brogdan Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 revin cu ceva lista de piese si preturi, dar nu sunt toate! mai intrebati si voi ce va trebe. 2 roti 120 euro bucata cu tot cu disc Telescoape cu tot cu juguri 200 euro bascula 70 euro amortizor 100 euro pedala schimbator 20euro alternator 130 euro carene 110 euro aripa fata 50 euro rezervor 100 euro galerii evacuare 2 60 euro radiator 85 euro sa 50 euro bobina inductie 50 euro (cu proba) scarite pilot 40euro scarite pasager 30 euro etriere 50euro bucata contacte si incuietori 40euro electroventilator 30 euro CADRU + ACTE 120 euro, YM: brogdan2000 tel: 0765214203 P.S. sunt din cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 blackangel666 pt tine era intrebarea de mai sus ..pe ce scutere ziceai ca mai sunt puse semnalizarile de pegaso ? Pe Aprilia Rally de 50 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumparatoruldevise Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 (editat) Interesant! Cred ca ar merita sa dezvolti un pic subiectul: ce cod are CDI-ul , de pe ce model de Linhai, eventual o schema electrica cum s-a facut adaptarea, etc.Altfel este numai interesant, dar nu ne este de nici un folos. Si mie mi-ar fi de folos codul CDI-ului de Linhai si de pe ce model si eventual schema electrica pt ca as vrea sa schimb CDI-ul la inaripata mea Aprilia Tuareg WIN 600 . Astept cu nerabdare intalnirea posesorilor de aprilia si sper sa fie undeva la munte Editat Ianuarie 19, 2010 de cumparatoruldevise Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 revin cu ceva lista de piese si preturi, dar nu sunt toate! mai intrebati si voi ce va trebe. 2 roti 120 euro bucata cu tot cu disc Telescoape cu tot cu juguri 200 euro bascula 70 euro amortizor 100 euro pedala schimbator 20euro alternator 130 euro carene 110 euro aripa fata 50 euro rezervor 100 euro galerii evacuare 2 60 euro radiator 85 euro sa 50 euro bobina inductie 50 euro (cu proba) scarite pilot 40euro scarite pasager 30 euro etriere 50euro bucata contacte si incuietori 40euro electroventilator 30 euro CADRU + ACTE 120 euro, YM: brogdan2000 tel: 0765214203 P.S. sunt din cluj total 1625 o dau si eu pe a mea la dezmembrat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 total 1625 o dau si eu pe a mea la dezmembrat! vezi ca esti baiat destept.....spor la treaba daca tot esti interesat iti dau vre-o 5-6 link-uri cu site-uri de piese de pegaso sa vazi cam la cat scoti un pegaso din bucati so think again;) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 chiar.ia pune site urile cu piese ca am auzit destula lume care cauta fa -le un favor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 http://www.apriliagenuineparts.co.uk/catal...997-2000-32.php http://www.ultimateparts.net/shop/product....,1998,1999,2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 salut. ma poate ajuta si pe mine cineva cu un cric central la un pegaso din 98 mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Salutare, Una bucată Pegasso din 2000 cu următoare problemă: ulei în filtru de aer! S-a mai lovit cineva de această problemă? Cam care ar fii cauza Âşi remediu? ÂŞi încă o treabă-> Cum se aeriseÂşte sistemu de răcire? Mulțam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Ulei poate fi dacă ai completat prea mult în motor. Pe acolo îl aruncă. E ok. Verifică nivelul. Cel puțin aÂşa Âştiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 era o problema asemanatoare la un f650gs ! concluzia a fost ca a avut prea mult ulei si ca mobra a fost culcata! pe acolo refuleaza, si eu la f650 meu clasic am gasit ulei in airbox si pe filtru vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 la salonul despre care nu am voie sa vorbesc (ca mi se taie accesul la acest forum), daca ne vom strange pe standuri monomarca, vom putea sa ne intalnim cu mobrele noastre si sa socializam cum vrem. Am si eu pegaso si cred ca o sa fiu in stare sa anunt un mare tur in care intentionez sa plec dupa aceasta expozitie. Mai cititi pe alte forumuri despre activitatea de pe 26-28 martie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Cum se aeriseÂşte sistemu de răcire? Salut! Sistemul de racire la Pegas nu necesita aerisire. Umpli radiatorul (tre' sa dai jos carena) in timp ce strangi cu mana de furtune pentru a facilita patrunderea antigelului, apoi umpli vasul de expansiune (pana la semn, evident), pornesti motorul cateva minute (ideal ar fi pana deschide termostatul), apoi il opresti, il lasi sa se raceasca si verifici din nou nivelul in vasul de expansiune. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 (editat) @sebicozaurus : luati si asta in calcul http://faq.f650.com/FAQs/CounterBalanceSealFailureFAQ.htm zice ca una din simptome e ulei in airbox dupa "every trip" Editat Februarie 16, 2010 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Pe partea dreapta in airbox intra un furtun de la epuratorul de gaze.Putini vapori de ulei pot apare normal,daca este mare cantitatea inseamna nivel prea mare de ulei sau uzura exagerata a segmentilor. La fel ca la antica Dacia scoti furtunul si vezi cat fum scoate in functionare. In ce priveste nivelul exista un surub pe cadru sub radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 @sebicozaurus : eu am patit acelasi lucru,,, -posibile cauze : - prea mult ulei, peste nivelul maxim admis - garnitura (de la capacul de aluminiu din dreapta motorului) din jurul locului in care furtunul merge catre air box poate fi bulita,,,daca nu intelegi fac poza, ca am o garnitura de rezerva acasa, si iti indic cu o sageata locul cu pricina - daca cantitatea de ulei din airbox este mica si se acumuleaza in timp, nu e o problema , este rezultatul vaporilor de ulei care trec prin acel furtun,,,trebuie doar sters uleiul din partea de jos a airboxului si gata - am observat ca la mine se acumuleaza mai mult ulei cand filtrul este deja imbacsit de praf -anul trecut am schimbat filtrul de aer inainte de a pleca intr-o excursie de 2000 km , din care 1000 km la dus, i-am facut dintr-o bucata, a 2 a zi m-am uitat la air box,,,era curat bec, de aici am facut legatura intre acumularea de ulei si gradul de imbacsire al filtrului Mesaj completat @: Pe partea dreapta in airbox intra un furtun de la epuratorul de gaze.Putini vapori de ulei pot apare normal,daca este mare cantitatea inseamna nivel prea mare de ulei sau uzura exagerata a segmentilor. La fel ca la antica Dacia scoti furtunul si vezi cat fum scoate in functionare. In ce priveste nivelul exista un surub pe cadru sub radiator. ai dreptate, eu am repetat ideea, fara sa fi remarcat raspunsul tau pt acesta problema,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Eu m-am intristat rau de tot,azi am incercat sa o pornesc,da niste semne dar se opreste repede. Inainte consuma mult,am curatat carb. am coborat complet acele de dozaj si am schimbat bujia,era un ngk7 si am bagat ngk8 ca in carte. Mai incerc maine cu bujia veche apoi ridic acele alea. Mesaj completat A,cum fac sa reduc consumul,cat pot sa reduc jiglerele? Sa blochez un carburator si sa merg numai cu unul? Stie cineva o smecherie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 eu am pornit-o dupa o luna si jumate,,,cu ajutorul unei baterii de la masina, bateria motociletei fiind cam descarcata ,,, nu prea avea putere a luat-o dupa 4 butoane, apoi am facut circuit pe liviu rebreanu - pana la intrarea in A2, de cateva ori dus intors , sa se mai dezmorteasca,,, vezi poate e bateria slaba si n-are putere sa invarta,,,dupa o asa iarna,,,!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Bleah,am pus la loc bujia veche,am desfacut carburatoarele,totul ok numa vointa de viata nu e. Scanteia pare ok,poate e infundat ceva la soc dar am verificat si acolo,am suflat..... Maine iau bateria de la masina,ca azi nu mai e timp. Azi am aflat cum se demonteaza corect carburatoarele: scoti surubelele alea mici de pe airbox,bagi mana in airbox si scoti piesa de plastic care tine binoclul umflat pe buza airboxului apoi scoti binoclul (cel dintre carb si airbox). Mesaj completat Gata,s-a rezolvat,carburatorul asta are o zona de preparare a amestecului pentru soc,cam acolo unde intra cablul de soc. Asta isi ia benzina din pahar printr-un sorb cu o gaura f fina care e bagat in suportul plutitorului din carb stanga. Numa astia de la meteo-s de vina ca dau cu zapada si nu putem sa iesim cu mobrele si se impute benzina in ele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 iata inca un pegasist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 furca upside-down, nice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 iata inca un pegasist vreau sa trec de la 2 tobe la una. la asa ceva. indicatii si sugestii va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Prea multa munca,sudura autogena,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 cine ma ajuta cu o maneta ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thebambamguy Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Este cineva din Bucuresti care are o presa de demontat bendixu ? Am o problema cu pornirea, nu mi mai trage electro chestia aia....si m am apucat de demontat dar am nevoie de o presa...ca sa scot..oala aia. Un tip de la service avea una care a functionat pe alt motor dar se pare ca pentru mine trebuie ceva mai mare. Are cineva asa o presa ? numarul meu e 0755.333.804 sau pe mess, <thebambamguy> Multam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.