Cosmin Căvă Postat Martie 16, 2023 Share Postat Martie 16, 2023 Salutare tuturor. In ideea ca poate are cineva, imi trebuie cricul central pentru Aprilia Pegaso din 2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresoroian Postat Septembrie 4, 2023 Share Postat Septembrie 4, 2023 Salutare. As vrea maine sa-i schimb uleiul motorului meu si sa-i curat sita de filtrare a uleiului din cadru cu un drum. Are cineva idee unde o gasesc mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 4, 2023 Share Postat Septembrie 4, 2023 Nu știu unde e sita, dar știu că e delicat filetul orificiului de golire din motor! Și nici loc să prelucrezi filet mai mare nu ai pt că gaura nu are adâncime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 4, 2023 Share Postat Septembrie 4, 2023 Acum 24 minute, raresoroian a spus: Salutare. As vrea maine sa-i schimb uleiul motorului meu si sa-i curat sita de filtrare a uleiului din cadru cu un drum. Are cineva idee unde o gasesc mai exact? Pe cadru, stanga...in spatele radiatorului, cam la 15-20cm mai jos de jug (gatul cadrului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresoroian Postat Septembrie 5, 2023 Share Postat Septembrie 5, 2023 10 hours ago, ivan pedala said: Pe cadru, stanga...in spatele radiatorului, cam la 15-20cm mai jos de jug (gatul cadrului). ok.. deci ar trebui dat radiatorul jos ca sa ajung la el, e ceva de munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 5, 2023 Share Postat Septembrie 5, 2023 Acum 2 ore, raresoroian a spus: ok.. deci ar trebui dat radiatorul jos ca sa ajung la el, e ceva de munca Nu, radiatorul nu trebuie dat jos, busonul ala este pe lateral, putin mai sus de radiator/chiulasa...de obicei nu te incurca...se dau jos rezervorul, plasticele de pe langa, scutul, si ar trebui sa ai acces la acea sita. Scutul se da jos ca sa poti goli uleiul pe la busonul de sub motor...si vezi ca mai este pe cadru inca un buson mic, chiar desupra scutului in fata, care se scoate si el...pentru scurgerea totala a uleiului. Uite si-o poza...ala este coclenderul cu sita care trebuie scos si curatat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresoroian Postat Septembrie 5, 2023 Share Postat Septembrie 5, 2023 On 2/22/2023 at 5:57 PM, Kristian K said: 10 hours ago, ivan pedala said: Nu, radiatorul nu trebuie dat jos, busonul ala este pe lateral, putin mai sus de radiator/chiulasa...de obicei nu te incurca...se dau jos rezervorul, plasticele de pe langa, scutul, si ar trebui sa ai acces la acea sita. Scutul se da jos ca sa poti goli uleiul pe la busonul de sub motor...si vezi ca mai este pe cadru inca un buson mic, chiar desupra scutului in fata, care se scoate si el...pentru scurgerea totala a uleiului. Uite si-o poza...ala este coclenderul cu sita care trebuie scos si curatat! Rezolvat, multumesc! M-a ajutat mult poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 5, 2023 Share Postat Septembrie 5, 2023 Bravo, ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor! Vezi la montaj ca o sa ai nevoie de seibi din cupru sau aluminiu, ca sa etanseze la busoanele de golire si la sita parca era un "o"ring sau...nu mai tin minte, dar trebuiesc inlocuite ca sa nu curga ulei pe langa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 6, 2023 Share Postat Septembrie 6, 2023 Acum 4 minute, Kristian K a spus: Saine Aha! Fix. Și de cupru, cu din alea de aluminiu am avut surprize neplăcute în ultima perioadă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 6, 2023 Share Postat Septembrie 6, 2023 Acum 36 minute, Kristian K a spus: Saine Saibe fa,saibe,nu seibi... Asa-i...ai dreptate! Nu-s inca licentiat in "litere" si am si io lacunele mele, ce-i drept, ca oricare! Dar mie imi place sa invat, cu toate ca varsta nu ma recomanda...si nici nu fac gat daca mi se arata unde am gresit! Hai, astept sa aud initiatoru' ca si-a pornit motoru'!( @raresoroian ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresoroian Postat Septembrie 12, 2023 Share Postat Septembrie 12, 2023 On 9/6/2023 at 8:34 AM, ivan pedala said: Asa-i...ai dreptate! Nu-s inca licentiat in "litere" si am si io lacunele mele, ce-i drept, ca oricare! Dar mie imi place sa invat, cu toate ca varsta nu ma recomanda...si nici nu fac gat daca mi se arata unde am gresit! Hai, astept sa aud initiatoru' ca si-a pornit motoru'!( @raresoroian ) L-am pornit, toate bune, se pregateste de o tura de peste 1700 de km saptamana urmatoare Mai am o intrebare pentru voi: Are cineva vreun crashbar de vanzare? Nu neaparat cel original, ceva ce sa potriveasca.. m-am mai uitat pe net dupa ele dar gasesc doar noi si la niste preturi... Ma tenteaza un crashbar, mai ies offroad si e pacat de carenele alea frumoase. Asta e motorul, daca tot: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 12, 2023 Share Postat Septembrie 12, 2023 Bravo, asteptam poze si povestea calatoriei! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duku Postat Septembrie 21, 2023 Share Postat Septembrie 21, 2023 Va salut prieteni....intentionez sa achizitionez o aprilia pegaso din 2003 injectie de care toata lumea imi spune sa fug....imi puteti spune la ce sa fiu atent sau ce trebuie sa fac imediat dupa achizitionare...? multumesc cu respect.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Septembrie 25, 2023 Share Postat Septembrie 25, 2023 Salutare. Pana imi voi cumpara un turer autentic, m-am gandit sa cumpar un Pegaso din 1997 mai amarat. Are probleme la carurator mai ales. Intrebarea este daca are rost sa achizitionez acest model si daca se gasesc piese mai ales pentru problemele specifice modelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 25, 2023 Share Postat Septembrie 25, 2023 39 minutes ago, secbiker said: Salutare. Pana imi voi cumpara un turer autentic, m-am gandit sa cumpar un Pegaso din 1997 mai amarat. Are probleme la carurator mai ales. Intrebarea este daca are rost sa achizitionez acest model si daca se gasesc piese mai ales pentru problemele specifice modelului. La carburator nu prea sunt probleme. La motor sunt. Nu gasesti un BMW F650 Funduro din aceeasi generatie la banii aia? E identic si mai fiabil. Sau un Suzuki Freewind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Septembrie 26, 2023 Share Postat Septembrie 26, 2023 Acum 20 ore, Patrick_M a spus: La carburator nu prea sunt probleme. La motor sunt. Nu gasesti un BMW F650 Funduro din aceeasi generatie la banii aia? E identic si mai fiabil. Sau un Suzuki Freewind Numai ca Aprilia i-mi place mai mult la aspect si ergonomie. Si sa duca 2 persoane. Pe viitor voi cumpara Africa Twin DCT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 26, 2023 Share Postat Septembrie 26, 2023 3 minutes ago, secbiker said: Numai ca Aprilia i-mi place mai mult la aspect si ergonomie. Si sa duca 2 persoane. Pe viitor voi cumpara Africa Twin DCT. Atunci Aprilia sa fie si sa te duca pana vine Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabriel Aluchi Postat Octombrie 26, 2023 Share Postat Octombrie 26, 2023 Ma poate ajuta cineva cu o schita pentru scanteie la un aprilia pegaso 650cc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rekin Postat Martie 29 Share Postat Martie 29 Salut tuturor. Abia mi-am facut cont aici, pentru ca vreau sa cumpar o Aprilia Pegaso Tuscany Tibet. As aprecia daca cineva m-ar putea indruma. Sa stiu la ce sa ma uit, ce sa verific, care sunt problemele, etc. Eu nu ma pricep la motociclete mai moderne. Am avut doar motociclete in doi timpi, majoritatea socialiste. Si apoi o pauza de un sfert de secol, in care m-am dat doar cu scutere. Asa ca orice sfat sau parere sunt binevenite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
izbas cristian Postat Martie 31 Share Postat Martie 31 Salutare băieți am cumpărat un motor de pegaso și nu-mi dau seama cum să montez corect furtunile de la ulei în rezervor ,mă poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 1 Share Postat Aprilie 1 Acum 6 ore, izbas cristian a spus: furtunile Întreabă-l pe busu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresoroian Postat Aprilie 10 Share Postat Aprilie 10 Salutare. Mai pateste cineva sa ii porneasca motorul foarte bine la frig dar ceva mai greu cand e cald afara? In ideea in care.. iarna porneste instant, dar cand sunt peste 20 de grade trebuie ajutata putin din acceleratie ca sa porneasca.. e normal? Mentionez ca nu e o diferenta super mare.. doar porneste putin mai greu cand e caldura mai mare, mi se pare ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresoroian Postat Mai 1 Share Postat Mai 1 Salut! Am facut azi o plimbare scurta si dupa ce m-am oprit si am repornit motorul nu mai functiona turometrul. Are cineva vreo idee ce poate fi? Sau ce ar trebui sa verific? Mersi aticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tatar Ioan Postat Iulie 19 Share Postat Iulie 19 (editat) Va salut! Poate ma puteti ajuta și pe mine cu o idee. Dețin un model de cube,din anul 2000. După ce nu a fost pornit un an,a refuzat sa mai porneasca. De atunci am încercat următoarele: Benzina noua Filtru de aer nou Bujie noua Baterie noua Carburatoare curățate cu oringuri noi Flotoarele reglate la nivel,șuruburile de aer la 4 ture Aer fals nu trage Aerisirea la rezervor curatata(nu face vacum) Motocicleta pornește greu,dupa mai multe incercari, ajunge la 80 grade în 2 minute și apoi,pornește termocupla si nu reușește sa scadă sub 90 grade la relanti indiferent de cât timp sta pornita. Va rog idei,sugestii ce as mai putea sa verific Editat Iulie 19 de Tatar Ioan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.