleta/aprilia/650/pegaso-650/?page=1#good_detail=lant-de-distributie-132-zale-21567 Parerea mea e sa schimbi si patinele si intinzatorul. Totodata, vezi sa nu ai uzura la axele (axa) cu came si de aia sa iti sare de la "punct". Editat Ianuarie 31, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 DA E CAM CIUDAT IN DOI ANI SA SCHIMBI LANTUL DE TREI ORI. apropos cam la cati km se schimba lantul de distributie.???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 In general, in jur de 60.000, in functie de gradul de uzura si de modul de folosire.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 a , e ca la auto , de fapt tot motor e si asta si functioneaza pe acelas principiu cred se apropie si la mine , inclusiv kit-ul de transmisie , o gasca de bani....pt Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Cam asa e. La transmisie, in functie de uzura pinioanelor, poti sa schimbi doar lantul, dar producatorul recomanda sa schimbi kitul complet.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 am vrut sa schimb acum dar la demontat am constatat ca pinioanele sunt fara uzura iar lantul mai merge in 2014 am 50000 la ea pe ceas deci ma gandesc pentru 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Atata timp cat "nu bate"(zale blocate), nu scoate zgomote ciudate, si se aseaza bine pe pinioane, e ok. Conteaza mult cum a fost folosit, in ce mediu si mai ales cum a fost intretinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 am desfacut in toamna intinzatorul de lant( decompresor i se mai spune ) l-am curat , arcul era in regula dar nu stiu sa ii fac reglajul.L-am pus cum l-am scos , nu am punct de reper ,cat de mult sa strang surubul sau sa il eliberez , asa ca l-am pus in poz in care l-am scos. asa este, furtunul de ulei va fi scimbat odata cu schimbarea uleiului si curatarea sitei ,la o singura demontare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Poate nu m-am facut inteles, dar ce este furtunul acesta (cel cu sageata rosie) ? Daca trebuie sa il schimb unde pot sa gasesc unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.