Geamanu Alin Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 intrebare: de ai renuntat la Transalp si de ai Aprilia? nu trebuie sa raspunzi ma refeream la Transalp ca model nu a ta in particular . se stiie ca de obicei oamenii se ataseaza de un anumit producator , la masini la motociclete , scule , haine etc Multumesc. Copilul cred ca e cea mai mare realizare a vietii mele. Am ajuns la stadiul in care a inceput sa citeasca, are talent de box (sunt sacul lui de box), si bineanteles noua generatie de motociclisti din famile. Anul trecut i-am luat un pocket bike, dar vreau sa-i iau ceva de motocross cand o sa-mi mai revin cu banii.. da . pana la urma un copil este viitorul tau ca om , adica totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 (editat) intrebare: de ai renuntat la Transalp si de ai Aprilia? nu trebuie sa raspunzi Ba chiar vreau sa-ti raspund: Cand mi-am luat Transalp-ul (model `97 cu doua, primul cu doua discuri fata) aveam vitezana, dar mi-am plesnit doua vertebre de langa bazin, si am trecut pem ceva cu suspensie mai elastica..Transalp-ul fusese al unui prieten, l-a vandut la Brasov, noul propietar l-a reconditionat complet (vopsea, distributie, roti...placute, cauciucuri si camere, toba Leo Vince X3, schimbate toate consumabilele,consum de 4%), apoi a vrut sa-si ia Aprilia Caponord, si l-am luat la un pret mai mic decat tot ce era pe piata.. Eu doar i-am retapitat saua, si i-am adaugat niste accesorii.. Cert e ca am facut intrecere cu un prieten cu un Super Tenere 750, si nu m-a putut depasi in linie dreapta De ce am dat-o? Nu aveam masina, era iarna, si trebuia sa fac naveta la tara, la socrii, pentru ca aveam baiatul acolo. Cu asta am spus tot. Mi-a parut rau dupa ea, dar dupa 4 ani, era la un prieten, si s-au dus cuzinetii la un piston, pentru ca nu i-a schimbat mult timp uleiul, o lovise inainte, nu mai avea multe din ceea ce avea la mine, si arata de te durea inima sa o vezi...Faza e ca i-am schimbat motorul cu un prieten, si e inca pe strada... Acum am Pegaso, pentru ca am luat-o demontata la un pret bun, apoi mi-am facut-o treptat. Pentru mine, este o marca, nu sunt fan Aprilia, dar a ajuns sa-mi placa foarte mult, si nu cred ca o sa o schimb decat daca ma lasa de prea multe ori in drum, sau daca o sa am bani vreodata sa-mi iau un Adventure... Rectificare: la Transalp s-au dus cuzinetii la o biela, nu la un piston Si inca o completare: nu sunt impatimit doar pentru o marca de motociclete. Atata timp cat arata ok, iar caracteristicile tehnico-functionale sunt decente, sunt deschis oricarei "asimilari". Pentru cei care au Facebook, adresa mea este Eugen Wakasaki Editat Ianuarie 19, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Sa-ti traiasca piciul Eugene! Protectiile alea de neopren stiu ca sunt cam scumpe. In schimb am vazut la vreo 2 moto, burdufuri de dacie, ei ziceau de planetare, insa nu sunt sigur. Daca nu, cred ca merg si cele de amortizoare : http://www.catalog.altgradauto.ro/articole/foto/mari/13019288971.jpg , astea sunt 24 de ron... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 (editat) Sarumana. Multumesc la fel. Eu ma gandeam la ceva de genul asta Ce-mi zici tu, sunt astea Auci, motovip, tipul cu firma e tatal unui coleg de-al lui fi-miu Ideea e ca trebuie neaparat sa-mi pun ceva protectii la jambe, mai ales ca e furca inversata, si n-am chef sa o lovesc, sa schimb semeringurile de doua ori pe sezon.. Luna viitoare imi vin si rotile, le montez cauciucele de motocross, si sa vezi maidaneala Editat Ianuarie 19, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Ba chiar vreau sa-ti raspund: Cand mi-am luat Transalp-ul (model `97 cu doua, primul cu doua discuri fata) aveam vitezana, dar mi-am plesnit doua vertebre de langa bazin, si am trecut pem ceva cu suspensie mai elastica..Transalp-ul fusese al unui prieten, l-a vandut la Brasov, noul propietar l-a reconditionat complet (vopsea, distributie, roti...placute, cauciucuri si camere, toba Leo Vince X3, schimbate toate consumabilele,consum de 4%), apoi a vrut sa-si ia Aprilia Caponord, si l-am luat la un pret mai mic decat tot ce era pe piata.. Eu doar i-am retapitat saua, si i-am adaugat niste accesorii.. Cert e ca am facut intrecere cu un prieten cu un Super Tenere 750, si nu m-a putut depasi in linie dreapta De ce am dat-o? Nu aveam masina, era iarna, si trebuia sa fac naveta la tara, la socrii, pentru ca aveam baiatul acolo. Cu asta am spus tot. Mi-a parut rau dupa ea, dar dupa 4 ani, era la un prieten, si s-au dus cuzinetii la un piston, pentru ca nu i-a schimbat mult timp uleiul, o lovise inainte, nu mai avea multe din ceea ce avea la mine, si arata de te durea inima sa o vezi...Faza e ca i-am schimbat motorul cu un prieten, si e inca pe strada... Acum am Pegaso, pentru ca am luat-o demontata la un pret bun, apoi mi-am facut-o treptat. Pentru mine, este o marca, nu sunt fan Aprilia, dar a ajuns sa-mi placa foarte mult, si nu cred ca o sa o schimb decat daca ma lasa de prea multe ori in drum, sau daca o sa am bani vreodata sa-mi iau un Adventure... Rectificare: la Transalp s-au dus cuzinetii la o biela, nu la un piston Si inca o completare: nu sunt impatimit doar pentru o marca de motociclete. Atata timp cat arata ok, iar caracteristicile tehnico-functionale sunt decente, sunt deschis oricarei "asimilari". Pentru cei care au Facebook, adresa mea este Eugen Wakasaki o sa primesti on cerere de la sase sute cmc - adica eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 S-a rezolvat, ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Cumpara neopren de la loius, braul xxl de 5 euro, cumpara arici de la magazinul de textile si fa-ti protectiile detasabile. Le dai jos dupa tura, le speli si sus inapoi. Eu m-am dat curajos si le-am cusut de mana intr-o iarna. Dar cred ca pt 10 lei un croitorntrage un rand de ata. Le masori cat vrei tu, si dintr-un brau din-ala iti ramane si de o caciula ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Eu ma gandeam la ceva de genul asta Ce-mi zici tu, sunt astea Am inteles... e decent pretul, insa nu ii gasisem pana acum. Multumesc si eu! Cumpara neopren de la loius, braul xxl de 5 euro, cumpara arici de la magazinul de textile si fa-ti protectiile detasabile. Le dai jos dupa tura, le speli si sus inapoi. Eu m-am dat curajos si le-am cusut de mana intr-o iarna. Dar cred ca pt 10 lei un croitorntrage un rand de ata. Le masori cat vrei tu, si dintr-un brau din-ala iti ramane si de o caciula ) Nu e o idee rea deloc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 (editat) Buna ideea, Patrick. Totusi, daca le fac un pic mai largi si le prind sus si jos cu fasete, nu ar trebui sa le mai pun arici, ci doar sa le cos. Dar asta inseamna ca ar trebui sa dau jos roata fata de fiecare data cand vreau sa le curat, si sa le fac indeajuns de largi incat sa intre pe partea de jos a jambelor, unde sunt urechile de prindere ale aripii de fabrica. Deci, tot varianta ta, cu prindere pe arici e mai viabila. Oricum, vreau sa le las in permanenta montate, pentru ca protejeaza si de praf, nu numai de lovituri (pietre, bolovani ce mai sar de la roata in mers).. Editat Ianuarie 19, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Stiu. Dar ramane praful in ele si incet mananca cromul de pe telescop si o sa ai surprize. Pe cand spaland toata protectia.... Plus ca nu demontezi nimic si de stat, stau foarte bine si cu arici doar. Oricum, e doar o idee. Poate o mai foloseste careva. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Inca stau in dubiu. Cred ca mai practica ar fi varianta cu burdufuri de cauciuc. A avut un pretenar un Suzuki DR 650 de prin `95, si erau burdufurile negre de ulei. Cand a schimbat semeringurile si uleiul la furca, le-a dat jos, le-a pus la inmuiat, le-a spalat cu solutie gen Triumf - curatat aragaze, si le-a facut ca noi.. Multumesc si pt ideea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Am avut si din alea, dar de aceea le-am facut acestea detasabile sa am acces si sa vad starea garniturilor. Acelea le-am avut pe furca originala Bmw. Neoprenul e pe furca Aprilia de acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Am inteles. Deci, sunt testate de tine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 @Eugen; imi place mult cum arata cu aripa aia si, dupa cum am mai spus, vreau sa-i pun si eu una caprei mele dar solutia gandita de mine ar fi urmatoarea; -tai partea din fata din aripa originala, astfel incat sa ramana partea functionala, cea din spate, care apara de noroi. -din aripa de motocross tai partea din spate, astfel incat sa am racire la radiator. In felu asta cred ca voi castiga si aspect si functionalitate. Oricum, inainte de a strica ceva, voi face niste simulari grafice, asa cum a procedat si Alin. Apropo, foarte frumos, Aline, felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Ca o recomandare, incepe cu aripa de cross prima data. Sa nu o tai pe cea originala prima, sa nu iti placa ce iese ca aspect si sa nu mai ai ce pune inapoi. Spor si rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 @Eugen; imi place mult cum arata cu aripa aia si, dupa cum am mai spus, vreau sa-i pun si eu una caprei mele dar solutia gandita de mine ar fi urmatoarea; -tai partea din fata din aripa originala, astfel incat sa ramana partea functionala, cea din spate, care apara de noroi. -din aripa de motocross tai partea din spate, astfel incat sa am racire la radiator. In felu asta cred ca voi castiga si aspect si functionalitate. Oricum, inainte de a strica ceva, voi face niste simulari grafice, asa cum a procedat si Alin. Apropo, foarte frumos, Aline, felicitari. multumesc ! Am retinut un sfat mai vechi de-al bunicului meu , acum decedat , : " masoara de 10 ori si taie o singura data " el m-a invatat lacatuserie de mic , poate de aceea chiar daca am munca de birou , tot in atelier ma regasesc....... @Eugen; imi place mult cum arata cu aripa aia si, dupa cum am mai spus, vreau sa-i pun si eu una caprei mele dar solutia gandita de mine ar fi urmatoarea; -tai partea din fata din aripa originala, astfel incat sa ramana partea functionala, cea din spate, care apara de noroi. -din aripa de motocross tai partea din spate, astfel incat sa am racire la radiator. In felu asta cred ca voi castiga si aspect si functionalitate. Oricum, inainte de a strica ceva, voi face niste simulari grafice, asa cum a procedat si Alin. Apropo, foarte frumos, Aline, felicitari. ai o idee pe care voiam sa o impartasesc , doar in parte , adica : sa tai aripa originala in doua , partea din spate sa ramana cu protectiile de jamba iar partea din fata sa incerc sa o fixex , de carena sub far si astfel sa fie fixa , ca la BMW F 650 GS , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 (editat) "ai o idee pe care voiam sa o impartasesc , doar in parte , adica : sa tai aripa originala in doua , partea din spate sa ramana cu protectiile de jamba iar partea din fata sa incerc sa o fixex , de carena sub far si astfel sa fie fixa , ca la BMW F 650 GS ," La varianta asta nu m-am gandit, sunt curios cum ar arata. Totusi, cred ca partea din fata ar fi prea micuta pt. efectul vizual. Editat Ianuarie 20, 2014 de SorinRadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Bravo colega. Sa-l (o) stapanesti sanatos! Poate ne vedem pe coclaurile din Popesti, ca si eu tot acolo stau. Salutări! Cu cea mai mare plăcere ;eu locuiesc în cartierul Confort City. Salut, 1.Rulmenti de la jug nu i-am schimbat niciodata si este prima oara cand ii vad. 2.Capacu de la rulmentu unisens, a fost crapat de la strangera suruburilor si schimbului in repetate randuri a rulmentului. 3.Busonu,recunosc am facut o ''mazgaleala'' aia datorita,dorintei excesiva de a merge pe el si a lipsei de rabdare.am facut-o asa plus ca era tarziu pt alta solutie 4.Axu de la schimbator nu stiam de sudura lui. Am uitat sa-ti spus despre aceste ,,dedesubturi' "Bataie de joc" era daca-l minteam ca este noua,unele au fost facute din lipsa de solutii in momentu' respectiv. Sincer, imi pare rau ca l-am vandut, chiar aveam de gand sa-l pun punct si mai merg cu el inca mult timp.Am uitat de aceste ,,tzigani'.Acum daca eu gasesc o carena lipita la alta motocicleta sau un surub rupt trebuie sa consider motocicleta praf. Salut Dorel, E în regulă. Nu era cazul să intervii în vreun fel. Lumea s-a activat pentru că probabil nimănui nu i-ar fi plăcut să fie în pielea mea. Motocicleta merge acum strună și sunt foarte încântat de ea. Următoarea motocicletă va fi cu siguranță nouă. În altă ordine de idei, este cineva de aici care și-a dotat prețioasa cu bare de protecție în zona carenelor /motorului? Dacă da, la ce producător ați apelat? Mii de mulțumiri, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 "ai o idee pe care voiam sa o impartasesc , doar in parte , adica : sa tai aripa originala in doua , partea din spate sa ramana cu protectiile de jamba iar partea din fata sa incerc sa o fixex , de carena sub far si astfel sa fie fixa , ca la BMW F 650 GS ," La varianta asta nu m-am gandit, sunt curios cum ar arata. Totusi, cred ca partea din fata ar fi prea micuta pt. efectul vizual. asa ceva asa ceva m-am jucat un pic Salutări! Cu cea mai mare plăcere ;eu locuiesc în cartierul Confort City. Salut Dorel, E în regulă. Nu era cazul să intervii în vreun fel. Lumea s-a activat pentru că probabil nimănui nu i-ar fi plăcut să fie în pielea mea. Motocicleta merge acum strună și sunt foarte încântat de ea. Următoarea motocicletă va fi cu siguranță nouă. În altă ordine de idei, este cineva de aici care și-a dotat prețioasa cu bare de protecție în zona carenelor /motorului? Dacă da, la ce producător ați apelat? Mii de mulțumiri, Cristi L. din punctul meu de vedere " bataia de joc " a fost fata de motocicleta adica reparatii atehnice - restul ,relatia contractuala e treaba voastra, oricum in principiu fiecare proprietar cunoaste viciile ascunse si cred ca un act de buna credinta acestea trebuiesc spuse... in fine daca cumparatorul " a aruncat cearceaful " si te-a iertat consider subiect inchis ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Aripa originala e cam curbata pt ce te-ai gandit. Si eu am avut ideea asta, dar trebuie prea mult cioplit din saraca aripa ca sa o scoti sa si arate cumva. Tot ceva aftermarket cred ca e solutia, plus ca e greu de pastrat partea din spate doar la aceasta aparatoare din cauza sistemului de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 cu toata presiunea iubitei mele , tot nu m-am lasat pana nu am murdarit baia... http://www.hetvezer.ro/pensiune.html acum e gata , mai sta un pic la indoit si apoi montam cu doar 7 lei am procurat folie , nu e de cea mai buna calitate dar merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 A iesit foarte frumos. Din pacate, folia nu prea tine la soare, si incepe sa se dezlipeasca de la caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 pai o vopsesc atunci , sau cum am facut cu celalalt folosesc glass papir de 400 granulatie cu apa si il matuiesc imi pastrez o fereastra in partea superioara sa vad prin ea dar totusi nu dau 380 de lei pe unul nou pana acum m-a costat doar 7 lei , e o diferenta , si in plus de asta , munca , dar cred ca ma relaxeaza sa fac lucruri noi , ma inbacsesc la birou uneori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Eu la GPZ imi facusem un parbriz dintr-unul de ZZR 600, si l-am dus la o firma de mi l-a colantat cu negru. M-a costat 15 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.