Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

intrebare: de ai renuntat la Transalp si de ai Aprilia?

 

nu trebuie sa raspunzi

ma refeream la Transalp ca model nu a ta in particular . se stiie ca de obicei oamenii se ataseaza de un anumit producator , la masini la motociclete , scule , haine etc

 

Multumesc.

Copilul cred ca e cea mai mare realizare a vietii mele.

Am ajuns la stadiul in care a inceput sa citeasca, are talent de box (sunt sacul lui de box), si bineanteles noua generatie de motociclisti din famile.

Anul trecut i-am luat un pocket bike, dar vreau sa-i iau ceva de motocross cand o sa-mi mai revin cu banii..

da . pana la urma un copil este viitorul tau ca om , adica totul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intrebare: de ai renuntat la Transalp si de ai Aprilia?

 

nu trebuie sa raspunzi

Ba chiar vreau sa-ti raspund:

Cand mi-am luat Transalp-ul (model `97 cu doua, primul cu doua discuri fata) aveam vitezana, dar mi-am plesnit doua vertebre de langa bazin, si am trecut pem ceva cu suspensie mai elastica..Transalp-ul fusese al unui prieten, l-a vandut la Brasov, noul propietar l-a reconditionat complet (vopsea, distributie, roti...placute, cauciucuri si camere, toba Leo Vince X3, schimbate toate consumabilele,consum de 4%), apoi a vrut sa-si ia Aprilia Caponord, si l-am luat la un pret mai mic decat tot ce era pe piata..

Eu doar i-am retapitat saua, si i-am adaugat niste accesorii..

Cert e ca am facut intrecere cu un prieten cu un Super Tenere 750, si nu m-a putut depasi in linie dreapta :P

 

De ce am dat-o? Nu aveam masina, era iarna, si trebuia sa fac naveta la tara, la socrii, pentru ca aveam baiatul acolo. Cu asta am spus tot.

Mi-a parut rau dupa ea, dar dupa 4 ani, era la un prieten, si s-au dus cuzinetii la un piston, pentru ca nu i-a schimbat mult timp uleiul, o lovise inainte, nu mai avea multe din ceea ce avea la mine, si arata de te durea inima sa o vezi...Faza e ca i-am schimbat motorul cu un prieten, si e inca pe strada...

 

Acum am Pegaso, pentru ca am luat-o demontata la un pret bun, apoi mi-am facut-o treptat.

Pentru mine, este o marca, nu sunt fan Aprilia, dar a ajuns sa-mi placa foarte mult, si nu cred ca o sa o schimb decat daca ma lasa de prea multe ori in drum, sau daca o sa am bani vreodata sa-mi iau un Adventure...

 

Rectificare: la Transalp s-au dus cuzinetii la o biela, nu la un piston ;)

 

Si inca o completare: nu sunt impatimit doar pentru o marca de motociclete. Atata timp cat arata ok, iar caracteristicile tehnico-functionale sunt decente, sunt deschis oricarei "asimilari".

 

Pentru cei care au Facebook, adresa mea este Eugen Wakasaki

post-74306-0-88799600-1390157826_thumb.jpg

post-74306-0-30303800-1390157827_thumb.jpg

post-74306-0-66695500-1390157827_thumb.jpg

post-74306-0-99585300-1390157827_thumb.jpg

post-74306-0-65791300-1390157828_thumb.jpg

post-74306-0-13547100-1390157829_thumb.jpg

post-74306-0-53122400-1390157829_thumb.jpg

post-74306-0-88517700-1390157829_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti traiasca piciul Eugene!

 

Protectiile alea de neopren stiu ca sunt cam scumpe. In schimb am vazut la vreo 2 moto, burdufuri de dacie, ei ziceau de planetare, insa nu sunt sigur. Daca nu, cred ca merg si cele de amortizoare : http://www.catalog.altgradauto.ro/articole/foto/mari/13019288971.jpg , astea sunt 24 de ron...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarumana.

Multumesc la fel.

 

Eu ma gandeam la ceva de genul asta

Ce-mi zici tu, sunt astea

Auci, motovip, tipul cu firma e tatal unui coleg de-al lui fi-miu :D

 

Ideea e ca trebuie neaparat sa-mi pun ceva protectii la jambe, mai ales ca e furca inversata, si n-am chef sa o lovesc, sa schimb semeringurile de doua ori pe sezon..

Luna viitoare imi vin si rotile, le montez cauciucele de motocross, si sa vezi maidaneala :bike-037:

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba chiar vreau sa-ti raspund:

Cand mi-am luat Transalp-ul (model `97 cu doua, primul cu doua discuri fata) aveam vitezana, dar mi-am plesnit doua vertebre de langa bazin, si am trecut pem ceva cu suspensie mai elastica..Transalp-ul fusese al unui prieten, l-a vandut la Brasov, noul propietar l-a reconditionat complet (vopsea, distributie, roti...placute, cauciucuri si camere, toba Leo Vince X3, schimbate toate consumabilele,consum de 4%), apoi a vrut sa-si ia Aprilia Caponord, si l-am luat la un pret mai mic decat tot ce era pe piata..

Eu doar i-am retapitat saua, si i-am adaugat niste accesorii..

Cert e ca am facut intrecere cu un prieten cu un Super Tenere 750, si nu m-a putut depasi in linie dreapta :P

 

De ce am dat-o? Nu aveam masina, era iarna, si trebuia sa fac naveta la tara, la socrii, pentru ca aveam baiatul acolo. Cu asta am spus tot.

Mi-a parut rau dupa ea, dar dupa 4 ani, era la un prieten, si s-au dus cuzinetii la un piston, pentru ca nu i-a schimbat mult timp uleiul, o lovise inainte, nu mai avea multe din ceea ce avea la mine, si arata de te durea inima sa o vezi...Faza e ca i-am schimbat motorul cu un prieten, si e inca pe strada...

 

Acum am Pegaso, pentru ca am luat-o demontata la un pret bun, apoi mi-am facut-o treptat.

Pentru mine, este o marca, nu sunt fan Aprilia, dar a ajuns sa-mi placa foarte mult, si nu cred ca o sa o schimb decat daca ma lasa de prea multe ori in drum, sau daca o sa am bani vreodata sa-mi iau un Adventure...

 

Rectificare: la Transalp s-au dus cuzinetii la o biela, nu la un piston ;)

 

Si inca o completare: nu sunt impatimit doar pentru o marca de motociclete. Atata timp cat arata ok, iar caracteristicile tehnico-functionale sunt decente, sunt deschis oricarei "asimilari".

 

Pentru cei care au Facebook, adresa mea este Eugen Wakasaki

o sa primesti on cerere de la sase sute cmc - adica eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara neopren de la loius, braul xxl de 5 euro, cumpara arici de la magazinul de textile si fa-ti protectiile detasabile. Le dai jos dupa tura, le speli si sus inapoi. Eu m-am dat curajos si le-am cusut de mana intr-o iarna. Dar cred ca pt 10 lei un croitorntrage un rand de ata. Le masori cat vrei tu, si dintr-un brau din-ala iti ramane si de o caciula :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandeam la ceva de genul asta

Ce-mi zici tu, sunt astea

 

Am inteles... e decent pretul, insa nu ii gasisem pana acum. Multumesc si eu!

Cumpara neopren de la loius, braul xxl de 5 euro, cumpara arici de la magazinul de textile si fa-ti protectiile detasabile. Le dai jos dupa tura, le speli si sus inapoi. Eu m-am dat curajos si le-am cusut de mana intr-o iarna. Dar cred ca pt 10 lei un croitorntrage un rand de ata. Le masori cat vrei tu, si dintr-un brau din-ala iti ramane si de o caciula :))

Nu e o idee rea deloc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ideea, Patrick.

Totusi, daca le fac un pic mai largi si le prind sus si jos cu fasete, nu ar trebui sa le mai pun arici, ci doar sa le cos.

Dar asta inseamna ca ar trebui sa dau jos roata fata de fiecare data cand vreau sa le curat, si sa le fac indeajuns de largi incat sa intre pe partea de jos a jambelor, unde sunt urechile de prindere ale aripii de fabrica.

Deci, tot varianta ta, cu prindere pe arici e mai viabila.

 

Oricum, vreau sa le las in permanenta montate, pentru ca protejeaza si de praf, nu numai de lovituri (pietre, bolovani ce mai sar de la roata in mers)..

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu. Dar ramane praful in ele si incet mananca cromul de pe telescop si o sa ai surprize. Pe cand spaland toata protectia.... Plus ca nu demontezi nimic si de stat, stau foarte bine si cu arici doar. Oricum, e doar o idee. Poate o mai foloseste careva. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca stau in dubiu.

Cred ca mai practica ar fi varianta cu burdufuri de cauciuc.

A avut un pretenar un Suzuki DR 650 de prin `95, si erau burdufurile negre de ulei.

Cand a schimbat semeringurile si uleiul la furca, le-a dat jos, le-a pus la inmuiat, le-a spalat cu solutie gen Triumf - curatat aragaze, si le-a facut ca noi..

 

Multumesc si pt ideea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Eugen; imi place mult cum arata cu aripa aia si, dupa cum am mai spus, vreau sa-i pun si eu una caprei mele dar solutia gandita de mine ar fi urmatoarea;

-tai partea din fata din aripa originala, astfel incat sa ramana partea functionala, cea din spate, care apara de noroi.

-din aripa de motocross tai partea din spate, astfel incat sa am racire la radiator.

In felu asta cred ca voi castiga si aspect si functionalitate. Oricum, inainte de a strica ceva, voi face niste simulari grafice, asa cum a procedat si Alin. Apropo, foarte frumos, Aline, felicitari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Eugen; imi place mult cum arata cu aripa aia si, dupa cum am mai spus, vreau sa-i pun si eu una caprei mele dar solutia gandita de mine ar fi urmatoarea;

-tai partea din fata din aripa originala, astfel incat sa ramana partea functionala, cea din spate, care apara de noroi.

-din aripa de motocross tai partea din spate, astfel incat sa am racire la radiator.

In felu asta cred ca voi castiga si aspect si functionalitate. Oricum, inainte de a strica ceva, voi face niste simulari grafice, asa cum a procedat si Alin. Apropo, foarte frumos, Aline, felicitari.

multumesc ! Am retinut un sfat mai vechi de-al bunicului meu , acum decedat , : " masoara de 10 ori si taie o singura data "

el m-a invatat lacatuserie de mic , poate de aceea chiar daca am munca de birou , tot in atelier ma regasesc.......

 

@Eugen; imi place mult cum arata cu aripa aia si, dupa cum am mai spus, vreau sa-i pun si eu una caprei mele dar solutia gandita de mine ar fi urmatoarea;

-tai partea din fata din aripa originala, astfel incat sa ramana partea functionala, cea din spate, care apara de noroi.

-din aripa de motocross tai partea din spate, astfel incat sa am racire la radiator.

In felu asta cred ca voi castiga si aspect si functionalitate. Oricum, inainte de a strica ceva, voi face niste simulari grafice, asa cum a procedat si Alin. Apropo, foarte frumos, Aline, felicitari.

ai o idee pe care voiam sa o impartasesc , doar in parte , adica : sa tai aripa originala in doua , partea din spate sa ramana cu protectiile de jamba iar partea din fata sa incerc sa o fixex , de carena sub far si astfel sa fie fixa , ca la BMW F 650 GS ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"ai o idee pe care voiam sa o impartasesc , doar in parte , adica : sa tai aripa originala in doua , partea din spate sa ramana cu protectiile de jamba iar partea din fata sa incerc sa o fixex , de carena sub far si astfel sa fie fixa , ca la BMW F 650 GS ,"

 

La varianta asta nu m-am gandit, sunt curios cum ar arata. Totusi, cred ca partea din fata ar fi prea micuta pt. efectul vizual.

Editat de SorinRadu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bravo colega.

Sa-l (o) stapanesti sanatos!

 

Poate ne vedem pe coclaurile din Popesti, ca si eu tot acolo stau.

Salutări!

Cu cea mai mare plăcere ;eu locuiesc în cartierul Confort City.

Salut,

1.Rulmenti de la jug nu i-am schimbat niciodata si este prima oara cand ii vad.

2.Capacu de la rulmentu unisens, a fost crapat de la strangera suruburilor si schimbului in repetate randuri a rulmentului.

3.Busonu,recunosc am facut o ''mazgaleala'' aia datorita,dorintei excesiva de a merge pe el si a lipsei de rabdare.am facut-o asa plus ca era tarziu pt alta solutie

4.Axu de la schimbator nu stiam de sudura lui.

Am uitat sa-ti spus despre aceste ,,dedesubturi'

 

 

 

"Bataie de joc" era daca-l minteam ca este noua,unele au fost facute din lipsa de solutii in momentu' respectiv.

 

 

Sincer, imi pare rau ca l-am vandut, chiar aveam de gand sa-l pun punct si mai merg cu el inca mult timp.Am uitat de aceste ,,tzigani'.Acum daca eu gasesc o carena lipita la alta motocicleta sau un surub rupt trebuie sa consider motocicleta praf.

Salut Dorel,

E în regulă. Nu era cazul să intervii în vreun fel. Lumea s-a activat pentru că probabil nimănui nu i-ar fi plăcut să fie în pielea mea.

Motocicleta merge acum strună și sunt foarte încântat de ea. Următoarea motocicletă va fi cu siguranță nouă.

 

În altă ordine de idei, este cineva de aici care și-a dotat prețioasa cu bare de protecție în zona carenelor /motorului?

Dacă da, la ce producător ați apelat?

 

Mii de mulțumiri,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"ai o idee pe care voiam sa o impartasesc , doar in parte , adica : sa tai aripa originala in doua , partea din spate sa ramana cu protectiile de jamba iar partea din fata sa incerc sa o fixex , de carena sub far si astfel sa fie fixa , ca la BMW F 650 GS ,"

 

La varianta asta nu m-am gandit, sunt curios cum ar arata. Totusi, cred ca partea din fata ar fi prea micuta pt. efectul vizual.

asa ceva

 

asa ceva

m-am jucat un pic

 

 

Salutări!

Cu cea mai mare plăcere ;eu locuiesc în cartierul Confort City.

Salut Dorel,

E în regulă. Nu era cazul să intervii în vreun fel. Lumea s-a activat pentru că probabil nimănui nu i-ar fi plăcut să fie în pielea mea.

Motocicleta merge acum strună și sunt foarte încântat de ea. Următoarea motocicletă va fi cu siguranță nouă.

 

În altă ordine de idei, este cineva de aici care și-a dotat prețioasa cu bare de protecție în zona carenelor /motorului?

Dacă da, la ce producător ați apelat?

 

Mii de mulțumiri,

Cristi L.

din punctul meu de vedere " bataia de joc " a fost fata de motocicleta adica reparatii atehnice - restul ,relatia contractuala e treaba voastra, oricum in principiu fiecare proprietar cunoaste viciile ascunse si cred ca un act de buna credinta acestea trebuiesc spuse... in fine daca cumparatorul " a aruncat cearceaful " si te-a iertat consider subiect inchis ...

post-78987-0-19295500-1390218169_thumb.jpg

post-78987-0-25239700-1390218833_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aripa originala e cam curbata pt ce te-ai gandit. Si eu am avut ideea asta, dar trebuie prea mult cioplit din saraca aripa ca sa o scoti sa si arate cumva. Tot ceva aftermarket cred ca e solutia, plus ca e greu de pastrat partea din spate doar la aceasta aparatoare din cauza sistemului de prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu toata presiunea iubitei mele , tot nu m-am lasat pana nu am murdarit baia...



http://www.hetvezer.ro/pensiune.html



acum e gata , mai sta un pic la indoit si apoi montam

cu doar 7 lei am procurat folie , nu e de cea mai buna calitate dar merge

post-78987-0-75470100-1390232498_thumb.jpg

post-78987-0-51674800-1390232504_thumb.jpg

post-78987-0-76789300-1390232510_thumb.jpg

post-78987-0-82733000-1390232516_thumb.jpg

post-78987-0-18310500-1390232522_thumb.jpg

post-78987-0-03953700-1390236555_thumb.jpg

post-78987-0-63507100-1390236563_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai o vopsesc atunci , sau cum am facut cu celalalt folosesc glass papir de 400 granulatie cu apa si il matuiesc

imi pastrez o fereastra in partea superioara sa vad prin ea



dar totusi nu dau 380 de lei pe unul nou



pana acum m-a costat doar 7 lei , e o diferenta , si in plus de asta , munca , dar cred ca ma relaxeaza sa fac lucruri noi , ma inbacsesc la birou uneori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...