Nooxy Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 (editat) Misto IE-ul ala verde cu argintiu. tot cu RSB are numarul? Salut, Nu ,ca l-a schimbat.Sper sa aiba grija de ea macar cat ai avut tu . Toate cele bune in UK ! Editat Aprilie 24, 2016 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Salut, frati aprilisti! Stie careva cam care ar fi cauza pentru care capra mea nu vrea sa dezvolte puterea maxima si da usoare smucituri intre 3-4000 rpm? Nu vrea sa mai treaca de 7000 rpm, cu acceleratia in blana. Am ajuns la 200 km/h si nu mai vroia... Astept pareri. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Frumoasa plimbarea, Cristi @Kapo di cAprilia - Ai o problema cu instalatia de protoxid de azot. Cred ca tre' sa schimbi mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Misto IE-ul ala verde cu argintiu. tot cu RSB are numarul? Acum e PH 06 SMI Salut, Nu ,ca l-a schimbat.Sper sa aiba grija de ea macar cat ai avut tu . Toate cele bune in UK ! Fac si eu ce pot. I-am schimbat ieri placutele de frana de pe fata si suruburile de la cricul central, care se strambasera si din cauza lor statea motocicleta foarte stramba cand o puneam pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Salut Bai fratilor. Care cunoasteti sau banuiti!? Daca un motor porneste de 10 ori, cu pauze de cateva min intre porniri, apoi merg cu motorul 1 ora si acesta se opreste si nu mai porneste( nu se mai invarte motorul cand apas pe pornire).... ce piesa ar putea sa se strice? Am desfacut electromotorul daca il pun direct la baterie invarte( nu cred ca suficient de tare) daca il pun la motor cu capacul de la rotor-stator scos invarte rotitele din interior. Daca pun capacul face doar "click" si imi soarbe toata puterea din baterie. Verifica si releul de pornire. La mine s-a ars si l-am inlocuit cu unul de scuter. No problemo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 (editat) Frumoasa plimbarea, Cristi @Kapo di cAprilia - Ai o problema cu instalatia de protoxid de azot. Cred ca tre' sa schimbi mobra! De obicei apriliile sunt proaste si se strica repede Editat Aprilie 25, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Frumoasa plimbarea, Cristi @Kapo di cAprilia - Ai o problema cu instalatia de protoxid de azot. Cred ca tre' sa schimbi mobra! . Merci, colegu'! Credeam ca e vreun mecanic printre voi.... Ca de glume, sunt satul. Nu stiam ca apriliile sunt asa.... dar nu stiu de ce inca nu-i dau foc, ca de vandut... @Cristian, o sa ma uit si la bujii, desi sunt aproape noi, le-am pus anul trecut -NGK Iridium. P.S. cAprilia = Aprilia ETV 1000 Caponord (pt. cei care nu stiau...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 . Merci, colegu'! Credeam ca e vreun mecanic printre voi.... Ca de glume, sunt satul. Nu stiam ca apriliile sunt asa.... dar nu stiu de ce inca nu-i dau foc, ca de vandut... @Cristian, o sa ma uit si la bujii, desi sunt aproape noi, le-am pus anul trecut -NGK Iridium. P.S. cAprilia = Aprilia ETV 1000 Caponord (pt. cei care nu stiau...) Colegu', n-am vrut sa te jignesc, dar cum aceasta sectiune a forumului se numeste "Posesori De Aprilia Pegaso 650,uniti-va!" si tu ai intrebat ceva aberant pentru un Pegaso (200 km/h - nu merge nici daca ii pui cai inaripati) am raspuns ca atare, crezand ca e o gluma. Greseala mea. Dar te rog data viitoare sa spui si ce "incaleci". Eu unul nu stiam ca (virgula) cAprilia este Caponord. Si da, acum trecand la lucruri serioase: Cristi are dreptate. Bujiile ar fi primul lucru de verificat. Din fabrica a venit cu iridium? Daca nu, da-le jos si pune normale. Iridium e pentru gaz (a se citi GPL) sau competitii sportive. Am avut si eu pe masina (asa am luat-o) si le-am dat jos ca imi facea urat la ralenti (tuning, cum s-ar zice). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Eu i-am pus iridium ca le lauda lumea, cica aprinderea e mai buna, scade consumul, etc. Azi nu pot sa ma uit la bujii, dar maine imi fac timp, catot vreau sa schimb si filtrul de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Eu i-am pus iridium ca le lauda lumea, cica aprinderea e mai buna, scade consumul, etc. Azi nu pot sa ma uit la bujii, dar maine imi fac timp, catot vreau sa schimb si filtrul de benzina. Victor are dreptate: producatorul motocicletei stabileste tipul de bujie , tipul de ulei etc , nu lumea .in principiu ,daca noi am folosi datele din manualul de intretinere , nu cred ca am avea probleme iar mobrele ar fi in parametrii normali , indiferent de numele producatorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Salut. Adevarul este ca m-a speriat si pe mine postarea lu' cAprilia... 200km cu o aprilia??? 7000rpm?? Vreau sa intreb ceva. Si rog fara replayuri taioase sau arogante. Banuiesc ca am privit problema mobrei mele gresit. Acum vine intrebarea. Care sunt motivele pentru care se aprinde martorul pentru ulei in bord, si ce se intampla daca mergi cu el aprins aprox 10km ( pe autostrada)? Mult noroc si bucurie pe cal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Ori nu ai destul ulei ori urmeaza sa "moara" si poti pune unul de masina cu specificatii asemanatoare sau unul nou pt rotax. De intamplat se poate sa nu fie destul ulei si sa calezi motorul, sa fie destul ulei si sa nu mai mearga pompa de ulei sau sa mearga restul si sa nu mearga senzorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Salut. Adevarul este ca m-a speriat si pe mine postarea lu' cAprilia... 200km cu o aprilia??? 7000rpm?? Vreau sa intreb ceva. Si rog fara replayuri taioase sau arogante. Banuiesc ca am privit problema mobrei mele gresit. Acum vine intrebarea. Care sunt motivele pentru care se aprinde martorul pentru ulei in bord, si ce se intampla daca mergi cu el aprins aprox 10km ( pe autostrada)? Mult noroc si bucurie pe cal. De ce nu vrei sa iei manualul de raparatie si sa il studiezi un pic , inainte de a te apuca sa desfaci motorul motorul? » Post actualizat in 25 Apr 2016 19:11 Ori nu ai destul ulei ori urmeaza sa "moara" si poti pune unul de masina cu specificatii asemanatoare sau unul nou pt rotax. De intamplat se poate sa nu fie destul ulei si sa calezi motorul, sa fie destul ulei si sa nu mai mearga pompa de ulei sau sa mearga restul si sa nu mearga senzorul. de aici se desprinde ideea ca pot fi mai multe , astfel incat , trebuie vazuta de un mecanic.Consider sfaturile noastre fara rezultat deoarece reparatia se face mereu fizic nu pe internet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Alin.. sincer am tot respectul pt sfaturile tale. Tot tu m-ai ajutat cu cateva sfaturi f bune anul trecut cand a trebuit sa fac un circuit prin Anglia. DAR intrebarile pe care le adresez nu sunt pentru a incerca sa repar eu motorul. Motorul l-am trimis astazi la un service sa il faca. Dar sa nu uitam ca orice service trebuie sa faca niste bani ( mai mult sau mai putin meritati). De aici vine si motivul pentru care intreb. Nu vreau sa inceapa ala sa ma incarce cu o gramada de motive fara sens. Si lucrul asta este f benefic (banuiesc) si pentru alti posesori de motociclete. Revin la intrebarea mea. Era ulei in motor. Cand am scos uleiul de sub motor am scos aprox1.5 litri. Apoi am mai scos cam 2 litri din cadru. Din cate am inteles de la proprietarul anterior.. a schimbat uleiul si filtru( cu unul ieftin...reiese din facturi) care in momentul schimbarii ( aprox 200km) era deja destul de negru. Am manualul pentru aprilia( in engleza) daca vrea cineva sa imi zica. DAr nu spune nimic despre ce ma intereseaza. Este posibil sa se strice grav ceva din motivul insuficientii presiunei la ulei? Sunt in dilema.. intre o problema mecanica sau o problema electrica ( motivul de nu porneste) In acelasi timp sunt constient ca este f posibil ca pana acum sa nu mai fi avut nimeni o astfel de problema.. si sa nu se stie un motiv ( atunci voi ramane la mana mecanicului) Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Este posibil sa se strice grav ceva din motivul insuficientii presiunei la ulei? da, motorul. Biela, piston, arbore cotit (caz in care nu mai e rentabil sa incerci reparatia lui), etc. Sunt in dilema.. intre o problema mecanica sau o problema electrica ( motivul de nu porneste) In acelasi timp sunt constient ca este f posibil ca pana acum sa nu mai fi avut nimeni o astfel de problema.. si sa nu se stie un motiv ( atunci voi ramane la mana mecanicului) Pai ti s-a tot spus ce sa faci. Daca nu te pricepi si se vede ca nu prea (nu o spun cu rautate si nu e nici o rusine, fiecare are punctele lui slabe), nu prea ai de ales decat sa o lasi pe mana unui mecanic si sa speri ca e chiar ... mecanic si stie ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 da, motorul. Biela, piston, arbore cotit (caz in care nu mai e rentabil sa incerci reparatia lui), etc. Pai ti s-a tot spus ce sa faci. Daca nu te pricepi si se vede ca nu prea (nu o spun cu rautate si nu e nici o rusine, fiecare are punctele lui slabe), nu prea ai de ales decat sa o lasi pe mana unui mecanic si sa speri ca e chiar ... mecanic si stie ce face. Da exact de asta imi era frica Nu este deloc cu suparare. Chiar apreciez si recunosc ca nu stiu(altfel nu intrebam). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Ai scos 3,5 l de ulei in total? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Ai scos 3,5 l de ulei in total? la acest model intra 2.2 litri , la al meu 2 litri , Iuliane fa o comparatie, Acel motor se sufoca de atata ulei .3.5 litri imi intra la masina . Da uleiul afara pune doar 2 litri si vezi cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Stiu ca si eu tot rotax am/avut si tot pe la 2 l se invart toate. Dar daca a scoa 3,5 l e clar de unde si problemele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Probabil cel dinaintea lui nu stia cum si cand sa verifice nivelul de ulei si l-a umplut... Normal ca nu va porni cu 3,5 l in el,caci va face o presiune enorma,riscand ca,daca porneste,sa puste toate garniturile.Si asa mai departe... Exact Critian. Cel de la care am luat-o nu a mai avut Aprilia pana acum ( Aprilia sunt putin mai temperamentale ) si nu cred ca a pus uleiul care trebuia sau cat trebuia. Eu cand am cumparat-o am omis sa verific uleiul dupa ce o pornesc (mare greseala). Sunt constient ca nu trebuia sa risc si sa merg cu ea fara sa fac o verificare amanuntita ( eventual sa o iau pe platforma sau duba). In general mereu schimb ulei, filtre, lichid de racire la orice masinarie pe care o cumpar. ( este un pitic de-al meu) Si dupa cum ai spus Cristian.. uite asa incep sa imi fac o idee cam ce se poate sa am stricat la ea. Garnituri, piston(sper sa nu) pompa. s.a.m.d. Saptamana asta se apuca de ea la service. Va tin la curent(daca sunteti interesati) de ce verdict mi se da. Sanse de supravetuire Mult noroc. » Post actualizat in 26 Apr 2016 11:24 un fel de P.s. Din ce am vazut in chitante.. Ulei la 23£ 5Litri si filtru ulei 3.5£. Cele mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 (editat) @Iulian peg e Highly recommended sa cureti si filtrul de ulei din cadru , daca se aprinde oil lamp desi ai schimbat uleiul . Care o fi ala , vei intreba . Sunt sigur ca vei studia topicul si vei afla raspunsul . Editat Aprilie 26, 2016 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Trimite-ti-i un manual, sa nu il caute sub scarite. Motoarele astea sunt atat de simple incat e pacat sa nu il repare singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Ce am scris mai sus e trecut cu vederea de foarte multi din cei ce citesc manualul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Ce am scris mai sus e trecut cu vederea de foarte multi din cei ce citesc manualul . poate sa il repare si singur, Mecanicii sunt si ei oameni ca noi , numai ca au mai multe cunostinte in domeniu ( se presupune) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Dupa ce m-am laudat acum cateva zile ca motocicleta mea merge foarte bine, azi mi-a facut figuri. A inceput sa dea rateuri in mers si sa nu se mai accelereze. Benzina ii venea, pentru ca atunci cand o acceleram dadea rateurile si dadea sa se opreasca motorul. Dupa ce am oprit motorul si l-am pornit din nou a functionat perfect ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.