Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 pacat , un pic de voie buna.... Mai pune o coala de la mijlocul celeilalte in sus, si traseaza cu creoinul. Vezi cam pana la ce inaltime ajunge.. Cu termocupla: are cineva idee ce dimensiuni are termocupla de Pegaso, ca pe cea de GPZ o am desfacuta? nu gasesti in manualul de service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 O sa caut in manual. Buna idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) Vă arăt un set de fotografii efectuate în service.20131221_104215.jpgWA0019.jpg Salut, 1.Rulmenti de la jug nu i-am schimbat niciodata si este prima oara cand ii vad. 2.Capacu de la rulmentu unisens, a fost crapat de la strangera suruburilor si schimbului in repetate randuri a rulmentului. 3.Busonu,recunosc am facut o ''mazgaleala'' aia datorita,dorintei excesiva de a merge pe el si a lipsei de rabdare.am facut-o asa plus ca era tarziu pt alta solutie 4.Axu de la schimbator nu stiam de sudura lui. Am uitat sa-ti spus despre aceste ,,dedesubturi' cred ca "tziganii " e un cuvant usor , parerea mea " BATAIE DE JOC" "Bataie de joc" era daca-l minteam ca este noua,unele au fost facute din lipsa de solutii in momentu' respectiv. E destul de clar, dupa vorba romaneasca "afara vopsit gardul, si-nauntru leopardul". Cine a lucrat la ea, a facut niste "tziganii" pentru vanzare..Macar de le-ar fi facut cu cap, cu sudura profesionala, nu cu Poxipol. Pana mea, un buson de ulei e 10-20 ron... Te ia inima cand vezi asa ceva. Faza e ca nu poti da vina pe om direct...poate stia, poate nu stia ce carpeli s-au facut, poate a circulat cu ea asa, sau poate i-a lucrat la ea vreun asa-zis mecanic..poate-poate-poate...poate asa a luat-o de la anteriorul propietar, si a incercat sa scape de mort... Sincer, imi pare rau ca l-am vandut, chiar aveam de gand sa-l pun punct si mai merg cu el inca mult timp.Am uitat de aceste ,,tzigani'.Acum daca eu gasesc o carena lipita la alta motocicleta sau un surub rupt trebuie sa consider motocicleta praf. Editat Ianuarie 16, 2014 de dorel pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 O sa caut in manual. Buna idee. bai frate caut de 30 minute si nu gasesc nimic , e culmea , am cautat si in engleza ... am gasit ceva trimit link dar nu am incredere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 La japoneze, le trec si cotele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 bai frate caut de 30 minute si nu gasesc nimic , e culmea , am cautat si in engleza ... am gasit ceva trimit link dar nu am incredere.. aici poza cum arata http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=4522 uite si dimensiunea la filet http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?180558-BMW-F-model-radiator-to-Pegaso/page2 sper sa fie ce trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Sarumana, ma uit de acasa, ca imi fac rapoartele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Salut, 1.Rulmenti de la jug nu i-am schimbat niciodata si este prima oara cand ii vad. 2.Capacu de la rulmentu unisens, a fost crapat de la strangera suruburilor si schimbului in repetate randuri a rulmentului. 3.Busonu,recunosc am facut o ''mazgaleala'' aia datorita,dorintei excesiva de a merge pe el si a lipsei de rabdare.am facut-o asa plus ca era tarziu pt alta solutie 4.Axu de la schimbator nu stiam de sudura lui. Am uitat sa-ti spus despre aceste ,,dedesubturi' "Bataie de joc" era daca-l minteam ca este noua,unele au fost facute din lipsa de solutii in momentu' respectiv. Sincer, imi pare rau ca l-am vandut, chiar aveam de gand sa-l pun punct si mai merg cu el inca mult timp.Am uitat de aceste ,,tzigani'.Acum daca eu gasesc o carena lipita la alta motocicleta sau un surub rupt trebuie sa consider motocicleta praf. nu e vorba de motoreta facuta praf e vorba de a spune exact cum e ,,,,,, eu cam am luat-o pe a mea am primit inf exacte , ca am luat-o afost alegerea mea , drept sa spun nu m-a mintit sau mai bine spus nu mi-a ascuns , asta e treaba , nimic mai mult Si eu am bagat bani dupa , e normal dar am stiut la ce sa ma astept ......cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 aici poza cum arata http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=4522 uite si dimensiunea la filet http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?180558-BMW-F-model-radiator-to-Pegaso/page2 sper sa fie ce trebuie Merci, Alin. Am verificat acum, diametrul e acelasi, si filetul pare fi identic, respectiv cu pas de 1.75, numai ca difera ca forma exterioara, si distanta pana la care intra partea filetata in radiator. Oricum, merita incercat, pentru ca stiu sigur ca asta de GPZ este prefect functional. Problema la cel care il am pe motoreta este ca deschide contactul cand urca apa la 60-70*, dar nu se mai opreste dupa ce scade apa, insa am un contact pus de fostul propietar, care taie alimentarea electroventilatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Merci, Alin. Am verificat acum, diametrul e acelasi, si filetul pare fi identic, respectiv cu pas de 1.75, numai ca difera ca forma exterioara, si distanta pana la care intra partea filetata in radiator. Oricum, merita incercat, pentru ca stiu sigur ca asta de GPZ este prefect functional. Problema la cel care il am pe motoreta este ca deschide contactul cand urca apa la 60-70*, dar nu se mai opreste dupa ce scade apa, insa am un contact pus de fostul propietar, care taie alimentarea electroventilatorului. sunt curios daca se pupa , am cautat aseara 30 minute si deabea am gasit ce ti-am trimis.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 (editat) As vrea sa schimb parbrizul cel scurt cu unul lung, ma mai intereseaza un crash-bar pt. Pegasus...daca stiti pe cineva care vinde ...la preturi decente...multumesc anticipat... Editat Ianuarie 17, 2014 de Pegasus73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 DA CORECT ,MAI STUDIEZ CEVA POZE DE PE LA ALTE MODELE SI INCERC CEVA MAI MARE , ATAT AM PUTUT MARII LA IMPRIMANTA LA SERVICI MA ROG IDEEA CONTEAZA Poate le-ai vazut, poate nu.. Era un pegaso la dezmembrat iar parbrizul, dupa cum a spus si vanzatorul este facut de cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Eu mi-am modificat initial un parbriz de scuter chinezesc, pe care l-am luat cu 30 ron. L-am incalzit cu un feon industrial, si "l-am tras" cu o coada de ciocan. E bine sa ai pe cineva sa te ajute, dar daca il poti taia in dreptul prinderilor de la oglinzi / manete e mult mai bine.. Ulterior, am primit cadou un parbriz GIVI de la un posesor de Pegaso de aici, de pe forum, iar parbrizul original l-am dat cadou unui prieten, ca vorba aceea "dar din dar, se face rai". Tin sa-i multumesc din nou lui "jupanu77" pentru bunele intentii. Ideea e ca parbrizul modificat de mine era mai inalt cu 10 cm, si ma proteja putin mai bine la drumuri in afara, dar si cel Givi isi face treaba, si arata mult mai bine pe motoreta.. De asta iti spun, Alin, sa il faci cat mai inalt. Idem si pentru Pegasus73. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 ok , multumesc ! Poate le-ai vazut, poate nu.. Era un pegaso la dezmembrat iar parbrizul, dupa cum a spus si vanzatorul este facut de cineva. facut bine din ce vad eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 seara am redesenat , azi mai pun ceva hartie , mai tai pana iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Ehe, asa seamana parbrizul cu cel de la KTM Adventure.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 uite nu mi-am dat seama , dar ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 E ca visul unei nopti de iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Fain de tot!Felicitari! Ms, Cristi. Ieri am dat avansul la rotile de rezerva, pentru cauciucurile noi de cross, ca sa fie treaba treaba. Luna viitoare le iau, impreuna cu ceva piese, inclusiv sonda de benzina de la rezervor. Ma uitam pe manualul de service, si am gasit o chestie interesanta: Ca sa montati / demontati mai usor carburatoarele, se demonteaza suruburile de jos, si se slabesc suruburile de sus de la codita (cadru), ca mai apoi, sa se miste cu tot cu filtrul de aer. Eu am desfacut tot filtrul de aer de pe codita.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 nu a iesit KTM dar cred ca e Aprilia Adventure , mai am de lucru la curbura in ca nu a iesit perfecta -m-am chinuit cu o lampa de lipit cupru , pt ca incalizitorul de la servici e pe santier , - dar cu rabdare si doua spritzuri e ok , am vrut o forma aparte , si am gasit-o , culoarea albastrue e data de folia de protectie , se va da jos , desi dadea bine . Ms, Cristi. Ieri am dat avansul la rotile de rezerva, pentru cauciucurile noi de cross, ca sa fie treaba treaba. Luna viitoare le iau, impreuna cu ceva piese, inclusiv sonda de benzina de la rezervor. Ma uitam pe manualul de service, si am gasit o chestie interesanta: Ca sa montati / demontati mai usor carburatoarele, se demonteaza suruburile de jos, si se slabesc suruburile de sus de la codita (cadru), ca mai apoi, sa se miste cu tot cu filtrul de aer. Eu am desfacut tot filtrul de aer de pe codita.. e bine de stiut , cred ca toti ne-am chinuit ,,,, dar vezi , tot manualul are solutiile cele mai bune ,de e facut de producator , logic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Bravo, hai ca prinde forma. Sa mai iei din curbura pe partea stanga, si sa rotunjesti colturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 (editat) Ce le mai vezi. Corect, asta inseamana ca jamba stanga sta mai compresata. Slabeste jugul de sus si cel de jos de pe a partea stanga, si lasa-te de cateva ori pe ea pana vine la nivel. Si fa ceva cu oglinzile alea de scuter..nu stiu ce poti vedea in ele... Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie... va scriu ce valori am Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc Uite ce scrie in manualul de service in legatura cu valorile de incarcare: Editat Ianuarie 18, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 am verificat si masurat inclusiv distanta dintre partea de jos si jugul inferior la ambele aceeasi masura 63.1 cm m-am uitat si la jugul superior sunt la fel . int-adevar am schimbat uleiul in vara si m-am gandit ca nu am pus cum trebuie , intotdeauna e bine sa verifici cred ca e vorba doar de iluzie optica datorita umbrelor sau daca privesti din fata partea de plastic unde se afla farul nu e fixata definitiv , inca lucrez la parbriz in ceea ce priveste oglinzile , asa este sunt de 20 de lei de la First Bike , Am una originala rotunda , dar primit ca am sa achizitionez , din targ o a doua si pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.