Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. rezolv o problema si apare alta... nu vreau sa fac reclama negativa, dar motocicleta avea o singura problema si anume ca dadea tot uleiul pe evacuare iar dupa 2 luni jumate in service-ul celor de la Bad Customs Garage (bucuresti) a iesit cu problema asta rezolvata dar cu alte 5-6... 2 dintre ele le-am spus mai sus cu imbinarea evacuarii si saiba seeger si sunt rezolvate, dar mai urmeaza altele... se ineaca precum nu ar avea benzina si moare si totusi are rezervorul plin si dupa niste cautari pe net am ajuns la carburatoare. trebuie sa le sincronizez sau sa le repar/reconditionez? am dat astazi o tura prin oras cu treaba si am stat mult in trafic, temperatura ajungand la 110 grade constant si nici in mers nu cobora sub 80 de grade, ventilatorul mergand incontinuu iar eu transpirand ca un porc in conditiile in care afara erau 25-26 de grade. antigel are, iar inainte de a merge in service am prins trafic la 30+ cu soare si nu a ajuns la 110 grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu un compresmetru ?

De fapt, ca sa fiu mai exact ce am nevoie:

Vreau sa schimb la masina (un peugeot 306 vechi) semeringurile de supape fara sa demontez chiulasa.

Pentru asta am nevoie de ceva cu care sa bag aer prin filetul bujiei ca sa tina supapele inchise cat scot arcurile.

Compresmetrele se infileteaza in locul bujiei si se pot cupla la furtunul de la compresor.

Toata distractia dureaza maxim o ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti trebe compresmetru (cine ti l-ar da ca sa-l demontezi pt a folosi furtunul?!? Eu nu), ai nevoie de un ștuț pe care sa-l insurubezi in locul bujiei si prin care sa sufli aer comprimat. Il faci la un strungar sau macelaresti o bujie si ii sudezi o țevușcă.

Plus ca nu stim unde ai avea nevoie de scula, in Abu Dhabi sau la Kittila in Finlanda...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta a zis si omul.Compresmetrul meu ieftin are exact stutz care se pupa cu mufa mama de la un furtun de aer. Nu se demonteaza nimic, e cupla rapida :) Iar omul a postat la aprilisti unde il cam stiu colegii, plus ca in varianta 'PC' arata ca e in Bucuresti :)

 

at11745_200x235.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc... am amanat "proiectul".

Am scos azi culbutorii dar nevand cum sa tin supapele inchise cat apasam pe arcuri sa scot sigurantele, am renuntat si am reasamblat / reglat tot.

Voi demonta chiulasa, dar probabil in primavara.

Intr-adevar, dupa cum scrisesem mai sus era vorba doar de furtunul cu cupla rapida :)

@ john17

in postul initial scrisesem destul de explicit de ce aveam nevoie.

Si eu am ajutat colegi motociclisti (care pot confirma) si sper ca spiritul asta sa nu se stinga niciodata.

Chiar am facut o tura de aproape 300 km pentru a dona unui coleg o casca si o geaca moto.

Si alti colegi de aici au facut pentru mine un gest care m-a emotionat pana la lacrimi.

Departe de mine gandul sa iti reprosez ceva. E normal ca, stiindu-ti propriul compresmetru sa te gandesti la demontat.

Nu, in niciun caz nu mi-as permite sa cer cuiva sa isi desfaca sau sa isi strice un obiect.

Dar, fiind trecut prin multe... m-am lovit de "de ce nu ai intrebat ? ca aveam eu !"

Si de asta am pus intrebarea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, merge, am vazut si pe net si stiu pe cineva care stie pe altcineva... care i-a schimbat in felul asta semeringurile la motor :)

Al meu e motor cu 2 supape pe cilindru... deci mult mai simplu de facut.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata bine, dar... pentru definirea (si implicit si fixarea) unui plan e nevoie de trei puncte (conform geometriei in spatiu), motiv pentru care, cu scopul de a rigidiza constructia si a reduce la minim orice eventuala flectare a suportilor, sfatul meu e sa prinzi cumva o traversa intre cei doi suporti, in spate, pe deasupra rotii. Cu cat sunt mai rigizi cu atat vor fi mai rezistenti si vor putea dubla si ca crashbar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alexandru68 au iesit super si cred ca in iarna asta imi confectionez si eu unele. Ce teava ai folosit?

A inceput sa curga putin ulei din furca, am cautat in topicul asta si am gasit ce ulei si ce garnituri de ulei trebuie, insa cele de praf nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. In urma unui upgrade la BMW F650 GS, Aprilica sta pe dreapta. E cineva interesat de o babuta din 96 cu revizia completa la furca, distributia si kitul de lant schimbate anul trecut? Parca mi-ar pare rau sa o fac bucati si sa o dau pe piese.


» Post actualizat in 05 Oct 2018 20:23

In revenire la postul anterior:

 

momentan nu sunt in Bucuresti. Motorul are in jur de 65k km daca tin bine minte. Ca si pret, m-am gandit undeva la 4000 lei.

 

Anul trecut in vara am servisat complet furca (furca e de la un BMW F650 Clasic) - cuzineti, simeringuri, ulei; schimbat lant de distributie si arc intinzator; carburatoarele au fost desfacute, curatate si reglate; au fost verificate si reglate supapele; schimbat lichidul de frana. Tot anul trecut, dar prin toamna, am schimbat kitul de lant. Pompa de apa a fost schimbata pe la 50k km (parca).

 

Ce mai e de facut: roata fata ar trebui centrata, cablul de la turometru este rupt, cauciucurile trebuie schimbate, gaturile de la carburatoare ar trebui schimbate, vasul de expansiune de schimbat (daca nu gasesc altul intre timp), termostatul ar trebui montat (il am dar nu l-am pus).

 

Are crashbar si suporti ptr cutii laterale, dau doar topcase-ul; are cric central; dau si cutia de piese pe care o am (manete; semnalizatoare; un carburator complet - il tineam de piese; scarite etc).

 

Estetic, motocicleta a fost de incepator, a fost trantita si pe stanga si pe dreapta, are urme si julituri. Carenele au vopseaua originala si nu sunt crapate/lipite. Mecanic, functioneaza ok (mai putin vasul de expansiune).

 

Motocicleta a fost folosita in principal prin oras si iesiri scurte prin jurul orasului si mai rar iesiri lungi (de ex acum 3 saptamani am facut 600km intr-o zi - Buc-Pitesti-Balea Lac-Sibiu-Buc). Consum: ~6%.

 

Are ITP si asigurare pana la anul prin aprilie. Poate fi vazuta in Bucuresti.

 

Am cateva poze cu motorul, dar o sa fac mai multe maine cand ajung acasa.

 

https://www.dropbox.com/sh/zpckkb7x5jzoqv4/AAAmajSC5y32YrzW-RPP4pINa?dl=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Stie cineva de ce arde siguranta de 20. Am zis ca i de la baterie si am luat una noua. Dacă o porneam cu bateria auto nu se ardea. Cum puneam bateria moto iar se ardea, asa ca am luat una noua. Acum o arde si cu cea noua si cu cea de auto. O pornesc, merge 15 secunde si arde siguranta. Heeeelp! Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat eu contactul la Aprilia mea anul trecut cu unul after market. Cred că poți găsi și postul meu de atunci, da un search contact Aprilia și ar trebui să îți apara.

 

A mea e model strada din 2008.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti ,

Am si eu o nelamurire cu motorul , am pun pegaso 650 1999 , carburatie , am un furtun pe un de se prelinge ulei ...dar nu stiu cum se numeste sa il pot comanda.

Ms anticipat!

Nu stiu cum sa pun si poza...este in stanga fata..sub capacul de la motor

» Post actualizat in 14 Oct 2018 18:23

?

post-99152-0-09467800-1539502934_thumb.jpg

Editat de Belmans
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti ,

Am si eu o nelamurire cu motorul , am pun pegaso 650 1999 , carburatie , am un furtun pe un de se prelinge ulei ...dar nu stiu cum se numeste sa il pot comanda.

Ms anticipat!

Nu stiu cum sa pun si poza...este in stanga fata..sub capacul de la motor

» Post actualizat in 14 Oct 2018 18:23

?

Este o conducta de presiune care alimenteaza cu ulei presurizat intinzatorul hidraulic al lantului de distributie. Cu parere de rau, e o piesa destul de rara si scumpa...

Codul de origine este AP0256530 sper sa iti fie de folos!

Spor la cautari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...