Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Mihai te voi urma in zilele urmatoare deoarece trebuie sa ma baricadez si eu !Presimt iesiri pe coclauri1

 

 

:peace:

 

Eu am ramas cu ceva temeri de cand am fost la lacul vulturilor, asa ca acum prefer sa imi fac armura serioasa :))

post-91787-0-52288500-1462792603_thumb.jpg

post-91787-0-14647900-1462792604_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vorbim, facem, nu e problema. Eu am incercat sa il fac aproximativ o varianta imbunatatita a astuia:

Bravos, al tau a iesit chiar bine! (cum ar zice ciuciunghezii mei: "similar factory" :D ) Nu ai acces la un strung sa iti faci 2 'bucsi' cilindrice, sa bagi surubul prin ele si nu direct in teava, ar fi mai estetic, dar nu stiu daca ar fi si mai rezistent... Intrebare: cu ce ai indoit teava?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Pegaso mai vechi nu se potriveste, dar poate vorbesti cu @Alin Geamanu si imi da voie sa masor dupa motocicleta lui...

 

Teava am indoit-o cu o masina de indoit teava facuta de mine. De prinderi stiu ce spui, dar mie asa mi se pare cea mai estetica varianta. Oricum am muncit o gramada la el, ca dupa ce am indoit teava a trebuit sa tai cotul, apoi gaurit, apoi alezat ca sa intre surubul, apoi sudat o saiba pe partea cealalta. Sigur, ar fi fost mai simplu sa sudez o platbanda, dar mie imi place mai mult asa.

Evident, daca exista cineva care e interesat de un crashbar altfel ne adaptam :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Pegaso mai vechi nu se potriveste, dar poate vorbesti cu @Alin Geamanu si imi da voie sa masor dupa motocicleta lui...

 

Teava am indoit-o cu o masina de indoit teava facuta de mine. De prinderi stiu ce spui, dar mie asa mi se pare cea mai estetica varianta. Oricum am muncit o gramada la el, ca dupa ce am indoit teava a trebuit sa tai cotul, apoi gaurit, apoi alezat ca sa intre surubul, apoi sudat o saiba pe partea cealalta. Sigur, ar fi fost mai simplu sa sudez o platbanda, dar mie imi place mai mult asa.

Evident, daca exista cineva care e interesat de un crashbar altfel ne adaptam :))

nici o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Teava am indoit-o cu o masina de indoit teava facuta de mine.

Pune si tu te rog o poza, am gasit o gramada de planuri in trecut, insa nu am mai ajuns sa imi fac si eu una...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot cam la modelul asta ma gandeam si eu ca ar fi cel mai 'prietenos', insa nu am mai apucat sa imi fac rolele cum voiam la un strung, pt ca nu gasisem ceva pt. teava care se gaseste in mod uzual. Stiu ca altii foloseau roti pt. porti, insa eu nu am gasit ceva f ok. Drept e ca mi-a cam lipsit si motivatia si nu am cautat prea serios...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desteapta treaba cu barele alea. Bravo voua. Parerea mea este ca sunt putin cam prea fragile ( nu ma intelege gresit) Cred ca daca ai pune un punct de contact cu cadrul si la mijlocului motocicletei( partea radiatorului) ar creste rezistenta.

Daca imi fac si eu pegaso ( sper maine) si totul este ok cu el. am sa discut de o ,,afacere" .

App de asta. Cum ma sfatuiti sa fac prima oara cand vreau sa pornesc motorul dupa ce am umblat in el?

Scot fisa de la bujie? dau la utomat oleaca?

precizez ca am pun axul cu came, capacul la motor, si am invartit motorul in gol de cateva ori ( cred ca 6-7 ori) si merge ok. Nu s-a blocat deloc.

 

Mult noroc sa aveti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am facut din teava trasa de 3/4", crede-ma ca sunt suficient de solide! In mijlocul motocicletei am mai pus un brat care trece pana in partea cealalta a motocicletei (vezi poza).

Am mai pus o poza cu prinderea (care personal mi se pare mult mai aratoasa decat cea cu platbanda) si cu motocicleta cazuta.

In poza cu prinderea sta putin distantata pentru ca nu am strans-o, nu aveam de ce pentru ca a fost montat doar provizoriu, trebuie sa il dau jos sa il vopsesc.

 

post-91787-0-53242700-1462858810_thumb.jpg

post-91787-0-01714700-1462858811_thumb.jpg

post-91787-0-42957000-1462858811_thumb.jpg

post-91787-0-31395400-1462858812_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am facut din teava trasa de 3/4", crede-ma ca sunt suficient de solide! In mijlocul motocicletei am mai pus un brat care trece pana in partea cealalta a motocicletei (vezi poza).

Am mai pus o poza cu prinderea (care personal mi se pare mult mai aratoasa decat cea cu platbanda) si cu motocicleta cazuta.

In poza cu prinderea sta putin distantata pentru ca nu am strans-o, nu aveam de ce pentru ca a fost montat doar provizoriu, trebuie sa il dau jos sa il vopsesc.

Foarte tare! Sper sa n-ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apopos de reunirea stolului: poate dam in weekend un tur pe Valea Doftanei, il luam si pe Alin, si pe cine mai vrea, si oprim pe la pensiunile oamenilor sa vedem cum sta treaba.

 

Eu ma bag, si sunt 80% sanse sa mai vina un prieten cu un Pegaso.

 

Am expediat coletul,ai detalii pm. :ok:

 

Poate ne pui poze si cu Suzi aia a ta din '86(ca ma iau toti dracii cand vad Aprilici varsate...).

 

Ala nu e intr-o stare prea buna, inca e in lucru si nu prea am avut timp de el. Pegaso l-am pus jos usurel, fara sa il zgarii, ca sa "testez" crash-bar-ul (desi singura situatie in care poti sa il testezi intr-adevar e una nefericita...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apopos de reunirea stolului: poate dam in weekend un tur pe Valea Doftanei, il luam si pe Alin, si pe cine mai vrea, si oprim pe la pensiunile oamenilor sa vedem cum sta treaba.

ploua in continuu aici.dac e frumos , bagam un fum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Din cate am vazut la pegaso pe injectie( pe care il detin) Am observat ca seria la motor este pe partea superioara a carcasei motorului, pe aceiasi linie cu pedala de schimbat vitezele. Dar in acelasi timp mai este o serie si pe carcasa cilindrului ( capacul de la supape si undeva langa evacuare.. din cate imi amintesc). Seria la sasiu o gasesti in zona ghidonului/furca. Sper sa corespunda. Mult noroc.


» Post actualizat in 11 May 2016 07:58

P.s. Ceva sfaturi legat de ce ar trebui sa am in vedere inainte sa pornesc motorul?? ( reaminesc ca l-am avut desfacut bucati).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...